Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Nézd végig a csöveket az adagoló vákumdobjától, a termosztátházon található hőgombán keresztül a vákumszivattyú utáni csőig.

ui De lehet még baj a vékumdobbal is. Szakadt membrán.

Gondoltam rá s arra is hogy Sanci is fáradt azzal a sz@rral. Az csak úgy spontán elhal? Mert orákkal ezelôtt még okés volt minden...

Link to comment
Megosztás:

A tapadókorongos plüssmaci a hátsó oldalablakon? :lol: ;) Gondoltam rá hogy azt a kipufi visszavezetést ki kéne alkotni, vagy legalábbis használaton kívül helyezni :lol: Ha lezárom a végét az tesz valamit ami hátrányosan érintheti a ketyerét? Nemtudom hogy jót tesz -e neki, vagy rosszat :D Ha bármi negatív hatása van a motorra nézve akkor nem csinálom meg, mert így is örülök hogy mozog, ha csak egy kis plusz füst jelenik meg hátul az annyira nem hat meg ;) :D

Már régebben írtam, hogy lezártam és azóta egy picit jobban megy, mert nem szívja vissza a kormot! Azóta volt zöldkártyán és nem igazán érdekelt ott senkit, pedig mondtam, hogy én lezártam! Már több mint egy éve így járok vele és semmi baja a motornak! Próbáld ki!

http://kepfeltoltes.hu/090602/DSCF2391_www...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Már régebben írtam, hogy lezártam és azóta egy picit jobban megy, mert nem szívja vissza a kormot! Azóta volt zöldkártyán és nem igazán érdekelt ott senkit, pedig mondtam, hogy én lezártam! Már több mint egy éve így járok vele és semmi baja a motornak! Próbáld ki!

"http://kepfeltoltes.hu/090602/DSCF2391_www.kepfeltoltes.hu_.jpg"]http://kepfeltoltes.hu/090602/DSCF2391_www...ltoltes.hu_.jpg

DTL-éknél is ugyanitt kell hekkelni?

Link to comment
Megosztás:

DTL-éknél is ugyanitt kell hekkelni?

Nem tudom! :lol: Keress a kipufogó toroktól valami visszavezető csövet! Ha találsz, akkor valszeg az lesz az (AGR)! Nekem bevált, télen, nyáron pöpecül megy! :D :D

Utólag tudtam meg, hogy ezek az 1.7DR motorok emiatt a utánégető (AGR) miatt lettek euro2-es motorok! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nézd végig a csöveket az adagoló vákumdobjától, a termosztátházon található hőgombán keresztül a vákumszivattyú utáni csőig.

ui De lehet még baj a vékumdobbal is. Szakadt membrán.

Köszönöm Karcsi bácsi :D

Vigasztal, hogy talán nem a szűzhártya szakadt ki mert tegnap igencsak nagy nyüsgés volt a motortérben. (hütôfolyadék csere stb meg ki kellett emelni a ventilátort házastól, hogy leengedjük a vizet a szisztembôl)

De akkor ma miért volt jó egész nap, estére meg behal a szerkezet....lehet, hogy csak 13 éves az autó? :lol:

Link to comment
Megosztás:

lehet, hogy csak 13 éves az autó? :D

Az beza előferdül :D

Szal népek, akkor most elég ledugózni azt a vákumcsövet amit még mindig nem vágok hogy melyik, vagy le kell lemezelni a koromszállítócsövet, vagy mind a kettőt? :lol: ;) :D

Tudom, mé' nem nézek bele, de ma nem voltam az autó közelében azóta :lol: ez a vákumcső az ami pont szembe van a lemezzel lezárhatós csővel? (emlékezetből élek, valaki egy képet bezúzhatna egy 1.7DR motorteréről :) :P :D ;) )

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm Karcsi bácsi :D

Vigasztal, hogy talán nem a szűzhártya szakadt ki mert tegnap igencsak nagy nyüsgés volt a motortérben. (hütôfolyadék csere stb meg ki kellett emelni a ventilátort házastól, hogy leengedjük a vizet a szisztembôl)

De akkor ma miért volt jó egész nap, estére meg behal a szerkezet....lehet, hogy csak 13 éves az autó? :lol:

A vákumrendszer gumicsöveit,csatlakozásait nézd át,mielőtt széthisztized magad! :lol:

Ha lehúzod a csövet és van vákum,akkor valahol likas a rendszered,ha nincs vákum,akkor vákumszivattyú csere.

Link to comment
Megosztás:

Az beza előferdül :D

Szal népek, akkor most elég ledugózni azt a vákumcsövet amit még mindig nem vágok hogy melyik, vagy le kell lemezelni a koromszállítócsövet, vagy mind a kettőt? :lol:

Tudom, mé' nem nézek bele, de ma nem voltam az autó közelében azóta :lol: ez a vákumcső az ami pont szembe van a lemezzel lezárhatós csővel? (emlékezetből élek, valaki egy képet bezúzhatna egy 1.7DR motorteréről ;) :) ;) :D )

Ezen a képen jól látszik, hogy mit kell csinálni! :D Ami a toroktól jön fel alucső, azt 2 csavar fogja. Kiszeded a 2 csavart, az alucső alján(a toroknál)! :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm Karcsi bácsi :D

Vigasztal, hogy talán nem a szűzhártya szakadt ki mert tegnap igencsak nagy nyüsgés volt a motortérben. (hütôfolyadék csere stb meg ki kellett emelni a ventilátort házastól, hogy leengedjük a vizet a szisztembôl)

De akkor ma miért volt jó egész nap, estére meg behal a szerkezet....lehet, hogy csak 13 éves az autó? :lol:

Figyi, nagyon egyszerű: bemelegedett motornál, mikor már nem kéne a dúsításnak mennie (elvileg 20C fokos hűtővíz felett már nem) húzd le a termoszelepről (a termosztátház oldalába van becsavarva, rézszínű, hatlapfejű, két vákuumcső megy bele) az adagoló felé menő vezetéket, és nézd meg, hogy a szelep csonkján van-e vákuum. Ha van, akkor a membrán lyukas az adagolónál, vagy odafelé a cső. Ha nincs, akkor húzd le a másik csövet is a termoszelepről, ha abban van vákuum, akkor a termoszelep kuka, ha nincs, akkor a vákuumszivattyú, vagy a csövek vhol. Ideigelensen ki tudod iktatni a dúsítást, ha a termoszelep a hibás, és elég jó állapotú a motorod, ezért nincs szüksége rá hidegen: a termoszelepre menő két csövet húzd le, és kösd össze vmi vékony csővel.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm Karcsi bácsi :D

Vigasztal, hogy talán nem a szűzhártya szakadt ki mert tegnap igencsak nagy nyüsgés volt a motortérben. (hütôfolyadék csere stb meg ki kellett emelni a ventilátort házastól, hogy leengedjük a vizet a szisztembôl)

De akkor ma miért volt jó egész nap, estére meg behal a szerkezet....lehet, hogy csak 13 éves az autó? :lol:

Ne bácsizz, mert t***n rúglak. :D

A vákumrendszer gumicsöveit,csatlakozásait nézd át,mielőtt széthisztized magad! ;)

Ha lehúzod a csövet és van vákum,akkor valahol likas a rendszered,ha nincs vákum,akkor vákumszivattyú csere.

Azért, ha nincs fékszervó, azt csak észreveszi. :lol:

Figyi, nagyon egyszerű: bemelegedett motornál, mikor már nem kéne a dúsításnak mennie (elvileg 20C fokos hűtővíz felett már nem) húzd le a termoszelepről (a termosztátház oldalába van becsavarva, rézszínű, hatlapfejű, két vákuumcső megy bele) az adagoló felé menő vezetéket, és nézd meg, hogy a szelep csonkján van-e vákuum. Ha van, akkor a membrán lyukas az adagolónál, vagy odafelé a cső. Ha nincs, akkor húzd le a másik csövet is a termoszelepről, ha abban van vákuum, akkor a termoszelep kuka, ha nincs, akkor a vákuumszivattyú, vagy a csövek vhol. Ideigelensen ki tudod iktatni a dúsítást, ha a termoszelep a hibás, és elég jó állapotú a motorod, ezért nincs szüksége rá hidegen: a termoszelepre menő két csövet húzd le, és kösd össze vmi vékony csővel.

Valahogy így. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ezen a képen jól látszik, hogy mit kell csinálni! :D Ami a toroktól jön fel alucső, azt 2 csavar fogja. Kiszeded a 2 csavart, az alucső alján(a toroknál)! :lol:

Ezt vágesz. köcc :D . Azt a bizonyos vákumcsövet nem tudtam még beazonosítani, de mindegy, má' megyek elfelé, majd ha megállok valahol föltépem az elejét és belenézek :lol:

Link to comment
Megosztás:

Most hazafele is jó volt. :lol: Szét fogom szedni de pillanatnyilag nincs idôm rá. :lol:

Csak nem hargitai vagy? most voltam arra a napokban barátnőmnél (Sepsiszentgyörgy), szép tájak vannak arra!!! Oda a hegyekbe kell a DTL :D

Ja és addig amíg baj nincs ne berheld a masinát! Majd ha már megállt ráérsz!! :D

Link to comment
Megosztás:

Csak nem hargitai vagy? most voltam arra a napokban barátnőmnél (Sepsiszentgyörgy), szép tájak vannak arra!!! Oda a hegyekbe kell a DTL :D

Ja és addig amíg baj nincs ne berheld a masinát! Majd ha már megállt ráérsz!! :lol:

Jaja. Hargitai vagyok. Igazán meglátogathattál volna. (64 km) ;)

Na elvégeztem a házifeladatom és jelentem mind2 csövecske levétele után felpörgött a motor és volt vákum. Maradjunk annyiban, hogy pillanatnyi gyengeség volt :lol:

U.I. Legyünk ôszinték, a DTL a lejtôkön van inkább elemeiben. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.