Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ahogy látom nem biza. Na szóval van egy excenter tuskó a gázkar tetején -az tuti ki van kopva szal a vákuumot így is-úgy is átereszti. Legokosabb ha a szívósoron lévő szelepre dugott csőbe nyomkodsz egy bele méretes csapágygolyót -ha nagyon biztosra akarsz menni akkor a gázkarnál lévő szelepnél is dugsz bele egyet és innentől már nő sem kell :lol: :D szóval csokifagyi, egr kiiktatva... :D

Én csak a Tiv képén látható zöld könyék csövecskét húztam le és lenyomtam a torkán egy facsavart. Akkor mégsem csináltam semmit? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Skácok. Addig eljutottam hogy lecsukom azt a koromszívószálat, de kérdésem azé' még van :D Ez az izé egy szelep. A szelep meg attól szelep hogy hol kinyit, hol bezár. Mikor kéne ennek nyitnia, meg mikor zárnia? Vagy mitől függ hogy éppen mit csinál? Lehet hogy nekem bepusztút ez a celep nyitott állásban és azért ilyen car? (tudom, kussojjakmá' és csukjam le :lol: :D )le is fogom, de azért csak érdekelne hogy dzsárilag hogy múkodott ez. :lol:

Alapjáraton szinte zárva van! Minnél jobban nyomod a gázt, annál jobban nyitja a szelepet!

Link to comment
Megosztás:

Szétkaptam a Km órát, és találtam valami állító csavart! :lol:

Ez nem az eredeti órám, ahhoz nem nyúlok, ez az, ami a fordulatszámmérősbe volt, most az enyém dolgozik a helyén :D

Nah szóval valami ötlet, merre tekerjem, ha kevesebbet mutat a normális tempónál 100-nál 90-et (kb 10 km/h-t csal) :D

Inkább tökölök vele, csak mutasson rendesen! asszem előtte bejelölöm most hol is van pontosan (nehogy elrontsak valamit)!

Valakinek van tapasztalata ezen a téren, próbálta már valaki állítgatni? :lol:

km__ra__ll_t_si_lehet_s_g_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Szétkaptam a Km órát, és találtam valami állító csavart! :lol:

Ez nem az eredeti órám, ahhoz nem nyúlok, ez az, ami a fordulatszámmérősbe volt, most az enyém dolgozik a helyén ;)

Nah szóval valami ötlet, merre tekerjem, ha kevesebbet mutat a normális tempónál 100-nál 90-et (kb 10 km/h-t csal) :D

Inkább tökölök vele, csak mutasson rendesen! asszem előtte bejelölöm most hol is van pontosan (nehogy elrontsak valamit)!

Valakinek van tapasztalata ezen a téren, próbálta már valaki állítgatni? :lol:

Nekem is most szét van kapva, de ledezés miatt.

Azt a lentit mondod, ami nálad sárga, nálam barna? A képen a bal oldalt. 1/8-os imbusz megy bele nekem. Vagy 3,5-es. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem is most szét van kapva, de ledezés miatt.

Azt a lentit mondod, ami nálad sárga, nálam barna? A képen a bal oldalt. 1/8-os imbusz megy bele nekem. Vagy 3,5-es. :D

Igen igen, arra gondoltam! :D

Még nem mertem csavargatni, de ha senki nem próbálta még ki, akko asszem alávetem magam, de csak majd jövő héten valamelyik délután, ma meg holnap melóznom kell sajna :lol: (a választás miatt)

Addig is ha valakinek lesz infója a témában szívesen várom! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen igen, arra gondoltam! :lol:

Még nem mertem csavargatni, de ha senki nem próbálta még ki, akko asszem alávetem magam, de csak majd jövő héten valamelyik délután, ma meg holnap melóznom kell sajna :lol: (a választás miatt)

Addig is ha valakinek lesz infója a témában szívesen várom! :D

Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar?

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar?

A bowden fogadójáig látom a házát, aztán onnan nem látni semmit.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a régi órám, de azon nincs ilyen csavar. Ha lehet vmit állítani, ami a csalást befolyásolja, akkor az csak a rugófeszítés lehet, mert a sebmérő simán mechanikus működésű. Nem látszik, hová vezet a csavar?

Nah hazaértem!

Megnéztem megint a cuccost!

És hát izé ne..... :lol: szerintem én néztem el!!!! BOCSI !!!

Az a kis csavarféle valójában egy tengely, ami meghajtja a számláló tengelyét!

km__ra__ll_t_si_lehet_s_g_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

De vajon azt lehet csavargatni, mert olyan a vége, mintha kulcs menne bele??!! :D :D

Azon lehetne vajjon állítani? Fingom sincs.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nah hazaértem!

Megnéztem megint a cuccost!

És hát izé ne..... :lol: szerintem én néztem el!!!! BOCSI !!!

Az a kis csavarféle valójában egy tengely, ami meghajtja a számláló tengelyét!

De vajon azt lehet csavargatni, mert olyan a vége, mintha kulcs menne bele??!! :D :D

Azon lehetne vajjon állítani? Fingom sincs.... :lol:

Lehet, hogy menettel van felerősítve a tengelyére, és ezért megy bele imbuszkulcs, azzal tekerik fel.

Link to comment
Megosztás:

az meglehet. Mindegy már kezdtem örülni, hogy valahogy megoldjuk, de akko' ez nem jött be! :lol:

Annyit még megtehetsz, hogy lehúzod a mutatót a tengelyről, és visszarakod úgy hogy alapból lejjebb álljon. Ha átugrasztod a kezdőpöcökön, akkor kábé a napiszámláló felső sarkánál áll meg alapból. Lehúzod, és felrakod úgy hogy a számláló alsó sarka felett legyen. Ez kb. 10Km/H mínuszban. Aztán mész egy kört, mondjuk 60-al, és számolod a útjelző póznákat. Ha pontos az óra és jó vagyok matekból akkor 20-at kell számolni 1 perc alatt.

Link to comment
Megosztás:

Annyit még megtehetsz, hogy lehúzod a mutatót a tengelyről, és visszarakod úgy hogy alapból lejjebb álljon. Ha átugrasztod a kezdőpöcökön, akkor kábé a napiszámláló felső sarkánál áll meg alapból. Lehúzod, és felrakod úgy hogy a számláló alsó sarka felett legyen. Ez kb. 10Km/H mínuszban. Aztán mész egy kört, mondjuk 60-al, és számolod a útjelző póznákat. Ha pontos az óra és jó vagyok matekból akkor 20-at kell számolni 1 perc alatt.

De lehúzni hogy kell? csak simán óvatosan feszítem alulról felfelé, és lepattan? mert ez meg sem mozdul, a végén nehogy eltörjem, mert aztán nézhetem! :lol:

Hogyan van az rögzítve? nincs valami kép rólla?

GPS-el szoktuk bemérni, sokat bemértünk már így, és pontosak lettek! (Audi A4-nél pl addig állítgattuk számítógéppel a computerét, amíg jó lett ---> ha a gps is ugyanazt mutatta sebességként mint a km óra, akkor pontosak lettek!) Nem messze pedig van egy olyan műszer a főúton, ami mutatja mennyivel mész pontosan, és az is ugyanazt mutatta.

Link to comment
Megosztás:

De lehúzni hogy kell? csak simán óvatosan feszítem alulról felfelé, és lepattan? mert ez meg sem mozdul, a végén nehogy eltörjem, mert aztán nézhetem! :D

Hogyan van az rögzítve? nincs valami kép rólla?

GPS-el szoktuk bemérni, sokat bemértünk már így, és pontosak lettek! (Audi A4-nél pl addig állítgattuk számítógéppel a computerét, amíg jó lett ---> ha a gps is ugyanazt mutatta sebességként mint a km óra, akkor pontosak lettek!) Nem messze pedig van egy olyan műszer a főúton, ami mutatja mennyivel mész pontosan, és az is ugyanazt mutatta.

Én se tudtam leszedni. Próbáltam és el is törtem a fekete takaróműanyag rögzítését, így most remekül mocorog. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Oh. :lol: affeneeeee :D az elég baj!!!

Nah ezt akarom én is elkerülni! :lol:

Van valaki akinek sikerült leszednie????? :D

Lécci ossza meg a jónéppel a titkát!!! ;)

Én szedtem le minden gond nélkül. Simán megfogtam kétoldalt, és elkezdtem benyúlni a mutató, és a számlap közé. Egyszerűen rá van szorulva a fém tengelyre, és kész. Semmi egyéb rögzítése nincs. Csak óvatosan kell hozzányúlni. Van egy ilyen célra kifejlesztett nőgyógyászmozdulatom, simán le lehet szenni ;)

Link to comment
Megosztás:

Én szedtem le minden gond nélkül. Simán megfogtam kétoldalt, és elkezdtem benyúlni a mutató, és a számlap közé. Egyszerűen rá van szorulva a fém tengelyre, és kész. Semmi egyéb rögzítése nincs. Csak óvatosan kell hozzányúlni. Van egy ilyen célra kifejlesztett nőgyógyászmozdulatom, simán le lehet szenni :lol:

Igen, csak simán rá van nyomva, de elég passzentos, jóval nagyobb erő kell a leszedéséhez, mint a vizhőfok, vagy tankszintjelző mutatójához.

Link to comment
Megosztás:

Igen, csak simán rá van nyomva, de elég passzentos, jóval nagyobb erő kell a leszedéséhez, mint a vizhőfok, vagy tankszintjelző mutatójához.

Igen, azok csak egy lelapolt műanyag pöcökre vannak fölcsinálva. (és a lelapolás miatt azokat nem is lehet rosszul visszatenni :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Igen, azok csak egy lelapolt műanyag pöcökre vannak fölcsinálva. (és a lelapolás miatt azokat nem is lehet rosszul visszatenni :lol: )

Azokat nem, ezt viszont igen, azért kell a leszedés előtt átugrasztani a kezdőpöckön, és megnézni hol van a "gyári " alapállapota.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.