daykiller Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 A fentebb leírtakból ítélve sztem diódahíd cserés lesz a generátorod :) . A tekercsek valszeg mennek, ha jó a ford. mérőd. Lehet egy-két dióda szakadt a hídban Nálam is ez volt régebben, hogy alapjáraton épphogy volt töltés és fordulatszámtól független volt a töltőfesz. Ugyanannyi volt majdnem mint alapjáraton, minimálisan ingadozott. Kapott egy zsír új bosch diódahidat, azóta frankó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Nálam is ez volt régebben, hogy alapjáraton épphogy volt töltés és fordulatszámtól független volt a töltőfesz. Ugyanannyi volt majdnem mint alapjáraton, minimálisan ingadozott. Kapott egy zsír új bosch diódahidat, azóta frankó. Azt mennyire bonyolult cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Azt mennyire bonyolult cserélni? Elvileg csak a generátort kell kiemelni és azon van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Elvileg csak a generátort kell kiemelni és azon van. Abban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Abban. :) Vagyis igen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Vagyis igen. :) Akkor már nem is olyan egyszerű, ha szét kell szedni a generátort. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Akkor már nem is olyan egyszerű, ha szét kell szedni a generátort. :) Nem vészes. Ha kivetted a generátort akkor már könnyebb mert csak a védôlemezt kell levenni a generátorról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Nem vészes. Ha kivetted a generátort akkor már könnyebb mert csak a védôlemezt kell levenni a generátorról. Ha csak ennyi, akkor nem vészes. Ugy cseréltem a fesz. szabályzót is. De nem emlékszemhogy lenne ott még valami, ami cserélhető. Szétszedni nincs kedvem. Van erről valami rajz valahol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Ha csak ennyi, akkor nem vészes. Ugy cseréltem a fesz. szabályzót is. De nem emlékszemhogy lenne ott még valami, ami cserélhető. Szétszedni nincs kedvem. Van erről valami rajz valahol? Pedig szét kell szedni. De csak a hátsó részét kell leszedni, és abban megtalálod a diódasort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Nincs esetleg vkinek rajza vagy leírása, hogy hogyan is mennek a szíjak (generátor, klíma, szervó) egy 96-os Isuzu motoros Astrában? Ma vásárolni akartam szíjakat hozzá cserére, de az eladó szerint a generátor és a klíma komp.-t egy közös szíj hajtja. DE nekem nem. Megnéztem milyen szíjak vannak: DAYCO klíma 11A*775 a generátor is DAYCO 13A*915, meg külön a szervó, de az most nem érdekes. Van ötlete vkinek hogy mi is történt? Elvileg gyári klímás, Németországi 96/12 hó. Teljesen tanácsatalan vagyok. :) Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Nincs esetleg vkinek rajza vagy leírása, hogy hogyan is mennek a szíjak (generátor, klíma, szervó) egy 96-os Isuzu motoros Astrában? Ma vásárolni akartam szíjakat hozzá cserére, de az eladó szerint a generátor és a klíma komp.-t egy közös szíj hajtja. DE nekem nem. Megnéztem milyen szíjak vannak: DAYCO klíma 11A*775 a generátor is DAYCO 13A*915, meg külön a szervó, de az most nem érdekes. Van ötlete vkinek hogy mi is történt? Elvileg gyári klímás, Németországi 96/12 hó. Teljesen tanácsatalan vagyok. :) Előre is köszönöm Nekem úgy rémlik, hogy a főtengelyen egy 3 ékszíjas tárcsa van, és egy feszítővel hajtja klímát. A szervizleírásban ezeket az ábrákat találtam: De nem értem, miért vagy tanácstalan, olyan szíjakat vegyél, mint ami a motorodon van. Mi ebben oylan nehéz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ratizoli Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 üdv. Nekem pont gy ilyen 3-as ékszíjtárcsára lenne szükségem, persze olyara, aminek mindene jó. Válaszokat priviben is lehet:razo@dunaweb.hu Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Nekem úgy rémlik, hogy a főtengelyen egy 3 ékszíjas tárcsa van, és egy feszítővel hajtja klímát. A szervizleírásban ezeket az ábrákat találtam: http://www.keptarolo.com/thumbnails/d41962...938d65f5912.jpg http://www.keptarolo.com/thumbnails/c4cde4...28dc6b6269b.jpg De nem értem, miért vagy tanácstalan, olyan szíjakat vegyél, mint ami a motorodon van. Mi ebben oylan nehéz? Köszi a képet. Az zavar, hogy olyan szíjak vannak rajta, ami nem is létezik az opelhez 11A*775 pl.. Nekem a főtengelyen csak 2-es tárcsa van, a vízpumpán van 3. Feszítőm meg nincs. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Köszi a képet. Az zavar, hogy olyan szíjak vannak rajta, ami nem is létezik az opelhez 11A*775 pl.. Nekem a főtengelyen csak 2-es tárcsa van, a vízpumpán van 3. Feszítőm meg nincs. :) Képpel ne idézz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 Képpel ne idézz! Okés, bocsi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 Köszi a képet. Az zavar, hogy olyan szíjak vannak rajta, ami nem is létezik az opelhez 11A*775 pl.. Nekem a főtengelyen csak 2-es tárcsa van, a vízpumpán van 3. Feszítőm meg nincs. :) Magyarul a vízpumpa hajtja a klímakompresszort? Ez is egy megoldás, nem lehet, hogy utólag szerelték be az autóba a klímát? Ne foglalkozz azzal, hogy van-e ilyen opel szíj, vagy nincs, ugyanolyat tegyél vissza, mint amilyen most fent van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 Amúgy nekem meg megemberelte magát a generátorom, most nem visít az ékszíj, mióta feszítettem rajta picit, és a fordulatszámmérő sem szarakodik. Pedig napok óta esik az eső, latyakos az út, párás az idő, amikor eddig mindig előjött a hiba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Amúgy nekem meg megemberelte magát a generátorom, most nem visít az ékszíj, mióta feszítettem rajta picit, és a fordulatszámmérő sem szarakodik. Pedig napok óta esik az eső, latyakos az út, párás az idő, amikor eddig mindig előjött a hiba... A zöldre fabrikáltam volt egy védőlemezt. A szíjak is tovább élnek hidd el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 A zöldre fabrikáltam volt egy védőlemezt. A szíjak is tovább élnek hidd el. Én is.: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Én is.: http://kep.ivpicture.hu/219347.jpg[/ig] :) Elkiabáltam, mert ma, amikor belementem egy nagy tócsába, le is esett a fordulatszámmérő :) Aztán visszament, és utánna már jót mutatott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Isuzu motorba szerintetek bele lehet építeni tempomatot? Elvileg gyárilag van olyan autó, amelyikben van. Legalábbis a következő népítélet szerint igen: http://nepitelet.hu/autok/opel/astra_1991/...csalad_baratja/ Valami elektro-mechanikus készüléknek kell itt lennie, ami a fordulatszám függvényében mozgatja a gázt, hisz a gázkar ezen a motoron bowdenes-mechanikus. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Isuzu motorba szerintetek bele lehet építeni tempomatot? Elvileg gyárilag van olyan autó, amelyikben van. Legalábbis a következő népítélet szerint igen: http://nepitelet.hu/autok/opel/astra_1991/...csalad_baratja/ Valami elektro-mechanikus készüléknek kell itt lennie, ami a fordulatszám függvényében mozgatja a gázt, hisz a gázkar ezen a motoron bowdenes-mechanikus. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Asszem a totalcar tesztelt utólagos tempomatot, amit gyakorlatilag bármibe bele lehet tenni. Az magát a gázbowdent húzza, egy külön karral. Nem tudom hogy gyárilag létezett -e hozzá, de olyan utócsinált biztos hogy van :) Egy ilyen linket találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 tempomat, tempomat :) hírtelen milyen ígényesek lettünk nem? :) :lol: biztos jó annak aki szereti a kényelmeskedést, de nállam (HANGSÚLYOZOM NÁLLAM!!) ez is csak az amolyan luxuscucc, és felesleges kategória, mint az automata váltó.. fújj, az automata váltót el se tudnám képzelni a sajátomban ;) valahogy az a típus vagyok, aki szereti ha maga irányít, úgy ahogy jól esik :D de egy normális izzítás-visszajelzőt szívesen elfogadnék B) csak lenne időm végre kikapni a műszerfalat, és húzni be 1 szálat, meg egy testet :lol: kipróbáltam kontrollámpával, nagyon faccás lenne :P :lol: megcsinálom, amint lesz rá időm a hétvégén :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 tempomat, tempomat :) hírtelen milyen ígényesek lettünk nem? :) :D biztos jó annak aki szereti a kényelmeskedést, de nállam (HANGSÚLYOZOM NÁLLAM!!) ez is csak az amolyan luxuscucc, és felesleges kategória, mint az automata váltó.. fújj, az automata váltót el se tudnám képzelni a sajátomban :lol: valahogy az a típus vagyok, aki szereti ha maga irányít, úgy ahogy jól esik :D de egy normális izzítás-visszajelzőt szívesen elfogadnék :P csak lenne időm végre kikapni a műszerfalat, és húzni be 1 szálat, meg egy testet :lol: kipróbáltam kontrollámpával, nagyon faccás lenne :P ;) megcsinálom, amint lesz rá időm a hétvégén :D Nem rossz az. Én se szeretem amikor engem akar helyettesíteni, meg felülbírálni valami, de a tempomatot spec én is el tudnám viselni. Debrecenig tudod hányszor állítom az ülést hogy ne zsibbadjon le a s.ggem-lábam helyezgetéssel stb...? :lol: :lol: Majd a ruszki változatot beteszem: Féltégla a gázra :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Asszem a totalcar tesztelt utólagos tempomatot, amit gyakorlatilag bármibe bele lehet tenni. Az magát a gázbowdent húzza, egy külön karral. Nem tudom hogy gyárilag létezett -e hozzá, de olyan utócsinált biztos hogy van :) Egy ilyen linket találtam. Ennyit azért nem ér meg :) Inkább nyomom lábbal a gázt :D Arra lennék kíváncsi, milyen formában, honnan veszi a motorfordulatszámot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts