Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Sziasztok!

Félreértettetek!

A teljes gáz az azt jelenti, hogy addig tartod rajta a lábad amig be nem indul. Természetesen nem kell leszabályozási fordulatig forgatni. Az szentségtörés egy hideg dízelmotor esetében...

HA nem kell teljes gázzal indítanod akkor az azt jelenti, hogy jó állapotban van a motorod. Ez a teljes gáz nem az én agyszüleményem, hanem a "Maróti" álltal forgalmazott könyv írja. Természetesen nem kell mindent szentírásként elfogadni amit a könyv ír. De tényleg hatásos ez az indítási forma,(főleg öregecske motornál) nálam bevált. Ki-ki alkalmazza belátása szerint.

Link to comment
Megosztás:

ja -ja :shock:

Homályosíts már föl miaz a vákum sziv..

Én 1 -et tudok azt ami a fékrásegítőt működteti :smt102

Ott a pont :oops:

Azért rajzoltam ide azt is a teendők közé, mert az adagolós azt is említette a szebb járás és a könnyebb indítás érdekében.

Link to comment
Megosztás:

Most nem opelos a kérdés de lehet hogy valaki vágja a választ!

Apu kocsija egy 1.9TD S40 Volvo és eddi igen halkan ment a turbó nem volt az a tipikus fütyülö hangja most egszer csak el kezdett fütyülni de a teljesítményt ledja minimáli amivel gyengébb max 5.ben éreszhető!

Van valakinek ötlete mi lehet a probléma?

Az biztos hogy se a szivó sz a kipufogo oldalon nem kap fals levegőt!

Köszi

Szerintem nem biztos hogy nincs nyomás veszteség, hiszen te írtad hogy gyengült. Nincs ami fogja a turbót , és ezért sípol halhatóbban. " Szerintem" :?

Link to comment
Megosztás:

minek kéne fognia?

Ez csak 1 gondolat, valamiért talán emelkedett a turbó fordszáma :arrow: mert talán lukas a kipuf, vagy repedt valami cső. Ezek csak feltételezések, rákell akasztani gépre és az majd meg mondja. "szerintem" Az enyémen lukas a kipuf és turbó fütyül mint állat mostanság, persze van más hang is. :?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Félreértettetek!

A teljes gáz az azt jelenti, hogy addig tartod rajta a lábad amig be nem indul. Természetesen nem kell leszabályozási fordulatig forgatni. Az szentségtörés egy hideg dízelmotor esetében...

HA nem kell teljes gázzal indítanod akkor az azt jelenti, hogy jó állapotban van a motorod. Ez a teljes gáz nem az én agyszüleményem, hanem a "Maróti" álltal forgalmazott könyv írja. Természetesen nem kell mindent szentírásként elfogadni amit a könyv ír. De tényleg hatásos ez az indítási forma,(főleg öregecske motornál) nálam bevált. Ki-ki alkalmazza belátása szerint.

Hát nem tom, van 1 kopott moci aminek kevés a sűrítésí végnyomása és tele pumpálod gazoil-al :arrow: szerintem nehezebben indul :?

Amikor húzatják a sok dizilt azért szoktak füstölni mert bezabálnak. "szerintem" 8)

Link to comment
Megosztás:

Most nem opelos a kérdés de lehet hogy valaki vágja a választ!

Apu kocsija egy 1.9TD S40 Volvo és eddi igen halkan ment a turbó nem volt az a tipikus fütyülö hangja most egszer csak el kezdett fütyülni de a teljesítményt ledja minimáli amivel gyengébb max 5.ben éreszhető!

Van valakinek ötlete mi lehet a probléma?

Az biztos hogy se a szivó sz a kipufogo oldalon nem kap fals levegőt!

Köszi

mar irtam ott sehol nem kap más levegöt mert azt megnézettük de semmi okosat nme tustak mondani csak hogy az uj turbo 250e forint!

Ja ha itt vagyok kkor mi a aj hogyha már mentem a kocsival kb 10km-t leállok 1-1,5 orára és mikor kimegyek szépen izzítok indításnál mintha az inditó motort valami lefogná, de 3. probálkozásra meg pöcre indul.

szerintem nem aksi mert az most volt 1 éves és méregetük a hévégén megtartja a feszt és bírja a trhelést!

Link to comment
Megosztás:

...Astrahoz már mi indent léehetne enyiért venni lazán lehetne triturbos mert 3 turbot biztos lehet lennyiért venni!

Ne legyél benne biztos, a turbo nem olcsó dolog. Mondjuk az Astráé nemtom mibe fáj, de nálunk az egyik cégautóra (OFF VW LT 2,5TD ON) most adtak árajánlatot gyári új turbóra 268E Ft-ért. Pedig az csak egy fócvágen, nem Volvó.

Link to comment
Megosztás:

semmi baj nincs vele sajna még változó gometriáju turbo van benne és az 1.7 tdből ma azért már kicsalnak 110-120le.

A téma lényege hogy én a kis astramhoz sokkal olcsobban kapok alkatreszt mint drága apukám.

Mondjuk 210 nél kicsit köhög az Astram :D :lol: :lol: ,de akkor még volvo draga ép 8literes fogyasztással tartja a tempot!

Hár ennyit fejlődött a technika! :lol:

De majd egyszer nekem is led hiper szuper ph..........td autom ami ugy fogja vágni a szelet! :)

Link to comment
Megosztás:

Na ma megvolt a nagy szereles! :)

Kipufogoban kicsereltem a tuzkarikat,nemregen lehetett rajta komplett kipufogo csere,es ezt nem csereltek ki,regit tettek vissza,ami eltort/elegett :evil: !

Megszunt a torgyogo hang vegre! :supz:

Bontos csak megszivatott,mert a 3E-ert megvett hovedolemez nem jo,de talan kicsereli hetfon jora,vagy love vissza!Ha nem megverem,eskuszom! :)

Kiszedtuk a generatort,kefek,csapagyak cserelve lettek es a tarcsa is!

Csere utan osszeraktuk,bekot :arrow: FÜST!!! :evil:

Rovidzar volt valahol es a testvezetekrol a szigeteles kezdett leegni!

Kiszed,szetkap,atnez,egy szigetelo alatet(bakelit) kimaradt a diodasor alol,szerencsere semmi baja nem lett,mert hamarabb volt a rovodzar es nem vitte el oket! :wink:

Osszerak,betesz :arrow: ujra fust :evil: :evil:

Kivesz,szetszed ujra,akksi is kivesz,kint proba semmi gond!Muszerrel mar mindent merunk,ok lesz!

Beraktuk,minden ok,nincs fust :wink: csak a nagy kapkodasban elfelejtetettuk megspanolni.Motor indit,gumiszag,nezem a kozben stekklampaval szij ugral,uvoltok,hogy ALLJ!Olyan laza volt hogy atugrott a blokknal a masik szijtarcsara es igy toltes sem volt! :) :shock:

Megfeszit,spanol es azota ok!Csak az a baj,hogy QH szij van most rajta es valami jobb kene majd,de hamarosan veszek valami jobbat,ez pedig megy tartaleknak a csomitartoba!

Kozben csereltem gazolajszurot is es a nyomo oldalba tettem egy visszacsaposzelepet :arrow: konnyebben indul!

Vettem meg uj ablaktorloket en is,valeot,nagyon jok :wink: !

Vonohorog kupakot is vettem vegre :P !

Resolajcsoveket is vettem,bar vastagabb nem volt,azt majd jovoheten cserelem!

Komplett vizpumpa+feszito+gorgo+szij kb 40Ropi es aszem gyari vizpumpaval! :twisted:

Ha az meglesz es fekekeket meg atneztem,talan nem kell mar tobb "komoly" beavatkozas!

Szal akinek generator gondja van hivjon,bekotott szemmel is szetszedem mar!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na ma megvolt a nagy szereles! :)

Kipufogoban kicsereltem a tuzkarikat,nemregen lehetett rajta komplett kipufogo csere,es ezt nem csereltek ki,regit tettek vissza,ami eltort/elegett :evil: !

Megszunt a torgyogo hang vegre! :supz:

Bontos csak megszivatott,mert a 3E-ert megvett hovedolemez nem jo,de talan kicsereli hetfon jora,vagy love vissza!Ha nem megverem,eskuszom! :)

Kiszedtuk a generatort,kefek,csapagyak cserelve lettek es a tarcsa is!

Csere utan osszeraktuk,bekot :arrow: FÜST!!! :evil:

Rovidzar volt valahol es a testvezetekrol a szigeteles kezdett leegni!

Kiszed,szetkap,atnez,egy szigetelo alatet(bakelit) kimaradt a diodasor alol,szerencsere semmi baja nem lett,mert hamarabb volt a rovodzar es nem vitte el oket! :wink:

Osszerak,betesz :arrow: ujra fust :evil: :evil:

Kivesz,szetszed ujra,akksi is kivesz,kint proba semmi gond!Muszerrel mar mindent merunk,ok lesz!

Beraktuk,minden ok,nincs fust :wink: csak a nagy kapkodasban elfelejtetettuk megspanolni.Motor indit,gumiszag,nezem a kozben stekklampaval szij ugral,uvoltok,hogy ALLJ!Olyan laza volt hogy atugrott a blokknal a masik szijtarcsara es igy toltes sem volt! :) :shock:

Megfeszit,spanol es azota ok!Csak az a baj,hogy QH szij van most rajta es valami jobb kene majd,de hamarosan veszek valami jobbat,ez pedig megy tartaleknak a csomitartoba!

Nehéz nap éjszakája :roll:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.