Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Valaki nem tudna mondani egy alkatrészszámot az adagolón levô "lengéscsillapítóra". Igencsak rángat a verda motorféknél, megnéztem és semmit nem csillapít az a kis izé....

Nekem is hiányzik. Semmit nem veszek észre emiatt. De ha jól tudod, elég huzós ára van.

Link to comment
Megosztás:

Valaki nem tudna mondani egy alkatrészszámot az adagolón levô "lengéscsillapítóra". Igencsak rángat a verda motorféknél, megnéztem és semmit nem csillapít az a kis izé....

Gondold meg! Mifelénk 10 ezer környékén adják de ha rángat motorféknél az az adagoló alapjárati részénél valami üzemanyag-mennyiségi hiány lesz és nem pedig annak a munkahengernek a hiányának tudható be.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gondold meg! Mifelénk 10 ezer környékén adják de ha rángat motorféknél az az adagoló alapjárati részénél valami üzemanyag-mennyiségi hiány lesz és nem pedig annak a munkahengernek a hiányának tudható be.. :lol:

Opel boltban olyan 8-9.000Ft körül van. Ha rángat, gázadáskor, és elvételekor, akkor az a kis (0819544) - teleszkóp adagolóhoz - a neve, amit Nekem kiállítottak az Ivanits-nál számlán.

Nem tudja valaki véletlenül, hogy ha a hátsó féket ki akarom cserélni tárcsa fékre, persze dob van Nekem, akkor át fog menni, vagy belekötnek a műszakin. Ja, igen Én csak a XIX. Vasgereben pályafelügyeletnél vizsgáztatom. Az ottani bevizsgáló srác, azt mondta, hogy nem foglalkoznak vele, de sajnos azt is hallottam mástól, hogy kivágnak a vizsgáról, mert típus módosítást kell végrehajtani.

Ki tud valami "hivatalosa" ehhez hozzászólni?

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudom hol kezdjem. :D Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki már lassan zseninek számít. Országszinten a legelismertebb. Leírom miket mondott. Elsôsorban nem kicsit bacott le az AGR miatt, azt mondta ha megvan a katalizátorom akkor 2 hónap és annak annyi ha nincs AGR. Másrészt meg az azért van, hogy mikor lekapom a lábam a gázról akkor ne kapjon egyáltalán vagy igen kevés mennyiségben O2 a pörgô motor, mert a forró motorba bejutott O2 1-2 tényezô hatására ujragyúlhat és attól jelentkezhet a már nálam is jelentkezô rángatás is. A rángatást ebként az adagoló alapjárati részében elhelyezkedô vmi lyuk meg tengely közremükôdésének tudta le. Emlegetett valami gázkart is de túl sok volt az infó :lol: Azt mondta van egy kis lyuk ami el szokott dugulni. Jövô hétfôn kell felhívjam s akkor lessz AGR állítás, kompresszió mérés, adagoló állítás. Kicsit összevissza vagyok keveredve a sokmindennel de a DTL "szerintem nem egy jó motor" mondat szíven szúrt.... ;) :lol: :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudom hol kezdjem. ;) Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki már lassan zseninek számít. Országszinten a legelismertebb. Leírom miket mondott. Elsôsorban nem kicsit bacott le az AGR miatt, azt mondta ha megvan a katalizátorom akkor 2 hónap és annak annyi ha nincs AGR. Másrészt meg az azért van, hogy mikor lekapom a lábam a gázról akkor ne kapjon egyáltalán vagy igen kevés mennyiségben O2 a pörgô motor, mert a forró motorba bejutott O2 1-2 tényezô hatására ujragyúlhat és attól jelentkezhet a már nálam is jelentkezô rángatás is. A rángatást ebként az adagoló alapjárati részében elhelyezkedô vmi lyuk meg tengely közremükôdésének tudta le. Emlegetett valami gázkart is de túl sok volt az infó :D Azt mondta van egy kis lyuk ami el szokott dugulni. Jövô hétfôn kell felhívjam s akkor lessz AGR állítás, kompresszió mérés, adagoló állítás. Kicsit összevissza vagyok keveredve a sokmindennel de a DTL "szerintem nem egy jó motor" mondat szíven szúrt.... ;) :D :lol: :D

Üzenem a zseninek, hogy nekem több mint egy éve le van zárva az AGR és semmi gondom nincs a katalizátorral. Zöldkártyán is jó értékeket produkált.

Sosem rángatott. Azota több mint negyvenezer km.-t tettem bele az autóba. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudom hol kezdjem. :D Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki már lassan zseninek számít. Országszinten a legelismertebb. Leírom miket mondott. Elsôsorban nem kicsit bacott le az AGR miatt, azt mondta ha megvan a katalizátorom akkor 2 hónap és annak annyi ha nincs AGR. Másrészt meg az azért van, hogy mikor lekapom a lábam a gázról akkor ne kapjon egyáltalán vagy igen kevés mennyiségben O2 a pörgô motor, mert a forró motorba bejutott O2 1-2 tényezô hatására ujragyúlhat és attól jelentkezhet a már nálam is jelentkezô rángatás is. A rángatást ebként az adagoló alapjárati részében elhelyezkedô vmi lyuk meg tengely közremükôdésének tudta le. Emlegetett valami gázkart is de túl sok volt az infó :lol: Azt mondta van egy kis lyuk ami el szokott dugulni. Jövô hétfôn kell felhívjam s akkor lessz AGR állítás, kompresszió mérés, adagoló állítás. Kicsit összevissza vagyok keveredve a sokmindennel de a DTL "szerintem nem egy jó motor" mondat szíven szúrt.... ;) :lol: :D ;)

Micsoda zseni lehet ez....

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudom hol kezdjem. :D Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki már lassan zseninek számít. Országszinten a legelismertebb. Leírom miket mondott. Elsôsorban nem kicsit bacott le az AGR miatt, azt mondta ha megvan a katalizátorom akkor 2 hónap és annak annyi ha nincs AGR. Másrészt meg az azért van, hogy mikor lekapom a lábam a gázról akkor ne kapjon egyáltalán vagy igen kevés mennyiségben O2 a pörgô motor, mert a forró motorba bejutott O2 1-2 tényezô hatására ujragyúlhat és attól jelentkezhet a már nálam is jelentkezô rángatás is. A rángatást ebként az adagoló alapjárati részében elhelyezkedô vmi lyuk meg tengely közremükôdésének tudta le. Emlegetett valami gázkart is de túl sok volt az infó :lol: Azt mondta van egy kis lyuk ami el szokott dugulni. Jövô hétfôn kell felhívjam s akkor lessz AGR állítás, kompresszió mérés, adagoló állítás. Kicsit összevissza vagyok keveredve a sokmindennel de a DTL "szerintem nem egy jó motor" mondat szíven szúrt.... ;) :lol: :D :D

Hatalmas szerelő lehet! ;) Nekem több mint egy éve le van zárva és semmi baja a motornak! Azóta voltam zöldkártyán és minden OK! Egy kicsit sem rángat!

Link to comment
Megosztás:

Nemtom na. Mindenki hozzáhordja az autókat a márkaszervizeket is beleértve...ne bántsatok én csak leírtam mit mondott :D

Talán az is lehet, hogy az "előirások alapján" igy is működne a dolog csak a leleményes felhasználók megtalálták a kiskapukat és bebizonyosodott, hogy a "nagy könyvben" leirtak nem úgy működnek a gyakorlatban, hm? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Talán az is lehet, hogy az "előirások alapján" igy is működne a dolog csak a leleményes felhasználók megtalálták a kiskapukat és bebizonyosodott, hogy a "nagy könyvben" leirtak nem úgy működnek a gyakorlatban, hm? :D

Egy dolog biztos. A csávóka nagyon vágja a témát és 25 éve nyomja az ipart. Én nem pártolom mert nem láttam dolgozni sem. Leírtam mit kb mondott. Az igaz h kicsit nagyon VW párti de mindenki nem szeretheti az Opelt sem. Kicsit kevertem amiket mondott mert 20 percen keresztül beszélgettünk s nem tudtam memorizálni mindent. Lassan azt sem tudom mit csináljak, hogy jó legyen. Az autón valami megint sz@rozik mert nehezebben megy a gázpedál s az autó sem megy ahogy eddig meg rángat is motorféknél s nagyon magas szinteken kezdett telelenni a kurv@ hócipôm mindennel s fáradok a sok sz@rozástól s be fogok golyózni...

:lol: :D :lol: :D ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

1 retkes 7-ig tudtam örvendeni az autónak mert úgy ment mint az álom. Aztán a hosszabb útról hazafele kezdtem puhánynak érezni meg a gázpedál sem olyan mint azelôtt ráadásul a kuplung is bennebb mászott mint volt. Semmi nem akar jó menni csak egy mocskos hétig. Nagyon nagyon dühös vagyok, s tudom, hogy kussolnom kéne mert öreg autó s ez tény h ami lehet az oda..... de akkor is mi ez a sok szívás naaaaa???????? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.