Reeckatee Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 http://kepfeltoltes.hu/090205/DSC00110_www...ltoltes.hu_.jpg Nem tudom mennyire lessz a segítségedre, de rajtam ne muljon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 először oil gombát cserélnék, de hamar főtengely csapágyas lessz ha nincs nyomás. A másik ,mint régen írtam én jártam úgy hogy az oil szűrő volt rossz mivel a szűrőben is van szelep. Szeretnélek megkérni benneteket hogy szánjatok félpercet 1 szavazásra , nektek semmibe nem kerül nekünk bizony annál többet ér, tehát ha lehet szavazzatok a Jászberényi mentőkre. Köszönöm. http://www.segitsokosan.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Szeretnélek megkérni benneteket hogy szánjatok félpercet 1 szavazásra , nektek semmibe nem kerül nekünk bizony annál többet ér, tehát ha lehet szavazzatok a Jászberényi mentőkre. Köszönöm. http://www.segitsokosan.hu/ Szavaztam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Szeretnélek megkérni benneteket hogy szánjatok félpercet 1 szavazásra , nektek semmibe nem kerül nekünk bizony annál többet ér, tehát ha lehet szavazzatok a Jászberényi mentőkre. Köszönöm. http://www.segitsokosan.hu/ Én is szavaztam! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 először oil gombát cserélnék, de hamar főtengely csapágyas lesz ha nincs nyomás. A másik, mint régen írtam én jártam úgy, hogy az oil szűrő volt rossz mivel a szűrőben is van szelep. Szeretnélek megkérni benneteket hogy szavazzatok a Jászberényi mentőkre. Köszönöm. http://www.segitsokosan.hu/ Szintén + 1 szavazat ment... :D http://kepfeltoltes.hu/090205/DSC00110_www...ltoltes.hu_.jpg Nem tudom mennyire lessz a segítségedre, de rajtam ne muljon :lol: Köszi szépen! Így már okés, tuti ott lesz a gond a szűrőnél mert ha jól látom középre esik -nekem meg pont ott van behorpadva az olajteknő pikli, simán összeszedhetett valami retket de ennyi erővel akár el is dugulhatott. Kérj a nevemben csajodtól egy puszit érte! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 először oil gombát cserélnék, de hamar főtengely csapágyas lessz ha nincs nyomás. A másik ,mint régen írtam én jártam úgy hogy az oil szűrő volt rossz mivel a szűrőben is van szelep. Szeretnélek megkérni benneteket hogy szánjatok félpercet 1 szavazásra , nektek semmibe nem kerül nekünk bizony annál többet ér, tehát ha lehet szavazzatok a Jászberényi mentőkre. Köszönöm. http://www.segitsokosan.hu/ Megvolt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 +1 szavazat. OFF. :lol: Sanci! Még nem szedted le? :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Ha már ennyibe vagyok vele akkor felszedem a deszkákat a garázsban és jobban alá bújok, legalább belenézek a karterba. A deknit se árthat kiegyengetni mert vagy 3-4 éve az utcában kikerültem egy kátyút és az útszél domborulatával smacizott egyet a pikli. Na meg ki tudja még miféle retek lehet benne szal nem árt "ami késik nem múlik alapon". A benyás téma meg egy külön fogalom, nagyjából 200 körül lenne egy c20ne moci mire hivatalosan forgalomképes lenne. Azt csak hirtelen felindulásból mondtam. Bár már nagyon elegem van a hülyeségeiből, ha vennem kell egy szivattyút akkor elérem (sőt, túl is lépem) a 300 ezres beleköltési vonalat ősz óta. :D Annak a proginak a "lelőhelyére" viszont vevő vagyok P.Ü.-ben. :lol: Az olajteknőt óvatosan egyengesd, nekem is be van horpadva, de azt mondta a szerelőm inkább hagyjuk, nehogy a kiegyengetéskor megrepedjen a lemez. A horpadás szélénél lehetséges hogy elreped, mert eléggé élesen van megtörve a lemez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Az olajteknőt óvatosan egyengesd, nekem is be van horpadva, de azt mondta a szerelőm inkább hagyjuk, nehogy a kiegyengetéskor megrepedjen a lemez. A horpadás szélénél lehetséges hogy elreped, mert eléggé élesen van megtörve a lemez. Megfelelő hőmérséklet esetén ez nem következhet be. (8-900 fok. Persze szigorúan acéllemez esetén) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 először oil gombát cserélnék, de hamar főtengely csapágyas lessz ha nincs nyomás. A másik ,mint régen írtam én jártam úgy hogy az oil szűrő volt rossz mivel a szűrőben is van szelep. Szeretnélek megkérni benneteket hogy szánjatok félpercet 1 szavazásra , nektek semmibe nem kerül nekünk bizony annál többet ér, tehát ha lehet szavazzatok a Jászberényi mentőkre. Köszönöm. http://www.segitsokosan.hu/ +1 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Sanci! Még nem szedted le? :lol: :lol: De csak a motortartót vissza kellett tennem mert le kellett szednem a szivattyú csavarja miatt ami a kocsi orra fele esik. A szűrő ugyan kissé meg van gyűrődve viszont a cigifüst simán megy át rajta mindkét irányban -szivattyú fele és felől is, bele fújtam (finom a Mobil olaj :D ). Viszont találtam a teknőben 2 érdekes dolgot, egy valahonnan letört kis fémdarabot és egy másik akármit -az valami alatt lehetett valamikor. Fotók: Nno, véleményeket tanácsokat szivesen hallgatok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 De csak a motortartót vissza kellett tennem mert le kellett szednem a szivattyú csavarja miatt ami a kocsi orra fele esik. A szűrő ugyan kissé meg van gyűrődve viszont a cigifüst simán megy át rajta mindkét irányban -szivattyú fele és felől is, bele fújtam (finom a Mobil olaj :D ). Viszont találtam a teknőben 2 érdekes dolgot, egy valahonnan letört kis fémdarabot és egy másik akármit -az valami alatt lehetett valamikor. Fotók: ... Nno, véleményeket tanácsokat szivesen hallgatok. :lol: Az a kerek a szelep tetejéről a kis közdarab, amire a himba támaszkodik. Ha az lenn volt a karterban, akkor eltört egy himbád minimum. A hidrotőke helyén meg elmegy az olajnyomás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Ahha, na mindjárt azt is meglesem. Nincs véletlen egy gránátod a sufniban "vészprogram" esetére? :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Kicsit nagyok ezek a képek. :D Pedig ADSL.:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Ahha, na mindjárt azt is meglesem. Nincs véletlen egy gránátod a sufniban "vészprogram" esetére? :lol: :lol: :lol: Aaaaaaz nincs, csak füstgranyóm. Az meg ki tudja műxik-e még. Nem vészes a dolog, jobb esetben csak egy himba, hf töm, szd töm, karter töm, töm paszta, új hf csavarok kellenek. :D :D Jah, és a himba többi darabját se hagyd benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 De csak a motortartót vissza kellett tennem mert le kellett szednem a szivattyú csavarja miatt ami a kocsi orra fele esik. A szűrő ugyan kissé meg van gyűrődve viszont a cigifüst simán megy át rajta mindkét irányban -szivattyú fele és felől is, bele fújtam (finom a Mobil olaj :D ). Viszont találtam a teknőben 2 érdekes dolgot, egy valahonnan letört kis fémdarabot és egy másik akármit -az valami alatt lehetett valamikor. Fotók: Nno, véleményeket tanácsokat szivesen hallgatok. ;) :lol: :lol: :D Fejvakarós smile. Az a valami kétségtelenül hasonlít a szelep (sáron) száron lévő bigyóra, csak az hihetetlen, hogy le tudott bukfencezni a karterba. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 :D :lol: :lol: Fejvakarós smile. Az a valami kétségtelenül hasonlít a szelep (sáron) száron lévő bigyóra, csak az hihetetlen, hogy le tudott bukfencezni a karterba. :lol: Eltört a himba, ott van mellette az a kis darab fém, sztem az az egyik darabja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Elszomorító de tény, hogy egy himba sincs darabokban és minden hézagoló a helyén pihen.. Valószínűleg 4 éve ott úszkálhat alul ugyanis akkor zöldkártyán 4200 körüli fordulatnál eldurrant a 2-es hengeré, 6 darabra tört de kipecáztuk belőle (kivéve ezt a hézagolóizét vagy mit és azt a kis törött darabot ezek szerint) viszont mintha a 2.-es henger szelepe kissé görbén állna, a vezérműtengely bütyke szélén fut a cucc. Egy c16nz asconáé került bele akkor gyorsan, azóta tökéletesen szolgál. Idáig? :lol: Fotó: Kicsit nagyok ezek a képek. :D Pedig ADSL 8 Mpixelesek. Nekem meg Pannon EDGE, max 236 kb/s. Ezért jó lenne ha nem idézne vele senki vagy kitörölné belőle a fotóra vonatkozó részt. :lol: "Az a valami kétségtelenül hasonlít a szelep száron lévő bigyóra, csak az hihetetlen, hogy le tudott bukfencezni a karterba" Na ez bennem is felmerült, hogy hogyan tudott. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Elszomorító de tény, hogy egy himba sincs darabokban és minden hézagoló a helyén pihen.. Valószínűleg 4 éve ott úszkálhat alul ugyanis akkor zöldkártyán 4200 körüli fordulatnál eldurrant a 2-es hengeré, 6 darabra tört de kipecáztuk belőle (kivéve ezt a hézagolóizét vagy mit és azt a kis törött darabot ezek szerint) viszont mintha a 2.-es henger szelepe kissé görbén állna, a vezérműtengely bütyke szélén fut a cucc. Egy c16nz asconáé került bele akkor gyorsan, azóta tökéletesen szolgál. Idáig? :lol: Fotó: .. 8 Mpixelesek. Nekem meg Pannon EDGE, max 236 kb/s. Ezért jó lenne ha nem idézne vele senki vagy kitörölné belőle a fotóra vonatkozó részt. :lol: Na ez bennem is felmerült, hogy hogyan tudott. :D Tényleg, mintha ferde lenne. Akkor megvan mindegyik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Kivétel nélkül. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Azotaza, kettes henger szívószelep himba egy kicsit mintha csálén állna. (megelőztek) Mikor cseréltél olajat? Nagyon tisztának tűnik, biztosan használtad az autót? :D Most jut eszemben a hengerfejben van egy rugós szelep, ami a hidtotőkék olajnyomását szabályozza. Az megvan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Kivétel nélkül. :lol: Ha az enyém lenne, visszatenném az olajszívócsonkot, és ráindítanék, egy pillanatra. Megnézném, hogy szív-e a szivattyú. Aztán gyorsan leállíttatnám, nehogy besüljön. De nem merem javasolni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Azotaza, kettes henger szívószelep himba egy kicsit mintha csálén állna. (megelőztek) Mikor cseréltél olajat? Nagyon tisztának tűnik, biztosan használtad az autót? :D Most jut eszemben a hengerfejben van egy rugós szelep, ami a hidtotőkék olajnyomását szabályozza. Az megvan? Télleg. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Kb 3-4 ezret futott, 8 fölé sosem megyek vele -inkább hamarabb leeresztem. És azt a rugós szelepet hol találom? mármint a hengerfejen belül.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Kb 3-4 ezret futott, 8 fölé sosem megyek vele -inkább hamarabb leeresztem. És azt a rugós szelepet hol találom? mármint a hengerfejen belül.. :D Azt így nem nagyon látni, mert a hf vége felé van (most meg nem mondom, melyik végén), és takarja a vez teng ház. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts