astrásgyerek Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Kösz hogy mellémáltál. :lol: Már csak azért is írtam, mert sokan jönnek az oldalra hasonló problémákkal, mint hogy pölö nem veszi, vagy nehezen az egyest amig gurul a kocsi, pedig ez gyárilag igy van. Meg akár a rükinél a duplakuplung. Vagy hogy a középső befúvón nem jön meleg levegő. Meg még hasonlók. Ezért gondoltam mint lehetőséget az ABS-t a pulzállásra. Ha már mi OPELOSOK sem tartunk össze, akkor hová fajulna a világ?! :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Húzzatok át a féktopikba,mer szétcsapok a gázolajszagú kezemmel! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Valaki fel tudna világosítani, mi a különbség a két diesel motor között? :lol: 17YD - 1688 ccm 42 kW\4600 57 Le\4600 105Nm\2400 17DR - 1688 ccm 44 kW\4600 60 Le\4600 105Nm\2400 a teljesítmény csak? de gondolom valami technikai különbség is van .... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Valaki fel tudna világosítani, mi a különbség a két diesel motor között? :lol: 17YD - 1688 ccm 42 kW\4600 57 Le\4600 105Nm\2400 17DR - 1688 ccm 44 kW\4600 60 Le\4600 105Nm\2400 a teljesítmény csak? de gondolom valami technikai különbség is van .... :D http://www.opelforum.hu/uploads/1180273880/gallery_1646_202_106348.jpg Jah, hogy a ribinek 44 kW-ot kéne tudnia? :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Valaki fel tudna világosítani, mi a különbség a két diesel motor között? :lol: 17YD - 1688 ccm 42 kW\4600 57 Le\4600 105Nm\2400 17DR - 1688 ccm 44 kW\4600 60 Le\4600 105Nm\2400 Az 17DR a fejlesztettebb változat, van benne kipufogógáz-visszavezetés, meg a vezérműszíjnál egy plusz terelőgörgő. Hogy miből ered a 3LE különbség, azt nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Az 17DR a fejlesztettebb változat, van benne kipufogógáz-visszavezetés, meg a vezérműszíjnál egy plusz terelőgörgő. Hogy miből ered a 3LE különbség, azt nem tudom. A tapadókorongos plüssmaci a hátsó oldalablakon? :lol: ;) Gondoltam rá hogy azt a kipufi visszavezetést ki kéne alkotni, vagy legalábbis használaton kívül helyezni :lol: Ha lezárom a végét az tesz valamit ami hátrányosan érintheti a ketyerét? Nemtudom hogy jót tesz -e neki, vagy rosszat :D Ha bármi negatív hatása van a motorra nézve akkor nem csinálom meg, mert így is örülök hogy mozog, ha csak egy kis plusz füst jelenik meg hátul az annyira nem hat meg ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 A tapadókorongos plüssmaci a hátsó oldalablakon? :lol: :D Gondoltam rá hogy azt a kipufi visszavezetést ki kéne alkotni, vagy legalábbis használaton kívül helyezni :lol: Ha lezárom a végét az tesz valamit ami hátrányosan érintheti a ketyerét? Nemtudom hogy jót tesz -e neki, vagy rosszat :D Ha bármi negatív hatása van a motorra nézve akkor nem csinálom meg, mert így is örülök hogy mozog, ha csak egy kis plusz füst jelenik meg hátul az annyira nem hat meg :D :D Lehet, hogy épp az adja a plusz három pacit.. ;) .."miniturbó" ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Lehet, hogy épp az adja a plusz három pacit.. :lol: .."miniturbó" :D Háát sztem az hogy kormot szív levegő helyett legfeljebb mínuszban adhat lovakat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem régesrégen le van zárva az AGR,egy alu lemez került a tömítés helyére és a vákumcsövét lehuztam,ledugóztam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Nekem régesrégen le van zárva az AGR,egy alu lemez került a tömítés helyére és a vákumcsövét lehuztam,ledugóztam. Azt tudom, de a tiedet nem az ima tartja egyben ;) Nem szeretnék semmi olyan változtatást rajta amivel esetleg meg tudnám rövidíteni az életét, mert akkor valszeg 2 napon belül szétugrik a gépezet. Gondoltam arra is hogy ami kipuffból kijön - az egy elég szép adag korom - Ő be is szívja. Ha nekem ezt kéne szívni, én is kikészülnék tőle :D :D Milyen vákumcsövet kell dugózni hozzá? ;) azthittem elég egy oan alátétlemezzel lezárni a csonknál oszt kész. Le vagyok maradva? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Milyen vákumcsövet kell dugózni hozzá? :lol: azthittem elég egy oan alátétlemezzel lezárni a csonknál oszt kész. Le vagyok maradva? :D :lol: Kimész,felnyitod és megnézed mielőtt hülyeségeket kérdezel! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Kimész,felnyitod és megnézed mielőtt hülyeségeket kérdezel! :D Kimegyek felnyitnám, és mielőtt a kezemet beteszem a mociháztető pereme alá azt hallom az ajtóból: "hovamészmá!!!, dolgozunk, mennyé befele!! ne játszá' az autóval... majd hétvégén!!! " :D :lol: De oksa, kimeek és megnélem ha tudok :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Kimegyek felnyitnám, és mielőtt a kezemet beteszem a mociháztető pereme alá azt hallom az ajtóból: "hovamészmá!!!, dolgozunk, mennyé befele!! ne játszá' az autóval... majd hétvégén!!! " :D :lol: De oksa, kimeek és megnélem ha tudok :lol: ;) De te bazeg nem dolgozol,hanem itt offolsz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 De te bazeg nem dolgozol,hanem itt offolsz! :lol: Komoly munka :D Amúgy meg 2 javítás között az adminisztráscijjót csinálom gépen, és véletlenül itt van a tálcára téve a fórum is :D ;) Különben meg mijaz hogy off? Szinte a fele hozzászólás az autóról szólt ;) :D Jóvan legyen valami nemoff is, mert még szétcsapsz itt a gázolajszagú mancsoddal :lol: Megint olyan kulán indul a vas mint porlasztócsúcs csere előtt. 14 fokban reggel 2x kellett izzítani hogy megmozduljon :D Fakk az egészbe.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Gondoltam rá hogy azt a kipufi visszavezetést ki kéne alkotni, vagy legalábbis használaton kívül helyezni :lol: Ha lezárom a végét az tesz valamit ami hátrányosan érintheti a ketyerét? Nemtudom hogy jót tesz -e neki, vagy rosszat :lol: Ha bármi negatív hatása van a motorra nézve akkor nem csinálom meg, mert így is örülök hogy mozog, ha csak egy kis plusz füst jelenik meg hátul az annyira nem hat meg :D :D Ott annál a szelepnél rámegy egy gumicső-könyök, na abba beletuszkolsz egy bele való csapágysörétet és már nem is nyit ki az a szelep ;) úgyhogy nem fog annyira kormolni sem mivel friss levegőt szív visszafordított füst nélkül.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Ott annál a szelepnél rámegy egy gumicső-könyök, na abba beletuszkolsz egy bele való csapágysörétet és már nem is nyit ki az a szelep :lol: úgyhogy nem fog annyira kormolni sem mivel friss levegőt szív visszafordított füst nélkül.. Igen így van. Nekem is igy van kiiktatva . Nem tettem semmi lemezt oda, ha a vákumcső le van zárva, már nem tud nyitni. Ennyi elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Az ABS is csak akkor pulzál, ha csúszik a kerék, egyébként észre se veszed, hogy van benne. Ott inkább a tárcsák ill. betétek lesznek a problémásak. Az indulási problémával kapcsolatban én először az izzítógyertyákat nézném meg, elég egyszerű: le kell venni az izzítógyertyáket összekötő lemezt vagy vezetéket (a miénken anno egy rézlemez volt a gyertyák csavarjain), és egyesével megméred a csavarok és a motorblokk között az ellenállást. Amelyik szakadt, az egyértelmű csere. De egyébként ennyi idős autónál célszerű mind a 4-et cserélni, mert nem csak szakadás miatt lehet rossz az izzítógyertya, hanem hibás porlasztás miatt leéghet a vége is benn a motorban, és ezt esetleg nem jelzi az ellenállásmérés sem (természetesen ilyen esetben az adott henger porlasztócsúcsát is meg kell nézetni). köszi srácok, hogy próbáltok segíteni. Én most értem haza azért csak most tok írni. hát ABS az tuti nincs a kocsiban arról tudnék. Sztem hullámos az egyik féktárcsám :lol: Majd, ha lesz cash kap egy újat. Addig meg óvatosan bánok a fékpedállal. Azért nyugtassatok meg, hogy ezzel még elmehetek egy pár kilómétert anélkül, hogy elszállna a fék. Az izzítási problémám már megoldódott. Ne tudjátok meg mennyire össze van gányolva a motortérben az elektromos rész. Lógnak a relék, azt sem tom, hogy mi micsoda. Az volt a gond, hogy én okos észrevettem, hogy az egyik kábel lejött az egyik relé sarkáról. Vettem a bátorságot és visszadugtam. Hát nem kellett volna mert mostmár tudom, hogy olyankor állandóan izzít! 2-3 perc alatt oda is baszott az aksinak olyan szinten, hogy 1 liter vizet kellet beleöntenem, hogy ellepje az elektrolit a vaslemezeket. Most letöltöttem a netről a kézikönyvet és nagyban tanulmányozom, hogy mi micsoda... Fel kell készülnöm egy komoly beavatkozásra ugyanis hengerfejes lett a kicsike. Szerencsére csak a tömítés adta meg magát. És egyre jobban kifúj! Még eljárogatok vele, de jövőhónapban kicserélem a tömítést. Addig meg felkészülök a könyv segítségével a nagy műtétre. Még soha nem csináltam ilyet ha valaki tud megdobhatna egy pár jó tanáccsal! Nektek elárulom, hogy azért vettem dízelt, hogy bele tudjam önteni a jó kis étolajat amit majd guberálni fogok a helyi éttermekből. Mindenki hülyének néz meg mondja, hogy tönkre fogom tenni, meg osztja az észt, de én tudom, hogy működik a dolog és meg is fogom csinálni. Rafkós szeretnék lenni és úgy csinálom, hogy esz egy külön tartály mondjuk egy 10l-es műanyag pikli amibe az étolaj lesz mondjuk a csomagtérben és úgy akarom megcsinálni, hogy gombnyomásra át tudjon állni étolajról---> dízelre ha felbukkannának a zsarvak Mert ugye bár ők nem nagyon csipálják a sültkrumpli szagot Aki már próbálta az étolajat kérem ossza meg velem tapasztalatait és aki tud segítsen nekem egy ilyen gombnyomásra átváltós rendszer kiépítésében! Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Az nem egészséges ha tiszta étolajjal mész. Keverni lehet a gázolajhoz. Ha igy kapcsolgatod, baromi büdös lesz, és ha megállit a rendőr, hiába kapcsolod át. Ontani fogja magábol a lángosszagot. A tartály pedig azonnal lebuktat, ha benéz a rendőr. Egy tankhoz hozzáöntesz 10- 15 liter étolajat, az még talán működik. De tisztán én soha nem próbálnám meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Szia, Simán mehetsz olyan hullámos tárcsával, mert nem lesz semmi baja. Viszont próbáld azt is ki, hogy telepakolod a kocsit emberekkel, és akkor amint tele lesz az autó, nem fog hullámosan lassulni. Egyenletes lesz. köszi srácok, hogy próbáltok segíteni. Én most értem haza azért csak most tok írni. hát ABS az tuti nincs a kocsiban arról tudnék. Sztem hullámos az egyik féktárcsám :lol: Majd, ha lesz cash kap egy újat. Addig meg óvatosan bánok a fékpedállal. Azért nyugtassatok meg, hogy ezzel még elmehetek egy pár kilómétert anélkül, hogy elszállna a fék. Az izzítási problémám már megoldódott. Ne tudjátok meg mennyire össze van gányolva a motortérben az elektromos rész. Lógnak a relék, azt sem tom, hogy mi micsoda. Az volt a gond, hogy én okos észrevettem, hogy az egyik kábel lejött az egyik relé sarkáról. Vettem a bátorságot és visszadugtam. Hát nem kellett volna mert mostmár tudom, hogy olyankor állandóan izzít! 2-3 perc alatt oda is baszott az aksinak olyan szinten, hogy 1 liter vizet kellet beleöntenem, hogy ellepje az elektrolit a vaslemezeket. Most letöltöttem a netről a kézikönyvet és nagyban tanulmányozom, hogy mi micsoda... Fel kell készülnöm egy komoly beavatkozásra ugyanis hengerfejes lett a kicsike. Szerencsére csak a tömítés adta meg magát. És egyre jobban kifúj! Még eljárogatok vele, de jövőhónapban kicserélem a tömítést. Addig meg felkészülök a könyv segítségével a nagy műtétre. Még soha nem csináltam ilyet ha valaki tud megdobhatna egy pár jó tanáccsal! Nektek elárulom, hogy azért vettem dízelt, hogy bele tudjam önteni a jó kis étolajat amit majd guberálni fogok a helyi éttermekből. Mindenki hülyének néz meg mondja, hogy tönkre fogom tenni, meg osztja az észt, de én tudom, hogy működik a dolog és meg is fogom csinálni. Rafkós szeretnék lenni és úgy csinálom, hogy esz egy külön tartály mondjuk egy 10l-es műanyag pikli amibe az étolaj lesz mondjuk a csomagtérben és úgy akarom megcsinálni, hogy gombnyomásra át tudjon állni étolajról---> dízelre ha felbukkannának a zsarvak Mert ugye bár ők nem nagyon csipálják a sültkrumpli szagot Aki már próbálta az étolajat kérem ossza meg velem tapasztalatait és aki tud segítsen nekem egy ilyen gombnyomásra átváltós rendszer kiépítésében! Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Megint mi fosott oda naaaaaaaaaaaaa.....jelenség: 90 fokos a motor, alapjárat 1100..... :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Megint mi fosott oda naaaaaaaaaaaaa.....jelenség: 90 fokos a motor, alapjárat 1100..... :lol: :D Vmelyik vákumcső a hidegindító környékén. Sztem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Megint mi fosott oda naaaaaaaaaaaaa.....jelenség: 90 fokos a motor, alapjárat 1100..... :lol: :D A vákuumrendszer hőgombája? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 A vákuumrendszer hőgombája? :lol: Vagy az. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Vmelyik vákumcső a hidegindító környékén. Sztem :lol: Akkor most mit és hol kezdjek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Akkor most mit és hol kezdjek? Nézd végig a csöveket az adagoló vákumdobjától, a termosztátházon található hőgombán keresztül a vákumszivattyú utáni csőig. ui De lehet még baj a vékumdobbal is. Szakadt membrán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts