J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Melegen pöccre indul, csak ha várok 1 órát akkor megint csak tekeri 1-2mp-ig. Tehát, ha langyos a motor. Az üa csöve gyári,ami a szűrő és az adagoló között van? Előtöltése be van lőve? Mennyire kopog hidegen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Az üa csöve gyári,ami a szűrő és az adagoló között van? Előtöltése be van lőve? Mennyire kopog hidegen? A cső nem tudom mikori, mert Én még nem cseréltem. Az előtöltése majdnem alap, csak picit van ráállítva. Hidegen, alig kopog, nagyon szépen jár. Csak nehezen indul el. Viszont hidegindító spray-el, pöcc Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Hidegen, alig kopog, nagyon szépen jár. Csak nehezen indul el. Adni kellene neki egy kis előtöltést,inkább picit kopogjon hidegen,de akkor pöcre fog indulni. Milyen adagoló van rajta?Bosch vagy Lucas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Adni kellene neki egy kis előtöltést,inkább picit kopogjon hidegen,de akkor pöcre fog indulni. Milyen adagoló van rajta?Bosch vagy Lucas? Amikor rá volt adva, akkor sem indult sokkal jobban, majdnem ugyanígy tekert. Bosch adagoló van rajta, és tavaly ősszel lett felújítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Amikor rá volt adva, akkor sem indult sokkal jobban, majdnem ugyanígy tekert. Bosch adagoló van rajta, és tavaly ősszel lett felújítva. Anno nekünk is volt ilyen gond a diesellel, azon csak annyit lehetett látni az üzemanyagcsövön, hogy az adagolóhoz való csatlakozásánál kicsit mindig nedves volt. Nem folyott, nem is csöpögött, csak kicsit mindig csillogott. Ennyi elég volt ahhoz, hogy nehezen induljon, kapott álló helyzetében ennyi levegőt, hogy visszament az üzemanyag a tankba. Sztem először cseréld ki a szűrő és az adagoló közötti csövet (7mm-es a gyári, de 8-as is jó, azt könnyebben kapsz) új bilincsekkel, én tettem bele egy visszacsapószelepet is (szintén 8-as, Johnny képein láttam valahol ilyet), onnantól a probléma megszűnt. A gyári csőnek préselt bilincse van, én azt elvágtam hosszában vasfűrésszel (csonkra vigyázni!), szétnyitottam egy csavarhúzóval, és lehúztam a csövet a csonkról. Összeszerelés új csavaros bilinccsel. Ha ezután se múlik el, akkor vidd adagolóshoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Amikor rá volt adva, akkor sem indult sokkal jobban, majdnem ugyanígy tekert. Bosch adagoló van rajta, és tavaly ősszel lett felújítva. 1-2mp forgatás szerintem még belefér hidegen. Izzítógyertyák dúsító gondolom rendben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 1-2mp forgatás szerintem még belefér hidegen. Izzítógyertyák dúsító gondolom rendben van. Teljesen új, Bosch Duraterm izzítók vannak benne, és működik rendesen a dúsító is. Most a csövön lesz egyenlőre a hangsúly, az lesz kicserélve elsőnek, ha nem jó, akkor megyünk tovább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Teljesen új, Bosch Duraterm izzítók vannak benne, és működik rendesen a dúsító is. Most a csövön lesz egyenlőre a hangsúly, az lesz kicserélve elsőnek, ha nem jó, akkor megyünk tovább. Melyik cső? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Melyik cső? ;) A gázolajszűrő, és az adagoló között, az a "hosszú" 8-as cső. Gázolajcső Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 A gázolajszűrő, és az adagoló között, az a "hosszú" 8-as cső. Gázolajcső Nekem is kellett cserélni és csakis vékony csövet rakjatok oda. Én vastag átlátszót raktam és jól látszott üzem közben,hogy az adagoló nem győz annyi üa-t felszívni hogy elég legyen,bubis volt az üa a csőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 A rohadt olajfolyásos istenverte autó... :lol: :lol: Hónapok óta nem sikerült megszüntetni....ami elkepzelhetô volt minden cserélve volt ám ma koppant le a szerelô pajtimnak, hogy talán az olajpumpa és a blokk közötti tömítés a ludas. Megint szét kellett bombázni a fél motort...én már dührohamoktól szenvedek. Remélem, hogy ezennel sikerült a vérzést csillapítani. :lol: ;) Tehát ha valakinek az egekbôl is folyik az olaja annak ellenére, hogy A-Z minden lehetséges alkatrészt már kicserélt akkor jussak eszébe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Nemérgelőggyémán! :lol: Más is megjárta már azt az utat, csak többet sz...ott (főleg anyagiban) mire kiderült a turpisság :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Nem indult, füstölt. Tegnap elhoztam az adagolóstól a kocsit, és azt mondta. Állítgatta az előtöltést, és nézegette így-úgy. Nem jelentett semmit, hogy sok, vagy kevesebb az előtöltés. Nem indult rendesen. Az adagolóm tavaly lett felújítva, ősszel. Azt mondta nyakig van gázolajjal, tehát nem levegős a rendszer. Olyan nehezen tekerte a motort. Ráküldött egy kis bikát, és 1-et fordított, és röffent a motor. Azt tanácsolta, lehet sok áramot vesz fel talán az indítómotor, vagy szar az aksi. Mivel az aksit, szintén ősszel vettem tavaly. Nincs fél éves, azzal nem lehet baj. Így valószínű marad, hogy az indítómotor a hibás. Picit. Nem semmi. Szóval, ha ilyet tapasztaltok, és hasonló dolgok fel vannak újítva, akkor lehet, hogy csak ennyi a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Nem indult, füstölt. Tegnap elhoztam az adagolóstól a kocsit, és azt mondta. Állítgatta az előtöltést, és nézegette így-úgy. Nem jelentett semmit, hogy sok, vagy kevesebb az előtöltés. Nem indult rendesen. Az adagolóm tavaly lett felújítva, ősszel. Azt mondta nyakig van gázolajjal, tehát nem levegős a rendszer. Olyan nehezen tekerte a motort. Ráküldött egy kis bikát, és 1-et fordított, és röffent a motor. Azt tanácsolta, lehet sok áramot vesz fel talán az indítómotor, vagy szar az aksi. Mivel az aksit, szintén ősszel vettem tavaly. Nincs fél éves, azzal nem lehet baj. Így valószínű marad, hogy az indítómotor a hibás. Picit. Nem semmi. Szóval, ha ilyet tapasztaltok, és hasonló dolgok fel vannak újítva, akkor lehet, hogy csak ennyi a hiba. Nekem lett cserélve az önindító (kétszer ;) ) de nálam egyértelmű volt hogy annak van baja. Nagyon lassan forgatta meg, és csörömpölt indítás után. Az hogy lassan forgat fel se tűnt addig amíg bele nem került az új. Mielőtt belement volna, rámértünk, és nagyon szívta az akksit a régi. (télen volt is h belemerült az indítózásba) De a lényeg, nekem még mindig szarul indul :lol: Jah és már a visszacsapó szelep is benne van, amit mondtatok. Igaz, miután már elkapta, nem is dadog vissza, mind eddig :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Nekem lett cserélve az önindító (kétszer ;) ) de nálam egyértelmű volt hogy annak van baja. Nagyon lassan forgatta meg, és csörömpölt indítás után. Az hogy lassan forgat fel se tűnt addig amíg bele nem került az új. Mielőtt belement volna, rámértünk, és nagyon szívta az akksit a régi. (télen volt is h belemerült az indítózásba) De a lényeg, nekem még mindig szarul indul :lol: Jah és már a visszacsapó szelep is benne van, amit mondtatok. Igaz, miután már elkapta, nem is dadog vissza, mind eddig :lol: nekem is lassan forgat, sőt, ha hideg van pl.: -3fok, akkor ki is akad és üresen forog az indítómotor. Majd ha lesz lólé, megcsináltatom, vagy röptetem a p-ba. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Már sokszor leírtam,de megteszem akkor mégegyszer. Önindító levesz,szétszed,brigivel átmos,hőállózsírral összerak és örül. Érdemes még a testkábeleket átnézni,nem-e azért van kevés kraft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Már sokszor leírtam,de megteszem akkor mégegyszer. Önindító levesz,szétszed,brigivel átmos,hőállózsírral összerak és örül. Érdemes még a testkábeleket átnézni,nem-e azért van kevés kraft. De az én rommákopott, 270ezer városi km-t futott hulladékomon ez sem segített volna :lol: Még a csere sem segített mert az a broki aki felújította a cseredarabot, megalkotta úgy hogy zárlatos lett :lol: Jah a füstölés... khm... igen. Reggelente néha szégyellem bekönyörögni, ha nem kéne időre menni inkább megvárnám amíg kiürül az utca :lol: úgy tud ködösíteni. Ha megmelegedtünk, rendben van, de indítózás közben, és közvetlen utána elég lehangoló benne ülni. Jah és alapjáratom beindítás után 5 mp-ig nincs, utána is ingadozik erősen. Kicsit olajos, kicsit füstöl, de a miénk :) :( (és szeressük ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 egy héttel későb: indulás: ugyanolyan szar indulás után alapjárat: ugyanúgy nincs indulás, és közvetlen utána füstölés ugyanúgy megvan melegen nah ez új... füstöl melegen is :lol: apám ment előttem, (nem igazán forgatja, ha tehetné alapjáraton járna) de tökmindegy, én lemaradtam mögötte mert füstölt végig. Kéken... lehet hogy gyűrűztetni is kéne? :lol: ;) Sanci... te rossz példa vagy, ne válaszolj :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 egy héttel későb: indulás: ugyanolyan szar indulás után alapjárat: ugyanúgy nincs indulás, és közvetlen utána füstölés ugyanúgy megvan melegen nah ez új... füstöl melegen is :lol: apám ment előttem, (nem igazán forgatja, ha tehetné alapjáraton járna) de tökmindegy, én lemaradtam mögötte mert füstölt végig. Kéken... lehet hogy gyűrűztetni is kéne? :lol: ;) Sanci... te rossz példa vagy, ne válaszolj :) A kék az olajfüst. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 Sanci... te rossz példa vagy, ne válaszolj :) Mert? :lol: Csak úgy kérdem... :lol: A kék az olajfüst. ;) És ha a gumi volt? :lol: Ragadt már be kézifék is... :( B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 ... És ha a gumi volt? :lol: Ragadt már be kézifék is... :lol: :lol: Igaz-igaz. :) De azt csak meghallja? Nem? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balfin Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 Sziasztok! Elszállt a vezérműszíjam a német motoros dízel astrámban. Eltörte a hengerfejen az egyik himba felfogatásánál. Nincs valami ötletetek hol kaphatnék bontott komplett hengerfejet Fehérvár 100 km-es körzetében ? Persze jó árban ;) Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 Sziasztok! Elszállt a vezérműszíjam a német motoros dízel astrámban. Eltörte a hengerfejen az egyik himba felfogatásánál. Nincs valami ötletetek hol kaphatnék bontott komplett hengerfejet Fehérvár 100 km-es körzetében ? Persze jó árban ;) Köszi Várpalotán tudok egy bontót, de nem tudom mennyiért ad hengerfejeket, ha egyáltalán bont azt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 egy héttel későb: indulás: ugyanolyan szar indulás után alapjárat: ugyanúgy nincs indulás, és közvetlen utána füstölés ugyanúgy megvan melegen nah ez új... füstöl melegen is :lol: apám ment előttem, (nem igazán forgatja, ha tehetné alapjáraton járna) de tökmindegy, én lemaradtam mögötte mert füstölt végig. Kéken... lehet hogy gyűrűztetni is kéne? :lol: ;) Sanci... te rossz példa vagy, ne válaszolj :lol: Azt bizony gyűrűzni kellene! Tavaly előtt jártam úgy, hogy mentem hazafelé és éreztem, hogy az autó nem az igazi. Egy kicsit rángatott. Megálltam a piros lámpánál és onnan már csak csúsztatott kuplungal tudtam elindulni és kövér gázzal. Nem volt alapjárat, nehezen indult, füstölt is rendesen. Elvittem a szerelőhöz és kiderült, hogy eltört egy gyűrűm, tehát az egyik henger nem működött. Új gyűrűsor és azóta patent a gép. Átlagosan 28-as a kompresszió a hengereknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 Azt bizony gyűrűzni kellene! Tavaly előtt jártam úgy, hogy mentem hazafelé és éreztem, hogy az autó nem az igazi. Egy kicsit rángatott. Megálltam a piros lámpánál és onnan már csak csúsztatott kuplungal tudtam elindulni és kövér gázzal. Nem volt alapjárat, nehezen indult, füstölt is rendesen. Elvittem a szerelőhöz és kiderült, hogy eltört egy gyűrűm, tehát az egyik henger nem működött. Új gyűrűsor és azóta patent a gép. Átlagosan 28-as a kompresszió a hengereknél. És mi pénz körül alkották ezt? Igen Karcsibácsi (híídemegleszekbacvaezért :) ), engem is ez zavar. Ha "csak" kormolna az annyira nem zavarna. De az olaj az bibi :lol: ráadásul a főtengelyszimeringnél is engedi azzolajat, úgyhogy elég jól fogy belőle ... franc bele, megint költeni kell rá egy szép összeget :lol: Amúgy ha a kézifék lenne az erősen rontja a gyorsulást, szerintem észrevenném :( jah meg ugye üresben alapjáraton állóhelyzetben annak nem kéne kéken füstölni ;) :P Sanci! csak azért mert ha már azt kell csinálnom amin te végigmentél akkor lehet hogy inkább veszek egy bkv-bérletet, nekem gyenge a szívem, meg vékonyak az erek az agyamban :lol: :P Amúgy még mindig a miénk, és még mindig szeressük, csak hálátlan dög B) de jobb mint egy nő... ez nem beszél hülyeségeket :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts