Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Tudom, jól, hogy nem kerék centírozást, hanem futómű állítást, ajánlottak, de ha 1-esben, nem 10-el, hanem 20-al megyek, tehát nem 1000, hanem 2500-as a fordulat, akkor nem búg! (A fordulat, az csak tipp, mert nincs fordulatszámmérő). De ezt mindegyik sebességre ugyanúgy elmondhatom.

És még ha nem húz, se jobbra, se balra, bármikor eltudom engedni a kormányt, még 100-nál is, ezért nem csináltattam futóműállítást még. Meg a futóműves nem ért rá.

A bakok-ra gyanakszom, mert az egyik az használtan került amúgy is bele. Ami a szervó szivattyút tarja. A többihez, meg Én még nem nyúltam. A kipufogót is említették, de ott fogalmam sincsen mi érhet, mihez.

Lehet,hogy a rezonátorcső van eltörve,nekem akkor búgott.

Link to comment
Megosztás:

A hátsó bak szokot elszakadni,csak akkor látni,ha megemeled a mocit.

A dízel alapból is táncot jár a motortérben,szal hogy rázza a kormányt alapjáraton az normális.

Én inkább a váltóban keresném a gondot a difi körül,váltóolaj van abban még?

A váltóban kell hogy legyen olaj, nem csöpög, csak a dekli, de az sem vészesen.

Hacsak nem eszi meg az olajat, de nincsen semmilyen gumiharang sem kiszakadva.

Akkor ezek szerint nagy lehet a valószínűség, hogy a hátsó gumibak a ludas?! Na majd megnézem mennyiért adják, és veszek hozzá 1-et.

Link to comment
Megosztás:

A váltóban kell hogy legyen olaj, nem csöpög, csak a dekli, de az sem vészesen.

Hacsak nem eszi meg az olajat, de nincsen semmilyen gumiharang sem kiszakadva.

Akkor ezek szerint nagy lehet a valószínűség, hogy a hátsó gumibak a ludas?! Na majd megnézem mennyiért adják, és veszek hozzá 1-et.

Nem fix,hogy az a rossz.

Emeljétek meg megint és rángassátok át.

Féltengelyeket megnézted?Helyükön vannak?

Váltóban az olajszintet szinte lehetetlen ellenőrizni,egyszerűbb cserélni.

Kipuffot is érdemes átnézni.

Link to comment
Megosztás:

És a légszűrő ház, és a szívó rész között van az a gumicső, olyat honnan tudok szerezni, vagy mással pótolni, mert 9000-t nem adok érte. Nézegettem, és osztrák tuning katalógusban van hasonló, de azt mire berendelem, többe van.

De nem az miatt búg, amúgy. Tuti.

Rendben, megnézetem, és átrángatjuk a féltengelyt, és a motort is, hátha valahogy kiderül végre.

Link to comment
Megosztás:

És a légszűrő ház, és a szívó rész között van az a gumicső, olyat honnan tudok szerezni, vagy mással pótolni, mert 9000-t nem adok érte. Nézegettem, és osztrák tuning katalógusban van hasonló, de azt mire berendelem, többe van.

De nem az miatt búg, amúgy. Tuti.

Rendben, megnézetem, és átrángatjuk a féltengelyt, és a motort is, hátha valahogy kiderül végre.

És a gumicső most lukas?Ott tud falsot szívni?

Link to comment
Megosztás:

És a gumicső most lukas?Ott tud falsot szívni?

Biztos, hogy nem lukas, mert megragasztottuk olyan műanyag ragasztóval, és még olyan széles, mint a kétoldalú ragasztó, ezüst színű valami szövetes ragasztószalaggal körbe van ragasztva. És mindig ellenőrzöm, és cserélem.

Link to comment
Megosztás:

Tudom, jól, hogy nem kerék centírozást, hanem futómű állítást, ajánlottak, de ha 1-esben, nem 10-el, hanem 20-al megyek, tehát nem 1000, hanem 2500-as a fordulat, akkor nem búg! (A fordulat, az csak tipp, mert nincs fordulatszámmérő). De ezt mindegyik sebességre ugyanúgy elmondhatom.

És még ha nem húz, se jobbra, se balra, bármikor eltudom engedni a kormányt, még 100-nál is, ezért nem csináltattam futóműállítást még. Meg a futóműves nem ért rá.

A bakok-ra gyanakszom, mert az egyik az használtan került amúgy is bele. Ami a szervó szivattyút tarja. A többihez, meg Én még nem nyúltam. A kipufogót is említették, de ott fogalmam sincsen mi érhet, mihez.

Alacsony fordulatról való gyorsításnál nekem is dörmögő hangot ad minden fokozatban, pedig az enyém benzines. Nekem is remeg a kocsiszekrény az alapjáraton (980 f), de annyira, hogy az ülésben is érzem. Én is arra jutottam, hogy a motortartó bakokat kellene kicserélni, annak ellenére, hogy látványosan nem tudom megmozgatni a blokkot a helyén kézi erővel. Egyébként a kocsin minden rendben van.

Sőt, annyira rendben van, hogy végsebességig rezzenésmentesen gyorsul, ha már túljutott az 1800-as fordulaton. A futóművemet az elmúlt 3 évben kétszer is állíttattam, másodszor azért mert hozzá kellet nyúlni a toronycsapágyakhoz, meg a stabilizátor rúdhoz.

Különben attól, hogy nem húz a kocsid semerre, még lehet a futóműved nagyon is rossz. Én sem éreztem, hogy hibás a beállítás, csak 2 hónap múlva vettem észre, hogy lenyalta a gumim belső élét.

Link to comment
Megosztás:

Az mi, hallottam róla, de nem tudom hol találom azt?!

A rezonátorcső a kipufogón van.

Egy olyan sodronyos valami. Hogy leválassza a motot rezonanciáját.

Volt az mostanában cserélve?

Azt előszeretettel el szokták b@szni..

Nekem mindig alapjáraton rázta az autót, pont ellentétes volt a hatása, mint kellett volna.

De most végre jó.

Link to comment
Megosztás:

Alacsony fordulatról való gyorsításnál nekem is dörmögő hangot ad minden fokozatban, pedig az enyém benzines. Nekem is remeg a kocsiszekrény az alapjáraton (980 f), de annyira, hogy az ülésben is érzem. Én is arra jutottam, hogy a motortartó bakokat kellene kicserélni, annak ellenére, hogy látványosan nem tudom megmozgatni a blokkot a helyén kézi erővel. Egyébként a kocsin minden rendben van.

Sőt, annyira rendben van, hogy végsebességig rezzenésmentesen gyorsul, ha már túljutott az 1800-as fordulaton. A futóművemet az elmúlt 3 évben kétszer is állíttattam, másodszor azért mert hozzá kellet nyúlni a toronycsapágyakhoz, meg a stabilizátor rúdhoz.

Különben attól, hogy nem húz a kocsid semerre, még lehet a futóműved nagyon is rossz. Én sem éreztem, hogy hibás a beállítás, csak 2 hónap múlva vettem észre, hogy lenyalta a gumim belső élét.

Rendben, elviszem futóműveshez, és megnézetem a futóművet.

Amúgy Nekem picit morgott a kocsi, de nagyon minimális volt. Nagyon jó belülről, alig hallani rezgéseket, csak a kalaptartóm kopog, ha pattogósabb az út, mert hátul gázos gátló van.

Stabilizátor rúd ami alul fut végig a a "motor mögött", olyanom nincsen, Én úgy vettem, hogy nem is volt benne.

Link to comment
Megosztás:

A rezonátorcső a kipufogón van.

Egy olyan sodronyos valami. Hogy leválassza a motot rezonanciáját.

Volt az mostanában cserélve?

Azt előszeretettel el szokták b@szni..

Nekem mindig alapjáraton rázta az autót, pont ellentétes volt a hatása, mint kellett volna.

De most végre jó.

Biztos, hogy nem volt cserélve (4éve az enyém), mert nem is tudtam, hogy mire van az ott. Majd ma megnézem, milyen állapotban van.

Link to comment
Megosztás:

Pölö maga a cső vége a kasztnihoz, mint nekem. E bizonyos fordulatszámon induláskor rezonállt. Mondjuk ez határozottan hátulról jövő zaj volt.

Igen, az tudom milyen, Nekem is volt, össze-vissza tekergették hátul a kipufogót, amikor hátsó dob lett rajta cserélve. Nekem is belekopogott a kasztniba, de nem onnan jön, ez olyan határozottan elölről, a motor felől. Olyan tudod, mintha 30-ról próbálnál 4személlyel 4-ben padló gázzal gyorsulni.

Link to comment
Megosztás:

Az elvárt kopresszió 28-30 bár lenne. De ezekkel az értékekkel sincsen semmi gond, ha 23 alatt már elgondolkodtató lenne.

A dadogást nekem is csinálja néha, de én nyomok neki egy gázfröcssöt és utánna helyre áll. Lehet a szűrő, vagy a tank alján van egy kis vizenyő és ilyenkor abból kortyol egyet.

Ez a víz a levegőből ki csapodott párából származik, nem a hűtőrendszerből. Keress másik töltőállomást, és lehetőség szerint mindíg tele tenkold. Így minimálisra lehet csökkenteni a víz felgyűlését.

Persze ha menne vízzel az lenne a legjobb. :lol: Nekem szolj előszőr. :blush:

Üdv

Kicsit eltüntem munkahelyem kiküldött egy hét küső melóra, nem olvastam a fórumot.De még előtte elvittem az adagolóshoz, az azt mondta hogy azzal a résszel minden rendben, viszont elég sz*r hangja van az önindítónak, meg nagy áramot is vesz fel lassan tekeri ígyhát az autóvillamosságisnál van a következő megálló.Szerintem már kész van csakhogy közbe meg lebetegedtem, nem mentem még érte. Úgyhogy minden van ami nem hiányzott:hónapvége, lóvéelfogyás betegség stb.

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Kicsit eltüntem munkahelyem kiküldött egy hét küső melóra, nem olvastam a fórumot.De még előtte elvittem az adagolóshoz, az azt mondta hogy azzal a résszel minden rendben, viszont elég sz*r hangja van az önindítónak, meg nagy áramot is vesz fel lassan tekeri ígyhát az autóvillamosságisnál van a következő megálló.Szerintem már kész van csakhogy közbe meg lebetegedtem, nem mentem még érte. Úgyhogy minden van ami nem hiányzott:hónapvége, lóvéelfogyás betegség stb.

Abban van igazság. Az önindító csere után nekem is csodák történtek. Például egy olyan csoda hogy 3 naposan zárlatos lett és nem indított, hanem füstölt... Egy napig úgy dolgoztam hogy nem állítottam le az autót :lol: reggel behúzattam magam, és délután vmikor 4-5 felé mentem vissza az önindítóshoz hogy próbáljuk má' meg mégegyszer, kicsit füstmentesebben. A másik csoda hogy kaptam megint újat, amivel azóta sincs gond. Bár ami zárlatos lett, fülre gyorsabban pörgött amikor jó volt, de az eredetitől ez is naggyon messze van :blush: . Nah mindegy azóta kapott egy akksit is, és azóta egész jó. Még a szűrőfűtés, meg a visszacsapó kéne, és hawaii van :)

Jobbulást , és remélem neked elsőre is maradandó önindítód lesz :D

Link to comment
Megosztás:

Abban van igazság. Az önindító csere után nekem is csodák történtek. Például egy olyan csoda hogy 3 naposan zárlatos lett és nem indított, hanem füstölt... Egy napig úgy dolgoztam hogy nem állítottam le az autót :lol: reggel behúzattam magam, és délután vmikor 4-5 felé mentem vissza az önindítóshoz hogy próbáljuk má' meg mégegyszer, kicsit füstmentesebben. A másik csoda hogy kaptam megint újat, amivel azóta sincs gond. Bár ami zárlatos lett, fülre gyorsabban pörgött amikor jó volt, de az eredetitől ez is naggyon messze van :blush: . Nah mindegy azóta kapott egy akksit is, és azóta egész jó. Még a szűrőfűtés, meg a visszacsapó kéne, és hawaii van :)

Jobbulást , és remélem neked elsőre is maradandó önindítód lesz :D

Köszi. Bízom benne hogy nem fogok füstölögni, haver az autovillamosságis, bízom a tudásba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Német motoros td-s astrát vettem de egy istenért sem akar menni 110-nél többel.Ha elveszem tőle a gázt akkor 50 környékén berángat.Olajat,szűrőket cseréltem de nincs javulás. Segítsetek hogy tudom orvosolni a probélmám.Köszi előre is

Próbáld meg a szűrő előtt lévő lyukas csavart, ahova becsatlakozik a tanktól a cső kiszedni, lehet, hogy ott el van dugulva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Német motoros td-s astrát vettem de egy istenért sem akar menni 110-nél többel.Ha elveszem tőle a gázt akkor 50 környékén berángat.Olajat,szűrőket cseréltem de nincs javulás. Segítsetek hogy tudom orvosolni a probélmám.Köszi előre is

Nem kell úgy hajtani egy öreg dízelt, nem elég az a 110? :lol: :blush:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Klíma beépítéssel problémázom továbbra is (93-as a jármű, ehhez a motorhoz pedig úgy néz ki, hogy az Opel csak a frissítés után adott klímát). Arra már rájöttem, hogy az adagoló más a klímás és a nem klímás kocsikban, de (remélhetőleg) ez csak az alapjárat szabályozása miatt kellett. Ami most éppen felmerült az a klímakompresszor meghajtása. A képen látszik, hogy az ékszíjról kapja a hajtást, de a Bosch katalógusában csak egyféle ékszíj szerepel. Szóval: Van körünkben valaki, aki boldog (és nyáron sem izzadt :lol: ) tulajdonosa egy klímás, Isuzu motoros kocsinak és el tudná mondani, hogy miről is kapja a kompresszor a hajtást? (És ha már arra jár, le tudnál fényképezni, hogy mihez van csavarozva a kompresszor? :blush: )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Klíma beépítéssel problémázom továbbra is (93-as a jármű, ehhez a motorhoz pedig úgy néz ki, hogy az Opel csak a frissítés után adott klímát). Arra már rájöttem, hogy az adagoló más a klímás és a nem klímás kocsikban, de (remélhetőleg) ez csak az alapjárat szabályozása miatt kellett. Ami most éppen felmerült az a klímakompresszor meghajtása. A képen látszik, hogy az ékszíjról kapja a hajtást, de a Bosch katalógusában csak egyféle ékszíj szerepel. Szóval: Van körünkben valaki, aki boldog (és nyáron sem izzadt :lol: ) tulajdonosa egy klímás, Isuzu motoros kocsinak és el tudná mondani, hogy miről is kapja a kompresszor a hajtást? (És ha már arra jár, le tudnál fényképezni, hogy mihez van csavarozva a kompresszor? :blush: )

Bár nekem nem dízel, de klímás. Nekem a generátorral és a szervóval együtt van hajtva a klíma kompresszor is. Mégpedig egy hosszbordás szíjjal. :)

Ha gondolod egyszer bemegyek Veszprémbe, aztán megnézheted. Szerintem hasonló rendszer van a benzines és dízelesben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.