Guest Sanci Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Na igen, kinek a papné, kinek ami sikerál... ;) Azért kíváncsi lennék, hogy mik lehetnek feltekeredve az adagolódba. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Na igen, kinek a papné, kinek ami sikerál... ;) Azért kíváncsi lennék, hogy mik lehetnek feltekeredve az adagolódba. B) Nincs azzal semmi gond. Én legalább cserélem a szűrőt. Van aki 6-8 év alatt egyszer sem nyúl hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Na ja, a szerelők egy része csak papíron cserél akiket át tud b***ni aztán jön a csodálkozás, hogy miért nem megy a verda B) ezért jó ha ért hozzá a tulaj és foglalkozik is vele. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Azért nekem nem nagyon koszolódhatott ettől az adagoló Max eltömődik, és nem megy át rajta a nafta, vagy nem annyi. De a kosz sem tud átmenni rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Amikor felújításra került az adagoló és a srác szétkapta biza került benne olyan szöszféle ami a szűrőből való. Na én nem mintha értenék hozzá de azt mondta a cimbi, hogy az tehet 1-2 dologról ami épp nem a legjobb a cuccosnak. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Amikor felújításra került az adagoló és a srác szétkapta biza került benne olyan szöszféle ami a szűrőből való. Na én nem mintha értenék hozzá de azt mondta a cimbi, hogy az tehet 1-2 dologról ami épp nem a legjobb a cuccosnak. B) Persze ez igy igaz. Tudom hogy ezt is cserélni kell. De azért szerintem tizezer az gyakori lenne. Ez sokkal nyagyobb mint a benzinesek benyaszűrője, és szerintem sok tizenéves autóban még soha nem cserélték azt. De biztos nem cserélik tizezrenként. Ez többszöröse méretben annak. Tehát a negyvenezer szerintem nem volt olyan sok neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
unreal Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 sziasztok! didzikének az önindítója azért szarakodott, mert a kommutátor el volt szennyezve a bronzkefe porátólm és az okozott érintkezési hibákat meg talán zárlatokat is forgás közbe... ki lett takarítva alaposan csapágyak átzsírozva, összerakva és szépen indít... előző témákhoz, annyit szólnék, mikor dizi hozzám került, az üa szűrő szétborítva nem úgy nézett ki mint egy szűrő hanem mintha belehánytak volna... a pollenszűrőt nem mesélnémm el,mert az gusztustalanabb volt.... az alpesi dízel nekem nem vált be, semmi változást nem hozozz hidegindításkor, jobban bejött 20% 95ös benya a gázolajhoz adva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béca Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Sziasztok! Béca vagyok. Viszonylag új Astra tulaj. A gép '93-as 1,7 diesel (17 DR motorkód) Caravan. Kb. 2 hónapja van nálam, és most kezdem megismerni/megszeretni B) Vásárláskor a kötelező dolgokat kicseréltettem benne (olaj, szűrők stb.) Állítólag 4 éve volt motor generálozna. Ma reggel viszont érdekes dolgot művelt a drága. Már javában meleg volt a motor (kb. 20 kilométer volt már benne), amikor hirtelen nem reagált a gázadásra, leesett az alapjárat majd egyszerűen leállt. Újraindításnál nem volt gond, de felpörögni nem tudott továbbra sem. Alig tudtam begurulni vele a melóhelyre. Most nem is merek hozzányúlni, nehogy valami komolyabb baja essék. Nekem úgy tűnik, mintha nem kapna elég naftát, mert szinte abszolút nem reagál a gázpedálra. Egyébként úgy tűnik, mintha el lenne tömődve valahol az üzemanyag rendszer. Egyébként gázolaj van benne:) Szóval teljesen tanácstalan vagyok és elkeseredett. Tudtok a leíráom alapján valami okosat mondani? Egyébként a héten volt benne termosztát cserélve, mert a fűtése sem volt igazi, de nem hiszem, hogy a cserének köze lenne a ma reggeli esethez. HELP PLEASE!!! Köszi előre is mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Sziasztok! Béca vagyok. Viszonylag új Astra tulaj. A gép '93-as 1,7 diesel (17 DR motorkód) Caravan. Kb. 2 hónapja van nálam, és most kezdem megismerni/megszeretni B) Vásárláskor a kötelező dolgokat kicseréltettem benne (olaj, szűrők stb.) Állítólag 4 éve volt motor generálozna. Ma reggel viszont érdekes dolgot művelt a drága. Már javában meleg volt a motor (kb. 20 kilométer volt már benne), amikor hirtelen nem reagált a gázadásra, leesett az alapjárat majd egyszerűen leállt. Újraindításnál nem volt gond, de felpörögni nem tudott továbbra sem. Alig tudtam begurulni vele a melóhelyre. Most nem is merek hozzányúlni, nehogy valami komolyabb baja essék. Nekem úgy tűnik, mintha nem kapna elég naftát, mert szinte abszolút nem reagál a gázpedálra. Egyébként úgy tűnik, mintha el lenne tömődve valahol az üzemanyag rendszer. Egyébként gázolaj van benne:) Szóval teljesen tanácstalan vagyok és elkeseredett. Tudtok a leíráom alapján valami okosat mondani? Egyébként a héten volt benne termosztát cserélve, mert a fűtése sem volt igazi, de nem hiszem, hogy a cserének köze lenne a ma reggeli esethez. HELP PLEASE!!! Köszi előre is mindenkinek! Engem is szivatott így az autó! Menet közben elkezdett csökkenni az alapjárat és utána le is fulladt. Vártam egy kicsit és beindult, majd leállt. Nekem a szűrő és az adagoló közti cső farsot szívott! Kicseréltem és semmi baja nem volt. Fel szokott pörögni? Volt olyan is, hogy menet közben csökkent a fordulatszám, nem járt egyenletesen és megállt! Akkor meg a tankból szívott fel nem kevés szutykot! A gázolajszűrő előtt lévő "lyukas csavar" tele volt szutyokkal! Szerintem szedd le a szűrőtől az adagolóig a csövet és takarítsd ki a csatlakozásoknál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Ha nem cserélted az üza szűrőt, akkor azt is tedd meg. Ebként mindazt amit a cartárs írt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béca Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Köszi az eddigieket! Nem vagyok egy műszaki zseni, de azért láttam már csavarhúzót. Szerintetek ezt most gyorsan a cég udvarán ilyen időben meg tudom tenni (mármint, hogy leszedem a csövet és mondjuk kifúvatom valamivel) Vagy hívjak trélert + szakembert és vitessem el a "halottat"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Ma reggel, -25 fokban elsô izzítás után simán indult a gép ám pár másodpercig csattogott mint egy légkalapács. Az önindító efféle klímában érdekes hangokat ad ki, gyönyörüen kerreg...annak ellenére, hogy 2 hete volt meggyógyítva B) Ez az olajkályhák "természetes" válaszreakciója a hidegre? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Köszi az eddigieket! Nem vagyok egy műszaki zseni, de azért láttam már csavarhúzót. Szerintetek ezt most gyorsan a cég udvarán ilyen időben meg tudom tenni (mármint, hogy leszedem a csövet és mondjuk kifúvatom valamivel) Vagy hívjak trélert + szakembert és vitessem el a "halottat"? A tisztitás nem sok idő! Szerintem felesleges trélert hívni! Szedd le a csöveket, takarítsd meg, cseréld ki a gázolajszűrőt! A csavarokkal vigyázz, mert ha nagyon hideg van, nehogy törjenek! (amin a gázolaj megy "jukascsavar"). Ha szűrőt cserélsz, öntsd fel gázolajjal! Ha ezek után is gond van, utána hívhatsz trélert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Ma reggel, -25 fokban elsô izzítás után simán indult a gép ám pár másodpercig csattogott mint egy légkalapács. Az önindító efféle klímában érdekes hangokat ad ki, gyönyörüen kerreg...annak ellenére, hogy 2 hete volt meggyógyítva B) Ez az olajkályhák "természetes" válaszreakciója a hidegre? ;) Szerintem a hidrotőkék nem kaptak megfelelően olajat! Lehet, hogy nagyon dermedt volt az olaj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Szerintem a hidrotőkék nem kaptak megfelelően olajat! Lehet, hogy nagyon dermedt volt az olaj! Könnyen lehet, azért -25 fok már nem piskóta. B) Tegyél ki pohárba olajat, és majd nézd meg reggel, hogyan folyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Könnyen lehet, azért -25 fok már nem piskóta. B) Tegyél ki pohárba olajat, és majd nézd meg reggel, hogyan folyik. Azt szoktam, hogy 2x izzítok, egyszer ráprobálok, ha nem indul 4 fordítás után, ujabb ízzítást követôen ujrapróbálom. Másat nem tudok mit csinálni...no garázs ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béca Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 A tisztitás nem sok idő! Szerintem felesleges trélert hívni! Szedd le a csöveket, takarítsd meg, cseréld ki a gázolajszűrőt! A csavarokkal vigyázz, mert ha nagyon hideg van, nehogy törjenek! (amin a gázolaj megy "jukascsavar"). Ha szűrőt cserélsz, öntsd fel gázolajjal! Ha ezek után is gond van, utána hívhatsz trélert! A gázolajszűrő abban a fekete henger alakú dobozban van a "falon" amibe belemegy egy cső (gondolom a tankból) és ki is jön egy cső amiben van egy átlátszó kis tartály amiben gázolaj van? Illetve: mettől meddig kell megbontani a rendszert? A szűrő kb. mennyit kóstál magyar forintban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 A gázolajszűrő abban a fekete henger alakú dobozban van a "falon" amibe belemegy egy cső (gondolom a tankból) és ki is jön egy cső amiben van egy átlátszó kis tartály amiben gázolaj van? Illetve: mettől meddig kell megbontani a rendszert? A szűrő kb. mennyit kóstál magyar forintban? A szűrő kb. 1000-1200! Igen a szűrő a "falon" van! A szűrő előtt, ahova becsatlakozik a tanktól és utána ahol kijön az adagoló felé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 A gázolajszűrő abban a fekete henger alakú dobozban van a "falon" amibe belemegy egy cső (gondolom a tankból) és ki is jön egy cső amiben van egy átlátszó kis tartály amiben gázolaj van? Illetve: mettől meddig kell megbontani a rendszert? A szűrő kb. mennyit kóstál magyar forintban? Igen az. Nem kell nagyon szétbontani, ha jól emlékszem 2 csavar az egész, viszont mikor pakolod vissza, töltsd föl gázolajjal. A szűrő ezeregynéhány Ft lehet átszámítva...megéri cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Igen az. Nem kell nagyon szétbontani, ha jól emlékszem 2 csavar az egész, viszont mikor pakolod vissza, töltsd föl gázolajjal. A szűrő ezeregynéhány Ft lehet átszámítva...megéri cserélni. Igen, csak arra a két csavarra kell vigyázni, ha kint van a hidegben, mert ha nagyon megdermed, törik! Tapasztalat! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béca Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 A szűrő kb. 1000-1200! Igen a szűrő a "falon" van! A szűrő előtt, ahova becsatlakozik a tanktól és utána ahol kijön az adagoló felé. Nagyon köszi Laleekirály az eddigi segítséget, megyek átugrok az ótósbótba, aztán megpróbálkozom a lehetetlennel. Van esetleg még vmi trükk amire ügyelnem kell? Pl. kell a szűrőházban esetleg valami tömítést is cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Nagyon köszi Laleekirály az eddigi segítséget, megyek átugrok az ótósbótba, aztán megpróbálkozom a lehetetlennel. Van esetleg még vmi trükk amire ügyelnem kell? Pl. kell a szűrőházban esetleg valami tömítést is cserélni? A tömítést adják a szürôvel, csak azt kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Nagyon köszi Laleekirály az eddigi segítséget, megyek átugrok az ótósbótba, aztán megpróbálkozom a lehetetlennel. Van esetleg még vmi trükk amire ügyelnem kell? Pl. kell a szűrőházban esetleg valami tömítést is cserélni? Nincs mit! Nem kell semmi tömítést cserélni, mert az a szűrőn már rajta van! Told be valami meleg helyre és ott csináld, hogy ne legyen nagyon megdermedve semmi. + neked is könnyebb lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béca Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Nincs mit! Nem kell semmi tömítést cserélni, mert az a szűrőn már rajta van! Told be valami meleg helyre és ott csináld, hogy ne legyen nagyon megdermedve semmi. + neked is könnyebb lesz! na 1350-ért hozzájutottam az új szűrőhöz. Azt mondta a bótos bácsi, hogy valami "felcsavarós". Remélem jót vettem. Mondtam neki motorkódot, megnézte a gépbe és ezt adta. Most ha én megbontom a szűrőházat akkor ott dőlni fog a gázolaj? Mert akkor lehet, hogy nem a céges garázsban csinálom, hanem marad az udvar. Nem akarok a főnök orra alá gázolajat törni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 na 1350-ért hozzájutottam az új szűrőhöz. Azt mondta a bótos bácsi, hogy valami "felcsavarós". Remélem jót vettem. Mondtam neki motorkódot, megnézte a gépbe és ezt adta. Most ha én megbontom a szűrőházat akkor ott dőlni fog a gázolaj? Mert akkor lehet, hogy nem a céges garázsban csinálom, hanem marad az udvar. Nem akarok a főnök orra alá gázolajat törni:) Max. pár csepp folyik ki. Nem veszélyes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts