Reeckatee Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Ahogy látom nem biza. Na szóval van egy excenter tuskó a gázkar tetején -az tuti ki van kopva szal a vákuumot így is-úgy is átereszti. Legokosabb ha a szívósoron lévő szelepre dugott csőbe nyomkodsz egy bele méretes csapágygolyót -ha nagyon biztosra akarsz menni akkor a gázkarnál lévő szelepnél is dugsz bele egyet és innentől már nő sem kell :lol: :D szóval csokifagyi, egr kiiktatva... :D Én csak a Tiv képén látható zöld könyék csövecskét húztam le és lenyomtam a torkán egy facsavart. Akkor mégsem csináltam semmit? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Én csak a Tiv képén látható zöld könyék csövecskét húztam le és lenyomtam a torkán egy facsavart. Akkor mégsem csináltam semmit? :lol: De igen. Lezártad az egeret. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Skácok. Addig eljutottam hogy lecsukom azt a koromszívószálat, de kérdésem azé' még van :D Ez az izé egy szelep. A szelep meg attól szelep hogy hol kinyit, hol bezár. Mikor kéne ennek nyitnia, meg mikor zárnia? Vagy mitől függ hogy éppen mit csinál? Lehet hogy nekem bepusztút ez a celep nyitott állásban és azért ilyen car? (tudom, kussojjakmá' és csukjam le :lol: :D )le is fogom, de azért csak érdekelne hogy dzsárilag hogy múkodott ez. :lol: Alapjáraton szinte zárva van! Minnél jobban nyomod a gázt, annál jobban nyitja a szelepet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Alapjáraton szinte zárva van! Minnél jobban nyomod a gázt, annál jobban nyitja a szelepet! Tévedés,nézd csak meg jobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Szétkaptam a Km órát, és találtam valami állító csavart! :lol: Ez nem az eredeti órám, ahhoz nem nyúlok, ez az, ami a fordulatszámmérősbe volt, most az enyém dolgozik a helyén :D Nah szóval valami ötlet, merre tekerjem, ha kevesebbet mutat a normális tempónál 100-nál 90-et (kb 10 km/h-t csal) :D Inkább tökölök vele, csak mutasson rendesen! asszem előtte bejelölöm most hol is van pontosan (nehogy elrontsak valamit)! Valakinek van tapasztalata ezen a téren, próbálta már valaki állítgatni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Szétkaptam a Km órát, és találtam valami állító csavart! :lol: Ez nem az eredeti órám, ahhoz nem nyúlok, ez az, ami a fordulatszámmérősbe volt, most az enyém dolgozik a helyén ;) Nah szóval valami ötlet, merre tekerjem, ha kevesebbet mutat a normális tempónál 100-nál 90-et (kb 10 km/h-t csal) :D Inkább tökölök vele, csak mutasson rendesen! asszem előtte bejelölöm most hol is van pontosan (nehogy elrontsak valamit)! Valakinek van tapasztalata ezen a téren, próbálta már valaki állítgatni? :lol: Nekem is most szét van kapva, de ledezés miatt. Azt a lentit mondod, ami nálad sárga, nálam barna? A képen a bal oldalt. 1/8-os imbusz megy bele nekem. Vagy 3,5-es. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Tévedés,nézd csak meg jobban. Nekem így működött, azért írtam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Nekem is most szét van kapva, de ledezés miatt. Azt a lentit mondod, ami nálad sárga, nálam barna? A képen a bal oldalt. 1/8-os imbusz megy bele nekem. Vagy 3,5-es. :D Igen igen, arra gondoltam! :D Még nem mertem csavargatni, de ha senki nem próbálta még ki, akko asszem alávetem magam, de csak majd jövő héten valamelyik délután, ma meg holnap melóznom kell sajna :lol: (a választás miatt) Addig is ha valakinek lesz infója a témában szívesen várom! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Nekem így működött, azért írtam! És logikusnak találod a működését így? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Igen igen, arra gondoltam! :lol: Még nem mertem csavargatni, de ha senki nem próbálta még ki, akko asszem alávetem magam, de csak majd jövő héten valamelyik délután, ma meg holnap melóznom kell sajna :lol: (a választás miatt) Addig is ha valakinek lesz infója a témában szívesen várom! :D Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar? A bowden fogadójáig látom a házát, aztán onnan nem látni semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar? Nah hazaértem! Megnéztem megint a cuccost! És hát izé ne..... :lol: szerintem én néztem el!!!! BOCSI !!! Az a kis csavarféle valójában egy tengely, ami meghajtja a számláló tengelyét! De vajon azt lehet csavargatni, mert olyan a vége, mintha kulcs menne bele??!! :D :D Azon lehetne vajjon állítani? Fingom sincs.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Nah hazaértem! Megnéztem megint a cuccost! És hát izé ne..... :lol: szerintem én néztem el!!!! BOCSI !!! Az a kis csavarféle valójában egy tengely, ami meghajtja a számláló tengelyét! De vajon azt lehet csavargatni, mert olyan a vége, mintha kulcs menne bele??!! :D :D Azon lehetne vajjon állítani? Fingom sincs.... :lol: Lehet, hogy menettel van felerősítve a tengelyére, és ezért megy bele imbuszkulcs, azzal tekerik fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Lehet, hogy menettel van felerősítve a tengelyére, és ezért megy bele imbuszkulcs, azzal tekerik fel. az meglehet. Mindegy már kezdtem örülni, hogy valahogy megoldjuk, de akko' ez nem jött be! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 az meglehet. Mindegy már kezdtem örülni, hogy valahogy megoldjuk, de akko' ez nem jött be! :lol: Annyit még megtehetsz, hogy lehúzod a mutatót a tengelyről, és visszarakod úgy hogy alapból lejjebb álljon. Ha átugrasztod a kezdőpöcökön, akkor kábé a napiszámláló felső sarkánál áll meg alapból. Lehúzod, és felrakod úgy hogy a számláló alsó sarka felett legyen. Ez kb. 10Km/H mínuszban. Aztán mész egy kört, mondjuk 60-al, és számolod a útjelző póznákat. Ha pontos az óra és jó vagyok matekból akkor 20-at kell számolni 1 perc alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Annyit még megtehetsz, hogy lehúzod a mutatót a tengelyről, és visszarakod úgy hogy alapból lejjebb álljon. Ha átugrasztod a kezdőpöcökön, akkor kábé a napiszámláló felső sarkánál áll meg alapból. Lehúzod, és felrakod úgy hogy a számláló alsó sarka felett legyen. Ez kb. 10Km/H mínuszban. Aztán mész egy kört, mondjuk 60-al, és számolod a útjelző póznákat. Ha pontos az óra és jó vagyok matekból akkor 20-at kell számolni 1 perc alatt. De lehúzni hogy kell? csak simán óvatosan feszítem alulról felfelé, és lepattan? mert ez meg sem mozdul, a végén nehogy eltörjem, mert aztán nézhetem! :lol: Hogyan van az rögzítve? nincs valami kép rólla? GPS-el szoktuk bemérni, sokat bemértünk már így, és pontosak lettek! (Audi A4-nél pl addig állítgattuk számítógéppel a computerét, amíg jó lett ---> ha a gps is ugyanazt mutatta sebességként mint a km óra, akkor pontosak lettek!) Nem messze pedig van egy olyan műszer a főúton, ami mutatja mennyivel mész pontosan, és az is ugyanazt mutatta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 De lehúzni hogy kell? csak simán óvatosan feszítem alulról felfelé, és lepattan? mert ez meg sem mozdul, a végén nehogy eltörjem, mert aztán nézhetem! :D Hogyan van az rögzítve? nincs valami kép rólla? GPS-el szoktuk bemérni, sokat bemértünk már így, és pontosak lettek! (Audi A4-nél pl addig állítgattuk számítógéppel a computerét, amíg jó lett ---> ha a gps is ugyanazt mutatta sebességként mint a km óra, akkor pontosak lettek!) Nem messze pedig van egy olyan műszer a főúton, ami mutatja mennyivel mész pontosan, és az is ugyanazt mutatta. Én se tudtam leszedni. Próbáltam és el is törtem a fekete takaróműanyag rögzítését, így most remekül mocorog. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Én se tudtam leszedni. Próbáltam és el is törtem a fekete takaróműanyag rögzítését, így most remekül mocorog. :lol: Oh. :D affeneeeee ;) az elég baj!!! Nah ezt akarom én is elkerülni! :D Van valaki akinek sikerült leszednie????? :lol: Lécci ossza meg a jónéppel a titkát!!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 1 adagolós kérdés: Miért megy 2 vezeték az adagolóra?? AZ egyik a leállítószelep ( nagynyomású csövek közelébe ), és a másik??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Oh. :lol: affeneeeee :D az elég baj!!! Nah ezt akarom én is elkerülni! :lol: Van valaki akinek sikerült leszednie????? :D Lécci ossza meg a jónéppel a titkát!!! ;) Én szedtem le minden gond nélkül. Simán megfogtam kétoldalt, és elkezdtem benyúlni a mutató, és a számlap közé. Egyszerűen rá van szorulva a fém tengelyre, és kész. Semmi egyéb rögzítése nincs. Csak óvatosan kell hozzányúlni. Van egy ilyen célra kifejlesztett nőgyógyászmozdulatom, simán le lehet szenni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Én szedtem le minden gond nélkül. Simán megfogtam kétoldalt, és elkezdtem benyúlni a mutató, és a számlap közé. Egyszerűen rá van szorulva a fém tengelyre, és kész. Semmi egyéb rögzítése nincs. Csak óvatosan kell hozzányúlni. Van egy ilyen célra kifejlesztett nőgyógyászmozdulatom, simán le lehet szenni :lol: Igen, csak simán rá van nyomva, de elég passzentos, jóval nagyobb erő kell a leszedéséhez, mint a vizhőfok, vagy tankszintjelző mutatójához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Igen, csak simán rá van nyomva, de elég passzentos, jóval nagyobb erő kell a leszedéséhez, mint a vizhőfok, vagy tankszintjelző mutatójához. Igen, azok csak egy lelapolt műanyag pöcökre vannak fölcsinálva. (és a lelapolás miatt azokat nem is lehet rosszul visszatenni :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Igen, azok csak egy lelapolt műanyag pöcökre vannak fölcsinálva. (és a lelapolás miatt azokat nem is lehet rosszul visszatenni :lol: ) Azokat nem, ezt viszont igen, azért kell a leszedés előtt átugrasztani a kezdőpöckön, és megnézni hol van a "gyári " alapállapota. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Azokat nem, ezt viszont igen, azért kell a leszedés előtt átugrasztani a kezdőpöckön, és megnézni hol van a "gyári " alapállapota. A kezdőpöcköt ki lehet szedni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 A kezdőpöcköt ki lehet szedni. :lol: Persze, de nekem az sem jött ki könnyen, egyszerűbb volt finoman felhajlítani a mutatót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts