Dáwid Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Ha ez így van annak nagyon örülök :D Megjegyzem nagyon f@cán ment a ketyere a hétvégén. 5 autóval mentünk konvojban : egy seat a... valami egyterü, 1 1,6-os A veki, 1 1,4 16V-s f astra caravan, én meg egy szutyuki. Első nap hátul mentem mondván nem tartom fel a csapatot, aztán Zirc közelében a szép hosszú emelkedőkön átértékeltem a sorrendet ;) 5 emberrel a rolóig megpakolt csomitartóval nem semmi teljesítmény 188000 km után :D . A többiben összesen nincs ennyi km ;) Az enyém a napokban fog belefordulni a 300e-be :) Facán nem megy, nem hogy 5 emberrel, de még üresen sem, azt viszont 5 literből :D viszont az olajat zabálja... Meg a hűtőfolyadék is olajfilmes, szal lesz egy komolyabb beavatkozása lassan :lol: :D :lol: Jah Altea :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Az enyém a napokban fog belefordulni a 300e-be ;) Facán nem megy, nem hogy 5 emberrel, de még üresen sem, azt viszont 5 literből :D viszont az olajat zabálja... Meg a hűtőfolyadék is olajfilmes, szal lesz egy komolyabb beavatkozása lassan :lol: :D :lol: Jah Altea :D akkor van mire gyűjtögetni, bár nem tudom én belefognék-e... Ezt 400e-ért vettem januárban. Igazából nem került 1 vasamba se, mert a biztosító kifizette a kárt és az átírást + eladtam a roncsot így lett pénzben 0-ás. Kívül- belül tip-top. A régihez képest ég és föld! ;) Ha az altea 7 személyes egyterű akkor az, de nekem valami hosszabb nevű rémlik Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 ......... Ha az altea 7 személyes egyterű akkor az, de nekem valami hosszabb nevű rémlik kicsit Off is meg nem is lényeges, de ha kicsit régebbi modell akkor Alhambra.. :D vagy az Altea XXL. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 kicsit Off is meg nem is lényeges, de ha kicsit régebbi modell akkor Alhambra.. :lol: vagy az Altea XXL. :lol: ott a pötty. igazad van, az altea az újabb kisebb... mindegy télleg off, de igazad van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Sziasztok Srácok! "Jöttem" elköszönni, mert eladtam ezt a kis jószágot! Viszont nagyon sok jó tanácsot kaptam itt, és nagyon örülök, hogy egy ilyen autóm volt, ami SOHA nem hagyott cserben. Ezen a fórumon sokkal több dolgot lehet megtudni, és hasznosabb, mint akár egy szerviz! Maradok, nem törlöm Magam, és továbbra is próbálok segíteni tanácsokkal ahogyan eddig is. Köszönöm Én is azokat a jó tanácsokat, amiket kaptam, és hozzájárultak a kocsi karbantartásához! Sziasztok! Sajnálom, hogy nem képviseled már az aktív astrások körét! Köszi az eddigi segítségedet :lol: , és talán majd az ezutániakat is :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Sajnálom, hogy nem képviseled már az aktív astrások körét! Köszi az eddigi segítségedet :D , és talán majd az ezutániakat is :lol: :D Még eljön a nap mikor "Sziasztok Srácok, visszavásároltam a gépsárkányt" mondattal fog indítani :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Vissza nem fogom vásárolni, mert már így is "öreg" volt. Meg sajna a klíma, ezekben a nagy forróságokban nagyon jól jön. Szerencsére, ha jól ítéltem meg a dolgot, akkor egy fiatal srácé lett, és azt hiszem jó kezekbe került, és persze, tip-top állapotban. Az új jövevény: Seat Cordoba 1,4 (8V) - 44kw - Sedan, szervó, digit klíma, 2 lufi, fehér szín, kazettás gyári valami szemét, azt ennyi. Szóval nem egy nagy durranás, de majd egyszer bele kell ülni, egy jó erős dízel-be. Csak is zsír újba. Na szóval ez lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Június11, 2009 Megoszt Elküldve Június11, 2009 Vissza nem fogom vásárolni, mert már így is "öreg" volt. Meg sajna a klíma, ezekben a nagy forróságokban nagyon jól jön. Szerencsére, ha jól ítéltem meg a dolgot, akkor egy fiatal srácé lett, és azt hiszem jó kezekbe került, és persze, tip-top állapotban. Az új jövevény: Seat Cordoba 1,4 (8V) - 44kw - Sedan, szervó, digit klíma, 2 lufi, fehér szín, kazettás gyári valami szemét, azt ennyi. Szóval nem egy nagy durranás, de majd egyszer bele kell ülni, egy jó erős dízel-be. Csak is zsír újba. Na szóval ez lett. :lol: Nem akarlak elkeseríteni, de ezzel a Seattal lesz gondod rendesen. Két ismerősömnek volt ugyanezzel a motorral és felszereltséggel. Természetesen már eladták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Az a baj, hogy az ECO tec motorok nagyon eszik az olajat, és nem is a gazdaságosságról híresek. Nézegettem, láttam 1-2-t. Az egyik ismerősömnek B Vectra 1,8 Benzin van. Azt mondja nagyon jó az autó. Kérdezem Tőle, okés, és mennyi olajat eszik? Hát nem sokat: 1000km-en 7dl. Majdnem leültem. Amit régebben szerettem volna egy jó kis G 1,7CDTI, de horror volt, és ha javítani kell, akkor nem csak a zsebbe, de egész a zokniig kellene nyúlni. Persze csak a motor miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Én is egy G 1.7 CDTi-t néztem de nem volt 2.4 milkám rá úgyhogy ott maradt. Egyébként az ha a belsejében valami szétmegy akkor motorcsere mert ahogy egy szerelőtől hallottam semmiféle alkatrészt nem lehet hozzá kapni (gyűrűsor, dugattyúk, stb) és a henger sem fúrható mert vékony a fala de ha ésszel van hajtva akkor kibír pár 100 ezret, legalábbis a panda 1.3 multijet-je egy ismim céges autója 400 ezret futott mire lecserélték mert kezdett haldokolni benne pár dolog. Az 1.8 16v benzines B Vectráról meg Mackósajtot kérdezd :lol: na ő tud róla mesélni ezt-azt, neki az volt.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Az a baj, hogy az ECO tec motorok nagyon eszik az olajat, és nem is a gazdaságosságról híresek. Cáfolom! :lol: Csak tudni kell a trükköket és nem betojni tőle! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Az a baj, hogy az ECO tec motorok nagyon eszik az olajat, és nem is a gazdaságosságról híresek. Nézegettem, láttam 1-2-t. Az egyik ismerősömnek B Vectra 1,8 Benzin van. Azt mondja nagyon jó az autó. Kérdezem Tőle, okés, és mennyi olajat eszik? Hát nem sokat: 1000km-en 7dl. Majdnem leültem. Amit régebben szerettem volna egy jó kis G 1,7CDTI, de horror volt, és ha javítani kell, akkor nem csak a zsebbe, de egész a zokniig kellene nyúlni. Persze csak a motor miatt. Ha csak az olajat eszi, akkor az kis gond... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 huzzunk már át az egyéb csevegésbe,ez nem dízel téma! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Ha állítok az alapjáraton, akkor az befojásolja a menetközbeni nafta befecskendezést is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Ha állítok az alapjáraton, akkor az befojásolja a menetközbeni nafta befecskendezést is? A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem. Ott nincs alapjárati, tudtommal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem. Az adagolón állítod az alapjáratot, emlékeim szerint. Valamint a másikkal a "tiltást". Nincs ECU, ezért jobb a dízel. Ott annyi elektronika van, hogy önindító, izzítás, leállítószelep. :lol: Mondjuk a fosvágen 1.6D-n a gázkarnál volt kér csavar, oszt heló. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem. Ez téged tényleg érdekel? :lol: :D :lol: De a kérdésedben ott a válasz is. Hmm. Amugy ECU sem van düzilben, igy nem tud léptetni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Ha állítok az alapjáraton, akkor az befojásolja a menetközbeni nafta befecskendezést is? NEM! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem. :lol: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem. Én Gizinél ki szoktam villogtatni a hibakódot! Az országútival! :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 A diezelnél lehet állítani az alapjáraton? Ott nem alapjárati léptetőmotor van , amit az ECU-szabályoz? Amúgy szerintem nem. Hogyne lehetne :D de azt a léptetőmotort vákuumdobnak meg alapjárati "2-es csavarnak" nevezik.. :lol: ;) Az adagolón állítod az alapjáratot, emlékeim szerint. Valamint a másikkal a "tiltást". Nincs ECU, ezért jobb a dízel. Ott annyi elektronika van, hogy önindító, izzítás, leállítószelep. :D Mondjuk a fosvágen 1.6D-n a gázkarnál volt kér csavar, oszt heló. :lol: Rátapintottál a lényegére, megkíméli a csákót a sokkal több elektronikai kontakthiba lehetőségétől :D ;) Itt viszont több csavar is van az alapjárat és emelt alapjárat miatt, a kócwágeneket meg nem ismerem de ez sincs agyon variálva :D Nézegessétek csak: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Hogyne lehetne ;) de azt a léptetőmotort vákuumdobnak meg alapjárati "2-es csavarnak" nevezik.. :D ;) Rátapintottál a lényegére, megkíméli a csákót a sokkal több elektronikai kontakthiba lehetőségétől :lol: :D Itt viszont több csavar is van az alapjárat és emelt alapjárat miatt, a kócwágeneket meg nem ismerem de ez sincs agyon variálva :D Nézegessétek csak: Ezért akartam én is dízelt, mert ~0 elektronika. De aztán mégiscsak egy fiatalabb Opel benzin lett belőle, amit nem bántam meg azért. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 :lol: :D :lol: Há most mi van??? :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Köszi a válaszokat na meg a Sanci segítségét. Állítottam a cuccon, most hidegen 1300, melegen 1000 a fordszám, eddig hidegen 1000 volt csak... Sokkal zsírosabb így :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts