Laleekirály Elküldve Április6, 2009 Megoszt Elküldve Április6, 2009 60 ezer. köszönöm a gyors választ! :lol: Akkor még 20e km hátravan. Én már 50e-nél cserélni akartam, de akkor még ráér. De szerintem nem várom meg a 20e-et ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Tegnap mondom meglátogatom már az adagolós cimborámat, pár hete szivárog a zőccsíglé belőle pedig 2 garnitúra kilágyított rézgyűrűt cseréltem már ki a szívócsőnél -gondolván, hogy ott ereszt. Hát nem, a gázkartengelynél adta meg magát. ;) mondja garanciában kicseréli anyagárban, mivel akkoriban még jónak tűnt azért nem lökte ki belőle -na mondom ezt én is így gondoltam de megtehette volna akkor, mondtam is neki, hogy ki vele aminek csak picit is gyanús a színe úgyhogy valamikor jövő héten vihetem megint.. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balfin Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Sziasztok ! 2 hete elszállt a vezérműszíjam, összekócolt mindent, 3 himba törött + az egyik hidrotőke felfogatásánál szétnyílt az öntvény. Hengerfej csere lett a vége. Először azt gondoltam , hogy a szíj csak úgy elszakadt mert régi volt, de nem . Az új szíjjal megpörgettük és a vákumszivattyú darabokra volt törve a házában, amiatt akadt meg a vezérműtengely. Persze miután elindítottuk kiderült, hogy nem megy 1 henger. A vadonatúj bontott hengerfejen az egyik hidrotőke rossz volt és a szelepek nem tudtak nyitni. Felrakott a szerelő egy bontott vákumszivattyút ( A Renaulté jó hozzá és csak 5000 volt ), tök jó is lett, de a vákumos dúsítón nem kötöte be a vékonyabb csövet, és magas az alapjáratom. De legalább megy , húsvét után ismét irány a szerelő !! Juhhhé !! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Felrakott a szerelő egy bontott vákumszivattyút ( A Renaulté jó hozzá és csak 5000 volt ), tök jó is lett, de a vákumos dúsítón nem kötöte be a vékonyabb csövet, és magas az alapjáratom. Csak tudnám,hogy illik rá... Meg aki nem köti be a dúsítot,nagy hozzáértő lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Sziasztok ! 2 hete elszállt a vezérműszíjam, összekócolt mindent, 3 himba törött + az egyik hidrotőke felfogatásánál szétnyílt az öntvény. Hengerfej csere lett a vége. Először azt gondoltam , hogy a szíj csak úgy elszakadt mert régi volt, de nem . Az új szíjjal megpörgettük és a vákumszivattyú darabokra volt törve a házában, amiatt akadt meg a vezérműtengely. Persze miután elindítottuk kiderült, hogy nem megy 1 henger. A vadonatúj bontott hengerfejen az egyik hidrotőke rossz volt és a szelepek nem tudtak nyitni. (...) ;) ...ezt így akartad írni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 És inkább nyitva volt a szelep, mint fordítva. Azaz nem zárt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Üdv kormostársak! Ma reggel megvakert a gép. ;) A jelenség röviden annyi, hogy kettőt-hármat pöffen, azután leáll. Olyan mintha nem kapna gázolajat, pedig az van, és a szűrő is friss. Egyelőre nincs ötletem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Üdv kormostársak! Ma reggel megvakert a gép. ;) A jelenség röviden annyi, hogy kettőt-hármat pöffen, azután leáll. Olyan mintha nem kapna gázolajat, pedig az van, és a szűrő is friss. Egyelőre nincs ötletem. ;) ;) Adagoló?Vezérlés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 ? Is - is. Vagy mégis inkább mindkettő. ;) Remélem nem adagoló mert akkor kénytelen leszek a drótszamarat fejlesztetni a közeljövőben. ;) Mintha visszaengedné az anyagot és nem akarja felkapni. Remélem könnyen megjavul mert most nem tudok költeni rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 ? Is - is. Vagy mégis inkább mindkettő. ;) Remélem nem adagoló mert akkor kénytelen leszek a drótszamarat fejlesztetni a közeljövőben. ;) Mintha visszaengedné az anyagot és nem akarja felkapni. Remélem könnyen megjavul mert most nem tudok költeni rá. Itasd meg kannából! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Az enyém adagolójából meg szépen szivárog a gázkartengelynél ;) de mondjuk az enyém nem is áll le akarat ellenére. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Üdv kormostársak! Ma reggel megvakert a gép. ;) A jelenség röviden annyi, hogy kettőt-hármat pöffen, azután leáll. Olyan mintha nem kapna gázolajat, pedig az van, és a szűrő is friss. Egyelőre nincs ötletem. ;) Lehet, hogy belevegősödött! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Ha levegős lenne hosszabb indítózás után fel kell hogy kapja! Ez nem X20DTl. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Nekem csinált ilyet és akkor eltemettem az adagolót! Kb. 3 nap gondolkodás ;) után leszedtem a szűrőtől azt a scavart, ami jön fel a tanktól és az teljesen el volt dugulva. Pedig tele volt a szűrő gázolajjal. Kitakarítottam, azóta nincs semmi baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra56 Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Kedves Fórumlakók! Astra F dizel kombi karaván vásárlásán töröm a fejem... Olvasgatom itt, hogy van Isuzu motoros, meg sima is... Mik a tapasztalatok, milyen motorost érdemes venni?? Honnan lehet egyáltalán megkülönbözetetni melyk milyen motoros?? Esetleg ha valakinek van eladó dizel kombija, értelmes áron érdekelne. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Kedves Fórumlakók! Astra F dizel kombi karaván vásárlásán töröm a fejem... Olvasgatom itt, hogy van Isuzu motoros, meg sima is... Mik a tapasztalatok, milyen motorost érdemes venni?? Honnan lehet egyáltalán megkülönbözetetni melyk milyen motoros?? Esetleg ha valakinek van eladó dizel kombija, értelmes áron érdekelne. Köszönöm. Nekem a sima szívó D van és nagyon bevált! Keveset fogyaszt (4,5- 5l), nem igazán kell hozzányúlnom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Kedves Fórumlakók! Astra F dizel kombi karaván vásárlásán töröm a fejem... Olvasgatom itt, hogy van Isuzu motoros, meg sima is... Mik a tapasztalatok, milyen motorost érdemes venni?? Honnan lehet egyáltalán megkülönbözetetni melyk milyen motoros?? Esetleg ha valakinek van eladó dizel kombija, értelmes áron érdekelne. Köszönöm. hogy melyik milyen, rá van írva :D Én egy 94-es (opel) 1.7DR-t hajtok. Fogyasztása szinte nincs, de legalább nem is megy. Elég beteges darabot sikerült kifogni, de egy fél délutánunk volt autót venni szinte semmiből, ehhez képest nem vészes ;) Autóhoz képest igen. Az olajat eszi is meg szórja is a világba (főtengelyszimering enged), télen indulni kötélről kellett pár reggel. De véletlenül se vedd erre a motorra-atuóra jellemzőnek azt amit én leszívtam vele, ez egy romos példány motorikusan és ennyi :P ha nem 300ezer van benne, és nem futár használja akkor lényegesen tartósabb darab lehetne ;) ;) lassan mondjuk jó lesz, a gép 75%át már kicseréltük :P ;) már nincs sok hátra -_- Ezzel a mocival Gizike meg Dezsőke képviseli a pozitív részleget :D de úgyis írnak majd a tulajok :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Szia! Nekem is egy 17DR-em van. DTL blokkal. Nem turbós, de elvileg lehetne. Nagyon megvagyok elégedve vele, mondjuk Én nem tudom mostanában 6 liter alá szorítani, csak ha papisan gurulgatok. A gyorsaságra azért annyira nem panaszkodom, ha kell azért megy. Nagyon olcsó minden hozzá, kivétel adagoló, blokk fűzés, és ha aksi kell bele, meg olyan apróságok, mint porlasztó izzító, és társai. Viszont ha tényleg gáz, és kicserélted, akkor azt se fogod tudni, hogy ezek meg micsodák. Nekem nem eszi az olajat, max 10.000km alatt max 1 liter. De abból sok elcsöpög. Szerintem jó választás egy ilyen, csak nagyon meg kell nézni, mert borzasztóan rohadnak, ha igénytelen embertől veszi az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Kedves Fórumlakók! Astra F dizel kombi karaván vásárlásán töröm a fejem... Olvasgatom itt, hogy van Isuzu motoros, meg sima is... Mik a tapasztalatok, milyen motorost érdemes venni?? Honnan lehet egyáltalán megkülönbözetetni melyk milyen motoros?? Esetleg ha valakinek van eladó dizel kombija, értelmes áron érdekelne. Köszönöm. Nekem is egy 93-as 17DR (opel) motoros szima szívó D-m van. 231000km van benne. Nekem nagyon bevált. Én egy napot szántam rá vásárláskor, hogy egy jó állapotút találjak. Nekem 4.5-5l között van a fogyasztása. Szerintem menni megy, úgy ahogy egy 60LE-rős sima dízelnek mennie kell. Télen az indulással nincs gondom. Az olajat nem eszi, most behalt valami szimeringem és ott csöpög el. ;) Ahogy előttem is írták, az alkatrészek nem valami drágák hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Kedves Fórumlakók! Astra F dizel kombi karaván vásárlásán töröm a fejem... Olvasgatom itt, hogy van Isuzu motoros, meg sima is... Mik a tapasztalatok, milyen motorost érdemes venni?? Honnan lehet egyáltalán megkülönbözetetni melyk milyen motoros?? Akkor enyém a nyitótánc a turbósok részérôl. Az enyém DTL jelzésü német motoros, turbóval. Nagyon elfogultnak kellene lennem, hogy csak jót tudjak mondani róla, de a motor alkatrészeinek ára erény az Isuzu motrokkal szemben (TDS). A turbós egy hajszállal jobban megy persze ha a turbó orrán-száján nem ömlik az olaj. Amugy sem sportos teljesítményü autó révén inkább a turbósat ajánlanám, ugyanakkor rizikósabb de arra törekedj minél kevesebb km-ben legyen. Meg vagyok vele elégedve, a barátnôm nyilván nem miatta van velem de nagyon szeretem ezt az autót és a fogyasztása is kielégítô. 1000 ojró körül mozog a kóta a ráfordított pénzecskét illetôen de egyelôre nincs sem olajfolyás sem egyéb keserüség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Kedves Fórumlakók! Astra F dizel karaván vásárlásán töröm a fejem... Olvasgatom itt, hogy van Isuzu motoros, meg sima is... Mik a tapasztalatok, milyen motorost érdemes venni?? Honnan lehet egyáltalán megkülönböztetni melyik milyen motoros? Az F Astrát én egy jó vételnek tartom -persze ha a volt gazdája törődött is vele nem csak hajtotta "és kész". "sima" dízel (4EE1 58 Le, X17D és 17DR 60 LE): ha nem volt gyalázva egy majdnem örök életű motor -bár hallottam már olyant is, hogy melós kocsi volt egész életében és 400 ezer km után is megbízhatóan teszi a dolgát. Fogyasztásban jó de nagyon nem sportkocsi. Ha nem vágysz eszeveszett száguldozásra ez pont jó lesz.. "turbós" dízel (X17DTL, 68 Le): ha hozzá vesszük az enyém által megesett dolgokat részben szidom mert sok a baj vele, részben meg dícsérem mert félholtan sem hagyott útfélen. A szívó dízelhez képest kevésbé megbízható viszont turbós létére kicsit dinamikusabban megy, nem kell annyira rimánkodni előzés közben, hogy beférsz-e vagy sem. Fogyasztásban szintén jó (persze csak ésszel hajtva) és megy ahogy az 68 lótól elvárható de nagyon szemügyre kell venni vásárláskor -ez saját tapasztalat. "Isuzu" dízel (X17DT /TC4EE1 82 Le ): egy eléggé pörgős, erős és nagyon jól eltalált motor, fogyasztásban/menetteljesítményben szintén jó viszont ha netán javíttatni kell akkor már az alkatrészárak is eléggé borsosak de ha vágysz egy kis komolyabb száguldozásra ez a neked való 1.7 literes kategóriában. Motorját úgy tudod megkülönböztetni, hogy ránézel a blokkra és egyiken nem lesz turbó (D, DR) a másikon az utastér felől találod meg a turbót (DTL) és van amelyiken a kocsi orra felől lesz (Isuzu) valamint a motorszámból. Tudomásom szerint kidobták még egy 90valahány lovas Isuzu motorral is de erről semmi egyebet nem tudok -pedig már láttam fotón magát a blokkot a motortérben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 "sima" dízel (4EE1 58 Le, X17D és 17DR 60 LE): Ilyen motor Astrában nem volt, Kadettben, Corsában fordult elő ez a turbó nélküli Isuzu. Astra német motorral 1992.09. előtt 17D motorkóddal 57LE-s volt, 1992.09 után 17DR motorkóddal 60LE-s. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Legyen 57 de akkor is van/volt... ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Gázolaj füstölő társaim! Ismét csatlakozom a társasághoz, mármint a füstölőkéhez, mert tegnap sikerült rábeszélnem Őkelmét az együttműködésre. Ismét be kellet látnom, ez a motor még tchnikailag nem érett meg olyan fejlesztések alkalmazására, mely során a fosszilis tüzelőanyagokat el lehetne hagyni. ;) ;) (Magyarul: Levegővel nem megy!) Az adagoló, és a szűrő között lévő visszacsapószelep, szűrő felőli bilincse adta be az unalmast és ott könnyebben szívott levegőt, mint a tankból gázolajat. Szelep kihajítva, a helyére visszakerült az a membrán szivattyú amit Kb. két éve hasonló okokból dobtam ki, egy új membránnal és két új bilinccsel. Pöccre indul. ;) Más. astra56 A diesel astrát az ára miatt akkor érdemes megfizetni, ha sokat kocsikázol, vagy diszkont áron jutsz gázolajhoz. (Sajnos az az MLM-ben működő olajtársaság ahonnan néha tudtam vásárolni az ENSZ embargó miatt már nem szállít. :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Gázolaj füstölő társaim! Ismét csatlakozom a társasághoz, mármint a füstölőkéhez, mert tegnap sikerült rábeszélnem Őkelmét az együttműködésre. Ismét be kellet látnom, ez a motor még tchnikailag nem érett meg olyan fejlesztések alkalmazására, mely során a fosszilis tüzelőanyagokat el lehetne hagyni. ;) ;) (Magyarul: Levegővel nem megy!) Az adagoló, és a szűrő között lévő visszacsapószelep, szűrő felőli bilincse adta be az unalmast és ott könnyebben szívott levegőt, mint a tankból gázolajat. Szelep kihajítva, a helyére visszakerült az a membrán szivattyú amit Kb. két éve hasonló okokból dobtam ki, egy új membránnal és két új bilinccsel. Pöccre indul. ;) Más. astra56 A diesel astrát az ára miatt akkor érdemes megfizetni, ha sokat kocsikázol, vagy diszkont áron jutsz gázolajhoz. (Sajnos az az MLM-ben működő olajtársaság ahonnan néha tudtam vásárolni az ENSZ embargó miatt már nem szállít. :P ) én mondtam, de Johnny cartárs leugatott! -_- Sajnos tapasztalat! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts