Adam1 Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 ... Látom neked is Isuzu dieseled van. Nálad mennyit forog a motor 100-nál? És mennyi a vége sebességben? :)
Breki Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Miért van erre szükség? Érdemes elolvasni a link alatt levő ismertetőt. Hasznos dolog lehet :D Látom neked is Isuzu dieseled van. Nálad mennyit forog a motor 100-nál? És mennyi a vége sebességben? :) 100-nál nem figyeltem, de 130-nál (óra szerint)pont 3000. A végét még nem néztem meg, de 160-at már mentem vele(szintén óra szerint):)
brezsó Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Érdemes elolvasni a link alatt levő ismertetőt. Hasznos dolog lehet :lol: 100-nál nem figyeltem, de 130-nál (óra szerint)pont 3000. A végét még nem néztem meg, de 160-at már mentem vele(szintén óra szerint) :) Azért nyugtass meg, hogy nem kerültél tolószékbe! :D :)
Breki Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Azért nyugtass meg, hogy nem kerültél tolószékbe! :D :) Még a saját virgácsaimon kalimpálok :) Nyomtam volna még csak hullámosak kicsit a féktárcsáim és elég nagy volt a forgalom. Hirtelen fékezéskor ekkora sebességnél majd kiszedte a kezemből a kormányt...
Adam1 Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Érdemes elolvasni a link alatt levő ismertetőt. Hasznos dolog lehet :) Azt értem, hogy motor előmelegítésre... Nade erre miért van szükség? Egy régi rossz traktorba, vagy IFA-ba oké, nade személyautóba :)
Adam1 Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 100-nál nem figyeltem, de 130-nál (óra szerint)pont 3000. A végét még nem néztem meg, de 160-at már mentem vele(szintén óra szerint):) Elvileg ugyanaz a váltónk, F15, nem? (enyém B Vectra)
daykiller Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Elvileg ugyanaz a váltónk, F15, nem? (enyém B Vectra) Nem csak az F15-ös típusjelölés a mérvadó, hogy mennyi a végsebessége az autónak. :)
Adam1 Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Nem csak az F15-ös típusjelölés a mérvadó, hogy mennyi a végsebessége az autónak. :) Tudom, engem nem is az érdekel igazából, hanem a váltó áttételezés.
Breki Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Elvileg ugyanaz a váltónk, F15, nem? (enyém B Vectra) Nekem F16 rémlik, de annyira még nem foglalkoztam vele :) :)
1.7DTL Elküldve November22, 2009 Elküldve November22, 2009 Látom neked is Isuzu dieseled van. Nálad mennyit forog a motor 100-nál? És mennyi a vége sebességben? :huh: Inkább az adagoló beállítása a mérvadó a végsebesség tekintetében, na meg, hogy mennyit csal az óra :lol:
Burn Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 Sziasztok! Majdnem friss 17DR tulaj vagyok, kb két hónapja vettem az autót, azért a "majdnem" jelző. Talán szerencsém volt a kocsival, mert első tulajtól vettem, szerelő szerint nincs benne sokkal több mint amit az óra mutat (szerintem csak azért tekerték vissza 200e alá, hogy könnyebben elmenjen). Már elolvastam kb 67 oldalt a fórumból, és sokkal okosabb lettem :huh: Azért csak most köszönök be, mert kérdésem is lenne... Szeretném majd magam cserélni az olajat. (Ki is néztem a Valvoline Maxlife Diesel 10W40-est) De még kellene hozzá találnom olajszűrőt. Mindegy, hogy milyen típust veszem, lehet a legolcsóbb is? Esetleg dél pesten, csepelen, dél budán tudtok ajánlani boltot, ahol lehet kapni emberi áron normálist? Választ előre is köszönöm!
Reeckatee Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 Sziasztok! Majdnem friss 17DR tulaj vagyok, kb két hónapja vettem az autót, azért a "majdnem" jelző. Talán szerencsém volt a kocsival, mert első tulajtól vettem, szerelő szerint nincs benne sokkal több mint amit az óra mutat (szerintem csak azért tekerték vissza 200e alá, hogy könnyebben elmenjen). Ezen jót röhögtem. :huh: Egyébként olaj és más szűrőkön és persze az autó alapszükségletein nem érdemes spórólni. Ha úgy a szűrőből mint olajból a legjobbat adod neki azt csakis neked fogja meghálálni.
astrásgyerek Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 Inkább az adagoló beállítása a mérvadó a végsebesség tekintetében, na meg, hogy mennyit csal az óra :lol: és persze az is, hogy milyen váltó van az autóban. :huh: (végáttételek miatt)
astrásgyerek Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 Sziasztok! Majdnem friss 17DR tulaj vagyok, kb két hónapja vettem az autót, azért a "majdnem" jelző. Talán szerencsém volt a kocsival, mert első tulajtól vettem, szerelő szerint nincs benne sokkal több mint amit az óra mutat (szerintem csak azért tekerték vissza 200e alá, hogy könnyebben elmenjen). Már elolvastam kb 67 oldalt a fórumból, és sokkal okosabb lettem ;) Azért csak most köszönök be, mert kérdésem is lenne... Szeretném majd magam cserélni az olajat. (Ki is néztem a Valvoline Maxlife Diesel 10W40-est) De még kellene hozzá találnom olajszűrőt. Mindegy, hogy milyen típust veszem, lehet a legolcsóbb is? Esetleg dél pesten, csepelen, dél budán tudtok ajánlani boltot, ahol lehet kapni emberi áron normálist? Választ előre is köszönöm! szerelő szerint ..... és ezt honnan tudja?? attól függetlenül, még lehet igaza is :lol: az enyémben 238.000 van, és köszöni szépen jól van :angry: elmennek ezek még egy ennyit :blink: olajszűrőből szerintem nem kell plafonárast venni, hogy jó legyen, de azért nem is érdemes spórolni rajta... :D huh bakker, nekem is kéne már egy olajcsere :huh: 9000 van benne az olajba :lol:
Laleekirály Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 szerelő szerint ..... és ezt honnan tudja?? attól függetlenül, még lehet igaza is :D az enyémben 238.000 van, és köszöni szépen jól van :angry: elmennek ezek még egy ennyit :blink: olajszűrőből szerintem nem kell plafonárast venni, hogy jó legyen, de azért nem is érdemes spórolni rajta... ;) huh bakker, nekem is kéne már egy olajcsere :huh: 9000 van benne az olajba :lol: Én 10e-ként szoktam cserélni. :lol:
astrásgyerek Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 Én 10e-ként szoktam cserélni. :lol: sokan azt mondják 7500-anként cserélni kell, akkor most mi a helyzet a dieselnél? Ha Valvoline 10W 40-es Maxlife megy bele, azzal kibír 10.000-et is? :huh:
Guest gorbi Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 sokan azt mondják 7500-anként cserélni kell, akkor most mi a helyzet a dieselnél? Ha Valvoline 10W 40-es Maxlife megy bele, azzal kibír 10.000-et is? :lol: Nincsen semmilyen helyzet a dízelnél :huh: Kibírja, sőt ... :lol:
egyhapsi Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 Sziasztok! Majdnem friss 17DR tulaj vagyok, kb két hónapja vettem az autót, azért a "majdnem" jelző. Talán szerencsém volt a kocsival, mert első tulajtól vettem, szerelő szerint nincs benne sokkal több mint amit az óra mutat (szerintem csak azért tekerték vissza 200e alá, hogy könnyebben elmenjen). Már elolvastam kb 67 oldalt a fórumból, és sokkal okosabb lettem :huh: Azért csak most köszönök be, mert kérdésem is lenne... Szeretném majd magam cserélni az olajat. (Ki is néztem a Valvoline Maxlife Diesel 10W40-est) De még kellene hozzá találnom olajszűrőt. Mindegy, hogy milyen típust veszem, lehet a legolcsóbb is? Esetleg dél pesten, csepelen, dél budán tudtok ajánlani boltot, ahol lehet kapni emberi áron normálist? Választ előre is köszönöm! Üdv Cepelen:-) Hehe.:-) Mondom ezt én a pécsi.. Én a múltkor az Ady Endre úton a Bárdinál vettem szűrőt.. Tök mindegy hol veszel.. Inkább az nem mindegy milyent veszel.
FPepe Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 Sziasztok! Majdnem friss 17DR tulaj vagyok, kb két hónapja vettem az autót, azért a "majdnem" jelző. Talán szerencsém volt a kocsival, mert első tulajtól vettem, szerelő szerint nincs benne sokkal több mint amit az óra mutat (szerintem csak azért tekerték vissza 200e alá, hogy könnyebben elmenjen). Már elolvastam kb 67 oldalt a fórumból, és sokkal okosabb lettem :huh: Azért csak most köszönök be, mert kérdésem is lenne... Szeretném majd magam cserélni az olajat. (Ki is néztem a Valvoline Maxlife Diesel 10W40-est) De még kellene hozzá találnom olajszűrőt. Mindegy, hogy milyen típust veszem, lehet a legolcsóbb is? Esetleg dél pesten, csepelen, dél budán tudtok ajánlani boltot, ahol lehet kapni emberi áron normálist? Választ előre is köszönöm! Sztem abba a motorba 15W40 való, lévén nem turbós motor. Vehetsz bele Metabond olajat is, látom Bp-i vagy, keresd meg priviben Opel16v cartársat, Ő tud segíteni a beszerzésben. Szűrő midegy sztem, milyen márka. Most a tél előtt én még cserélném a gázolajszűrőt is, a mínuszokban meg tud szivatni, ha sok már a paraffin vagy a víz benne.
J0hnny Elküldve November25, 2009 Elküldve November25, 2009 Egyre figyelj,ne benzines szűrőt adjanak,a dízelé kissé más!
astrásgyerek Elküldve November26, 2009 Elküldve November26, 2009 Sztem abba a motorba 15W40 való, lévén nem turbós motor. Vehetsz bele Metabond olajat is, látom Bp-i vagy, keresd meg priviben Opel16v cartársat, Ő tud segíteni a beszerzésben. Szűrő midegy sztem, milyen márka. Most a tél előtt én még cserélném a gázolajszűrőt is, a mínuszokban meg tud szivatni, ha sok már a paraffin vagy a víz benne. mennyi kb egy gázolajszűrő? lehet az enyémben is rég volt már cserélve.... Ha nem gáz az ára, akkor cserélek még most a jó időben én is, olajcserekor :huh:
Tiv. Elküldve November26, 2009 Elküldve November26, 2009 mennyi kb egy gázolajszűrő? lehet az enyémben is rég volt már cserélve.... Ha nem gáz az ára, akkor cserélek még most a jó időben én is, olajcserekor :huh: Max egy ezres.
Burn Elküldve November26, 2009 Elküldve November26, 2009 Egyre figyelj,ne benzines szűrőt adjanak,a dízelé kissé más! Köszi a tanácsokat, webshop-ot találtam eddig ami szimpatikus volt, ott ki kellett választani a pontos motorkódot, az alapján dobott dízeles olajszűrőt. Most nézem a javítási kézikönyvben, hogy lehet levegőszűrőt is kellene cserélnem.
Guest Sanci Elküldve November26, 2009 Elküldve November26, 2009 mennyi kb egy gázolajszűrő? lehet az enyémben is rég volt már cserélve.... Ha nem gáz az ára, akkor cserélek még most a jó időben én is, olajcserekor :D Én az Unixnál 1000valamennyiért kaptam egy közepesen értelmes fajtát :huh: de arra nagyon vigyázz mielőtt rátekered az új szűrőt, hogy a szűrőfűtő a helyén legyen mert engem valamelyik nap nagyon megszivatott, kb mikor letekertem a szűrőt akkor fellazult a kis rögzítő műanyag gyűrű, félre akadt be a 2 kis köröm a szűrőházba és falslevegőt kapott ;) azt hittem felgyújtom.. :lol: :lol:
Adam1 Elküldve November26, 2009 Elküldve November26, 2009 A napokban próbálkoztam a gázolajszűrő víztelenítésével, de nem jött belőle semmi. Egy árva csepp sem. (A kézikönyv szerint kicsavartam a légtelenítő csavart, illetve egy darab csövet csatlakoztattam a szűrő alján ahova kell.) A motorral nincs semmi gond (isuzu diesel, Vectra B ) megy rendesen. Szerintetek érdemes cserélni? Normális gázolajjal hajtom, MOL-nál tankolok. Az előző tulajom azt mondta, hogy minden év október-november körül, amikor bejöttek a hideg idők, ki szokta cserélni a gázolajszűrőt.
Recommended Posts