astrásgyerek Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nemtom na. Mindenki hozzáhordja az autókat a márkaszervizeket is beleértve...ne bántsatok én csak leírtam mit mondott :D Én is utánna kérdeztem, és tényleg úgy kéne működjön, csakhát az első 80.000 km után meghal az AGR szelep (éshát valljuk be kevesünk autójában van ilyen kevés km :lol: ), éshát utánna nem ér semmit. Vagy van hogy állandóan nyitva/zárva marad, és akkor már lőttek a technikának! Ezt mindenki döntse el maga, megcsinálja-e vagy sem! :D U.I: Reeckatee! Pénteken megyek Sepsiszentgyörgyre! :D Vizsgázik hosszú távon a verda! ;) (450 km oda, 450 vissza) ilyen távon csak meglátom hogy megy :) MIT NEKEM HARGITAI HEGYEK :lol: :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 1 retkes 7-ig tudtam örvendeni az autónak mert úgy ment mint az álom. Aztán a hosszabb útról hazafele kezdtem puhánynak érezni meg a gázpedál sem olyan mint azelôtt ráadásul a kuplung is bennebb mászott mint volt. Semmi nem akar jó menni csak egy mocskos hétig. Nagyon nagyon dühös vagyok, s tudom, hogy kussolnom kéne mert öreg autó s ez tény h ami lehet az oda..... de akkor is mi ez a sok szívás naaaaa???????? :lol: Szivatás! nekem mondod? ráköltöttem csomót a futóműre ( kb 100.000 Ft) és most hogy kiszedtük a váltóból a féltengelyeket, kiderült azok is kotyognak :D :lol: Úgyhogy holnap irány féltengelyeket venni!! Gondolom nem lesz olcsó! :D De legalább a mocijával nincs gond! Csütörtökre kész kell legyen! Ja és a talpasok is xarok!!!!! valami más fajta! Most ott áll az autó az udvaron szétbontva!!! NAH EZ A SZÍVÁS!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Szivatás! nekem mondod? ráköltöttem csomót a futóműre ( kb 100.000 Ft) és most hogy kiszedtük a váltóból a féltengelyeket, kiderült azok is kotyognak :D :lol: Úgyhogy holnap irány féltengelyeket venni!! Gondolom nem lesz olcsó! :D De legalább a mocijával nincs gond! Csütörtökre kész kell legyen! Ja és a talpasok is xarok!!!!! valami más fajta! Most ott áll az autó az udvaron szétbontva!!! NAH EZ A SZÍVÁS!!!!! Nem tapasztaltatok még szívást :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Szivatás! nekem mondod? ráköltöttem csomót a futóműre ( kb 100.000 Ft) és most hogy kiszedtük a váltóból a féltengelyeket, kiderült azok is kotyognak :lol: :D Úgyhogy holnap irány féltengelyeket venni!! Gondolom nem lesz olcsó! :lol: De legalább a mocijával nincs gond! Csütörtökre kész kell legyen! Ja és a talpasok is xarok!!!!! valami más fajta! Most ott áll az autó az udvaron szétbontva!!! NAH EZ A SZÍVÁS!!!!! Kotyog? Nehogy új féltengelyt vegyél...csak a külső csuklót cseréld ki és a 4 gumiharangot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Kotyog? Nehogy új féltengelyt vegyél...csak a külső csuklót cseréld ki és a 4 gumiharangot. A jobbos külső xar volt, azt vettem is, de a balt is cserélem, legyen az is új! de sajna a belsők is xarok! :lol: ja gumiharangot már szereztem is. és szimeringeket a féltengelyhez a váltóba, ott meg elfolyt az olajom :lol: Csak végre lenne már jóóóó!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki... Bocs, saját tapasztalatból mondom (amit már asszem mondtam is régebben), hogy aki onnan átkerült ide és egy 65-ös szeget el tud ütni anélkül, hogy elgörbülne ott az már az atyaúristen, amúgy meg.. khm.. :D Szivatás! nekem mondod? ráköltöttem csomót a futóműre ( kb 100.000 Ft)NAH EZ A SZÍVÁS!!!!! Neeem, te nem tudod mi az a szívás :lol: az a szívás mikor már a sokadik 100 ezret költöd rá pár hónap leforgása alatt és még mindig van vele gond. Na az a szívás! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Azt is lehet szívásnak mondani, ha tavaly ráköltöttem annyit az autóra, mint amennyiért most hirdetem?! Elég hosszú sor lenne, hogy mit cseréltem ki, jaaa, és ezt km-re pontosan tudom mondani hozzá. :lol::D Viszont, nagyon hálás kis jószág! Na de senki sem tud semmit hátsó dob féket lecserélném tárcsára, és annak kell-e papír munka típusmódosítás, vagy nem?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Na én ha már bele vertem a nagy lóvét már csak azért sem adok túl rajta egyenlőre. Annyira meg nem futja, hogy vegyek egy Insignia caravant helyette vagy valami terepesebb terepjárót. Amúgy is, jó ez nekem, elvisz ahova kell. Elvileg nem kell papírozni meg asszem "A" Veki tárcsás hátsó hidat szoktak alá pakolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Na de senki sem tud semmit hátsó dob féket lecserélném tárcsára, és annak kell-e papír munka típusmódosítás, vagy nem?! Nem tudom nálatok hogyan megy, de nálunk megmérik a fékhatást és "csókol anyád, Matild" - ami a fékeket illeti műszaki vizsga alkalmával.. Más dolog, ha netán baleset részese lenne a kocsi és ha komolyabban megnézik, hogy bizony az ott nem odavaló fékberendezés, akkor lehetséges hogy jön a bünti és a nyakadba varrják az egészet.. Kicsit olyan mint amikor valaki ittasan(nem részegen!) részese egy balesetnek..a legvalószinűbb, hogy őt hurcolják meg. Persze ezzel nem védeni akarom a felelőtlen embereket, csak példának hoztam fel! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi 1.7TD Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Na én ha már bele vertem a nagy lóvét már csak azért sem adok túl rajta egyenlőre. Annyira meg nem futja, hogy vegyek egy Insignia caravant helyette vagy valami terepesebb terepjárót. Amúgy is, jó ez nekem, elvisz ahova kell. Ezzzel én is így vagyok, nemrég a főtengely tört el (1 éve volt felújítva), ezután 2000km után szétment egy motorolaj csövem, kinyomta az összes olajat, szerencsére a motornak nem lett baja, egyből leállítottam. Már többet költöttem rá, mint amennyiért megvettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Vezérlés, Sachs kuplung szett, hűtő, riasztó, telók, hűtővízcső (1) , váltókar plusz bőrszoknyák, 3 tükör, összes szűrő, hátsó lámpa, központi-zár motor, tetősínek, vészvillogó kapcsoló, fényváltókar, teljes kipuff. , önindító, központi-zár motor (mégegy...) új tank, olajdekli, hátsó rugók és lengéscsillapítók, önindító (megint, ment zárlatos lett az előző felújított darab :lol: ) fékmunkahenger+ fékbetétek, izzítógyertyák, vízcső (2) testkábel, vákumcsövek, új akksi, vízcső (3) és a végére egy kiegyenlítő tartály sapi. azóta nem ment szét egy cső sem :D porlasztócsúcsok cseréje, és moci-tisztító kúra. plusz építem a belső teret (új ülések, új kárpitok, új.... sokminden) Most így hirtelen ennyi, de majd ha lesz időm belenézek a "mi történt az autóval" című fiókba. Biztos van ami kimaradt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Reeckatee! Pénteken megyek Sepsiszentgyörgyre! :D Vizsgázik hosszú távon a verda! :D (450 km oda, 450 vissza) ilyen távon csak meglátom hogy megy ;) MIT NEKEM HARGITAI HEGYEK :lol: ;) :lol: OFF Akkor tegyél még 65 km és gyere talizzunk. ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Június9, 2009 Megoszt Elküldve Június9, 2009 OFF Akkor tegyél még 65 km és gyere talizzunk. ON This the beginning of a beautiful friendship. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június9, 2009 Megoszt Elküldve Június9, 2009 :D :lol: Ki vagyok akadva!jobbos-balos féltengely összesen 30.000 Ft a bontóba (de azok is xarabbnál xarabbak) Újonnan az Opelnél 100.000 Ft/db fölött van. Felújított az UNIX-nál 29.900 Ft/db ( de kell vinni a régit is, cserés ) Honnan szedjek most össze ennyit?! Asszem kap egy jobbos külső csuklót (az hullott szét), 2db szimeringet a váltóhoz, és gumiharangot, aztán majd szépen sorjában a többit.... Nem tudtok valami jó bankot :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június9, 2009 Megoszt Elküldve Június9, 2009 :D :lol: Ki vagyok akadva!jobbos-balos féltengely összesen 30.000 Ft a bontóba (de azok is xarabbnál xarabbak) Újonnan az Opelnél 100.000 Ft/db fölött van. Felújított az UNIX-nál 29.900 Ft/db ( de kell vinni a régit is, cserés ) Honnan szedjek most össze ennyit?! Asszem kap egy jobbos külső csuklót (az hullott szét), 2db szimeringet a váltóhoz, és gumiharangot, aztán majd szépen sorjában a többit.... Nem tudtok valami jó bankot :lol: :D Az enyémben se 2km van,de a belső csuklók ritkán mennek tönkre,főleg,hogy a dízelben a nagyobb fajta van. Még mindig nem értem mi kotyog,mert alapból is mozdul a féltengely ki-be,ha meg csak kitekert állapotban kattog általában a külső csukló csere megoldja a gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június9, 2009 Megoszt Elküldve Június9, 2009 :lol: :D Ki vagyok akadva!jobbos-balos féltengely összesen 30.000 Ft a bontóba (de azok is xarabbnál xarabbak) Újonnan az Opelnél 100.000 Ft/db fölött van. Felújított az UNIX-nál 29.900 Ft/db ( de kell vinni a régit is, cserés ) Honnan szedjek most össze ennyit?! Asszem kap egy jobbos külső csuklót (az hullott szét), 2db szimeringet a váltóhoz, és gumiharangot, aztán majd szépen sorjában a többit.... Nem tudtok valami jó bankot :lol: ;) Az attól függ milyen felhasználásra legyen jó? Kirabolni, vagy rendeltetésszerűen használni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Az attól függ milyen felhasználásra legyen jó? Kirabolni, vagy rendeltetésszerűen használni? :lol: :D :lol: :D ;) Nah, szerinted? ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Az enyémben se 2km van,de a belső csuklók ritkán mennek tönkre,főleg,hogy a dízelben a nagyobb fajta van. Még mindig nem értem mi kotyog,mert alapból is mozdul a féltengely ki-be,ha meg csak kitekert állapotban kattog általában a külső csukló csere megoldja a gondot. a jobb külső csukló teljesen halott ( szét van hullva), a bal pedig hasonló sorsú!! belső csuklók játszanak rendesen (előre-hátra), annak pedig elvileg nem kéne! Mindenesetre most nincs pénzem mindenre, kap gumiharangokat, zsírt és 2db külső csuklót, oszt helló..... :lol: Meglátjuk meddig bírja még.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Sziasztok Srácok! "Jöttem" elköszönni, mert eladtam ezt a kis jószágot! Viszont nagyon sok jó tanácsot kaptam itt, és nagyon örülök, hogy egy ilyen autóm volt, ami SOHA nem hagyott cserben. Ezen a fórumon sokkal több dolgot lehet megtudni, és hasznosabb, mint akár egy szerviz! Maradok, nem törlöm Magam, és továbbra is próbálok segíteni tanácsokkal ahogyan eddig is. Köszönöm Én is azokat a jó tanácsokat, amiket kaptam, és hozzájárultak a kocsi karbantartásához! Sziasztok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Sziasztok Srácok! "Jöttem" elköszönni, mert eladtam ezt a kis jószágot! ..és mi lett helyette? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 ..és mi lett helyette? Koromfelhő? :lol: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 A koromfelhőről jut eszembe, eddig nagy gázzal való gyorsításkor szép felhőt engedett maga mögé az autóm. A hétvégi 500 km-es hajsza után ma azt vettem észre, hogy eltűnt a felhő. Direkt kipróbáltam padlón gyorsítva 4000-ig pörgettem 2-3-ban és semmi füst. Létezik,hogy csak besokalt a sok városozástól? Ugyanakkor megnéztem az olajszintet is fél alatt van egy picivel. kb.5000-et mentem vele a csere óta és akkor sem volt max-ig öntve. Ez most jó vagy rossz??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 A koromfelhőről jut eszembe, eddig nagy gázzal való gyorsításkor szép felhőt engedett maga mögé az autóm. A hétvégi 500 km-es hajsza után ma azt vettem észre, hogy eltűnt a felhő. Direkt kipróbáltam padlón gyorsítva 4000-ig pörgettem 2-3-ban és semmi füst. Létezik,hogy csak besokalt a sok városozástól? Ugyanakkor megnéztem az olajszintet is fél alatt van egy picivel. kb.5000-et mentem vele a csere óta és akkor sem volt max-ig öntve. Ez most jó vagy rossz??? Az enyémhez képest jó :D :lol: :lol: A kormolás az egy hosszabb pörgősebb út után csökken, persze. A városos használatban lerakódott cucc, kicsit kiment belőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 A koromfelhőről jut eszembe, eddig nagy gázzal való gyorsításkor szép felhőt engedett maga mögé az autóm. A hétvégi 500 km-es hajsza után ma azt vettem észre, hogy eltűnt a felhő. Direkt kipróbáltam padlón gyorsítva 4000-ig pörgettem 2-3-ban és semmi füst. Létezik,hogy csak besokalt a sok városozástól? Ugyanakkor megnéztem az olajszintet is fél alatt van egy picivel. kb.5000-et mentem vele a csere óta és akkor sem volt max-ig öntve. Ez most jó vagy rossz??? Szerintem simán lehetséges. Sőt, meg mernék rá esküdni...pedig nem értek hozzá :lol: Kikormoltad a rendszert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június10, 2009 Megoszt Elküldve Június10, 2009 Az enyémhez képest jó :lol: :D :D A kormolás az egy hosszabb pörgősebb út után csökken, persze. A városos használatban lerakódott cucc, kicsit kiment belőle :D Szerintem simán lehetséges. Sőt, meg mernék rá esküdni...pedig nem értek hozzá :lol: Kikormoltad a rendszert. Ha ez így van annak nagyon örülök :D Megjegyzem nagyon f@cán ment a ketyere a hétvégén. 5 autóval mentünk konvojban : egy seat a... valami egyterü, 1 1,6-os A veki, 1 1,4 16V-s f astra caravan, én meg egy szutyuki. Első nap hátul mentem mondván nem tartom fel a csapatot, aztán Zirc közelében a szép hosszú emelkedőkön átértékeltem a sorrendet ;) 5 emberrel a rolóig megpakolt csomitartóval nem semmi teljesítmény 188000 km után :) . A többiben összesen nincs ennyi km ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts