Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ha ez így van annak nagyon örülök :D Megjegyzem nagyon f@cán ment a ketyere a hétvégén. 5 autóval mentünk konvojban : egy seat a... valami egyterü, 1 1,6-os A veki, 1 1,4 16V-s f astra caravan, én meg egy szutyuki. Első nap hátul mentem mondván nem tartom fel a csapatot, aztán Zirc közelében a szép hosszú emelkedőkön átértékeltem a sorrendet ;) 5 emberrel a rolóig megpakolt csomitartóval nem semmi teljesítmény 188000 km után :D . A többiben összesen nincs ennyi km ;)

Az enyém a napokban fog belefordulni a 300e-be :)

Facán nem megy, nem hogy 5 emberrel, de még üresen sem, azt viszont 5 literből :D viszont az olajat zabálja... Meg a hűtőfolyadék is olajfilmes, szal lesz egy komolyabb beavatkozása lassan :lol: :D :lol:

Jah Altea :P

Link to comment
Megosztás:

Az enyém a napokban fog belefordulni a 300e-be ;)

Facán nem megy, nem hogy 5 emberrel, de még üresen sem, azt viszont 5 literből :D viszont az olajat zabálja... Meg a hűtőfolyadék is olajfilmes, szal lesz egy komolyabb beavatkozása lassan :lol: :D :lol:

Jah Altea :D

akkor van mire gyűjtögetni, bár nem tudom én belefognék-e... Ezt 400e-ért vettem januárban. Igazából nem került 1 vasamba se, mert a biztosító kifizette a kárt és az átírást + eladtam a roncsot így lett pénzben 0-ás. Kívül- belül tip-top. A régihez képest ég és föld! ;)

Ha az altea 7 személyes egyterű akkor az, de nekem valami hosszabb nevű rémlik

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Srácok!

"Jöttem" elköszönni, mert eladtam ezt a kis jószágot! Viszont nagyon sok jó tanácsot kaptam itt, és nagyon örülök, hogy egy ilyen autóm volt, ami SOHA nem hagyott cserben. Ezen a fórumon sokkal több dolgot lehet megtudni, és hasznosabb, mint akár egy szerviz!

Maradok, nem törlöm Magam, és továbbra is próbálok segíteni tanácsokkal ahogyan eddig is.

Köszönöm Én is azokat a jó tanácsokat, amiket kaptam, és hozzájárultak a kocsi karbantartásához!

Sziasztok!

Sajnálom, hogy nem képviseled már az aktív astrások körét!

Köszi az eddigi segítségedet :lol: , és talán majd az ezutániakat is :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vissza nem fogom vásárolni, mert már így is "öreg" volt. Meg sajna a klíma, ezekben a nagy forróságokban nagyon jól jön. Szerencsére, ha jól ítéltem meg a dolgot, akkor egy fiatal srácé lett, és azt hiszem jó kezekbe került, és persze, tip-top állapotban.

Az új jövevény: Seat Cordoba 1,4 (8V) - 44kw - Sedan, szervó, digit klíma, 2 lufi, fehér szín, kazettás gyári valami szemét, azt ennyi. Szóval nem egy nagy durranás, de majd egyszer bele kell ülni, egy jó erős dízel-be. Csak is zsír újba.

Na szóval ez lett.

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Vissza nem fogom vásárolni, mert már így is "öreg" volt. Meg sajna a klíma, ezekben a nagy forróságokban nagyon jól jön. Szerencsére, ha jól ítéltem meg a dolgot, akkor egy fiatal srácé lett, és azt hiszem jó kezekbe került, és persze, tip-top állapotban.

Az új jövevény: Seat Cordoba 1,4 (8V) - 44kw - Sedan, szervó, digit klíma, 2 lufi, fehér szín, kazettás gyári valami szemét, azt ennyi. Szóval nem egy nagy durranás, de majd egyszer bele kell ülni, egy jó erős dízel-be. Csak is zsír újba.

Na szóval ez lett.

:lol:

Nem akarlak elkeseríteni, de ezzel a Seattal lesz gondod rendesen. Két ismerősömnek volt ugyanezzel a motorral és felszereltséggel. Természetesen már eladták.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj, hogy az ECO tec motorok nagyon eszik az olajat, és nem is a gazdaságosságról híresek. Nézegettem, láttam 1-2-t. Az egyik ismerősömnek B Vectra 1,8 Benzin van. Azt mondja nagyon jó az autó. Kérdezem Tőle, okés, és mennyi olajat eszik? Hát nem sokat: 1000km-en 7dl. Majdnem leültem.

Amit régebben szerettem volna egy jó kis G 1,7CDTI, de horror volt, és ha javítani kell, akkor nem csak a zsebbe, de egész a zokniig kellene nyúlni. Persze csak a motor miatt.

Link to comment
Megosztás:

Én is egy G 1.7 CDTi-t néztem de nem volt 2.4 milkám rá úgyhogy ott maradt. Egyébként az ha a belsejében valami szétmegy akkor motorcsere mert ahogy egy szerelőtől hallottam semmiféle alkatrészt nem lehet hozzá kapni (gyűrűsor, dugattyúk, stb) és a henger sem fúrható mert vékony a fala de ha ésszel van hajtva akkor kibír pár 100 ezret, legalábbis a panda 1.3 multijet-je egy ismim céges autója 400 ezret futott mire lecserélték mert kezdett haldokolni benne pár dolog.

Az 1.8 16v benzines B Vectráról meg Mackósajtot kérdezd :lol: na ő tud róla mesélni ezt-azt, neki az volt..

Link to comment
Megosztás:

Az a baj, hogy az ECO tec motorok nagyon eszik az olajat, és nem is a gazdaságosságról híresek. Nézegettem, láttam 1-2-t. Az egyik ismerősömnek B Vectra 1,8 Benzin van. Azt mondja nagyon jó az autó. Kérdezem Tőle, okés, és mennyi olajat eszik? Hát nem sokat: 1000km-en 7dl. Majdnem leültem.

Amit régebben szerettem volna egy jó kis G 1,7CDTI, de horror volt, és ha javítani kell, akkor nem csak a zsebbe, de egész a zokniig kellene nyúlni. Persze csak a motor miatt.

Ha csak az olajat eszi, akkor az kis gond... :lol:

Link to comment
Megosztás:

A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem.

Az adagolón állítod az alapjáratot, emlékeim szerint. Valamint a másikkal a "tiltást". Nincs ECU, ezért jobb a dízel. Ott annyi elektronika van, hogy önindító, izzítás, leállítószelep. :lol: Mondjuk a fosvágen 1.6D-n a gázkarnál volt kér csavar, oszt heló. :D

Link to comment
Megosztás:

A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem.

Ez téged tényleg érdekel? :lol: :D :lol:

De a kérdésedben ott a válasz is. Hmm. Amugy ECU sem van düzilben, igy nem tud léptetni. :D

Link to comment
Megosztás:

A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem.

Hogyne lehetne :D de azt a léptetőmotort vákuumdobnak meg alapjárati "2-es csavarnak" nevezik.. :lol: ;)

Az adagolón állítod az alapjáratot, emlékeim szerint. Valamint a másikkal a "tiltást". Nincs ECU, ezért jobb a dízel. Ott annyi elektronika van, hogy önindító, izzítás, leállítószelep. :D Mondjuk a fosvágen 1.6D-n a gázkarnál volt kér csavar, oszt heló. :lol:

Rátapintottál a lényegére, megkíméli a csákót a sokkal több elektronikai kontakthiba lehetőségétől :D ;)

Itt viszont több csavar is van az alapjárat és emelt alapjárat miatt, a kócwágeneket meg nem ismerem de ez sincs agyon variálva :D

Nézegessétek csak:

www.tvn.hu_74612a871b8ce0272683108d090bd5eb.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hogyne lehetne ;) de azt a léptetőmotort vákuumdobnak meg alapjárati "2-es csavarnak" nevezik.. :D ;)

Rátapintottál a lényegére, megkíméli a csákót a sokkal több elektronikai kontakthiba lehetőségétől :lol: :D

Itt viszont több csavar is van az alapjárat és emelt alapjárat miatt, a kócwágeneket meg nem ismerem de ez sincs agyon variálva :D

Nézegessétek csak:

Ezért akartam én is dízelt, mert ~0 elektronika. De aztán mégiscsak egy fiatalabb Opel benzin lett belőle, amit nem bántam meg azért. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.