daykiller Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 A fentebb leírtakból ítélve sztem diódahíd cserés lesz a generátorod :) . A tekercsek valszeg mennek, ha jó a ford. mérőd. Lehet egy-két dióda szakadt a hídban Nálam is ez volt régebben, hogy alapjáraton épphogy volt töltés és fordulatszámtól független volt a töltőfesz. Ugyanannyi volt majdnem mint alapjáraton, minimálisan ingadozott. Kapott egy zsír új bosch diódahidat, azóta frankó.
Tiv. Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Nálam is ez volt régebben, hogy alapjáraton épphogy volt töltés és fordulatszámtól független volt a töltőfesz. Ugyanannyi volt majdnem mint alapjáraton, minimálisan ingadozott. Kapott egy zsír új bosch diódahidat, azóta frankó. Azt mennyire bonyolult cserélni?
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Azt mennyire bonyolult cserélni? Elvileg csak a generátort kell kiemelni és azon van.
hening Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Elvileg csak a generátort kell kiemelni és azon van. Abban. :)
Tiv. Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Vagyis igen. :) Akkor már nem is olyan egyszerű, ha szét kell szedni a generátort. :)
Reeckatee Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Akkor már nem is olyan egyszerű, ha szét kell szedni a generátort. :) Nem vészes. Ha kivetted a generátort akkor már könnyebb mert csak a védôlemezt kell levenni a generátorról.
Tiv. Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Nem vészes. Ha kivetted a generátort akkor már könnyebb mert csak a védôlemezt kell levenni a generátorról. Ha csak ennyi, akkor nem vészes. Ugy cseréltem a fesz. szabályzót is. De nem emlékszemhogy lenne ott még valami, ami cserélhető. Szétszedni nincs kedvem. Van erről valami rajz valahol?
hening Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Ha csak ennyi, akkor nem vészes. Ugy cseréltem a fesz. szabályzót is. De nem emlékszemhogy lenne ott még valami, ami cserélhető. Szétszedni nincs kedvem. Van erről valami rajz valahol? Pedig szét kell szedni. De csak a hátsó részét kell leszedni, és abban megtalálod a diódasort.
walker Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Nincs esetleg vkinek rajza vagy leírása, hogy hogyan is mennek a szíjak (generátor, klíma, szervó) egy 96-os Isuzu motoros Astrában? Ma vásárolni akartam szíjakat hozzá cserére, de az eladó szerint a generátor és a klíma komp.-t egy közös szíj hajtja. DE nekem nem. Megnéztem milyen szíjak vannak: DAYCO klíma 11A*775 a generátor is DAYCO 13A*915, meg külön a szervó, de az most nem érdekes. Van ötlete vkinek hogy mi is történt? Elvileg gyári klímás, Németországi 96/12 hó. Teljesen tanácsatalan vagyok. :) Előre is köszönöm
Adam1 Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Nincs esetleg vkinek rajza vagy leírása, hogy hogyan is mennek a szíjak (generátor, klíma, szervó) egy 96-os Isuzu motoros Astrában? Ma vásárolni akartam szíjakat hozzá cserére, de az eladó szerint a generátor és a klíma komp.-t egy közös szíj hajtja. DE nekem nem. Megnéztem milyen szíjak vannak: DAYCO klíma 11A*775 a generátor is DAYCO 13A*915, meg külön a szervó, de az most nem érdekes. Van ötlete vkinek hogy mi is történt? Elvileg gyári klímás, Németországi 96/12 hó. Teljesen tanácsatalan vagyok. :) Előre is köszönöm Nekem úgy rémlik, hogy a főtengelyen egy 3 ékszíjas tárcsa van, és egy feszítővel hajtja klímát. A szervizleírásban ezeket az ábrákat találtam: De nem értem, miért vagy tanácstalan, olyan szíjakat vegyél, mint ami a motorodon van. Mi ebben oylan nehéz?
ratizoli Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 üdv. Nekem pont gy ilyen 3-as ékszíjtárcsára lenne szükségem, persze olyara, aminek mindene jó. Válaszokat priviben is lehet:razo@dunaweb.hu Előre is köszönöm
walker Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Nekem úgy rémlik, hogy a főtengelyen egy 3 ékszíjas tárcsa van, és egy feszítővel hajtja klímát. A szervizleírásban ezeket az ábrákat találtam: http://www.keptarolo.com/thumbnails/d41962...938d65f5912.jpg http://www.keptarolo.com/thumbnails/c4cde4...28dc6b6269b.jpg De nem értem, miért vagy tanácstalan, olyan szíjakat vegyél, mint ami a motorodon van. Mi ebben oylan nehéz? Köszi a képet. Az zavar, hogy olyan szíjak vannak rajta, ami nem is létezik az opelhez 11A*775 pl.. Nekem a főtengelyen csak 2-es tárcsa van, a vízpumpán van 3. Feszítőm meg nincs. :)
Reeckatee Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Köszi a képet. Az zavar, hogy olyan szíjak vannak rajta, ami nem is létezik az opelhez 11A*775 pl.. Nekem a főtengelyen csak 2-es tárcsa van, a vízpumpán van 3. Feszítőm meg nincs. :) Képpel ne idézz!
Adam1 Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Köszi a képet. Az zavar, hogy olyan szíjak vannak rajta, ami nem is létezik az opelhez 11A*775 pl.. Nekem a főtengelyen csak 2-es tárcsa van, a vízpumpán van 3. Feszítőm meg nincs. :) Magyarul a vízpumpa hajtja a klímakompresszort? Ez is egy megoldás, nem lehet, hogy utólag szerelték be az autóba a klímát? Ne foglalkozz azzal, hogy van-e ilyen opel szíj, vagy nincs, ugyanolyat tegyél vissza, mint amilyen most fent van.
Adam1 Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Amúgy nekem meg megemberelte magát a generátorom, most nem visít az ékszíj, mióta feszítettem rajta picit, és a fordulatszámmérő sem szarakodik. Pedig napok óta esik az eső, latyakos az út, párás az idő, amikor eddig mindig előjött a hiba...
Reeckatee Elküldve November4, 2009 Elküldve November4, 2009 Amúgy nekem meg megemberelte magát a generátorom, most nem visít az ékszíj, mióta feszítettem rajta picit, és a fordulatszámmérő sem szarakodik. Pedig napok óta esik az eső, latyakos az út, párás az idő, amikor eddig mindig előjött a hiba... A zöldre fabrikáltam volt egy védőlemezt. A szíjak is tovább élnek hidd el.
zotya975 Elküldve November4, 2009 Elküldve November4, 2009 A zöldre fabrikáltam volt egy védőlemezt. A szíjak is tovább élnek hidd el. Én is.: :)
Adam1 Elküldve November4, 2009 Elküldve November4, 2009 Én is.: http://kep.ivpicture.hu/219347.jpg[/ig] :) Elkiabáltam, mert ma, amikor belementem egy nagy tócsába, le is esett a fordulatszámmérő :) Aztán visszament, és utánna már jót mutatott.
Adam1 Elküldve November5, 2009 Elküldve November5, 2009 Isuzu motorba szerintetek bele lehet építeni tempomatot? Elvileg gyárilag van olyan autó, amelyikben van. Legalábbis a következő népítélet szerint igen: http://nepitelet.hu/autok/opel/astra_1991/...csalad_baratja/ Valami elektro-mechanikus készüléknek kell itt lennie, ami a fordulatszám függvényében mozgatja a gázt, hisz a gázkar ezen a motoron bowdenes-mechanikus. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Dáwid Elküldve November5, 2009 Elküldve November5, 2009 Isuzu motorba szerintetek bele lehet építeni tempomatot? Elvileg gyárilag van olyan autó, amelyikben van. Legalábbis a következő népítélet szerint igen: http://nepitelet.hu/autok/opel/astra_1991/...csalad_baratja/ Valami elektro-mechanikus készüléknek kell itt lennie, ami a fordulatszám függvényében mozgatja a gázt, hisz a gázkar ezen a motoron bowdenes-mechanikus. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Asszem a totalcar tesztelt utólagos tempomatot, amit gyakorlatilag bármibe bele lehet tenni. Az magát a gázbowdent húzza, egy külön karral. Nem tudom hogy gyárilag létezett -e hozzá, de olyan utócsinált biztos hogy van :) Egy ilyen linket találtam.
astrásgyerek Elküldve November6, 2009 Elküldve November6, 2009 tempomat, tempomat :) hírtelen milyen ígényesek lettünk nem? :) :lol: biztos jó annak aki szereti a kényelmeskedést, de nállam (HANGSÚLYOZOM NÁLLAM!!) ez is csak az amolyan luxuscucc, és felesleges kategória, mint az automata váltó.. fújj, az automata váltót el se tudnám képzelni a sajátomban ;) valahogy az a típus vagyok, aki szereti ha maga irányít, úgy ahogy jól esik :D de egy normális izzítás-visszajelzőt szívesen elfogadnék B) csak lenne időm végre kikapni a műszerfalat, és húzni be 1 szálat, meg egy testet :lol: kipróbáltam kontrollámpával, nagyon faccás lenne :P :lol: megcsinálom, amint lesz rá időm a hétvégén :P
Dáwid Elküldve November6, 2009 Elküldve November6, 2009 tempomat, tempomat :) hírtelen milyen ígényesek lettünk nem? :) :D biztos jó annak aki szereti a kényelmeskedést, de nállam (HANGSÚLYOZOM NÁLLAM!!) ez is csak az amolyan luxuscucc, és felesleges kategória, mint az automata váltó.. fújj, az automata váltót el se tudnám képzelni a sajátomban :lol: valahogy az a típus vagyok, aki szereti ha maga irányít, úgy ahogy jól esik :D de egy normális izzítás-visszajelzőt szívesen elfogadnék :P csak lenne időm végre kikapni a műszerfalat, és húzni be 1 szálat, meg egy testet :lol: kipróbáltam kontrollámpával, nagyon faccás lenne :P ;) megcsinálom, amint lesz rá időm a hétvégén :D Nem rossz az. Én se szeretem amikor engem akar helyettesíteni, meg felülbírálni valami, de a tempomatot spec én is el tudnám viselni. Debrecenig tudod hányszor állítom az ülést hogy ne zsibbadjon le a s.ggem-lábam helyezgetéssel stb...? :lol: :lol: Majd a ruszki változatot beteszem: Féltégla a gázra :D B)
Adam1 Elküldve November6, 2009 Elküldve November6, 2009 Asszem a totalcar tesztelt utólagos tempomatot, amit gyakorlatilag bármibe bele lehet tenni. Az magát a gázbowdent húzza, egy külön karral. Nem tudom hogy gyárilag létezett -e hozzá, de olyan utócsinált biztos hogy van :) Egy ilyen linket találtam. Ennyit azért nem ér meg :) Inkább nyomom lábbal a gázt :D Arra lennék kíváncsi, milyen formában, honnan veszi a motorfordulatszámot.
Recommended Posts