Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Én a gumicsöbe dugtam egy tömör müanyag darabot, és visszadugtam a helyére a csövet.

Lehúztam a csövet és belecsavartam egy facsavart. A csonkra valamit tegyek? (ne juthasson be semmi piszok vagy tudomisén)

Milyen pozitív és negatív hatásokra számítsak AGR nélkül?

Link to comment
Megosztás:

Lehúztam a csövet és belecsavartam egy facsavart. A csonkra valamit tegyek? (ne juthasson be semmi piszok vagy tudomisén)

Milyen pozitív és negatív hatásokra számítsak AGR nélkül?

Jobban fog menni.

Gondolom neked még nem elektromos, mint ahogy nekem, ezért negatívuma nincs. :lol: Hibakódot nem fogja dobálgatni szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Jobban fog menni.

Gondolom neked még nem elektromos, mint ahogy nekem, ezért negatívuma nincs. :D Hibakódot nem fogja dobálgatni szerintem.

Azt ne mondjátok nekem, hogy csak úgy viccből tették azt oda... :lol:

Csak van valami szerepe, nem?

vagy ilyen öreg motornál jobb ha inkább nincs is ? :D

Még a végén én is meghackelem, ha tényleg sokat számít! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azt ne mondjátok nekem, hogy csak úgy viccből tették azt oda... :lol:

Csak van valami szerepe, nem?

vagy ilyen öreg motornál jobb ha inkább nincs is ? :D

Még a végén én is meghackelem, ha tényleg sokat számít! :lol:

Hiszen irták is, hogy attól lett EURO 2-es besorolású a moci - visszavezet némi kormot újraégetésre - de egyébként semmi különös.

Link to comment
Megosztás:

Azt ne mondjátok nekem, hogy csak úgy viccből tették azt oda... :lol:

Csak van valami szerepe, nem?

vagy ilyen öreg motornál jobb ha inkább nincs is ? :D

Még a végén én is meghackelem, ha tényleg sokat számít! :lol:

Elvileg az azért lenne, hogy jobban elégesse a kipuffgázt + a katalizátort terhelné kevésbé de inkább jobban kormol tőle mint amit eredetileg megálmodtak -arról nem is beszélve, hogy nem úgy megy ahogy kéne.

Erre egy kérdés: egy büdös füstös városban sétálsz egy ideig vagy egy tiszta levegőjű erdőben. Hol érzed jobban magad? :D Itt a válasz a kérdésedre... ;)

Link to comment
Megosztás:

Azt ne mondjátok nekem, hogy csak úgy viccből tették azt oda... :lol:

Csak van valami szerepe, nem?

vagy ilyen öreg motornál jobb ha inkább nincs is ? :D

Még a végén én is meghackelem, ha tényleg sokat számít! :lol:

Na engem az sem érdekel ha akkora füstje lessz, hogy omologáltatnom kell. Tegnap óta van kiiktatva az AGR de az autó életre kelt. Nem rángat, élénkebb. Mostanig is pöccre indult de most abból az 1 pöccbôl 2x tudom beindítani :D

Link to comment
Megosztás:

Na engem az sem érdekel ha akkora füstje lessz, hogy omologáltatnom kell. Tegnap óta van kiiktatva az AGR de az autó életre kelt. Nem rángat, élénkebb. Mostanig is pöccre indult de most abból az 1 pöccbôl 2x tudom beindítani :D

Ez nem éppen a helyes hozzáállás. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Elvileg az azért lenne, hogy jobban elégesse a kipuffgázt + a katalizátort terhelné kevésbé de inkább jobban kormol tőle mint amit eredetileg megálmodtak -arról nem is beszélve, hogy nem úgy megy ahogy kéne.

Erre egy kérdés: egy büdös füstös városban sétálsz egy ideig vagy egy tiszta levegőjű erdőben. Hol érzed jobban magad? :D Itt a válasz a kérdésedre... ;)

Értem csak fojtja a motort az a visszavezetett korom :lol: , tiszta környezetvédelmi szándék vezérelte a kitalálóját!

De ugye azért ha viszem környezetvédelmiztetni a verdát akko azé tegyük vissza :lol: Vagy akkor sem kell? :D

Ha lesz időm megbütykölöm én is, had lám milyen lesz ;)

Link to comment
Megosztás:

Na engem az sem érdekel ha akkora füstje lessz, hogy omologáltatnom kell.

? :D

Müszakiztatás...egyedi cuccokra.

..én is olyan "szobikaris" tekintettel néztem erre a szóra...akkor már nem inkább "homologizáltatás"? ..hú, de nehéz szó ez is :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Elvileg az azért lenne, hogy jobban elégesse a kipuffgázt + a katalizátort terhelné kevésbé de inkább jobban kormol tőle mint amit eredetileg megálmodtak -arról nem is beszélve, hogy nem úgy megy ahogy kéne.

Erre egy kérdés: egy büdös füstös városban sétálsz egy ideig vagy egy tiszta levegőjű erdőben. Hol érzed jobban magad? :lol: Itt a válasz a kérdésedre... :lol:

Pontosan! Nekem kormolt, míg nem volt levakolva az a cső! Levakoltam és megszűnt a kormolás! A korom az autó hátulján csapódott le, fehér autón igencsak látszott! De azóta tiszta az autó hátulja! Szerintem senki sem szereti, ha megetetik vele a saját sz.rját! :D Ugye az ember is jobban érzi magát, ha frisslevegőt szív, mint ha füstöt szívna!

Link to comment
Megosztás:

De ugye azért ha viszem környezetvédelmiztetni a verdát akkor azé tegyük vissza :lol: Vagy akkor sem kell? :D

Ha lesz időm megbütykölöm én is, had lám milyen lesz ;)

Szerinted? :D Ha nem kormol korántsem annyira akkor rosszabb lesz? Valószínű, hogy nem, sőt.. ;)

Viszont ne számolj óriási különbségre, attól még nem lesz 2x annyi lóerő benne bár alacsonyabb fokozatokban érezhetően sokkal jobban fog húzni.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Skácok. Addig eljutottam hogy lecsukom azt a koromszívószálat, de kérdésem azé' még van :D Ez az izé egy szelep. A szelep meg attól szelep hogy hol kinyit, hol bezár. Mikor kéne ennek nyitnia, meg mikor zárnia? Vagy mitől függ hogy éppen mit csinál? Lehet hogy nekem bepusztút ez a celep nyitott állásban és azért ilyen car? (tudom, kussojjakmá' és csukjam le :lol: :D )le is fogom, de azért csak érdekelne hogy dzsárilag hogy múkodott ez. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Skácok. Addig eljutottam hogy lecsukom azt a koromszívószálat, de kérdésem azé' még van :D Ez az izé egy szelep. A szelep meg attól szelep hogy hol kinyit, hol bezár. Mikor kéne ennek nyitnia, meg mikor zárnia? Vagy mitől függ hogy éppen mit csinál? Lehet hogy nekem bepusztút ez a celep nyitott állásban és azért ilyen car? (tudom, kussojjakmá' és csukjam le :lol: :D )le is fogom, de azért csak érdekelne hogy dzsárilag hogy múkodott ez. :lol:

Alapból zárt állapotban van és miután a motor bemelegedik bizonyos fokig akkor nyit és elkezdi nyomni a koksz egy részét vissza a motorba.

Link to comment
Megosztás:

Az akkor nyit ha a termoszelep nyitva van (tehát már "meleg" a motor) és ha gázt adsz neki -amit akkor látsz igazából ha az adagoló gázkarja tetején lévő excenter tuskó elmozdul (mikor húzol egy picit a gázbowdenen, amúgy valszeg az a szelep rég ki van kopva és átereszt) -az nyitja az egr szelepnek a vákuumot. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az akkor nyit ha a termoszelep nyitva van (tehát már "meleg" a motor) és ha gázt adsz neki -amit akkor látsz igazából ha az adagoló gázkarja tetején lévő excenter tuskó elmozdul (mikor húzol egy picit a gázbowdenen, amúgy valszeg az a szelep rég ki van kopva és átereszt) -az nyitja az egr szelepnek a vákuumot. :D

Szal' nekem eleve kiesik az a lezárási változat hogy a vákumcsövet dugózom le, mert akkor is szívhatjaa a retket :lol: . Jóvan köci. Majd ha lesz némi időfeleslegem akkor lecsukom azt a csövet. ;) tenksz ól

Jah vórjál szövegértés nem megy :lol: Nem az egr szelep van kikopva hanem az ami a vákumot adja a egr-nek? Mindegy, úgyis lecsukom. :D köc.

Link to comment
Megosztás:

Jah vórjál szövegértés nem megy :D Nem az egr szelep van kikopva hanem az ami a vákumot adja a egr-nek? Mindegy, úgyis lecsukom. :lol: köc.

Ahogy látom nem biza. Na szóval van egy excenter tuskó a gázkar tetején -az tuti ki van kopva szal a vákuumot így is-úgy is átereszti. Legokosabb ha a szívósoron lévő szelepre dugott csőbe nyomkodsz egy bele méretes csapágygolyót -ha nagyon biztosra akarsz menni akkor a gázkarnál lévő szelepnél is dugsz bele egyet és innentől már nő sem kell :D :lol: szóval csokifagyi, egr kiiktatva... ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.