J0hnny Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Nem, glicerin :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Vagy etanol! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 http://liftesek.extra.hu/auto/tank.jpg :rolleyes: tudatlanok Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Ez így van...a fűnyíró meg a láncfűrész legyen benzines, az autó legyen dízel. :rolleyes: Hát, ha nem számítana a pénz, akkor csak benzines és 3000cm3 felett. Minimum V6, de inkább V8. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Hát, ha nem számítana a pénz, akkor csak benzines és 3000cm3 felett. Minimum V6, de inkább V8. Dízelben is van 3.0 CDTi V6....csekély 400 Nm....szal akkor minek is a benzines? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Dízelben is van 3.0 CDTi V6....csekély 400 Nm....szal akkor minek is a benzines? B) A dízel akármilyen erős, akárhány ccm-es akkor sem fog szeretni pörögni. :rolleyes: Ha pénz nem számítana és nyomhatnám neki ahogy akarom, akkor én is valami nagy benzinest vennék, de sajna nem az van, úgyhogy marad a 3000 ccm alatti valami -_- Jah meg azért a benzines, mert új ótót akarunk de cégesnek. Remek főfejesek megszülték hogy 1600 ccm fölött 2.5x annyi a cégautóadó mint alatta. Dízel náluk nem létezik, csak 1.6 alatti meg fölötti. Mivel G astra nem sok van 1.6 alatti dízellel ezért valszeg 1.6benzin lesz abból <_< Jah, nekem pedig itt az " ennyitmenteddig" kép :D : Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október4, 2009 Megoszt Elküldve Október4, 2009 Dízelben is van 3.0 CDTi V6....csekély 400 Nm....szal akkor minek is a benzines? :rolleyes: Ja csak a 3000-es dízelnek sem szép a hangja. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október4, 2009 Megoszt Elküldve Október4, 2009 Ja csak a 3000-es dízelnek sem szép a hangja. :rolleyes: A kicsi kutyámat sem érdekli milyen a hangja...olyat húz, hogy a füled is bedugul...s akkor már nem is hallod <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 A kicsi kutyámat sem érdekli milyen a hangja...olyat húz, hogy a füled is bedugul...s akkor már nem is hallod :rolleyes: Izlésről nem érdemes vitatkozni. Nem sok olyan emberről hallottam, aki a dízel motorok gyönyörű hangjára vágyna. <_< Szóval nem azt mondom, hogy nem vennék dízelt, de a hangjába biztos nem szeretnék bele... RS4 Ez már hang. Főleg, ha élőben is hallottad, akkor sose felejted el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Izlésről nem érdemes vitatkozni. Nem sok olyan emberről hallottam, aki a dízel motorok gyönyörű hangjára vágyna. -_- Szóval nem azt mondom, hogy nem vennék dízelt, de a hangjába biztos nem szeretnék bele... RS4 Ez már hang. Főleg, ha élőben is hallottad, akkor sose felejted el. Nálam a hang visz mindent B) :rolleyes: <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Nálam a hang visz mindent B) :rolleyes: <_< :D Jó lenne, ha így szólna az 1.9 cdti? -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Jó lenne, ha így szólna az 1.9 cdti? <_< Őőőőőőőőő......majdnem így szól :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október11, 2009 Megoszt Elküldve Október11, 2009 Az 1.7DR-ről az indítómotort csak aknán lehet leszedni, vagy akna nélkül is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október11, 2009 Megoszt Elküldve Október11, 2009 Az 1.7DR-ről az indítómotort csak aknán lehet leszedni, vagy akna nélkül is? vergődős, de nélküle is. 2x is túlestem rajta (a végignézésén B) <_< ) denehézvót... :rolleyes: :D -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október11, 2009 Megoszt Elküldve Október11, 2009 vergődős, de nélküle is. 2x is túlestem rajta (a végignézésén :D -_- ) denehézvót... :rolleyes: B) :D Már ideje leszedni, mert úgy indítja a motort, mintha lemerülőben lenne az aksi. :D Áttettük egy másik autóba az aksit és ott pörgette az indítómotor mint állat. Ja, meg arról nem beszélve, hogy kiakad a bendix ha indítózok. Szal le akarom szedni és átnézni, mit tudok vele kezdeni. Akkor akna nélkül is megoldható? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október11, 2009 Megoszt Elküldve Október11, 2009 Már ideje leszedni, mert úgy indítja a motort, mintha lemerülőben lenne az aksi. <_< Áttettük egy másik autóba az aksit és ott pörgette az indítómotor mint állat. Ja, meg arról nem beszélve, hogy kiakad a bendix ha indítózok. Szal le akarom szedni és átnézni, mit tudok vele kezdeni. Akkor akna nélkül is megoldható? :rolleyes: Meg. Nekem is így viselkedett, aztán kapott egy új akksit (kellett egyébként is) de úgy se lett sokkal jobb. Elvittük a Kertész utcába egy önindítós-villanymotoros üzlethez, aki foglalkozik önindító felújítással. Ott kimérték, és annyi villanyt vett fel az önindító, ami kb. az 5x-öse volt a normálisnak. Nem is értem miért merült le az akksi amikor hidegben nem indult az gép, és 3-4 indítózás után már az akksi is eldobta magát. Ott a bót elött a járda mellé állva kicserélték (sokat káromkodtak -_- ) aztán úgy pörgött mint a franc. Olyan hangja lett, mint egy új autónak. Kár hogy beindulás után már nem. :D Aztán a remek felújított darabnak beégtek a szénkeféi, és olyan zárlatos lett hogy indítózás alatt, kezdett sülni a vezeték szigetelés. Akkor behuzattam magam (irodában dolgozó aktakukacnénikkel egyszerű dolog B) ) Visszamentem, tettek bele másikat. Ez már nem pörög olyan szépen mint az előző, de indít, és nem fosta el magát 1 hét múlva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október11, 2009 Megoszt Elküldve Október11, 2009 Meg. Nekem is így viselkedett, aztán kapott egy új akksit (kellett egyébként is) de úgy se lett sokkal jobb. Elvittük a Kertész utcába egy önindítós-villanymotoros üzlethez, aki foglalkozik önindító felújítással. Ott kimérték, és annyi villanyt vett fel az önindító, ami kb. az 5x-öse volt a normálisnak. Nem is értem miért merült le az akksi amikor hidegben nem indult az gép, és 3-4 indítózás után már az akksi is eldobta magát. Ott a bót elött a járda mellé állva kicserélték (sokat káromkodtak <_< ) aztán úgy pörgött mint a franc. Olyan hangja lett, mint egy új autónak. Kár hogy beindulás után már nem. :rolleyes: Aztán a remek felújított darabnak beégtek a szénkeféi, és olyan zárlatos lett hogy indítózás alatt, kezdett sülni a vezeték szigetelés. Akkor behuzattam magam (irodában dolgozó aktakukacnénikkel egyszerű dolog :D ) Visszamentem, tettek bele másikat. Ez már nem pörög olyan szépen mint az előző, de indít, és nem fosta el magát 1 hét múlva. Ami most van benne aksi, az már 3 éves és nagyon frankó! Banner Unibull 12 V 80 Ah 700 Amper. Most áttettük a munkásautóba (Mitsubishi L200) és azt viszi mint a bolond! Az aksi az jó, csak az indítómotor fáradt el. Még a tél előtt meg kellene csinálni. Akkor a héten megpróbálom leszedni. Köszi a segítséget! -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október11, 2009 Megoszt Elküldve Október11, 2009 Ami most van benne aksi, az már 3 éves és nagyon frankó! Banner Unibull 12 V 80 Ah 700 Amper. Most áttettük a munkásautóba (Mitsubishi L200) és azt viszi mint a bolond! Az aksi az jó, csak az indítómotor fáradt el. Még a tél előtt meg kellene csinálni. Akkor a héten megpróbálom leszedni. Köszi a segítséget! <_< Azért könnyítés ha felállsz az elejével egy padkára, vagy valami magasításra, mert aláfeküdni azért nem árt :D a hővédő lemez van asszem alulról csavarozva, de nem esküdnék meg rá :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október12, 2009 Megoszt Elküldve Október12, 2009 Azért könnyítés ha felállsz az elejével egy padkára, vagy valami magasításra, mert aláfeküdni azért nem árt -_- a hővédő lemez van asszem alulról csavarozva, de nem esküdnék meg rá :rolleyes: Tudom. Azt már szedtem le. <_< Egyszer nekiestem, hogy leszedem az indítómotort, de de feladtam időhiány miatt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október12, 2009 Megoszt Elküldve Október12, 2009 Már ideje leszedni, mert úgy indítja a motort, mintha lemerülőben lenne az aksi. <_< Áttettük egy másik autóba az aksit és ott pörgette az indítómotor mint állat. Ja, meg arról nem beszélve, hogy kiakad a bendix ha indítózok. Szal le akarom szedni és átnézni, mit tudok vele kezdeni. Akkor akna nélkül is megoldható? :rolleyes: Jah de jobban teszed ha aknára állsz, pöppet kényelmesebb ha a leömlőről leakasztod a kipuffrendszert és úgyse valami egyszerű művelet, főleg a hővédő lemezt leszedni mert alatta futnak el a vezetékei. Ja, okosabb ha az önindítót becseréled egy ugyanolyan felújítottra -legalábbis nekem jobban megérte mint lótifutizni mindenfelé alkatrészért :D apropó, van benne egy műanyag kosár ami a helyén tartja a cumót -tutira rommá van törve... -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 Hy! Jön a tél, nem izzít egy gyertyám, úgyhogy itt az ideje, hogy kicserélgessem őket!! Mit mondtok? jobb ugye egyben cserélni mindet??? nekem az egyik szarakodik, kicsit rugdalózik a motor mikor beindítom! :D Akitől vettük, az cserélt 1 éve benne 2db-ot! X17DTL-be mondanátok valami jófajta izzítógyertyát.... Köszike!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 Hy! Jön a tél, nem izzít egy gyertyám, úgyhogy itt az ideje, hogy kicserélgessem őket!! Mit mondtok? jobb ugye egyben cserélni mindet??? nekem az egyik szarakodik, kicsit rugdalózik a motor mikor beindítom! :D Akitől vettük, az cserélt 1 éve benne 2db-ot! X17DTL-be mondanátok valami jófajta izzítógyertyát.... Köszike!!! Beru. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 Hy! Jön a tél, nem izzít egy gyertyám, úgyhogy itt az ideje, hogy kicserélgessem őket!! Mit mondtok? jobb ugye egyben cserélni mindet??? nekem az egyik szarakodik, kicsit rugdalózik a motor mikor beindítom! :D Akitől vettük, az cserélt 1 éve benne 2db-ot! X17DTL-be mondanátok valami jófajta izzítógyertyát.... Köszike!!! Nekem ilyen van benne már több int 2 éve. Én a 4 db-ot kb. 7200tf körül vettem. Nekem eddig bevált. Télen egy izzítás és pöcre indul az autó. Csak az opelra vonatkozó adatokat írom le: Astra 1.7 D/DR, 1.7DT, 1.7 DTL Frontera, Senator: 2.3TD Kadett 1.6 D, 1.7 D/DR, 1.7 TD Omega, Record: 2.3 D, 2.3 TD Vectra 1.7 D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 Beru. Bosch Köszi fiúk! Ugye akkor cseréljek 4-et, biztos ami biztos :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 Köszi fiúk! Ugye akkor cseréljek 4-et, biztos ami biztos :D Nekem egyszerre 2 döglött meg, de én úgy voltam vele, ha már 2-őt cserélek, akkor cserélem mindet. :D Később nehogy a régi 2 szivasson meg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts