Reeckatee Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nézd végig a csöveket az adagoló vákumdobjától, a termosztátházon található hőgombán keresztül a vákumszivattyú utáni csőig. ui De lehet még baj a vékumdobbal is. Szakadt membrán. Gondoltam rá s arra is hogy Sanci is fáradt azzal a sz@rral. Az csak úgy spontán elhal? Mert orákkal ezelôtt még okés volt minden... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Gondoltam rá s arra is hogy Sanci is fáradt azzal a sz@rral. Az csak úgy spontán elhal? Mert orákkal ezelôtt még okés volt minden... Előbb nézd végig a csöveket, az nem kerül semmibe. Aztán ráérsz még agyalni a többin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Előbb nézd végig a csöveket, az nem kerül semmibe. Aztán ráérsz még agyalni a többin. Pffffffffffffff.....most maradtam ing és gatya nélkül. Azthiszem fellövöm magam a Holdra... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 A tapadókorongos plüssmaci a hátsó oldalablakon? :lol: ;) Gondoltam rá hogy azt a kipufi visszavezetést ki kéne alkotni, vagy legalábbis használaton kívül helyezni :lol: Ha lezárom a végét az tesz valamit ami hátrányosan érintheti a ketyerét? Nemtudom hogy jót tesz -e neki, vagy rosszat :D Ha bármi negatív hatása van a motorra nézve akkor nem csinálom meg, mert így is örülök hogy mozog, ha csak egy kis plusz füst jelenik meg hátul az annyira nem hat meg ;) :D Már régebben írtam, hogy lezártam és azóta egy picit jobban megy, mert nem szívja vissza a kormot! Azóta volt zöldkártyán és nem igazán érdekelt ott senkit, pedig mondtam, hogy én lezártam! Már több mint egy éve így járok vele és semmi baja a motornak! Próbáld ki! http://kepfeltoltes.hu/090602/DSCF2391_www...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem régesrégen le van zárva az AGR,egy alu lemez került a tömítés helyére és a vákumcsövét lehuztam,ledugóztam. Ugyan ezt csináltam én is! A vákumbizerentyűt pedig kiiktattam! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Már régebben írtam, hogy lezártam és azóta egy picit jobban megy, mert nem szívja vissza a kormot! Azóta volt zöldkártyán és nem igazán érdekelt ott senkit, pedig mondtam, hogy én lezártam! Már több mint egy éve így járok vele és semmi baja a motornak! Próbáld ki! "http://kepfeltoltes.hu/090602/DSCF2391_www.kepfeltoltes.hu_.jpg"]http://kepfeltoltes.hu/090602/DSCF2391_www...ltoltes.hu_.jpg DTL-éknél is ugyanitt kell hekkelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 DTL-éknél is ugyanitt kell hekkelni? Nem tudom! :lol: Keress a kipufogó toroktól valami visszavezető csövet! Ha találsz, akkor valszeg az lesz az (AGR)! Nekem bevált, télen, nyáron pöpecül megy! :D :D Utólag tudtam meg, hogy ezek az 1.7DR motorok emiatt a utánégető (AGR) miatt lettek euro2-es motorok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Na de nálam vákumék még mindig nyaralnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nézd végig a csöveket az adagoló vákumdobjától, a termosztátházon található hőgombán keresztül a vákumszivattyú utáni csőig. ui De lehet még baj a vékumdobbal is. Szakadt membrán. Köszönöm Karcsi bácsi :D Vigasztal, hogy talán nem a szűzhártya szakadt ki mert tegnap igencsak nagy nyüsgés volt a motortérben. (hütôfolyadék csere stb meg ki kellett emelni a ventilátort házastól, hogy leengedjük a vizet a szisztembôl) De akkor ma miért volt jó egész nap, estére meg behal a szerkezet....lehet, hogy csak 13 éves az autó? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 lehet, hogy csak 13 éves az autó? :D Az beza előferdül :D Szal népek, akkor most elég ledugózni azt a vákumcsövet amit még mindig nem vágok hogy melyik, vagy le kell lemezelni a koromszállítócsövet, vagy mind a kettőt? :lol: ;) :D Tudom, mé' nem nézek bele, de ma nem voltam az autó közelében azóta :lol: ez a vákumcső az ami pont szembe van a lemezzel lezárhatós csővel? (emlékezetből élek, valaki egy képet bezúzhatna egy 1.7DR motorteréről :) :P :D ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Köszönöm Karcsi bácsi :D Vigasztal, hogy talán nem a szűzhártya szakadt ki mert tegnap igencsak nagy nyüsgés volt a motortérben. (hütôfolyadék csere stb meg ki kellett emelni a ventilátort házastól, hogy leengedjük a vizet a szisztembôl) De akkor ma miért volt jó egész nap, estére meg behal a szerkezet....lehet, hogy csak 13 éves az autó? :lol: A vákumrendszer gumicsöveit,csatlakozásait nézd át,mielőtt széthisztized magad! :lol: Ha lehúzod a csövet és van vákum,akkor valahol likas a rendszered,ha nincs vákum,akkor vákumszivattyú csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Az beza előferdül :D Szal népek, akkor most elég ledugózni azt a vákumcsövet amit még mindig nem vágok hogy melyik, vagy le kell lemezelni a koromszállítócsövet, vagy mind a kettőt? :lol: Tudom, mé' nem nézek bele, de ma nem voltam az autó közelében azóta :lol: ez a vákumcső az ami pont szembe van a lemezzel lezárhatós csővel? (emlékezetből élek, valaki egy képet bezúzhatna egy 1.7DR motorteréről ;) :) ;) :D ) Ezen a képen jól látszik, hogy mit kell csinálni! :D Ami a toroktól jön fel alucső, azt 2 csavar fogja. Kiszeded a 2 csavart, az alucső alján(a toroknál)! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Köszönöm Karcsi bácsi :D Vigasztal, hogy talán nem a szűzhártya szakadt ki mert tegnap igencsak nagy nyüsgés volt a motortérben. (hütôfolyadék csere stb meg ki kellett emelni a ventilátort házastól, hogy leengedjük a vizet a szisztembôl) De akkor ma miért volt jó egész nap, estére meg behal a szerkezet....lehet, hogy csak 13 éves az autó? :lol: Figyi, nagyon egyszerű: bemelegedett motornál, mikor már nem kéne a dúsításnak mennie (elvileg 20C fokos hűtővíz felett már nem) húzd le a termoszelepről (a termosztátház oldalába van becsavarva, rézszínű, hatlapfejű, két vákuumcső megy bele) az adagoló felé menő vezetéket, és nézd meg, hogy a szelep csonkján van-e vákuum. Ha van, akkor a membrán lyukas az adagolónál, vagy odafelé a cső. Ha nincs, akkor húzd le a másik csövet is a termoszelepről, ha abban van vákuum, akkor a termoszelep kuka, ha nincs, akkor a vákuumszivattyú, vagy a csövek vhol. Ideigelensen ki tudod iktatni a dúsítást, ha a termoszelep a hibás, és elég jó állapotú a motorod, ezért nincs szüksége rá hidegen: a termoszelepre menő két csövet húzd le, és kösd össze vmi vékony csővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Köszönöm Karcsi bácsi :D Vigasztal, hogy talán nem a szűzhártya szakadt ki mert tegnap igencsak nagy nyüsgés volt a motortérben. (hütôfolyadék csere stb meg ki kellett emelni a ventilátort házastól, hogy leengedjük a vizet a szisztembôl) De akkor ma miért volt jó egész nap, estére meg behal a szerkezet....lehet, hogy csak 13 éves az autó? :lol: Ne bácsizz, mert t***n rúglak. :D A vákumrendszer gumicsöveit,csatlakozásait nézd át,mielőtt széthisztized magad! ;) Ha lehúzod a csövet és van vákum,akkor valahol likas a rendszered,ha nincs vákum,akkor vákumszivattyú csere. Azért, ha nincs fékszervó, azt csak észreveszi. :lol: Figyi, nagyon egyszerű: bemelegedett motornál, mikor már nem kéne a dúsításnak mennie (elvileg 20C fokos hűtővíz felett már nem) húzd le a termoszelepről (a termosztátház oldalába van becsavarva, rézszínű, hatlapfejű, két vákuumcső megy bele) az adagoló felé menő vezetéket, és nézd meg, hogy a szelep csonkján van-e vákuum. Ha van, akkor a membrán lyukas az adagolónál, vagy odafelé a cső. Ha nincs, akkor húzd le a másik csövet is a termoszelepről, ha abban van vákuum, akkor a termoszelep kuka, ha nincs, akkor a vákuumszivattyú, vagy a csövek vhol. Ideigelensen ki tudod iktatni a dúsítást, ha a termoszelep a hibás, és elég jó állapotú a motorod, ezért nincs szüksége rá hidegen: a termoszelepre menő két csövet húzd le, és kösd össze vmi vékony csővel. Valahogy így. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Ne bácsizz, mert t***n rúglak. :D Hát hozzám képest...na mind1. Bocsánat ;) :lol: :D :lol: A reggel mikor jöttem melóba minden jól müködött. Annyit tettem, hogy megmozgattam a dúsító kábelét. Mitôl lehetett a tegnapi jelenség? Mitôl ragadhatott be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Ezen a képen jól látszik, hogy mit kell csinálni! :D Ami a toroktól jön fel alucső, azt 2 csavar fogja. Kiszeded a 2 csavart, az alucső alján(a toroknál)! :lol: Ezt vágesz. köcc :D . Azt a bizonyos vákumcsövet nem tudtam még beazonosítani, de mindegy, má' megyek elfelé, majd ha megállok valahol föltépem az elejét és belenézek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Azért, ha nincs fékszervó, azt csak észreveszi. :lol: Dezsőn szép lassan szünt meg a vákum,nem vettem észre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Dezsőn szép lassan szünt meg a vákum,nem vettem észre... Mondjátok ha fék nélkül maradok...legalább éljem ki magam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Mondjátok ha fék nélkül maradok...legalább éljem ki magam :lol: Ha nagyon kemény a pedál akkor nincs szervó. Ebként pedig ÉLDD. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Mondjátok ha fék nélkül maradok...legalább éljem ki magam :lol: Ez nem B omega,itt nincs akkor rásegítés.Ne fossá,inkább a csöveket ellenőrizd már le úgy,ahogy Fpepe leírta! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Ez nem B omega,itt nincs akkor rásegítés.Ne fossá,inkább a csöveket ellenőrizd már le úgy,ahogy Fpepe leírta! :D Jelentem írtam már, hogy a reggel okés volt minden. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Jelentem írtam már, hogy a reggel okés volt minden. :lol: ...mer'a reggeli hűvös időben nem voltak elpuhulva a vákuumcsövek vagy mert épp jól álltak és azért nem szivott falsot...nézd meg má', a qrva életbeis nekije a! :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 ...mer'a reggeli hűvös időben nem voltak elpuhulva a vákuumcsövek vagy mert épp jól álltak és azért nem szivott falsot...nézd meg má', a qrva életbeis nekije a! :D :D :lol: Most hazafele is jó volt. ;) Szét fogom szedni de pillanatnyilag nincs idôm rá. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Most hazafele is jó volt. :lol: Szét fogom szedni de pillanatnyilag nincs idôm rá. :lol: Csak nem hargitai vagy? most voltam arra a napokban barátnőmnél (Sepsiszentgyörgy), szép tájak vannak arra!!! Oda a hegyekbe kell a DTL :D Ja és addig amíg baj nincs ne berheld a masinát! Majd ha már megállt ráérsz!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június3, 2009 Megoszt Elküldve Június3, 2009 Csak nem hargitai vagy? most voltam arra a napokban barátnőmnél (Sepsiszentgyörgy), szép tájak vannak arra!!! Oda a hegyekbe kell a DTL :D Ja és addig amíg baj nincs ne berheld a masinát! Majd ha már megállt ráérsz!! :lol: Jaja. Hargitai vagyok. Igazán meglátogathattál volna. (64 km) ;) Na elvégeztem a házifeladatom és jelentem mind2 csövecske levétele után felpörgött a motor és volt vákum. Maradjunk annyiban, hogy pillanatnyi gyengeség volt :lol: U.I. Legyünk ôszinték, a DTL a lejtôkön van inkább elemeiben. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts