Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

A hengerfejen belül tuti nincs semmi szelepeken meg hidrotőkéken kívül viszont kívül a vákuum motor (vagy mi a nyüh) és a hf közt a tűzfal fele van egy menetes valami és abban van valami csavar.

www.tvn.hu_4356e9333b8b6afb4238af4aa806148f.jpg

Jó helyen kaparászok? :D

Link to comment
Megosztás:

A hengerfejen belül tuti nincs semmi szelepeken meg hidrotőkéken kívül viszont kívül a vákuum motor (vagy mi a nyüh) és a hf közt a tűzfal fele van egy menetes valami és abban van valami csavar.

..

Jó helyen kaparászok? :D

Az a szelep a kocsi menetirányával párhuzamosan van.

A képen mire gondolsz??

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor passz, fogalmam sincs mire gondoltok. Ja, amúgy a fékem totál elszállt, még jó, hogy a kézi frankósan műxik. Nem arra a lapátos izére gondoltok ami húzza a vákuum-levegőt mindentől?

ja, msnen onlány vagyok :lol: , ha az kicsit gyorsabb. :D

Link to comment
Megosztás:

Hát ez az olajszivattyú halála lesz, még én is keményebb vákuumot tudok csinálni mert, hogy nem szív semmit se az a retek az is biztos. :lol: :lol: :D

Kezd egyre gyanúsabb lenni nekem ez a kocsi...

Link to comment
Megosztás:

Valahogy meg kellett tudni a fájó valóságot. Telefújtam olajjal blokk + hf minden részét és pöcc neki pár másodpercre fater segítségével. Aztán megint telefújtam, összeraktam és még meg is fordultam gyors 10 másodpercen belül az udvarban, hogy vissza tudjak állni a garázsba meg el is lehessen férni mellette. Ha meg netán megsülne valami része ezek után már mindegy. Úgyis annyiba kerülne javíttatni, hogy ugyanezzel a motorszámmal egy új motort rendelhetnék a gyárból kacatok nélkül. Lehet az lenne a legjobb, még talán örömmel is adnának egyet tiszta olcsón csak legyen valami forgalmuk.

Amúgy meg ennek a trágya motornak 1+4 - 2+3 a gyújtása? :D Mert én nagyon azt néztem ki a főtengely állásából...

Link to comment
Megosztás:

Valahogy meg kellett tudni a fájó valóságot. Telefújtam olajjal blokk + hf minden részét és pöcc neki pár másodpercre fater segítségével. Aztán megint telefújtam, összeraktam és még meg is fordultam gyors 10 másodpercen belül az udvarban, hogy vissza tudjak állni a garázsba meg el is lehessen férni mellette. Ha meg netán megsülne valami része ezek után már mindegy. Úgyis annyiba kerülne javíttatni, hogy ugyanezzel a motorszámmal egy új motort rendelhetnék a gyárból kacatok nélkül. Lehet az lenne a legjobb, még talán örömmel is adnának egyet tiszta olcsón csak legyen valami forgalmuk.

Amúgy meg ennek a trágya motornak 1+4 - 2+3 a gyújtása? :D Mert én nagyon azt néztem ki a főtengely állásából...

Benzinesnek 3-1-2-4 a sorrendje, ha jól tudom.

Link to comment
Megosztás:

Értelmezd! Mondom 1. és 4. henger együtt - 2. és 3. henger szintén együtt. Furcsállom én is de a főtengelyt nézve ez így néz ki és nem minden henger külön 90 fokos eltérésnél gyújt mint a benzinesnél.

Link to comment
Megosztás:

Értelmezd! Mondom 1. és 4. henger együtt - 2. és 3. henger szintén együtt. Furcsállom én is de a főtengelyt nézve ez így néz ki és nem minden henger külön 90 fokos eltérésnél gyújt mint a benzinesnél.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :D Ez már felülmúlja a tudásomat. Még arra gondoltam, hogy a kettő közül csak egyik "akítv", de ez is hülyeség lenne.

Link to comment
Megosztás:

Akkor nyári feladat ikerhengeresíteni az autót, és szeptemberben egy összehasonlító-hétvégét tartunk ahol jól rájövünk miért is nem úgy gyártják eredetileg...

Amúgy olajcsere alkalmával hogy fel volt emelve az eszköz, rájöttünk hogy honnan csöpög a zzolaj. A főtengely végénél gyün ki, a szíjtárcsa meg gyönyörűen szétveri a motortérben, és ettől úszik az olajban a minden. szerelő-skac asszondta "csak" a vezérlést kell leszedni hozzá, hogy ki lehessen cserélni azt a szutykot a végén... Nah mindegy, legalább a vizet nem eszi... :D

Link to comment
Megosztás:

Legalább az úszik, az enyém meg sík száraz. :D

Apropó, a "száraz kenésű" motort nem találták még fel? :lol:

Hát kívül nem száraz az biztos. :lol: csak amivel kívül ken, az bentről jön :lol: dehogynem találták fel, csak elég rövid az élettartama :D ;) még dolgozni kell rajta egy "kicsit"

Link to comment
Megosztás:

Az adalék illetve kopáscsökkentő vagy mi. Én olyan (robbanó)motorra gondoltam aminek nem kell motorolaj (nem kétütemű!) és egyéb katyvasz csak pöcc azt megy... Nos? :D

Link to comment
Megosztás:

Az adalék illetve kopáscsökkentő vagy mi. Én olyan (robbanó)motorra gondoltam aminek nem kell motorolaj (nem kétütemű!) és egyéb katyvasz csak pöcc azt megy... Nos? :D

Gázturbina? :lol: Jó robbanómotornak annyira nem megy el, de ha cumi van azért tud robbanni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.