Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Sziasztok!

Továbbra is keresek egy Isuzu motoros, klímás autóval rendelkező segítőkész (bár ezt kár írnom, mert itt mindenki az :huh: ) cartársat. Érdekelne, hogyan van a klíma hajtása megoldva a szíjakkal.

(murx: írtam privit te már ne jelentkezz :lol: )

Előre is köszönet!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Továbbra is keresek egy Isuzu motoros, klímás autóval rendelkező segítőkész (bár ezt kár írnom, mert itt mindenki az :huh: ) cartársat. Érdekelne, hogyan van a klíma hajtása megoldva a szíjakkal.

(murx: írtam privit te már ne jelentkezz ^_^ )

Előre is köszönet!

Kiderült valami egyébként? Vagy még nem tudod, hogy a dízelnél is úgy van a hajtás, mint a benzinesben? Mert az fix, hogy nem a vízpumpával van hajtva a kompresszor. B) Szerintem baromság és ezt bizonyítja, hogy megadta magát és megfőtt a motorod ügye. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kiderült valami egyébként? Vagy még nem tudod, hogy a dízelnél is úgy van a hajtás, mint a benzinesben? Mert az fix, hogy nem a vízpumpával van hajtva a kompresszor. B) Szerintem baromság és ezt bizonyítja, hogy megadta magát és megfőtt a motorod ügye. :lol:

Hi!

Sajnos teljesen más a rendszer. Ami info van eddig, hogy nem "gyári" kompival készültek az Isuzuk, hanem rendelésre jött hozzájuk Saiden kompresszor (Olaszországba, Indiába, Dél-Afrikába), amolyan félgyári az egész. Német kollégát megkértem, hogy csörögjön rá egy ottani Opel kereskedésre (itthon a harmadik 'szakszervíz' után feladtam, mert senki nem tud semmit), de állítólag Astra esetén No-ban nem lehetett Isuzuhoz klímát kérni a kereskedő szerint, csak Vectra-hoz... Az is kiderült, hogy az EPC nem sokat ér klíma ügyben Isuzu motor esetén. (Valamiből van klímához kötött, pl. adagoló, ékszíjtárcsa, de kompresszort és tartót nem ajánl Isuzuhoz.) Némi info-t sikerült szerezni Vectra-A és B katalógusból és úgy néz ki kell még egy plusz feszítő, de eddig nincs semmi biztos ez ügyben, mert ott a kompresszor felfogatása is más, mint nálam. Holnap még a hahu-n árult klímás Isuzuk tulajait tervezem hívni, remélem végre kiderül valami. Ügyvéddel beszéltem, semmi jóval nem biztat. :huh:

Az a gáz egyébként, hogy pont annyiba kerül az egész felújítása, hogy bontott motorral is ugyanitt lennék, mert ugye azt is szét kell kapni és sok mindent cserélni kell rajta, aztán vagy jó lesz vagy nem. (A vezérlésem szerencsére egyben maradt, a dugattyú ugyan besült, de az már a víz miatt volt.) Úgy néz ki így lesz egy "új" motorom, de ha még egyszer baja lesz, nem tudom mit csinálok; de benzin, gyufa, meg a kocsi benne lesz az biztos... (Két év alatt háromszor hagyott cserben a drága/központi zár leszívta az akksit; nem tudtam, hogy nem hidrotőkés, így télen -20-ban egyszer nem indult; meg most lehalt az autópályán/ és már kicsit unom...)

"Sajnos" elég sokat költöttem rá, hogy öröm legyen vele még parkolóhelyet keresni is (porlasztók újak, adagoló felújítva, kilakatolva, lefényezve, állítható Koni benne, új lámpák elől és hátul, GSi belső, meg rengeteg apróság, hogy a gyári állapotot visszaállítsam), eladni ráadásul nem sok értelme lenne, mert szinte semmit nem kapnék érte. Ráadásul a köv. két-három évet jó lenne vele kihúzni, míg váltani tudok egy 15 évvel fiatalabb és mondjuk három karikával többet az orrán hordó típusra. ^_^

Link to comment
Megosztás:

míg váltani tudok egy 15 évvel fiatalabb és mondjuk három karikával többet az orrán hordó típusra. :huh:

Persze megértem most le vagy kenődve, de azért majd arra számítsál, hogy a 4 karikásnak előfordul, hogy annyiba kerül az egyik féktárcsája, mint nekünk mind a 4 kerékre. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos elég sokat költöttem rá

Nem te vagy az egyetlen ^_^ és sajnos az Isuzu mocik nem arról híresek, hogy olcsó hozzá az alkatrész -nem mintha a német sokkal inkább az lenne :lol: de feltétlenül töredéke. Ha már belekezdtél a felújításba akkor tedd rendbe teljesen és akkor sok-sok évig nem lesz vele gondod.. :huh:

Link to comment
Megosztás:

zotya975: Tudom, ezért lett anno egy régi Astra, mert ahhoz minden van több vagy kevesebb gombért, nem kellett hitel és a szerelők sem akarnak lehúzni.:huh: (Meg persze az Isuzu motor egy csoda, ha megy.:lol: ) Remélhetőleg X. év múlva meg lesz annyi a fizum, hogy a casco+garancia önrész fizetése ne legyen gond. Aztán ki tudja mi lesz. B verziónak még mindig ott van a Bertone coupe, főleg, hogy már nem fognak a válság előtti áraikra visszamenni ők sem, mert már elég öregek lesznek 2-3 év múlva. Csak ezekből megtalálni egyet a 2.2 diesellel szinte lehetetlen, bár az 1.8 benzines is bőven elég nekem, ahogyan én "száguldozom".

Sanci: Abban nem lesz hiba. Jó szaki dolgozik rajta, meg a motoron kívül tényleg tökéletes a kocsi számomra és olyan amilyennek mindig is szerettem volna ^_^

Isuzus klímások továbbra se kíméljetek!

Link to comment
Megosztás:

zotya975: Tudom, ezért lett anno egy régi Astra, mert ahhoz minden van több vagy kevesebb gombért, nem kellett hitel és a szerelők sem akarnak lehúzni.:lol: (Meg persze az Isuzu motor egy csoda, ha megy.^_^ ) Remélhetőleg X. év múlva meg lesz annyi a fizum, hogy a casco+garancia önrész fizetése ne legyen gond. Aztán ki tudja mi lesz. B verziónak még mindig ott van a Bertone coupe, főleg, hogy már nem fognak a válság előtti áraikra visszamenni ők sem, mert már elég öregek lesznek 2-3 év múlva. Csak ezekből megtalálni egyet a 2.2 diesellel szinte lehetetlen, bár az 1.8 benzines is bőven elég nekem, ahogyan én "száguldozom".

Sanci: Abban nem lesz hiba. Jó szaki dolgozik rajta, meg a motoron kívül tényleg tökéletes a kocsi számomra és olyan amilyennek mindig is szerettem volna B)

Isuzus klímások továbbra se kíméljetek!

volt dízel coupe? sztem nem :huh:

Link to comment
Megosztás:

zotya975: Tudom, ezért lett anno egy régi Astra, mert ahhoz minden van több vagy kevesebb gombért, nem kellett hitel és a szerelők sem akarnak lehúzni.:huh: (Meg persze az Isuzu motor egy csoda, ha megy.:lol: ) Remélhetőleg X. év múlva meg lesz annyi a fizum, hogy a casco+garancia önrész fizetése ne legyen gond. Aztán ki tudja mi lesz. B verziónak még mindig ott van a Bertone coupe, főleg, hogy már nem fognak a válság előtti áraikra visszamenni ők sem, mert már elég öregek lesznek 2-3 év múlva. Csak ezekből megtalálni egyet a 2.2 diesellel szinte lehetetlen, bár az 1.8 benzines is bőven elég nekem, ahogyan én "száguldozom".

Sanci: Abban nem lesz hiba. Jó szaki dolgozik rajta, meg a motoron kívül tényleg tökéletes a kocsi számomra és olyan amilyennek mindig is szerettem volna ^_^

Isuzus klímások továbbra se kíméljetek!

A következő klímás hsz-t egyből törölni fogom. Ez a dízel topic. Tessék azzal kapcsolatban írni!

Link to comment
Megosztás:

zotya975: Tudom, ezért lett anno egy régi Astra, mert ahhoz minden van több vagy kevesebb gombért, nem kellett hitel és a szerelők sem akarnak lehúzni.:lol: (Meg persze az Isuzu motor egy csoda, ha megy.^_^ ) Remélhetőleg X. év múlva meg lesz annyi a fizum, hogy a casco+garancia önrész fizetése ne legyen gond. Aztán ki tudja mi lesz. B verziónak még mindig ott van a Bertone coupe, főleg, hogy már nem fognak a válság előtti áraikra visszamenni ők sem, mert már elég öregek lesznek 2-3 év múlva. Csak ezekből megtalálni egyet a 2.2 diesellel szinte lehetetlen, bár az 1.8 benzines is bőven elég nekem, ahogyan én "száguldozom".

volt dízel coupe? sztem nem :huh:

G Astrában van.

doh, olvasd már el mit kérdez, és mit válaszoltam....

Link to comment
Megosztás:

A következő klímás hsz-t egyből törölni fogom. Ez a dízel topic. Tessék azzal kapcsolatban írni!

Gondolkoztam, hogy hová menjen, de itt a probléma sokkal inkább a diesel-séggel van és nem a klímával. (Illetve a kettő keverékével.) Szívesen átköltözöm a problémámmal a fűtés topic-ba, de nem sok értelmét láttam oda megnyitni, mert klíma hivatalosan nem volt nálunk diesel Opelben, sőtt No-ban/Ausztriában sem, így nem hiszem, hogy bármely diesel-es olvasná azt a topic-ot, hacsak nincs klíma/fűtés problémája. Ráadásul nem a klímával van bajom, hanem az ékszíjtárcsák/ékszíjjak elrendezésével, ami Isuzu specifikus. Persze amennyiben úgy gondolod, hogy mégis oda való a téma, akkor átmegyek oda.

Link to comment
Megosztás:

Gondolkoztam, hogy hová menjen, de itt a probléma sokkal inkább a diesel-séggel van és nem a klímával. (Illetve a kettő keverékével.) Szívesen átköltözöm a problémámmal a fűtés topic-ba, de nem sok értelmét láttam oda megnyitni, mert klíma hivatalosan nem volt nálunk diesel Opelben, sőtt No-ban/Ausztriában sem, így nem hiszem, hogy bármely diesel-es olvasná azt a topic-ot, hacsak nincs klíma/fűtés problémája. Ráadásul nem a klímával van bajom, hanem az ékszíjtárcsák/ékszíjjak elrendezésével, ami Isuzu specifikus. Persze amennyiben úgy gondolod, hogy mégis oda való a téma, akkor átmegyek oda.

Akkor folyjon arról a csevej. Ne a klímáról.

Link to comment
Megosztás:

Az üzemanyagtartályból, egy szines csövön jön az üzemanyag.

Az olajszűrő előtt, egy 30-35 centis gumicső van, ami talán préselve (?) van a műanyag csőre.

A gumicsövet az egyik elődöm félbevágta, és odaszerkesztett egy plusz, átlátszóházas szűrőt.

Szeretném ezt megszüntetni, láttam is egy bontóban egy ilyen gumitagot.

Lehet bontani ezt a műanyag-gumi csatlakozást, és ami fontosabb szivárgásmentesen ismét rögzíteni??

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Nem kell ehhez nagy csoda... Ha sajnálat nélkül kinomyják a szemét, akkor ez jön belőle. A Ribi is hasonlót tud eregetni ha van pofám bántani. Ha emberi módon van használva akkor nem rosszabb mint egy tdci mondeo. :huh:

Hátha benyomom a gázpedált a motortérbe sem lessz ilyen smakkja vazze. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma visszabütyköltem az eddigi 1000 rot/ min-es alapjáratom 800-ra s elôjött a rángatás. Valami rugót szeretnék beapplikálni a gázkarra, hogy ne ejtse olyan gyorsan a fordulatot ha elveszem a patám a gázról. Van lengéscsillapítóm az adagolón de halott.

Azt hittem ez a rángatás csak nálam probléma,ezek szerint nem!Reméltem hogy az adagolós megoldja a problémát,de tévedtem!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Márciusban vettem egy 93-as 1.7 td (isuzu) Caravánt. Azóta egyfolytában szerelik. Az aktuális problémám:

városban,emelkedőn a víz hamar 100 fok körül van, és iszonyatos kék füst az első 20 percben, mely a későbbiekben csak kicsit mérséklődik.1000 km egy liter olajat eszik meg.

Tanár vagyok, nem értek a kocsikhoz.Ma vagy holnap szervízbe viszem.

Mire számíthatok?

Köszi a tippeket elöre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Márciusban vettem egy 93-as 1.7 td (isuzu) Caravánt. Azóta egyfolytában szerelik. Az aktuális problémám:

városban,emelkedőn a víz hamar 100 fok körül van, és iszonyatos kék füst az első 20 percben, mely a későbbiekben csak kicsit mérséklődik.1000 km egy liter olajat eszik meg.

Tanár vagyok, nem értek a kocsikhoz.Ma vagy holnap szervízbe viszem.

Mire számíthatok?

Köszi a tippeket elöre is!

Hát sok jóra ne számíts. Veszettül eszi az olajat ami nem jó mert nagymértékü kopásra utal. Hány km-ben van?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.