J0hnny Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 1 adagolós kérdés: Miért megy 2 vezeték az adagolóra?? AZ egyik a leállítószelep ( nagynyomású csövek közelébe ), és a másik??? Melyikre gondolsz? Rakj fel képet! A műszerórás témát vigyétek át az elektromosba,nem ide való! Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Melyikre gondolsz? Rakj fel képet! A műszerórás témát vigyétek át az elektromosba,nem ide való! Itt a kép: http://imagerz.com/QFdCXwhRV1c Az dúsító alattit nemtom mit csinál. Kicsit beárnyékolt a gumiharang, de oda vezeték megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Persze, de nekem az sem jött ki könnyen, egyszerűbb volt finoman felhajlítani a mutatót. körömmel összenyomtam az alját és egész jól kijött :D A műszerórás témát vigyétek át az elektromosba,nem ide való! Jah igaz sry :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Itt a kép: http://imagerz.com/QFdCXwhRV1c Az dúsító alattit nemtom mit csinál. Kicsit beárnyékolt a gumiharang, de oda vezeték megy. Az egy mágnes szelep,ha az nem kap 12-őt nem indul a sas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem tudjátok "véletlenül" :lol: , hogy mi a max. szélesség ami befér az astra alá ? Mondjuk egy 185/70 R13 lazán alá megy igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem tudjátok "véletlenül" :lol: , hogy mi a max. szélesség ami befér az astra alá ? Mondjuk egy 185/70 R13 lazán alá megy igaz? De ezt mér a dízel topikba??? Van külön erre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Valaki nem tudna mondani egy alkatrészszámot az adagolón levô "lengéscsillapítóra". Igencsak rángat a verda motorféknél, megnéztem és semmit nem csillapít az a kis izé.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem tudjátok "véletlenül" :lol: , hogy mi a max. szélesség ami befér az astra alá ? Mondjuk egy 185/70 R13 lazán alá megy igaz? 205 asszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Valaki nem tudna mondani egy alkatrészszámot az adagolón levô "lengéscsillapítóra". Igencsak rángat a verda motorféknél, megnéztem és semmit nem csillapít az a kis izé.... Nekem is hiányzik. Semmit nem veszek észre emiatt. De ha jól tudod, elég huzós ára van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Valaki nem tudna mondani egy alkatrészszámot az adagolón levô "lengéscsillapítóra". Igencsak rángat a verda motorféknél, megnéztem és semmit nem csillapít az a kis izé.... Gondold meg! Mifelénk 10 ezer környékén adják de ha rángat motorféknél az az adagoló alapjárati részénél valami üzemanyag-mennyiségi hiány lesz és nem pedig annak a munkahengernek a hiányának tudható be.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Gondold meg! Mifelénk 10 ezer környékén adják de ha rángat motorféknél az az adagoló alapjárati részénél valami üzemanyag-mennyiségi hiány lesz és nem pedig annak a munkahengernek a hiányának tudható be.. :lol: Opel boltban olyan 8-9.000Ft körül van. Ha rángat, gázadáskor, és elvételekor, akkor az a kis (0819544) - teleszkóp adagolóhoz - a neve, amit Nekem kiállítottak az Ivanits-nál számlán. Nem tudja valaki véletlenül, hogy ha a hátsó féket ki akarom cserélni tárcsa fékre, persze dob van Nekem, akkor át fog menni, vagy belekötnek a műszakin. Ja, igen Én csak a XIX. Vasgereben pályafelügyeletnél vizsgáztatom. Az ottani bevizsgáló srác, azt mondta, hogy nem foglalkoznak vele, de sajnos azt is hallottam mástól, hogy kivágnak a vizsgáról, mert típus módosítást kell végrehajtani. Ki tud valami "hivatalosa" ehhez hozzászólni? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Az egy mágnes szelep,ha az nem kap 12-őt nem indul a sas. Akkor magyarul az adagoló előtt is, meg utána is mágnesszelep van. Én azthittem h. csak a végén van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem is tudom hol kezdjem. :D Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki már lassan zseninek számít. Országszinten a legelismertebb. Leírom miket mondott. Elsôsorban nem kicsit bacott le az AGR miatt, azt mondta ha megvan a katalizátorom akkor 2 hónap és annak annyi ha nincs AGR. Másrészt meg az azért van, hogy mikor lekapom a lábam a gázról akkor ne kapjon egyáltalán vagy igen kevés mennyiségben O2 a pörgô motor, mert a forró motorba bejutott O2 1-2 tényezô hatására ujragyúlhat és attól jelentkezhet a már nálam is jelentkezô rángatás is. A rángatást ebként az adagoló alapjárati részében elhelyezkedô vmi lyuk meg tengely közremükôdésének tudta le. Emlegetett valami gázkart is de túl sok volt az infó :lol: Azt mondta van egy kis lyuk ami el szokott dugulni. Jövô hétfôn kell felhívjam s akkor lessz AGR állítás, kompresszió mérés, adagoló állítás. Kicsit összevissza vagyok keveredve a sokmindennel de a DTL "szerintem nem egy jó motor" mondat szíven szúrt.... ;) :lol: :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem is tudom hol kezdjem. ;) Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki már lassan zseninek számít. Országszinten a legelismertebb. Leírom miket mondott. Elsôsorban nem kicsit bacott le az AGR miatt, azt mondta ha megvan a katalizátorom akkor 2 hónap és annak annyi ha nincs AGR. Másrészt meg az azért van, hogy mikor lekapom a lábam a gázról akkor ne kapjon egyáltalán vagy igen kevés mennyiségben O2 a pörgô motor, mert a forró motorba bejutott O2 1-2 tényezô hatására ujragyúlhat és attól jelentkezhet a már nálam is jelentkezô rángatás is. A rángatást ebként az adagoló alapjárati részében elhelyezkedô vmi lyuk meg tengely közremükôdésének tudta le. Emlegetett valami gázkart is de túl sok volt az infó :D Azt mondta van egy kis lyuk ami el szokott dugulni. Jövô hétfôn kell felhívjam s akkor lessz AGR állítás, kompresszió mérés, adagoló állítás. Kicsit összevissza vagyok keveredve a sokmindennel de a DTL "szerintem nem egy jó motor" mondat szíven szúrt.... ;) :D :lol: :D Üzenem a zseninek, hogy nekem több mint egy éve le van zárva az AGR és semmi gondom nincs a katalizátorral. Zöldkártyán is jó értékeket produkált. Sosem rángatott. Azota több mint negyvenezer km.-t tettem bele az autóba. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 De ezt mér a dízel topikba??? Van külön erre... Bocsi, offótam? sorry...pls! :lol: Nem néztem körbe, ezt a témát olvasgatom a legtöbbet, ide írtam...na jó meg a manta tottyikot... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem is tudom hol kezdjem. :D Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki már lassan zseninek számít. Országszinten a legelismertebb. Leírom miket mondott. Elsôsorban nem kicsit bacott le az AGR miatt, azt mondta ha megvan a katalizátorom akkor 2 hónap és annak annyi ha nincs AGR. Másrészt meg az azért van, hogy mikor lekapom a lábam a gázról akkor ne kapjon egyáltalán vagy igen kevés mennyiségben O2 a pörgô motor, mert a forró motorba bejutott O2 1-2 tényezô hatására ujragyúlhat és attól jelentkezhet a már nálam is jelentkezô rángatás is. A rángatást ebként az adagoló alapjárati részében elhelyezkedô vmi lyuk meg tengely közremükôdésének tudta le. Emlegetett valami gázkart is de túl sok volt az infó :lol: Azt mondta van egy kis lyuk ami el szokott dugulni. Jövô hétfôn kell felhívjam s akkor lessz AGR állítás, kompresszió mérés, adagoló állítás. Kicsit összevissza vagyok keveredve a sokmindennel de a DTL "szerintem nem egy jó motor" mondat szíven szúrt.... ;) :lol: :D ;) Micsoda zseni lehet ez.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Micsoda zseni elehet ez.... :lol: :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem is tudom hol kezdjem. :D Felvettem a kapcsolatot egy díziles szakival aki már lassan zseninek számít. Országszinten a legelismertebb. Leírom miket mondott. Elsôsorban nem kicsit bacott le az AGR miatt, azt mondta ha megvan a katalizátorom akkor 2 hónap és annak annyi ha nincs AGR. Másrészt meg az azért van, hogy mikor lekapom a lábam a gázról akkor ne kapjon egyáltalán vagy igen kevés mennyiségben O2 a pörgô motor, mert a forró motorba bejutott O2 1-2 tényezô hatására ujragyúlhat és attól jelentkezhet a már nálam is jelentkezô rángatás is. A rángatást ebként az adagoló alapjárati részében elhelyezkedô vmi lyuk meg tengely közremükôdésének tudta le. Emlegetett valami gázkart is de túl sok volt az infó :lol: Azt mondta van egy kis lyuk ami el szokott dugulni. Jövô hétfôn kell felhívjam s akkor lessz AGR állítás, kompresszió mérés, adagoló állítás. Kicsit összevissza vagyok keveredve a sokmindennel de a DTL "szerintem nem egy jó motor" mondat szíven szúrt.... ;) :lol: :D :D Hatalmas szerelő lehet! ;) Nekem több mint egy éve le van zárva és semmi baja a motornak! Azóta voltam zöldkártyán és minden OK! Egy kicsit sem rángat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Hatalmas szerelő lehet! :D Nekem több mint egy éve le van zárva és semmi baja a motornak! Azóta voltam zöldkártyán és minden OK! Egy kicsit sem rángat! Nem olvastad? Zseni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem olvastad? Zseni. :lol: Elnézést! :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nem olvastad? Zseni. :lol: Nemtom na. Mindenki hozzáhordja az autókat a márkaszervizeket is beleértve...ne bántsatok én csak leírtam mit mondott :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nemtom na. Mindenki hozzáhordja az autókat a márkaszervizeket is beleértve...ne bántsatok én csak leírtam mit mondott :D Talán az is lehet, hogy az "előirások alapján" igy is működne a dolog csak a leleményes felhasználók megtalálták a kiskapukat és bebizonyosodott, hogy a "nagy könyvben" leirtak nem úgy működnek a gyakorlatban, hm? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Talán az is lehet, hogy az "előirások alapján" igy is működne a dolog csak a leleményes felhasználók megtalálták a kiskapukat és bebizonyosodott, hogy a "nagy könyvben" leirtak nem úgy működnek a gyakorlatban, hm? :D Egy dolog biztos. A csávóka nagyon vágja a témát és 25 éve nyomja az ipart. Én nem pártolom mert nem láttam dolgozni sem. Leírtam mit kb mondott. Az igaz h kicsit nagyon VW párti de mindenki nem szeretheti az Opelt sem. Kicsit kevertem amiket mondott mert 20 percen keresztül beszélgettünk s nem tudtam memorizálni mindent. Lassan azt sem tudom mit csináljak, hogy jó legyen. Az autón valami megint sz@rozik mert nehezebben megy a gázpedál s az autó sem megy ahogy eddig meg rángat is motorféknél s nagyon magas szinteken kezdett telelenni a kurv@ hócipôm mindennel s fáradok a sok sz@rozástól s be fogok golyózni... :lol: :D :lol: :D ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 Nemtom na. Mindenki hozzáhordja az autókat a márkaszervizeket is beleértve...ne bántsatok én csak leírtam mit mondott :lol: Nem téged bántunk, hanem a szerelőt fikázzuk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június8, 2009 Megoszt Elküldve Június8, 2009 1 retkes 7-ig tudtam örvendeni az autónak mert úgy ment mint az álom. Aztán a hosszabb útról hazafele kezdtem puhánynak érezni meg a gázpedál sem olyan mint azelôtt ráadásul a kuplung is bennebb mászott mint volt. Semmi nem akar jó menni csak egy mocskos hétig. Nagyon nagyon dühös vagyok, s tudom, hogy kussolnom kéne mert öreg autó s ez tény h ami lehet az oda..... de akkor is mi ez a sok szívás naaaaa???????? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts