Dáwid Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 20 évesen én sem. <_< De már elmultam 41. :lol: :lol: Amugy, jól esett :lol: :lol: Tehát ha most azt mondogatják anyámék a kocsiban hogy "nyugodj már le" "nőjj már fel" akkor túl lassan megyek? :) :lol: :D Értem már, mostantól így teszek ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 No igen. Nem épp üzemszerű használat során, simán feladta az egyik himba. Szia Tiv! Ennek az a lényege, hogy hány dkg gumit használ el az ember? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Szia Tiv! Ennek az a lényege, hogy hány dkg gumit használ el az ember? <_< Kb. igen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Amugy, jól esett <_< :lol: Nekünk is! Szerveztük egyből a szétborítást,csak az volt a baj,ogy Manta Lacival nem fértünk oda,mert Iceman azonnal kezelésbe vette a düzelt! :lol: A fokolóért azért majd ugorj be hozzá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 Azért kellett volna. Mert én csak vez teng ház lebontással csináltam eddig. :lol: Ittasan meg sose. <_< Majd elmesélem a következő talin Koriéknál. :lol: Az ittasságon tudunk segíteni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Majd elmesélem a következő talin Koriéknál. :lol: Az ittasságon tudunk segíteni. <_< Oks. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Sziasztok! Ma vitte fater a szerelőhöz környezetvédelmire a verdát ( '95 Astra X17DTL). A manus azt mondja nagyon füstöl. Pedig sose füstöl, az olajat sem eszi egy szikrát sem ( 4000 Km után semmi olajfogyás, pedig ha nállam van azért hajtom eléggé), meg erős is a mocija. Szerintetek lehet hogy csak trükközött? Mármint a füstöltetést illetően? (hogy a fatertól kicsaljon kicsi +pénzt?) Itthol mutattam faternak, hogy ha szépen finoman nyomod tövig a gázt, egy szikra füstje sincs. De ha hirtelen pumpálgatom a pedált akkor elő lehet csalni a füstöt! Az ugye nem igaz, hogy egy ilyen diesel egy szikrát se kéne füstöljön? Még az Opel Vivaro 1.9 CDTI ( a melósautóm) is löki a füstöt hírtelen gázadásoknál. Nah légyszike mondjátok el a véleményeteket! Előre is köszike!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Sziasztok! Ma vitte fater a szerelőhöz környezetvédelmire a verdát ( '95 Astra X17DTL). A manus azt mondja nagyon füstöl. Pedig sose füstöl, az olajat sem eszi egy szikrát sem ( 4000 Km után semmi olajfogyás, pedig ha nállam van azért hajtom eléggé), meg erős is a mocija. Szerintetek lehet hogy csak trükközött? Mármint a füstöltetést illetően? (hogy a fatertól kicsaljon kicsi +pénzt?) Itthol mutattam faternak, hogy ha szépen finoman nyomod tövig a gázt, egy szikra füstje sincs. De ha hirtelen pumpálgatom a pedált akkor elő lehet csalni a füstöt! Az ugye nem igaz, hogy egy ilyen diesel egy szikrát se kéne füstöljön? Még az Opel Vivaro 1.9 CDTI ( a melósautóm) is löki a füstöt hírtelen gázadásoknál. Nah légyszike mondjátok el a véleményeteket! Előre is köszike!! De olyan sincs ám, hogy nem eszi az olajat. <_< :lol: Legfeljebb nem veszed észre. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 De olyan sincs ám, hogy nem eszi az olajat. <_< :lol: Legfeljebb nem veszed észre. :lol: De van. Az enyém sem eszi az olajat. Vagyis csak a gázolajat. :lol: Tizezres olajcsere periodus alatt, semmit nem csökkent a nivópálcán az olajszint. Pedig néha én sem kímélem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 De van. Az enyém sem eszi az olajat. Vagyis csak a gázolajat. <_< Tizezres olajcsere periodus alatt, semmit nem csökkent a nivópálcán az olajszint. Pedig néha én sem kímélem. :lol: Duma. :lol: Nekem ne mondja senki, hogy nem csökken az olajszint egy periódus alatt. Legfeljebb nem kell utána tölteni. Vagy mert nem venni észre a csökkenést, vagy mert nem akkora, hogy érdemes vele foglalkozni. Sztem, ha belenéznél az intercooleredbe, elszörnyülködnél, hogy mi van benne. Szted az a mennyiségű olaj amit ott találnál, honnan került bele????? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 De olyan sincs ám, hogy nem eszi az olajat. <_< :lol: Legfeljebb nem veszed észre. :lol: Nem azt mondtam, hogy egyáltalán nem eszi! 229 000 Km után asszem mind eszi kicsit.... Nállunk van február óta a verda, azóta semmi gáz vele! Belenyomtunk kb 7000 Km-t, de olajat semmit se kellett beletölteni! Most amióta lecseréltük mentem vele 4000-et, de semmi se hiányzik, de komolyan!! De a kérdésem az volt, hogy szerintetek trükközött-e a szerelő? A füstölést illetően mi a véleményetek? Fekete füst az gázolajtól van ugye? Mármint a hirtelen gázadásokkor? Kinek hogy füstöl a verdája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 De van. Az enyém sem eszi az olajat. Vagyis csak a gázolajat. <_< Tizezres olajcsere periodus alatt, semmit nem csökkent a nivópálcán az olajszint. Pedig néha én sem kímélem. :lol: És a te gépedbe menni kilóméter van? és mióta van meg neked? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Sziasztok! Ma vitte fater a szerelőhöz környezetvédelmire a verdát ( '95 Astra X17DTL). A manus azt mondja nagyon füstöl. Pedig sose füstöl, az olajat sem eszi egy szikrát sem ( 4000 Km után semmi olajfogyás, pedig ha nállam van azért hajtom eléggé), meg erős is a mocija. Szerintetek lehet hogy csak trükközött? Mármint a füstöltetést illetően? (hogy a fatertól kicsaljon kicsi +pénzt?) Itthol mutattam faternak, hogy ha szépen finoman nyomod tövig a gázt, egy szikra füstje sincs. De ha hirtelen pumpálgatom a pedált akkor elő lehet csalni a füstöt! Az ugye nem igaz, hogy egy ilyen diesel egy szikrát se kéne füstöljön? Még az Opel Vivaro 1.9 CDTI ( a melósautóm) is löki a füstöt hírtelen gázadásoknál. Nah légyszike mondjátok el a véleményeteket! Előre is köszike!! Én speciel egy nullkilométeres VW Transporter T5-öt vezetek (1.9TDi) és mikor hozzám került, hogy vezessem, akkor nem kicsit megküldtem, mert nagyon lusta volt. Újonnan is nyomott ki akkora koromfelhőt, hogy öröm volt nézni. Pl ma is tolta magából a kormot, mikor odaléptem neki egy padlót és a kuplungról leugrottam. Mégiscsak céges. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Én speciel egy nullkilométeres VW Transporter T5-öt vezetek (1.9TDi) és mikor hozzám került, hogy vezessem, akkor nem kicsit megküldtem, mert nagyon lusta volt. Újonnan is nyomott ki akkora koromfelhőt, hogy öröm volt nézni. Pl ma is tolta magából a kormot, mikor odaléptem neki egy padlót és a kuplungról leugrottam. Mégiscsak céges. :lol: Nah végre egy igazi MUNKÁS SZELLEM!!! :lol: Én is így vagyok vele, a Vivarónak a szemét kitaposom, végülis élvezkedni kell munka közben nem? <_< Na de lényeg a lényeg vannak ilyen kocog szerelők, akik csak a pénzre mennek, és azt hiszik hülye az ember! A diesel az diesel, ha új ha régi KORMOZNI FOG ilyen esetekben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Sziasztok opelosok! :lol: Új vagyok itten ezért zavarban is vagyok... <_< Eddig "csak" mantám volt ám tavaly nov-ben vettünk egy 95-ös f astrát amolyan dízelest ... szívó dízelest 1.7-est...mint utóbb kiderült kaptam grátiszba egy turbót hozzá amit a kereskedő sem tudott... :lol: . Nagyon jó kis gép, meg vagyok elégedve vele , fogyasztása is jó /legalábbis a manta után/ télen megette a 6.5 - 7 litert, most már csak 5.5-6 között megállt. Jól húz, nem berreg kattog , jó a váltó , városi közlekedésre tökéletes... Most mondjuk megtréfált. Valószínűleg, a középső konzol mögötti vízcsövem elengedett vagy kilukadt vagy a tömítés adta meg magát nemtom, de folyik be a lábamhoz a hűtővíz...tudtok tanácsot adni? A mantát már ízekre tudom szedni és össze is rakom de az astrához még nem nyúltam és bizonytalan vagyok...nem tudom pl. hogy hogy szedjem le a központi konzolt. De ez csak a kisebbik problémám...kellene valaki itt Budapesten vagy közel Pesthez aki megbízható és korrekt szerelő. Ha bármi komolyabb problémám lenne akkor tudjak kihez fordulni... Amúgy mi csak most járunk 191000 km-nél ebből tavaly nov. óta én tettem bele városban 12000 km-t. Ha szépen használom nem füstöl túlzottan viszont padlónál, turbóval szépen megfullasztom a mellettem guruló biciklist aki nem képes használni a kijelölt bringautat, hanem feszt is az úton kacsázik... Ne értsetek félre nem vagyok genya, én is bringázok, DE!! Ha lehet kijelölt helyen nem akadályozva a forgalmat! Cseszettül rühellem a részeg robisokat és az idióta bringásokat. Főleg este fényvisszaverő nélkül az úton közlekedő vagy csak úgy elém ugrató öngyilkos jelöltet...rühellem az idióta elémtolató , mellékutcából kivágó...stb stb...autósokat, figyelmetlen hivatásos sofőröket...amúgy szeretek mindenkit :lol: ...nos sziasztok hanns vagyok...remélem befogatok ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Sziasztok opelosok! :lol: Új vagyok itten ezért zavarban is vagyok... <_< Eddig "csak" mantám volt ám tavaly nov-ben vettünk egy 95-ös f astrát amolyan dízelest ... szívó dízelest 1.7-est...mint utóbb kiderült kaptam grátiszba egy turbót hozzá amit a kereskedő sem tudott... :lol: . Nagyon jó kis gép, meg vagyok elégedve vele , fogyasztása is jó /legalábbis a manta után/ télen megette a 6.5 - 7 litert, most már csak 5.5-6 között megállt. Jól húz, nem berreg kattog , jó a váltó , városi közlekedésre tökéletes... Most mondjuk megtréfált. Valószínűleg, a középső konzol mögötti vízcsövem elengedett vagy kilukadt vagy a tömítés adta meg magát nemtom, de folyik be a lábamhoz a hűtővíz...tudtok tanácsot adni? A mantát már ízekre tudom szedni és össze is rakom de az astrához még nem nyúltam és bizonytalan vagyok...nem tudom pl. hogy hogy szedjem le a központi konzolt. De ez csak a kisebbik problémám...kellene valaki itt Budapesten vagy közel Pesthez aki megbízható és korrekt szerelő. Ha bármi komolyabb problémám lenne akkor tudjak kihez fordulni... Amúgy mi csak most járunk 191000 km-nél ebből tavaly nov. óta én tettem bele városban 12000 km-t. Ha szépen használom nem füstöl túlzottan viszont padlónál, turbóval szépen megfullasztom a mellettem guruló biciklist aki nem képes használni a kijelölt bringautat, hanem feszt is az úton kacsázik... Ne értsetek félre nem vagyok genya, én is bringázok, DE!! Ha lehet kijelölt helyen nem akadályozva a forgalmat! Cseszettül rühellem a részeg robisokat és az idióta bringásokat. Főleg este fényvisszaverő nélkül az úton közlekedő vagy csak úgy elém ugrató öngyilkos jelöltet...rühellem az idióta elémtolató , mellékutcából kivágó...stb stb...autósokat, figyelmetlen hivatásos sofőröket...amúgy szeretek mindenkit :lol: ...nos sziasztok hanns vagyok...remélem befogatok ... Valószínűleg a fűtőradiátorod adta meg magát. Valaki már írta (asszem Laleekirály), hogy miképp lehet kiszedni, de nem egyszerű. Két eset van, teljesen szétbont a műszerfal, vagy érdekes pozíciókban a műszerfal alá fekszel, amit a derekad valószínűleg nem fog pozitívan meghálálni. A középkonzol kiszerelése meg nem nagy kunszt. Kiszeded a két szellőzőrácsot, azok mögött van 1-1 csavar. Felszeded a gumilapot a kijelző előtt, ott találsz négy csavart, kitekered. Kijelzőt kiveszed, csatit lehúzod róla. Kiszeded a rádiót is ha jót akarsz. :lol: Aztán még leszeded a két szélső tekerentyűt alányúlva, azok alatt is van 1-1 csavar, valamint a konzol legalján a két szélén van még két csavar. Ja meg a középső (ventiszabályzó) tekerőt is leszeded. Azt úgy kell, hogy vékony dróttal, vagy 2-es imbusz kulccsal felnyúlsz alulról a kapcsolóba, amit előtte kihúztál a hátsó ablakfűtés pozícióba. Addig bizergálod, amíg le nem ugrik a tekerő. Ja és még egy csavar fogja a kormányburkolat alatt. A kormányburkolatot fogja három csavar alulról és kettő szemből a kormány mögött, vakdugózva vannak. Meg ha jól emlékszem, akkor a műszerfalkeretet is le kell venni, amit felül fog két csavar valamint a kormányburkolat alatt. Utána eléred az utolsó csavart és már ki is tudod emelni a középkonzolt, de onnan nem nagyon férsz hozzá a fűtőradiátorhoz, mivel az eléggé lent van. A csöveit meg a motortérben találod meg a motor mögött, ott is van amúgy rögzítve a radiátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Valószínűleg a fűtőradiátorod adta meg magát. Valaki már írta (asszem Laleekirály), hogy miképp lehet kiszedni, de nem egyszerű. Két eset van, teljesen szétbont a műszerfal, vagy érdekes pozíciókban a műszerfal alá fekszel, amit a derekad valószínűleg nem fog pozitívan meghálálni. A középkonzol kiszerelése meg nem nagy kunszt. Kiszeded a két szellőzőrácsot, azok mögött van 1-1 csavar. Felszeded a gumilapot a kijelző előtt, ott találsz négy csavart, kitekered. Kijelzőt kiveszed, csatit lehúzod róla. Kiszeded a rádiót is ha jót akarsz. :lol: Aztán még leszeded a két szélső tekerentyűt alányúlva, azok alatt is van 1-1 csavar, valamint a konzol legalján a két szélén van még két csavar. Ja meg a középső (ventiszabályzó) tekerőt is leszeded. Azt úgy kell, hogy vékony dróttal, vagy 2-es imbusz kulccsal felnyúlsz alulról a kapcsolóba, amit előtte kihúztál a hátsó ablakfűtés pozícióba. Addig bizergálod, amíg le nem ugrik a tekerő. Ja és még egy csavar fogja a kormányburkolat alatt. A kormányburkolatot fogja három csavar alulról és kettő szemből a kormány mögött, vakdugózva vannak. Meg ha jól emlékszem, akkor a műszerfalkeretet is le kell venni, amit felül fog két csavar valamint a kormányburkolat alatt. Utána eléred az utolsó csavart és már ki is tudod emelni a középkonzolt, de onnan nem nagyon férsz hozzá a fűtőradiátorhoz, mivel az eléggé lent van. A csöveit meg a motortérben találod meg a motor mögött, ott is van amúgy rögzítve a radiátor. Pfű nem semmi! Köszi! Jó sok csavar meg tekerentyű! <_< És ezt mind most húztad elő a kútfőből...nem semmi grat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Még egy kérdés...hogy tudom elérni azt, hogy a képem megjelenjen úgy mint nektek is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Pfű nem semmi! Köszi! Jó sok csavar meg tekerentyű! <_< És ezt mind most húztad elő a kútfőből...nem semmi grat! Szétszedtem már párszor. :lol: Még egy kérdés...hogy tudom elérni azt, hogy a képem megjelenjen úgy mint nektek is? Avatar beállítások. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Még egy kérdés...hogy tudom elérni azt, hogy a képem megjelenjen úgy mint nektek is? Nekem is így segített: mélykék76 IDÉZET(astrásgyerek @ 2009-05-19 - 20:51) * Sziasztok! smile.gif Lenne pár kérdésem, ha lennétek olyan kedvesek és segítenétek naon megköszönném!!! 1. Hogyan tudom megcsinálni, hogy nekem is mutasson képet ( feltöltöttem, de a fórumban nem mutatja) 2. Hogyan tudom azt megcsinálni, hogy a hozzászólásaimnál (ott alul mutassa hogy milyen is az autóm típusa) 3. Hogyan tudok oda linkeket beszúrni? Lehet én vagyok csak ilyen értetlen, de LÉCCI nézzétek ezt el nekem, csak nemrég csatlakoztam a csapatotokhoz!!! Előre is köszi a segítségeteket!!! Üdv mindenkinek! Szia, 1: Mármint a hozzászolásod mellett ami látható ? Azt így > Fent a menüsorban : Vezérlőpult > bal oldalon : Személyes adatok > Avatar beállítások > Tölts fel egy képet a számítógépedről > kiválasztás, feltöltés > Avatar frissítése 2: Vezérlőpult > bal oldalon : Személyes adatok > Aláírás szerkesztése > Aláírás frissítése 3: Ezen gomb használatával > Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Nagyon kössz mindenkinek!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 És a te gépedbe menni kilóméter van? és mióta van meg neked? 180 ezer van benne. Másfél éve van nálam. A motor bontatlan. Vagyis a szelepfedelet a hétvégén le kellett venni, egy himbatörés miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Duma. <_< Nekem ne mondja senki, hogy nem csökken az olajszint egy periódus alatt. Legfeljebb nem kell utána tölteni. Vagy mert nem venni észre a csökkenést, vagy mert nem akkora, hogy érdemes vele foglalkozni. Sztem, ha belenéznél az intercooleredbe, elszörnyülködnél, hogy mi van benne. Szted az a mennyiségű olaj amit ott találnál, honnan került bele????? :lol: Holnap belenézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 180 ezer van benne. Másfél éve van nálam. A motor bontatlan. Vagyis a szelepfedelet a hétvégén le kellett venni, egy himbatörés miatt. Megkímélt,orovoséééé vóóót! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Nem azt mondtam, hogy egyáltalán nem eszi! 229 000 Km után asszem mind eszi kicsit.... Nállunk van február óta a verda, azóta semmi gáz vele! Belenyomtunk kb 7000 Km-t, de olajat semmit se kellett beletölteni! Most amióta lecseréltük mentem vele 4000-et, de semmi se hiányzik, de komolyan!! De a kérdésem az volt, hogy szerintetek trükközött-e a szerelő? A füstölést illetően mi a véleményetek? Fekete füst az gázolajtól van ugye? Mármint a hirtelen gázadásokkor? Kinek hogy füstöl a verdája? Elbújtam, nem vagyok... :lol: :lol: :lol: Jah porlasztócsúcs csere óta csökkent a dolog. Jó, így is füstöl nem gyengén, de indulásnál már visszavett, csak egy egész diszkrét pamacsot engedett el reggel, és MINDEN henger elindul egyszerre. (ez már komoly haladás <_< :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts