Laleekirály Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 Ezt skubizzátok meg! :lol: :lol: http://www.roncsauto.hu/2apro28apro1354.html Ez a csávó tud valamit... <_< Vagy csak én vagyok ilyen tudatlan, és nem láttam még 1.6-os diesel astrát? :) még én sem! :) Szóval ketten vagyunk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 Ezt skubizzátok meg! :lol: ^_^ http://www.roncsauto.hu/2apro28apro1354.html Ez a csávó tud valamit... <_< Vagy csak én vagyok ilyen tudatlan, és nem láttam még 1.6-os diesel astrát? :) még én sem! :) Szóval ketten vagyunk! :lol: Hámostmé' ? kicsit összeszűkült :lol: :P az 1.7 meg volt kopva, és addig pakolgatták a széthajtogatott sörös-dobozokat a hengerbe belülről, hogy beszűkült 1.6-ra. Aztán a dugók már nem fértek bele és így lett totálkáros :P hogy lehet hogy nem látjátok át? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 Hámostmé' ? kicsit összeszűkült <_< :lol: az 1.7 meg volt kopva, és addig pakolgatták a széthajtogatott sörös-dobozokat a hengerbe belülről, hogy beszűkült 1.6-ra. Aztán a dugók már nem fértek bele és így lett totálkáros :lol: hogy lehet hogy nem látjátok át? :lol: ja! :) Akkor nem megfúrták, hanem összefúrták! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 Legjobb tudomásom szerint az 1.7 blokk hengerméret tekintetében megegyezik az 1.6-éval csak nagyobbra van gyárilag fúrva -hozzáértő dízelszaki mondta úgyhogy lehetséges.. :) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 Hámostmé' ? kicsit összeszűkült :) :lol: az 1.7 meg volt kopva, és addig pakolgatták a széthajtogatott sörös-dobozokat a hengerbe belülről, hogy beszűkült 1.6-ra. Aztán a dugók már nem fértek bele és így lett totálkáros ^_^ hogy lehet hogy nem látjátok át? :P :) :lol: :lol: ..egyébként Kadettekben volt 1,6D ha jól rémlik...lehet/biztosan összekeverte..vagy az nem lehetséges, hogy készült néhány darab Astrából is ilyen motorral a modellváltás időszakában? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 :) :) :lol: ..egyébként Kadettekben volt 1,6D ha jól rémlik...lehet/biztosan összekeverte..vagy az nem lehetséges, hogy készült néhány darab Astrából is ilyen motorral a modellváltás időszakában? <_< Vagy : "-Teeeh Jóózsi!! -Höh?? -Nem indul az ótóe... - há' me sz.r a motója - van iened? -Pistónak von a szomszídba kadött, az jóaz. -jóvanakko' " És így lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 Vagy : "-Teeeh Jóózsi!! -Höh?? -Nem indul az ótóe... - há' me sz.r a motója - van iened? -Pistónak von a szomszídba kadött, az jóaz. -jóvanakko' " És így lett. :) <_< ..ja, valahogy igy.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 Hess innen offmesterek! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Egy dolog biztos. A csávóka nagyon vágja a témát és 25 éve nyomja az ipart. Én nem pártolom mert nem láttam dolgozni sem. Leírtam mit kb mondott. Az igaz h kicsit nagyon VW párti de mindenki nem szeretheti az Opelt sem. Kicsit kevertem amiket mondott mert 20 percen keresztül beszélgettünk s nem tudtam memorizálni mindent. Lassan azt sem tudom mit csináljak, hogy jó legyen. Az autón valami megint sz@rozik mert nehezebben megy a gázpedál s az autó sem megy ahogy eddig meg rángat is motorféknél s nagyon magas szinteken kezdett telelenni a kurv@ hócipôm mindennel s fáradok a sok sz@rozástól s be fogok golyózni... <_< :) :) :lol: :lol: :lol: ez mekkora baromság, 5éve van levakolva az AGR-m soha semmi baj nem volt vele. Ezt még nem felügyeli mil lámpa, nincs ecu, nem irkál hibát mint a korszerű dizil pl, vw. De kevesen tudják hogy miért is van---Hatása kettős,-egyrészt elégeti a kipufogógázban maradt HC- mennyiséget,, másrészt csökkenti az égési folyamat csúcs hőmérsékletét, így javítja a motor NOX-emisszióját. a vissza vezetés főleg részterhelésnél történik és mértéke átlagosan 5%, benzinesnél max-10%- dizilnél akár 20% is lehet. Tehát, környezet védelem miatt használják. a gond a szívócsőbe érkező oil-al van ugyanis a forró kipuf gáz -kormot -ragacsot- égetet szart csinál belőle- és minnél öregebb a motor annál nagyobb a karter gáz. De ilyen hibát mint -- nehezebben megy a gázpedál-- még nem láttam, talán futópadra kéne menned és gyúrni a lábadra. Szinte biztos hogy üzemanyag ellátási bajod van. Ami lehet az is hogy a tank sapka nem szellőzik. Már csak olvasgatni járok ide én is , hűtlen lettem a márkához, persze gazoil folyik a véremben továbra is csak -- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 ez mekkora baromság, 5éve van levakolva az AGR-m soha semmi baj nem volt vele. Ezt még nem felügyeli mil lámpa, nincs ecu, nem irkál hibát mint a korszerű dizil pl, vw. De kevesen tudják hogy miért is van---Hatása kettős,-egyrészt elégeti a kipufogógázban maradt HC- mennyiséget,, másrészt csökkenti az égési folyamat csúcs hőmérsékletét, így javítja a motor NOX-emisszióját. a vissza vezetés főleg részterhelésnél történik és mértéke átlagosan 5%, benzinesnél max-10%- dizilnél akár 20% is lehet. Tehát, környezet védelem miatt használják. a gond a szívócsőbe érkező oil-al van ugyanis a forró kipuf gáz -kormot -ragacsot- égetet szart csinál belőle- és minnél öregebb a motor annál nagyobb a karter gáz. De ilyen hibát mint -- nehezebben megy a gázpedál-- még nem láttam, talán futópadra kéne menned és gyúrni a lábadra. Szinte biztos hogy üzemanyag ellátási bajod van. Ami lehet az is hogy a tank sapka nem szellőzik. Már csak olvasgatni járok ide én is , hűtlen lettem a márkához, persze gazoil folyik a véremben továbra is csak -- Nekem is már nagyon régóta le van vakolva az AGR és remekül megy a verda! Egy picit jobban húz! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 ... De ilyen hibát mint -- nehezebben megy a gázpedál-- még nem láttam, talán futópadra kéne menned és gyúrni a lábadra. ... Nem is mondtam, hogy attol megy nehezebben a gázpedál. Az valami más okból volt s ha jobban belegondolok nem a pedál ment nehezebben csak a verda nem húzott annyira...de idôvel helyrejött. Egyelôre nem érdekel...eleget költöttem rá s most vettem egy bicót ami legalább tiszta új s azzal cirkálok, azaz, hogy csak fogok csak ez a rohadt himlő hagyjon el <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Szevasztok srácok! Nekem is van egy ilyen csodamasinám (astra 1.7D) Szerintem ismertek is, mert már írtam a fórumba. Én vok az étolajos gyerek <_< Sok itt a szaki úgyhogy elengedek egy-két kérdést: 1. Két napig állt a kocsi és azt tapasztaltam, hogy bébi dzsúzzz könnyen benyomható a kuplung. Azelőtt sokkal nehezebb volt most meg szinte a lában súlyától (egy kis túlzással) benyomható. Mi történhetett vele? Amúgy ugyan úgy fog, nem csúszik. Létezhet, hogy eltört benne valami rugó? 2. A hűtőventim nem akar bekapcsolni 100°C-os víznél sem. A kérdésem az, hogy hol van az a relé elrejtve ami kapcsolgatja a ventit? A hőkapcsolót megtaláltam, de sztem nem azzal lesz a baj, mert megpróbáltam rövídre zárni a 3 pólust és akkor sem indult be a venti? Vagy nem így kéne megnézni? Aki tud segítsen! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Szevasztok srácok! Nekem is van egy ilyen csodamasinám (astra 1.7D) Szerintem ismertek is, mert már írtam a fórumba. Én vok az étolajos gyerek <_< Sok itt a szaki úgyhogy elengedek egy-két kérdést: 1. Két napig állt a kocsi és azt tapasztaltam, hogy bébi dzsúzzz könnyen benyomható a kuplung. Azelőtt sokkal nehezebb volt most meg szinte a lában súlyától (egy kis túlzással) benyomható. Mi történhetett vele? Amúgy ugyan úgy fog, nem csúszik. Létezhet, hogy eltört benne valami rugó? 2. A hűtőventim nem akar bekapcsolni 100°C-os víznél sem. A kérdésem az, hogy hol van az a relé elrejtve ami kapcsolgatja a ventit? A hőkapcsolót megtaláltam, de sztem nem azzal lesz a baj, mert megpróbáltam rövídre zárni a 3 pólust és akkor sem indult be a venti? Vagy nem így kéne megnézni? Aki tud segítsen! Üdv! 1.Én inkább a kuplungbowden nézném meg,lehet az szorult eddig. 2.Ha rövidrezártad és akkor sem indult,akkor a venti lesz a rossz,biztosítékokat nézd át és forgasd meg kézzel,mennyire könnyen megy. Aztán esetleg lehetne adni a ventinek közvetlen áramot,mert ha arra sem mozdul meg,akkor csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 1.Én inkább a kuplungbowden nézném meg,lehet az szorult eddig. 2.Ha rövidrezártad és akkor sem indult,akkor a venti lesz a rossz,biztosítékokat nézd át és forgasd meg kézzel,mennyire könnyen megy. Aztán esetleg lehetne adni a ventinek közvetlen áramot,mert ha arra sem mozdul meg,akkor csere. a kuplungbowden ugyan úgy áll mint eddig. De nincs kizárva, hogy eddig nem szorult. Csak azért voltam betojva nehogy szétmenjen itt nekem a kuplunk, mert az nem egy olcsó mulatság. Annyira nem érek hozzá, hogy tudjam pontosan hogy is működik az opel kuplung. Azt gondolom, hogy nem egy bonyolult szerkezet, de ha van olyan aki el tudja magyarázni azt megköszönném. A ventit rákötöttem közvetlenül az akksira és gyönyörűen forgott. A biztosítékokat is átnéztem és azok is rendben vannak. Én már csak a relére gyanakszom amit nem tok, hogy hol van? Valaki segítsen megtalálni pls! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 a kuplungbowden ugyan úgy áll mint eddig. De nincs kizárva, hogy eddig nem szorult. Csak azért voltam betojva nehogy szétmenjen itt nekem a kuplunk, mert az nem egy olcsó mulatság. Annyira nem érek hozzá, hogy tudjam pontosan hogy is működik az opel kuplung. Azt gondolom, hogy nem egy bonyolult szerkezet, de ha van olyan aki el tudja magyarázni azt megköszönném. A ventit rákötöttem közvetlenül az akksira és gyönyörűen forgott. A biztosítékokat is átnéztem és azok is rendben vannak. Én már csak a relére gyanakszom amit nem tok, hogy hol van? Valaki segítsen megtalálni pls! Nincs relé a körben.Maga a hőgomba kapcsolja a ventit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 3 pólusú hőgombánál van relé :) (legalábbis kéne, hogy legyen) azok meg asszem a tűzfalon egy dobozba vannak belerejtve. Nem kell beismertetni, szívtam eleget vele. Inkább a hőgombára menő csatiból buheráld ki a sarukat és forraszd össze a vezetéket a saruval, nekem ott volt kontaktos -ilyent sem láttam addig (és tudom hülyén is hangzik), hogy lehetséges de megoldotta a problémát, azóta sincs gond vele.. :) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 3 pólusú hőgombánál van relé :) (legalábbis kéne, hogy legyen) azok meg asszem a tűzfalon egy dobozba vannak belerejtve. Nem kell beismertetni, szívtam eleget vele. Inkább a hőgombára menő csatiból buheráld ki a sarukat és forraszd össze a vezetéket a saruval, nekem ott volt kontaktos -ilyent sem láttam addig (és tudom hülyén is hangzik), hogy lehetséges de megoldotta a problémát, azóta sincs gond vele.. :) <_< Akkor is van relé, ha kétpólusú a hőgomba, de van klíma. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Az 1ik vezetékben áramnak kell lennie, a másik kettő a lassú és gyorsabb fordulat, ha nincs amper akkor relé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Az 1ik vezetékben áramnak kell lennie, a másik kettő a lassú és gyorsabb fordulat, ha nincs amper akkor relé. Ma nem értem rá, de holnap szétszedem. A tűzfalnál láttam valami reléféleséget úgyhogy lehet, hogy az lesz az. Köszi az infókat, majd jelentkezem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Sziasztok! régi Opel tulajként van fogalmam a benzines verdákról <_< ( '92 1,4 Astra F, '01 Astra G), de diesel még nem volt a családban. Most képbe került egy '97 -s 1,7D, 60 pacis motorral szerelt verda. Ismerőstől jönne, a bizalom tehát megvan, de mi az amire mindenképpen oda kell figyelnem az ellenőrzéskor? (itt csak a motorral kapcsolatos problémákra gondolok) A válaszokat előre is köszi! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Sziasztok! régi Opel tulajként van fogalmam a benzines verdákról :lol: ( '92 1,4 Astra F, '01 Astra G), de diesel még nem volt a családban. Most képbe került egy '97 -s 1,7D, 60 pacis motorral szerelt verda. Ismerőstől jönne, a bizalom tehát megvan, de mi az amire mindenképpen oda kell figyelnem az ellenőrzéskor? (itt csak a motorral kapcsolatos problémákra gondolok) A válaszokat előre is köszi! Üdv. Leírom az enyémnek mi baja van, és ha ezeket az a gép nem produkálja akkor jó :lol: Indulásnál, és nagyobb gázadásnál dízelségéből adódóan valamennyire füstöl, az oké. Ha már a tükörben látod akkor bajok vannak. Ha a füst kékes is, akkor meg főleg, mert ott olaj is ég. A hűtő kiegyenlítőtartályban ha olajfilmes a víz felszíne az se túl jó. Az indítási gondok azok úgyis decemberben jönnek majd elő ha lesznek, úgyhogy azt mostanában nehéz tetsztelni. <_< Annyit még hosszabb állás után lehet érezni ha a hengerek nem egyszerre indulnak el, de hidegben az is lehet rosszabb :) A vizet-olajat lehetőleg ne zabálja, de egy vétel előtti ellenőrzéskor ezt se nagyon lehet sztem ellenőrizni. Kérd kölcsön egy hónapra, és utána vedd meg :P :lol: "mi az amire mindenképpen oda kell figyelnem az ellenőrzéskor?" - Hogy olyan legyen amire J0hnny is rábólintana :P :) ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 "Leírom az enyémnek mi baja van, és ha ezeket az a gép nem produkálja akkor jó." ez nagyon ott van!! :) bár sajnálattal hallom, ha tényleg ezzel küzdesz <_< Köszöntem!! még pár kérdés: -indítás után, vagy akár üzemmeleg motornál, ha a fodulatszámot (üresben) megemelem és hirtelen elveszem a gázt, hogyan kell viselkednie egy egészséges dieselnek, hogyan ejti a fordulatot? -ha esetleg nem egyenletes az alapjárat (hidegen és/vagy üzemmeleg motornál) azt okozhatja mondjuk adagoló hiba, vagy bármi költségesebb mutatvány? üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 "Leírom az enyémnek mi baja van, és ha ezeket az a gép nem produkálja akkor jó." ez nagyon ott van!! :lol: bár sajnálattal hallom, ha tényleg ezzel küzdesz :) Köszöntem!! még pár kérdés: -indítás után, vagy akár üzemmeleg motornál, ha a fodulatszámot (üresben) megemelem és hirtelen elveszem a gázt, hogyan kell viselkednie egy egészséges dieselnek, hogyan ejti a fordulatot? -ha esetleg nem egyenletes az alapjárat (hidegen és/vagy üzemmeleg motornál) azt okozhatja mondjuk adagoló hiba, vagy bármi költségesebb mutatvány? üdv. Hát evvan. Küzdünk, de még megyünk :lol: 15 évesen, óra szerint 300.2000 km-el, már előfordul hogy megfárad a gépezet. És nincs sokat kímélve... :) Alapjárati fordulatszám problémáim voltak, azok a vákumcsövek állapotára (és hiányaira :lol:) voltak visszavezethetők. Illetve hidegindítás után, nem indult el 1-2 rosszabb esetben 3 henger, és akkor csak egyel-kettővel szenvedte be a többit. Részben a porlasztócsúcsok voltak, részben meg az hogy a 18-20-as kompresszió egy dízelnél annyira nem mondható jónak... Adagolós hibára nem nagyon emlékszem ha visszaolvasol akkor lehet hogy találsz, nekem nem rémlik <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Hát evvan. Küzdünk, de még megyünk ^_^ 15 évesen, óra szerint 300.2000 km-el, már előfordul hogy megfárad a gépezet. És nincs sokat kímélve... :) Alapjárati fordulatszám problémáim voltak, azok a vákumcsövek állapotára (és hiányaira :lol:) voltak visszavezethetők. Illetve hidegindítás után, nem indult el 1-2 rosszabb esetben 3 henger, és akkor csak egyel-kettővel szenvedte be a többit. Részben a porlasztócsúcsok voltak, részben meg az hogy a 18-20-as kompresszió egy dízelnél annyira nem mondható jónak... Adagolós hibára nem nagyon emlékszem ha visszaolvasol akkor lehet hogy találsz, nekem nem rémlik <_< Nem sok az egy kicsit? :) Vagy csak nem lett visszatekerve? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Nem sok az egy kicsit? :) Vagy csak nem lett visszatekerve? :) :lol: gyóvanna, az enyémen 1-el több karakter van :lol: leragadt a nulla, háromcákettőezer akart lenni :lol: ^_^ szerk.: most nézem hogy nem jön ki úgyse, mert akkor meg az ezres tagolás csúszik el <_< mindegy, nemtudok írni, ott van betűvel :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts