Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Teljesen igazad van. Ettől függetlenül vhol el kell kezdeni a korlátozást, de nem a személyautóknál. A terepjárok meg tuti nem valók a naffaluba, azok is eltűnhetnek. A buszok állapota alapján meg nem lenne tömegközlekedés. B)

ui. Még szerencse, hogy nem ott lakom.

Közlekedés szervezés Demszkygrádban 2009!

Arccal a négyesmetró felé eftársak!

No, off vége.

Link to comment
Megosztás:

Teljesen igazad van. Ettől függetlenül vhol el kell kezdeni a korlátozást, de nem a személyautóknál. A terepjárok meg tuti nem valók a naffaluba, azok is eltűnhetnek. A buszok állapota alapján meg nem lenne tömegközlekedés. B)

ui. Még szerencse, hogy nem ott lakom.

Párszor jártam a "naffaluba" és merem állitani hogy helyenként bizony elkel a terepjáró, olyan kritikán aluli utak vannak néhol. ;)

Persze ez mit sem von le annak igazságtartalmából amit irtál. Teljesen jogos!

Link to comment
Megosztás:

Nemigen hiszem, hogy a dízel személyautók miatt kell szmogriadót elrendelni! Elég, ha elmegy melletted egy busz! Pestről, ha kitiltanák a dízel autókat, ugyanolyan szutykos lenne a levegő! Van mire fogniuk! Hosszan lehetne sorolni, mi szennyezi még a levegőt pesten! Demszkynek nem kéne annyit pukiznia! B) ;)

1,7D 4ever!! :blush: :D

Link to comment
Megosztás:

Nemigen hiszem, hogy a dízel személyautók miatt kell szmogriadót elrendelni! Elég, ha elmegy melletted egy busz! Pestről, ha kitiltanák a dízel autókat, ugyanolyan szutykos lenne a levegő! Van mire fogniuk! Hosszan lehetne sorolni, mi szennyezi még a levegőt pesten! Demszkynek nem kéne annyit pukiznia! B) ;)

1,7D 4ever!! :blush: :D

Azért tényekkel nem kellene vitatkozni. Senki nem mondta hogy kizárólag a dízel autók tehetnek róla, de nem véletlen nem a benzineseket emlegetik. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Olyan szinten szerintem közrejátszik, hogy a melegebb ü.anyag könyebben robban be. Meg gondolom a szűrő egy gyenge láncszem a rendszerben a dermedés szempontjából.

Szia!

Knecht szűrőt vettem bele megint. Nem veszek bele semmi olyan noname szarságot, csak márkásat. Gondolom a 2000Ft nem olyan olcsó a pár100-asokhoz képest. Ez az autó majdnem mindent megkap. Nesze Nekem, mégsem indul. Holnap megyek az adagolóshoz, meglátjuk mit fog kiötölni.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy remek ötlet volt, magyarosan be lett vezetve az egész. Csináltak egy olyan szabályozást amivel nem szabályoznak semmit ;) büntetni nem büntetik azt aki nem aznapi rendszámmal közlekedik akkor minek van? Amúgy ellene vagyok, Pösten dolgozom és félig futárként :blush: De akkor is mi értelme bevezetni valamit így? B) Amúgy ezzel az alpesi cuccal valami jót tett a gépnek, nem csak a beindulás, hanem miután beindul. Ezelőtt ha már beindult olyan kedvetlenül mozdult meg mintha a szemét nyomnám a gázpedállal. Most oké, érezni rajta hogy hidege van, de korántsem azzal a szenvedéssel mint eddig. Plusz most kapott némi autópályát is, Fehérvárra mentünk dolgozni egy párszor, és megpakolva a pályán eddig, olyan 130 körül már érezni lehetett rajta hogy qrvára elege van már a kínzásból. Most már az órát nézem mert nem akarom hajtani, így a 140-be is képes bele"szaladni" annélkül h "reklamálna". Félre senki ne értse, nem megy jobban mint eddig, egyszerűen csak sokkal nyugodtabb lett a járása. Kevésbé búgós-remegős-kerregős. Nekem bejött. Csak adhatnák ócsóbbér :D Valaki tud BéPén egy olyan adagolóst akiről pozitív tapasztalati vannak?

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt mindenkinek!

Azoknak akik pénteken jelen voltak: A szerelő szerint megdermedt a gázolaj a rendszerben, történt egy rendszertakarítás és egy gázolajszűrő csere, persze meleg garázsban és 5.000 Ft + a szűrő áráért meggyógyult a technika. Jelenleg többek javaslatára (bizonytalan mennyiségű) benzint locsoltam a tankba és most jónak tűnik. Rermélem tényleg ennyi volt csak a gond. Egyébként az előzőekhez hozzáfűzve: 1x én is próbáltam alpesi csodát, de íyg visszagondolva nem volt semmivel sem jobb mint a mostani 150 HUF-os gázolajom benzinnel bolondítva és az alpesi volt akkor majdnem 270 HUF. Régi tapasztalattal rendelkezőktől kérdezném, hogy ők mire esküdnek a deremedés elleni védelem terén?

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt mindenkinek!

Azoknak akik pénteken jelen voltak: A szerelő szerint megdermedt a gázolaj a rendszerben, történt egy rendszertakarítás és egy gázolajszűrő csere, persze meleg garázsban és 5.000 Ft + a szűrő áráért meggyógyult a technika. Jelenleg többek javaslatára (bizonytalan mennyiségű) benzint locsoltam a tankba és most jónak tűnik. Rermélem tényleg ennyi volt csak a gond. Egyébként az előzőekhez hozzáfűzve: 1x én is próbáltam alpesi csodát, de íyg visszagondolva nem volt semmivel sem jobb mint a mostani 150 HUF-os gázolajom benzinnel bolondítva és az alpesi volt akkor majdnem 270 HUF. Régi tapasztalattal rendelkezőktől kérdezném, hogy ők mire esküdnek a deremedés elleni védelem terén?

Zsír, hogy megint megy a verdád! B) Dermedés ellen legjobb a garázs! ;) Én semmit nem szoktam hozzáönteni. Hála istennek, a legnagyobb hidegben sem volt semmi gondom az indítással.

Link to comment
Megosztás:

Zsír, hogy megint megy a verdád! B) Dermedés ellen legjobb a garázs! ;) Én semmit nem szoktam hozzáönteni. Hála istennek, a legnagyobb hidegben sem volt semmi gondom az indítással.

Igen, a garázs szupi lenne, de hát nem olcsó dolog még egy féltetőt sem összerakni. Most az eletromos vízmelegítő beszerelésén gondolkozok plussz egy takaróponyva. Gondolom már ennek is jobban örülne az autó így télvíz idején. Most éppen ez után a vízmelegítő után keresek a neten, sajna kevés sikerrel. Van rá ötlet, hogy hol találok ilyet? Esetleg van valakinek gyakorlati tapasztalata a használatával kapcsolatban?

Link to comment
Megosztás:

Igen, a garázs szupi lenne, de hát nem olcsó dolog még egy féltetőt sem összerakni. Most az eletromos vízmelegítő beszerelésén gondolkozok plussz egy takaróponyva. Gondolom már ennek is jobban örülne az autó így télvíz idején. Most éppen ez után a vízmelegítő után keresek a neten, sajna kevés sikerrel. Van rá ötlet, hogy hol találok ilyet? Esetleg van valakinek gyakorlati tapasztalata a használatával kapcsolatban?

Szerintem bontóban nézzél szét! Időnként, főleg így télen a szűrőből engedd le a vizet!

Link to comment
Megosztás:

Vagy inkább szűrőcsere, nem egy ördöngős összeg :blush: dermedésre meg fűtött garázs a legjobb ;) akinek van rá módja. B)

Ha vízmelegítőt akarsz akkor zetorosokat környékezz meg, ők tudják leginkább hol lehet olcsón beszerezni -persze a 230V-os verziót. :D

Link to comment
Megosztás:

Igen, a garázs szupi lenne, de hát nem olcsó dolog még egy féltetőt sem összerakni. Most az eletromos vízmelegítő beszerelésén gondolkozok plussz egy takaróponyva. Gondolom már ennek is jobban örülne az autó így télvíz idején. Most éppen ez után a vízmelegítő után keresek a neten, sajna kevés sikerrel. Van rá ötlet, hogy hol találok ilyet? Esetleg van valakinek gyakorlati tapasztalata a használatával kapcsolatban?

vízmelegítő

Link to comment
Megosztás:

Köszi az infókat. Használt már valaki ilyen kütyüt? megéri beszerelni/beszereltetni? Ill. egyáltalán megoldható az Astránál?

Sztem megoldható, de a gázolaj megdermedése ellen nem sokat segít, mivel csak a motort melegíti. Sztem ilyenkor dermedésgátló kell a gázolajba (vagy benzin, vagy az autósboltokban, nagyáruházakban kapható dermedésgátló), ill. nézd meg, hogy műxik-e a gázolajszűrőd fűtése. Ezt úgy tudod megnézni, hogy 0 fok körüli, vagy az alatti hőmérsékleten a kocsi beindítása után egy műszerrel megméred, hogy a gázolajszűrőre menő vastagabb vezetékeken (barna, sárga-piros ha jól rémlik) van-e 12V, ill. leállítás után lehúzod ezeket a vezetékeket, és rámérsz ellenállásmérés állásban a szűrő csatijaira. Ha nem végtelennek méred, akkor elvileg műxik.

Link to comment
Megosztás:

Köszi az infókat. Használt már valaki ilyen kütyüt? megéri beszerelni/beszereltetni? Ill. egyáltalán megoldható az Astránál?

Biztos, hogy megoldható, és akinek nincs garázsa annak jó dolog. Még jobb lenne, ha áramoltatná is a vizet, csak gondolom a vízfűtő szivattyúja akadályozná a vízpumpa munkáját, ezért nem raktak bele. És 13000-ft nem pénz érte. Azon filózom, hova lehetne rakni dugaszt, hogy ne keljen a mociteret nyitogatni, leválasztani a vízmelegítőt a 220-ról. De semmi értelmes nem jut az eszembe. B)

Link to comment
Megosztás:

Azon filózom, hova lehetne rakni dugaszt, hogy ne keljen a mociteret nyitogatni, leválasztani a vízmelegítőt a 220-ról. De semmi értelmes nem jut az eszembe. :D

A motortér valamelyik oldallemezére teszel egy süllyesztett csapfedeles IP55 szabványú dugaljat és már meg is van oldva... :lol: B) ;) :blush:

Link to comment
Megosztás:

Sztem megoldható, de a gázolaj megdermedése ellen nem sokat segít, mivel csak a motort melegíti. Sztem ilyenkor dermedésgátló kell a gázolajba (vagy benzin, vagy az autósboltokban, nagyáruházakban kapható dermedésgátló), ill. nézd meg, hogy műxik-e a gázolajszűrőd fűtése. Ezt úgy tudod megnézni, hogy 0 fok körüli, vagy az alatti hőmérsékleten a kocsi beindítása után egy műszerrel megméred, hogy a gázolajszűrőre menő vastagabb vezetékeken (barna, sárga-piros ha jól rémlik) van-e 12V, ill. leállítás után lehúzod ezeket a vezetékeket, és rámérsz ellenállásmérés állásban a szűrő csatijaira. Ha nem végtelennek méred, akkor elvileg műxik.

Persze, nem is a gázolaj problémára gondoltam, hanem a motornak egy kis kedvesség. Sajna garázsom nincs és nem lenne hülyeség ha pl egy időkapcsolóval reggel indulás előtt mondjuk egy fél órával előmelegítené a vizet. Biztos örülne neki a motor, meg én is ha hamarbb lenne fűtésem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.