Reeckatee Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Ahogy látom nem biza. Na szóval van egy excenter tuskó a gázkar tetején -az tuti ki van kopva szal a vákuumot így is-úgy is átereszti. Legokosabb ha a szívósoron lévő szelepre dugott csőbe nyomkodsz egy bele méretes csapágygolyót -ha nagyon biztosra akarsz menni akkor a gázkarnál lévő szelepnél is dugsz bele egyet és innentől már nő sem kell :lol: :D szóval csokifagyi, egr kiiktatva... :D Én csak a Tiv képén látható zöld könyék csövecskét húztam le és lenyomtam a torkán egy facsavart. Akkor mégsem csináltam semmit? :lol:
Tiv. Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Én csak a Tiv képén látható zöld könyék csövecskét húztam le és lenyomtam a torkán egy facsavart. Akkor mégsem csináltam semmit? :lol: De igen. Lezártad az egeret. :D
Laleekirály Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Skácok. Addig eljutottam hogy lecsukom azt a koromszívószálat, de kérdésem azé' még van :D Ez az izé egy szelep. A szelep meg attól szelep hogy hol kinyit, hol bezár. Mikor kéne ennek nyitnia, meg mikor zárnia? Vagy mitől függ hogy éppen mit csinál? Lehet hogy nekem bepusztút ez a celep nyitott állásban és azért ilyen car? (tudom, kussojjakmá' és csukjam le :lol: :D )le is fogom, de azért csak érdekelne hogy dzsárilag hogy múkodott ez. :lol: Alapjáraton szinte zárva van! Minnél jobban nyomod a gázt, annál jobban nyitja a szelepet!
J0hnny Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Alapjáraton szinte zárva van! Minnél jobban nyomod a gázt, annál jobban nyitja a szelepet! Tévedés,nézd csak meg jobban.
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Szétkaptam a Km órát, és találtam valami állító csavart! :lol: Ez nem az eredeti órám, ahhoz nem nyúlok, ez az, ami a fordulatszámmérősbe volt, most az enyém dolgozik a helyén :D Nah szóval valami ötlet, merre tekerjem, ha kevesebbet mutat a normális tempónál 100-nál 90-et (kb 10 km/h-t csal) :D Inkább tökölök vele, csak mutasson rendesen! asszem előtte bejelölöm most hol is van pontosan (nehogy elrontsak valamit)! Valakinek van tapasztalata ezen a téren, próbálta már valaki állítgatni? :lol:
daykiller Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Szétkaptam a Km órát, és találtam valami állító csavart! :lol: Ez nem az eredeti órám, ahhoz nem nyúlok, ez az, ami a fordulatszámmérősbe volt, most az enyém dolgozik a helyén ;) Nah szóval valami ötlet, merre tekerjem, ha kevesebbet mutat a normális tempónál 100-nál 90-et (kb 10 km/h-t csal) :D Inkább tökölök vele, csak mutasson rendesen! asszem előtte bejelölöm most hol is van pontosan (nehogy elrontsak valamit)! Valakinek van tapasztalata ezen a téren, próbálta már valaki állítgatni? :lol: Nekem is most szét van kapva, de ledezés miatt. Azt a lentit mondod, ami nálad sárga, nálam barna? A képen a bal oldalt. 1/8-os imbusz megy bele nekem. Vagy 3,5-es. :D
Laleekirály Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Tévedés,nézd csak meg jobban. Nekem így működött, azért írtam!
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Nekem is most szét van kapva, de ledezés miatt. Azt a lentit mondod, ami nálad sárga, nálam barna? A képen a bal oldalt. 1/8-os imbusz megy bele nekem. Vagy 3,5-es. :D Igen igen, arra gondoltam! :D Még nem mertem csavargatni, de ha senki nem próbálta még ki, akko asszem alávetem magam, de csak majd jövő héten valamelyik délután, ma meg holnap melóznom kell sajna :lol: (a választás miatt) Addig is ha valakinek lesz infója a témában szívesen várom! :lol:
J0hnny Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Nekem így működött, azért írtam! És logikusnak találod a működését így? :lol:
zotya975 Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Igen igen, arra gondoltam! :lol: Még nem mertem csavargatni, de ha senki nem próbálta még ki, akko asszem alávetem magam, de csak majd jövő héten valamelyik délután, ma meg holnap melóznom kell sajna :lol: (a választás miatt) Addig is ha valakinek lesz infója a témában szívesen várom! :D Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar?
daykiller Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar? A bowden fogadójáig látom a házát, aztán onnan nem látni semmit.
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar? Nah hazaértem! Megnéztem megint a cuccost! És hát izé ne..... :lol: szerintem én néztem el!!!! BOCSI !!! Az a kis csavarféle valójában egy tengely, ami meghajtja a számláló tengelyét! De vajon azt lehet csavargatni, mert olyan a vége, mintha kulcs menne bele??!! :D :D Azon lehetne vajjon állítani? Fingom sincs.... :lol:
zotya975 Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Nah hazaértem! Megnéztem megint a cuccost! És hát izé ne..... :lol: szerintem én néztem el!!!! BOCSI !!! Az a kis csavarféle valójában egy tengely, ami meghajtja a számláló tengelyét! De vajon azt lehet csavargatni, mert olyan a vége, mintha kulcs menne bele??!! :D :D Azon lehetne vajjon állítani? Fingom sincs.... :lol: Lehet, hogy menettel van felerősítve a tengelyére, és ezért megy bele imbuszkulcs, azzal tekerik fel.
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Lehet, hogy menettel van felerősítve a tengelyére, és ezért megy bele imbuszkulcs, azzal tekerik fel. az meglehet. Mindegy már kezdtem örülni, hogy valahogy megoldjuk, de akko' ez nem jött be! :lol:
zotya975 Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 az meglehet. Mindegy már kezdtem örülni, hogy valahogy megoldjuk, de akko' ez nem jött be! :lol: Annyit még megtehetsz, hogy lehúzod a mutatót a tengelyről, és visszarakod úgy hogy alapból lejjebb álljon. Ha átugrasztod a kezdőpöcökön, akkor kábé a napiszámláló felső sarkánál áll meg alapból. Lehúzod, és felrakod úgy hogy a számláló alsó sarka felett legyen. Ez kb. 10Km/H mínuszban. Aztán mész egy kört, mondjuk 60-al, és számolod a útjelző póznákat. Ha pontos az óra és jó vagyok matekból akkor 20-at kell számolni 1 perc alatt.
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Annyit még megtehetsz, hogy lehúzod a mutatót a tengelyről, és visszarakod úgy hogy alapból lejjebb álljon. Ha átugrasztod a kezdőpöcökön, akkor kábé a napiszámláló felső sarkánál áll meg alapból. Lehúzod, és felrakod úgy hogy a számláló alsó sarka felett legyen. Ez kb. 10Km/H mínuszban. Aztán mész egy kört, mondjuk 60-al, és számolod a útjelző póznákat. Ha pontos az óra és jó vagyok matekból akkor 20-at kell számolni 1 perc alatt. De lehúzni hogy kell? csak simán óvatosan feszítem alulról felfelé, és lepattan? mert ez meg sem mozdul, a végén nehogy eltörjem, mert aztán nézhetem! :lol: Hogyan van az rögzítve? nincs valami kép rólla? GPS-el szoktuk bemérni, sokat bemértünk már így, és pontosak lettek! (Audi A4-nél pl addig állítgattuk számítógéppel a computerét, amíg jó lett ---> ha a gps is ugyanazt mutatta sebességként mint a km óra, akkor pontosak lettek!) Nem messze pedig van egy olyan műszer a főúton, ami mutatja mennyivel mész pontosan, és az is ugyanazt mutatta.
daykiller Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 De lehúzni hogy kell? csak simán óvatosan feszítem alulról felfelé, és lepattan? mert ez meg sem mozdul, a végén nehogy eltörjem, mert aztán nézhetem! :D Hogyan van az rögzítve? nincs valami kép rólla? GPS-el szoktuk bemérni, sokat bemértünk már így, és pontosak lettek! (Audi A4-nél pl addig állítgattuk számítógéppel a computerét, amíg jó lett ---> ha a gps is ugyanazt mutatta sebességként mint a km óra, akkor pontosak lettek!) Nem messze pedig van egy olyan műszer a főúton, ami mutatja mennyivel mész pontosan, és az is ugyanazt mutatta. Én se tudtam leszedni. Próbáltam és el is törtem a fekete takaróműanyag rögzítését, így most remekül mocorog. :lol:
astrásgyerek Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Én se tudtam leszedni. Próbáltam és el is törtem a fekete takaróműanyag rögzítését, így most remekül mocorog. :lol: Oh. :D affeneeeee ;) az elég baj!!! Nah ezt akarom én is elkerülni! :D Van valaki akinek sikerült leszednie????? :lol: Lécci ossza meg a jónéppel a titkát!!! ;)
erobi82 Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 1 adagolós kérdés: Miért megy 2 vezeték az adagolóra?? AZ egyik a leállítószelep ( nagynyomású csövek közelébe ), és a másik???
Dáwid Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Oh. :lol: affeneeeee :D az elég baj!!! Nah ezt akarom én is elkerülni! :lol: Van valaki akinek sikerült leszednie????? :D Lécci ossza meg a jónéppel a titkát!!! ;) Én szedtem le minden gond nélkül. Simán megfogtam kétoldalt, és elkezdtem benyúlni a mutató, és a számlap közé. Egyszerűen rá van szorulva a fém tengelyre, és kész. Semmi egyéb rögzítése nincs. Csak óvatosan kell hozzányúlni. Van egy ilyen célra kifejlesztett nőgyógyászmozdulatom, simán le lehet szenni ;)
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 Én szedtem le minden gond nélkül. Simán megfogtam kétoldalt, és elkezdtem benyúlni a mutató, és a számlap közé. Egyszerűen rá van szorulva a fém tengelyre, és kész. Semmi egyéb rögzítése nincs. Csak óvatosan kell hozzányúlni. Van egy ilyen célra kifejlesztett nőgyógyászmozdulatom, simán le lehet szenni :lol: Igen, csak simán rá van nyomva, de elég passzentos, jóval nagyobb erő kell a leszedéséhez, mint a vizhőfok, vagy tankszintjelző mutatójához.
Dáwid Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 Igen, csak simán rá van nyomva, de elég passzentos, jóval nagyobb erő kell a leszedéséhez, mint a vizhőfok, vagy tankszintjelző mutatójához. Igen, azok csak egy lelapolt műanyag pöcökre vannak fölcsinálva. (és a lelapolás miatt azokat nem is lehet rosszul visszatenni :lol: )
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 Igen, azok csak egy lelapolt műanyag pöcökre vannak fölcsinálva. (és a lelapolás miatt azokat nem is lehet rosszul visszatenni :lol: ) Azokat nem, ezt viszont igen, azért kell a leszedés előtt átugrasztani a kezdőpöckön, és megnézni hol van a "gyári " alapállapota.
daykiller Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 Azokat nem, ezt viszont igen, azért kell a leszedés előtt átugrasztani a kezdőpöckön, és megnézni hol van a "gyári " alapállapota. A kezdőpöcköt ki lehet szedni. :lol:
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 A kezdőpöcköt ki lehet szedni. :lol: Persze, de nekem az sem jött ki könnyen, egyszerűbb volt finoman felhajlítani a mutatót.
Recommended Posts