J0hnny Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 Sziasztok! Elszállt a vezérműszíjam a német motoros dízel astrámban. Eltörte a hengerfejen az egyik himba felfogatásánál. Nincs valami ötletetek hol kaphatnék bontott komplett hengerfejet Fehérvár 100 km-es körzetében ? Persze jó árban :lol: Köszi Egy törött himba miatt miért kell másik hengerfej? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 És mi pénz körül alkották ezt? Igen Karcsibácsi (híídemegleszekbacvaezért :) ), engem is ez zavar. Ha "csak" kormolna az annyira nem zavarna. De az olaj az bibi :lol: ráadásul a főtengelyszimeringnél is engedi azzolajat, úgyhogy elég jól fogy belőle ... franc bele, megint költeni kell rá egy szép összeget :lol: Amúgy ha a kézifék lenne az erősen rontja a gyorsulást, szerintem észrevenném :( jah meg ugye üresben alapjáraton állóhelyzetben annak nem kéne kéken füstölni ;) :P Sanci! csak azért mert ha már azt kell csinálnom amin te végigmentél akkor lehet hogy inkább veszek egy bkv-bérletet, nekem gyenge a szívem, meg vékonyak az erek az agyamban :lol: :P Amúgy még mindig a miénk, és még mindig szeressük, csak hálátlan dög B) de jobb mint egy nő... ez nem beszél hülyeségeket :P Ha jól emlékszem, akkor 14e volt a gyűrűsor, síkbahuzták a hengerfejet, új hengerfejtömítés. kb. 50-60e-et fizettem. Előttem rakta össze. Néztük a szelepeket, a hidrotőkéket, szóval a hengerfejbe mindent és minden fa..a volt. Nagy hidegbe jól indul, nem füstöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Egy törött himba miatt miért kell másik hengerfej? :lol: Azt írta, a felfogatása törött le, nem a himba. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Azt írta, a felfogatása törött le, nem a himba. ;) Milyen felfogatás??? :lol: A himba az egyik végén a szelep tetején levő "pogácsán" ül, a másik végén pedig a hidrotőkén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 És mi pénz körül alkották ezt? Igen Karcsibácsi (híídemegleszekbacvaezért :) ), engem is ez zavar. Ha "csak" kormolna az annyira nem zavarna. De az olaj az bibi :lol: ráadásul a főtengelyszimeringnél is engedi azzolajat, úgyhogy elég jól fogy belőle ... franc bele, megint költeni kell rá egy szép összeget :lol: Amúgy ha a kézifék lenne az erősen rontja a gyorsulást, szerintem észrevenném :( jah meg ugye üresben alapjáraton állóhelyzetben annak nem kéne kéken füstölni ;) :P Sanci! csak azért mert ha már azt kell csinálnom amin te végigmentél akkor lehet hogy inkább veszek egy bkv-bérletet, nekem gyenge a szívem, meg vékonyak az erek az agyamban :lol: :P Amúgy még mindig a miénk, és még mindig szeressük, csak hálátlan dög B) de jobb mint egy nő... ez nem beszél hülyeségeket :P Mondanám, hogy méress egy kompressziót, és résveszteséget, mert abból többet meg lehet tudni. De lehet, hogy kiderülne, hogy nem elég egy "mezei" gyűrűzés. Amúgy sem javasolt dolog. Inkább egy generált csináltatnék, ha nagyon muszáj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Csak gyűrűzést senkinek nem ajánlom dízel esetében. Hosszú távon kinyírja a mocit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Mondanám, hogy méress egy kompressziót, és résveszteséget, mert abból többet meg lehet tudni. De lehet, hogy kiderülne, hogy nem elég egy "mezei" gyűrűzés. Amúgy sem javasolt dolog. Inkább egy generált csináltatnék, ha nagyon muszáj. Csak gyűrűzést senkinek nem ajánlom dízel esetében. Hosszú távon kinyírja a mocit. ííí... köszi. Hülyegyerek szinten el tudjátok magyarázni nekem hogy ez miért van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 ííí... köszi. Hülyegyerek szinten el tudjátok magyarázni nekem hogy ez miért van? Mert hirtelen megnő a kompresszio, de a főtengelycsapágyad is kopott már valamennyire. Igy a megemelkedett kompresszió szétveri a csapágyakat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 sima gyűrűzéssel akár 100-150ezret is elmegy,igenis sokan gyűrűzik a dizilt , kérdés az hogy lehet-e gyűrűzni. Ezt a főtengely csapágy dolgot pedig nem értem , mivel gyűrűzésnél kiszeded a hajtókarokat eleve látod a csapágyak állapotát, ergo hA szar cseréled. Sokkal nagyobb probléma ha vála van vagy pedig hordos a henger. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 sima gyűrűzéssel akár 100-150ezret is elmegy,igenis sokan gyűrűzik a dizilt , kérdés az hogy lehet-e gyűrűzni. Ezt a főtengely csapágy dolgot pedig nem értem , mivel gyűrűzésnél kiszeded a hajtókarokat eleve látod a csapágyak állapotát, ergo hA szar cseréled. Sokkal nagyobb probléma ha vála van vagy pedig hordos a henger. Így van. Töri az új gyűrűt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Ahha, vágesz Kösszi. Akkor ezekszerint lehet hozzácsapni egy fúrást is? :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Ahha, vágesz Kösszi. Akkor ezekszerint lehet hozzácsapni egy fúrást is? :lol: ;) Méresd meg előbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 A dizilnél a dugattyú ami átkozottul drága, (ezért van amikor vissza hüvelyezik, a régi dugók mennek vissza) szét kapják és rögtön látszik hogy kell-e fúrni vagy elég gyűrűzni. Ha fúrni kell ,akkor drága mulatság lessz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 köszi mindenki. remélem a rá szánható keretbe belefér mert ha kiesik ez a gép akkor nagy gáz van :lol: :lol: most még óvatosba elvan, de rövid időn belül szét kell borítani ahogy látom. ;) persze mindenekelőtt mérünk egyet :lol: Még egyszer köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 köszi mindenki. remélem a rá szánható keretbe belefér mert ha kiesik ez a gép akkor nagy gáz van :lol: :lol: most még óvatosba elvan, de rövid időn belül szét kell borítani ahogy látom. ;) persze mindenekelőtt mérünk egyet :lol: Még egyszer köszi. Üdv. Hasonló "cipőben" jártam négy évvel ezelőtt, én csak gyűrűztem a motort, nekem eddig bejött. Amire figyelni kell: Bármikor volt vezérműszíj cserélve most megint CS.+ görgők + víz pumpa. A vezérműtengely végében lévő csavar, ami a bordás kereket rögzíti, szintén csere. Olajteknő, szelepdekli, hengerfej tömítés, olaj és olajszűrő csere. A vezérműtengely fokolására, és az adagoló beállítására bizony rá kell szánni az időt, mert megtérül. Figyelni kell arra hogy a dugattyú melyik irányba áll és ugyanúgy kell visszarakni, mert nem pont középen van (a tengelyközéppontjától kb. 2 mm-rel eltolva) a hajtókarcsapszeg. (ez nagyban befolyásolja a motor élettartamát, mert nem veri szét a csapágyakat idő előtt.) Én már ~43.000, Km-t mentem vele így. Sok sikert, és soha ne add föl. Veled vagyunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Üdv. Hasonló "cipőben" jártam négy évvel ezelőtt, én csak gyűrűztem a motort, nekem eddig bejött. Amire figyelni kell: Bármikor volt vezérműszíj cserélve most megint CS.+ görgők + víz pumpa. A vezérműtengely végében lévő csavar, ami a bordás kereket rögzíti, szintén csere. Olajteknő, szelepdekli, hengerfej tömítés, olaj és olajszűrő csere. A vezérműtengely fokolására, és az adagoló beállítására bizony rá kell szánni az időt, mert megtérül. Figyelni kell arra hogy a dugattyú melyik irányba áll és ugyanúgy kell visszarakni, mert nem pont középen van (a tengelyközéppontjától kb. 2 mm-rel eltolva) a hajtókarcsapszeg. (ez nagyban befolyásolja a motor élettartamát, mert nem veri szét a csapágyakat idő előtt.) Én már ~43.000, Km-t mentem vele így. Sok sikert, és soha ne add föl. Veled vagyunk. Köszi szépen. A "ne add föl. Veled vagyunk" részt meg úgyveszem hogy ha mégse jönne össze akkor nem adom fel, motor nélkül is el tudtok húzni oda ahova mennem kéne :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Köszi szépen. A "ne add föl. Veled vagyunk" részt meg úgyveszem hogy ha mégse jönne össze akkor nem adom fel, motor nélkül is el tudtok húzni oda ahova mennem kéne :lol: ;) Nekem kb. 1,5 éve van meggyűrűzve és azóta hibátlanul működik. Előtte volt vezérműszíjcsere kb. fél éve. Most 2300000km van benne és megint cserélni kell. Szerintem nyáron megejtem a cserét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Nekem kb. 1,5 éve van meggyűrűzve és azóta hibátlanul működik. Előtte volt vezérműszíjcsere kb. fél éve. Most 2300000km van benne és megint cserélni kell. Szerintem nyáron megejtem a cserét. hát remélem valami hasonló eredmény lesz nekem is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Nekem kb. 1,5 éve van meggyűrűzve és azóta hibátlanul működik. Előtte volt vezérműszíjcsere kb. fél éve. Most 2300000km van benne és megint cserélni kell. Szerintem nyáron megejtem a cserét. :lol: Már kétszer átfordult az óra? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 :lol: Már kétszer átfordult az óra? ;) :lol: elírtam! :lol: 230000km :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Az olvasottak alapján, lehet Nekem sem ártana egy kicsit megnézni az a blokk belső felét is. Viszont ezek a számok, még "gyerekcipő" az enyémhez képest (318.000km) :lol: , úgy is, hogy ki tudja, mennyit járt visszafele az óra ;) ! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imicske Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 sziasztok! van egy 94-es isuzu td. igaz ha jól tudom akkor 60000 ezrenként kell vezérmű cuccokat cserélni? szíj.stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 sziasztok! van egy 94-es isuzu td. igaz ha jól tudom akkor 60000 ezrenként kell vezérmű cuccokat cserélni? szíj.stb Nem, az Isuzunál '91-ig, 105 ezer. '91-től 120 ezer. A karbantartási terv szerint legalábbis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április6, 2009 Megoszt Elküldve Április6, 2009 93-as 1,7D opel motoron hány km után kell vezérműszíjat cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április6, 2009 Megoszt Elküldve Április6, 2009 93-as 1,7D opel motoron hány km után kell vezérműszíjat cserélni? 60 ezer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts