Reeckatee Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 -7 ha indul , akkor nem lessz vele gond. -20 volt a leghidegebb amikor indítottam, hát volt olyan kopogás hogy azt hittem vége neki. Ahhoz képest tavaly -29 fokban a zöld nem kopogott annyira amennyire elvártam volna tőle :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Hány foknál ? Nekem most Pécsen +2-él reggel rendesen indult. TID szerint fél fok-nál, hullikahó-ban :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Burn Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Nekem ma reggel 1.5 fokot mutatott a hőmérő, 30sec izzítás után önindító, kb 3 sec és jár a motor (persze enyémnek is csúnya hangja volt) Ma voltam futóműbevizsgáláson, és kiderült lengőkar szilenteket kell cserélni, két hátsót. Jól lehúznak majd vele, de nincs idő elmenni ismerős szerelőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Nekem ma reggel 1.5 fokot mutatott a hőmérő, 30sec izzítás után önindító, kb 3 sec és jár a motor (persze enyémnek is csúnya hangja volt) Nálam az Isuzu 3-4 mp-ig izzít, és lényegében nem tudok olyan rövid ideig indítózni 0-5 fok környékén sem, hogy ne induljon el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Nálam az Isuzu 3-4 mp-ig izzít, és lényegében nem tudok olyan rövid ideig indítózni 0-5 fok környékén sem, hogy ne induljon el. Csak addig világít a visszajelző lámpa. A valós izzítás kb 25-30 másodperc, és indítás után még utóizzítás is van. Hogy a visszajelző miért világít addig ameddig azt nem ér megkérdezni csak attól aki megtervezte :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Csak addig világít a visszajelző lámpa. A valós izzítás kb 25-30 másodperc, és indítás után még utóizzítás is van. Hogy a visszajelző miért világít addig ameddig azt nem ér megkérdezni csak attól aki megtervezte :rolleyes: Az megeshet, de én izzítás visszajelző lámpa elalvása után egyből indítok. Tehát az indítás előtti izzításom 3-4 mp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Az megeshet, de én izzítás visszajelző lámpa elalvása után egyből indítok. Tehát az indítás előtti izzításom 3-4 mp. Azért azt a relé kattanást illenék megvárni. Anno, mikor én is új gazdája voltam az autómnak, én is úgy indítottam.. Sokkal könnyedebben indít, ha megvárod a relé elengedését. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Azért azt a relé kattanást illenék megvárni. Anno, mikor én is új gazdája voltam az autómnak, én is úgy indítottam.. Sokkal könnyedebben indít, ha megvárod a relé elengedését. Megvárom a relé kattanását, akkor alszik ki a visszajelző lámpa is: Hidegindítás reggel garázsban Hidegindítás délután hóban Próbáltam már kivárni több időt a lámpa elalvása után, de olyankor nehezebben indul. Szerintem nem véletlenül van leírva a használati utasításban is, hogy "a lámpa kialvása után azonnal indítson" :rolleyes: A te motorod mennyi olajat eszik, és milyen olajat használsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Megvárom a relé kattanását, akkor alszik ki a visszajelző lámpa is: Hidegindítás reggel garázsban Hidegindítás délután hóban Próbáltam már kivárni több időt a lámpa elalvása után, de olyankor nehezebben indul. Szerintem nem véletlenül van leírva a használati utasításban is, hogy "a lámpa kialvása után azonnal indítson" :rolleyes: A te motorod mennyi olajat eszik, és milyen olajat használsz? Az enyém olyan, a lámpaelalvás kb. 3-4 másodperc, utána a relékattanás még 5-6 mp. Én mindig 10w40 olajat használok, és szerencsére az olajszintem eddig még nem csökkent semmit. Amúgy Meta van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Az enyém olyan, a lámpaelalvás kb. 3-4 másodperc, utána a relékattanás még 5-6 mp. Én mindig 10w40 olajat használok, és szerencsére az olajszintem eddig még nem csökkent semmit. Amúgy Meta van benne. Metabond 10W40? Nekem meg OEST 10W40, most már lassan 7000 km alatt kb 5 deci fogyott el. A következő cserénél kipróbálom a Valvoline 10W40es es Maxlife Diesel-t. (amúgy Vectra B, ebbe 5 liter megy bele) Érdekes módon a Castrol, a Valvoline honlapján, illetve a használati úmutatóban is 5W40-es vagy 5W30-as olajat írnak. Érdemes olyat önteni bele? Az jóval drágább, 2-3 ezernél kezdődik literje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 vegyél vissza rajta, igazából indíkátor órás beáálítás lenne a jó. Annak idején nekem is azt csinálták, adagoló és veztengely állítás. Ha vissza kerestek már írtam róla . Viszont , én is jártam étoil-al sokáig, fele ,fele volt az arány. Nyáron rendes sült krumpli szag volt utánnam. Télen szerintem kicsit merész dolog, főleg ha kint parkolsz. ja én tisztával jártam, néha volt használt benne. Tönkre fogod vágni az adagolód ha nem oldod meg a téli sűrűsödési problámát. Nyáron viszont tökéletes, még jobban is ment a gép tőle. ma visszavettem az előtöltésből mert nagyon hangosan kopogott. Már sokkal szebb a hangja nem olyan ércesen kopogós, de még most is be-be csörren ha kövér gázt adok. Ha szépen fokozatosan gyorsítok akkor gyönyörű dízel hangja van. Ami az étoil-t illeti lehet, hogy csökkenteni fogom a mennyiséget, mert hallhatóan erölködik az adagoló főleg mikor reggel 0-1 fokba indítom. Viszont dupla izzítás után 3-4mp tekerés után egyből röffen. Amúgy hogy tudnám megoldani, hogy az adagolóba meleg üzemanyag kerüljön? Hűtővizzel nem lehetne valahogy felmelegíteni? Amúgy mennyi lehet egy bontott adagoló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 ma visszavettem az előtöltésből mert nagyon hangosan kopogott. Már sokkal szebb a hangja nem olyan ércesen kopogós, de még most is be-be csörren ha kövér gázt adok. Ha szépen fokozatosan gyorsítok akkor gyönyörű dízel hangja van. Ami az étoil-t illeti lehet, hogy csökkenteni fogom a mennyiséget, mert hallhatóan erölködik az adagoló főleg mikor reggel 0-1 fokba indítom. Viszont dupla izzítás után 3-4mp tekerés után egyből röffen. Amúgy hogy tudnám megoldani, hogy az adagolóba meleg üzemanyag kerüljön? Hűtővizzel nem lehetne valahogy felmelegíteni? Amúgy mennyi lehet egy bontott adagoló? Elvileg van üzemanyagszűrő fűtésed. (lehet hogy nem működik, de lennie kéne benne. :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
trnokikoma Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 sziasztok kellene 1kis segítség nekem 95-ös x17dtl motorkódú német turbós opelom van,250 ezer km-el.most már hogy hidegebb van nehezen indul:2X is izzítok és mégis egyenetlenül rángatva indul be, lehet hallani hogy a hengerek nem egyszerre indulnak.nemrég volt cserélve akku, porlasztócsucs Bosch, és tavaly izzítógyertya(iskra). én az utóbbira gyanakszom.. lehet hogy le kellene cserélni valami megbízhatóbbra????????amúgy nagyon szépen ketyeg, nem eszi az olajat, nagyon jól fogyaszt 5,5l vegyesben Link to comment Megosztás: More sharing options...
Burn Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 sziasztok kellene 1kis segítség nekem 95-ös x17dtl motorkódú német turbós opelom van,250 ezer km-el.most már hogy hidegebb van nehezen indul:2X is izzítok és mégis egyenetlenül rángatva indul be, lehet hallani hogy a hengerek nem egyszerre indulnak.nemrég volt cserélve akku, porlasztócsucs Bosch, és tavaly izzítógyertya(iskra). én az utóbbira gyanakszom.. lehet hogy le kellene cserélni valami megbízhatóbbra????????amúgy nagyon szépen ketyeg, nem eszi az olajat, nagyon jól fogyaszt 5,5l vegyesben Engem is érdekelne a megoldás... Bár nekem első izzítás után indult, de nálam is lehetett hallani, hogy a hengerek nem egyszerre "élednek fel". Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 sziasztok kellene 1kis segítség nekem 95-ös x17dtl motorkódú német turbós opelom van,250 ezer km-el.most már hogy hidegebb van nehezen indul:2X is izzítok és mégis egyenetlenül rángatva indul be, lehet hallani hogy a hengerek nem egyszerre indulnak.nemrég volt cserélve akku, porlasztócsucs Bosch, és tavaly izzítógyertya(iskra). én az utóbbira gyanakszom.. lehet hogy le kellene cserélni valami megbízhatóbbra????????amúgy nagyon szépen ketyeg, nem eszi az olajat, nagyon jól fogyaszt 5,5l vegyesben Azok nem vmi fényes gyertyák. Sztem cseréld őket Bosch-ra, vagy Beru-ra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 sziasztok kellene 1kis segítség nekem 95-ös x17dtl motorkódú német turbós opelom van,250 ezer km-el.most már hogy hidegebb van nehezen indul:2X is izzítok és mégis egyenetlenül rángatva indul be, lehet hallani hogy a hengerek nem egyszerre indulnak.nemrég volt cserélve akku, porlasztócsucs Bosch, és tavaly izzítógyertya(iskra). én az utóbbira gyanakszom.. lehet hogy le kellene cserélni valami megbízhatóbbra????????amúgy nagyon szépen ketyeg, nem eszi az olajat, nagyon jól fogyaszt 5,5l vegyesben Üdv! Megadtad a választ magad is ;) izzítógyertya csere lesz abból! Ugyanez volt nekem is a gondom... Csere után megszűnt :D én BERU-t tettem bele, TÖKÉLETESEN bevált, de mind a 4et cseréld... nekem az ok az volt, hogy már az előző cserekor sem cserélték ki az adagoló mögöttit, így az Döglött volt :blink: (alig tudtam én is kiműteni onnan, nagyon szűk a hely.... :lol: ) 2x izzítani! nekem is így műxik jobban (1 izzításra is indul, de úgy nehezebben, többet kell reszeltetni!) Én kötöttem be "Valós" izzítás-visszajelzőt, nem kell a kattanást figyelnem, azóta lényegesen könnyebben indul :D (valóban úgy van, hogy ráizzítok, kialszik, és miután beindítom újra világít a lámpa kb 10-15 másodpercet -utóizzítás-) Tehát ez tesztelve van, sokkal komfortosabb, nem kell fülelni a kattanásra (főleg forgalmas helyeken, pl utcán forgalom mellett) amikor kialszik indítom, és még a motort is kíméli :rolleyes: ;) Nekem 240 ezernél jár, simán kijön 5-5,5 ből, ahogy a tied is. :D olajat nem (nagyon) eszi 10.000 km alatt 5 decit fogyasztott el. elég tűrhető.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
trnokikoma Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Üdv! Megadtad a választ magad is ;) izzítógyertya csere lesz abból! Ugyanez volt nekem is a gondom... Csere után megszűnt :D én BERU-t tettem bele, TÖKÉLETESEN bevált, de mind a 4et cseréld... nekem az ok az volt, hogy már az előző cserekor sem cserélték ki az adagoló mögöttit, így az Döglött volt :blink: (alig tudtam én is kiműteni onnan, nagyon szűk a hely.... :lol: ) 2x izzítani! nekem is így műxik jobban (1 izzításra is indul, de úgy nehezebben, többet kell reszeltetni!) Én kötöttem be "Valós" izzítás-visszajelzőt, nem kell a kattanást figyelnem, azóta lényegesen könnyebben indul :D (valóban úgy van, hogy ráizzítok, kialszik, és miután beindítom újra világít a lámpa kb 10-15 másodpercet -utóizzítás-) Tehát ez tesztelve van, sokkal komfortosabb, nem kell fülelni a kattanásra (főleg forgalmas helyeken, pl utcán forgalom mellett) amikor kialszik indítom, és még a motort is kíméli :rolleyes: ;) Nekem 240 ezernél jár, simán kijön 5-5,5 ből, ahogy a tied is. :D olajat nem (nagyon) eszi 10.000 km alatt 5 decit fogyasztott el. elég tűrhető.... Köszi a gyors választ remélem hogy a cserével megoldódik, mert az elmúlt egy, másfél évben elég sok pénzt költöttem rá(lengéscsillapítól,féktárcsa,betét,porlasztó,izzítógyertya,generátor felújítás,akksi, vezérműszíj, feszítőgörgők, vízpumpa, termosztát,új téli nyári gumi alufelnivel), és amiból csak lehetett és volt értelme gyári alaktrészeket kapott. az apróságokon kívül meg vagyok elégedve, még eddig nem hagyott ott sehol(amikor igen akkor is csak a generátorékszíjjt dobta le magáról)!!! jó lesz a BERU is vagy inkább a BOSCH-t rakjam bele amúgy tavasszal gépcsere lesz.érkezik egy Focus 2004 vagy 2005ös évjáratból Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Köszi a gyors választ remélem hogy a cserével megoldódik, mert az elmúlt egy, másfél évben elég sok pénzt költöttem rá(lengéscsillapítól,féktárcsa,betét,porlasztó,izzítógyertya,generátor felújítás,akksi, vezérműszíj, feszítőgörgők, vízpumpa, termosztát,új téli nyári gumi alufelnivel), és amiból csak lehetett és volt értelme gyári alaktrészeket kapott. az apróságokon kívül meg vagyok elégedve, még eddig nem hagyott ott sehol(amikor igen akkor is csak a generátorékszíjjt dobta le magáról)!!! jó lesz a BERU is vagy inkább a BOSCH-t rakjam bele amúgy tavasszal gépcsere lesz.érkezik egy Focus 2004 vagy 2005ös évjáratból szerintem elég a BERU is! :blink: nekem TÖKÉLETESEN MŰKÖDNEK! de mivel elpártolsz még a márkától is, ezért vedd a BOSCH-t :lol: az drágább ..... :rolleyes: :D Valaki jól jár majd a verdáddal, ahogy leírtad majdnem teljesen felújítottad ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Azok nem vmi fényes gyertyák. Sztem cseréld őket Bosch-ra, vagy Beru-ra. És a Febi-ről mi a vélemény? Nálam is hasonló dadogós lett reggeli indításkor, de a fent említett 2 típus az enyémhez nagyon húzós Bosch: 5250 /db Beru: 4055 /db (ha van!) A Febi-t megúsznám 3000-ből /db (Bárdi árak) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 És a Febi-ről mi a vélemény? Nálam is hasonló dadogós lett reggeli indításkor, de a fent említett 2 típus az enyémhez nagyon húzós Bosch: 5250 /db Beru: 4055 /db (ha van!) A Febi-t megúsznám 3000-ből /db (Bárdi árak) Katt :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 És a Febi-ről mi a vélemény? Nálam is hasonló dadogós lett reggeli indításkor, de a fent említett 2 típus az enyémhez nagyon húzós Bosch: 5250 /db Beru: 4055 /db (ha van!) A Febi-t megúsznám 3000-ből /db (Bárdi árak) :blink: nézz szét kicsit jobban, és főleg máshol!!! Én az enyémeket (BERU) a valami kb 2200 ért vettem darabját.... (a BOSCH valóban drágább kicsit) az se mindegy hol nézed!! :rolleyes: (én Berettyóújfaluba vettem egy kis öreg autóalkatrészesnél) A Febit nem ismerem... de ha találsz berut 3000 ig, akkor természetesen inkább azt ajánlanám!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 És a Febi-ről mi a vélemény? Nálam is hasonló dadogós lett reggeli indításkor, de a fent említett 2 típus az enyémhez nagyon húzós Bosch: 5250 /db Beru: 4055 /db (ha van!) A Febi-t megúsznám 3000-ből /db (Bárdi árak) Anno 1,6-os dizil E classe-ba berut vettem, nekem nagyon bejött. Ám sztem nem ezen kell "spórolni". Amúgy meg nem az általad nevezett áruházban lehet csak kapni. Keress máshol is. :rolleyes: A febi, mint olyan nem ismeretes a számomra. Persze a márkáról hallottam, csak még nem volt vele tapasztalatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Én meg vettem tavaly egy marék Unixost valami 3000akármennyiért és köszönik jól vannak :blink: jah, ugye Mote tagnak kell lenni és ott a 20% kedvezmény is.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Én meg vettem tavaly egy marék Unixost valami 3000akármennyiért és köszönik jól vannak :blink: jah, ugye Mote tagnak kell lenni és ott a 20% kedvezmény is.. :rolleyes: 10 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 10 Debrecenben 20 :D :lol: :rolleyes: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts