Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ezt hogyan tudom meglesni? (Amugy a benzines dolog elött férfinemiszervául ment minden :lol: )

Egy alapszintű működőképességi vizsgálat, hogy multiméterrel megméred a gyertyákat egyesével, hogy nem szakadt-e valamelyik. Ehhez le kell venni róluk az összekötő fémlemezt vagy kábelt, nem tudom a Tiéd milyen, és mérsz ellenállást a test és a kábelrögzítő csavar között. Amelyiken szakadást mérsz, az rossz. Ezzel ki tudod szűrni a szakadt gyertyákat, de igazából attól, hogy egy gyertya még nem szakadt, lehet esetleg leégve a vége is, ezt pedig csak szemrevételezéssel lehet megállapítani. Sztem próbáld meg kimérni őket, abból már kiderül, ha valamelyik teljesen rossz.

Link to comment
Megosztás:

Kicserélted az izzítógyertyákat?

Ha nem mérd ki, aztán cseréld. Úgyis az lesz a vége. :lol:

Nem tudnám valahogy kipárologtatni a bengát??? Picit kiveszem a tanksapkát, ügyelvén arra hogy ne kerüljön semmi piszok a tankba. Meg tudok szabadulni tôle??? A gyertyákat még nem nézettem meg. De mostanig nem volt baj velük.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudnám valahogy kipárologtatni a bengát??? Picit kiveszem a tanksapkát, ügyelvén arra hogy ne kerüljön semmi piszok a tankba. Meg tudok szabadulni tôle??? A gyertyákat még nem nézettem meg. De mostanig nem volt baj velük.... :lol:

A benzin éghető. Dobj bele egy gyufát, a benzin gyorsan szublimál, a gázolaj megmarad :lol:

Na jó, ezt azért mégsem :lol: Szerintem mindig tankolj rá, hogy híguljon. Vagy szívd le, és bukjál be 5-6-7000 ft-ot. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Ha kiveszem a tanksapkát s teszem fel ugy járok vele lehet vmi baja (menet közben) ??? A gázolaj el tud-e párologni????

Ettől a benzin nem fog elpárologni, de szerintem már nem lehet sok benne. Használd ki majdnem üresre, és utána tankolj. Amúgy, kévés benzintől még nem lehet baja.

Link to comment
Megosztás:

Ettől a benzin nem fog elpárologni, de szerintem már nem lehet sok benne. Használd ki majdnem üresre, és utána tankolj. Amúgy, kévés benzintől még nem lehet baja.

3deci lehet benne össz-vissz....abból meg sztem csak párolgott el rendesen. Az aggaszt, hogy még mindig duvad a bengaszag a tankból s az autó még mindig nem a régi...legalább is az eset elôtt nagyon jól ment, most hidegindításnál fél percig rángat.....

Link to comment
Megosztás:

3deci lehet benne össz-vissz....abból meg sztem csak párolgott el rendesen. Az aggaszt, hogy még mindig duvad a bengaszag a tankból s az autó még mindig nem a régi...legalább is az eset elôtt nagyon jól ment, most hidegindításnál fél percig rángat.....

Ha tényleg fél percig, akkor nem biztos hogy izzítógyertya. De először akkor is azt ellenőrizd. Ha nincs multibigyócsodaműszered, akkor vedd le az összekötő lemezt, vagy kábelt, és az akksiról egy vezetékkel adj egy pillanatra pozitívot a menetes résznek. Ha nem szikrázik, akkor tuti hogy rossz. Mi is igy szurtuk ki. hogy kettő kaka. De fél percig akkor sem szabadna rángatnia, mert ha csak kettő jó, akkor is beindul a motor, és néhány ütem után a másik kettő hengernek is mennie kellene. Öngyulladás.:lol:

Link to comment
Megosztás:

3deci lehet benne össz-vissz....abból meg sztem csak párolgott el rendesen. Az aggaszt, hogy még mindig duvad a bengaszag a tankból s az autó még mindig nem a régi...legalább is az eset elôtt nagyon jól ment, most hidegindításnál fél percig rángat.....

"Eljött a tél, a hűvös tél, így múlik el benne a teljesítmény..."

Te cimbora! Nem olvastad a tankfedélen a cetlit? D mint dízel, nem benya. Szerintem valami retket kioldhatott benne és azért fuldoklik, lehet nem ártana melegen egy kicsit megzavarászni, hátha kiköpné a dzsuvát belőle.

Link to comment
Megosztás:

"Eljött a tél, a hűvös tél, így múlik el benne a teljesítmény..."

Te cimbora! Nem olvastad a tankfedélen a cetlit? D mint dízel, nem benya. Szerintem valami retket kioldhatott benne és azért fuldoklik, lehet nem ártana melegen egy kicsit megzavarászni, hátha kiköpné a dzsuvát belőle.

Vagy nyomatni rá bioetanolt. Ha már lúd, legyen kövér! :lol:

Link to comment
Megosztás:

"Eljött a tél, a hűvös tél, így múlik el benne a teljesítmény..."

Te cimbora! Nem olvastad a tankfedélen a cetlit? D mint dízel, nem benya. Szerintem valami retket kioldhatott benne és azért fuldoklik, lehet nem ártana melegen egy kicsit megzavarászni, hátha kiköpné a dzsuvát belőle.

Hát cimbi tudom, hogy D mint Diesel de leírtam pár oldallal odébb, hogy miért merészeltem bengát is tenni bele. Nem litrekrôl van szó. Lehet az volt a baja, hogy nem kellett volna minden tankolásnál tenni hozzá. De kikérem magamnak, hogy sokkal jobban indult s ment a gép reggelente!

Autószerelô ismerôsnek meséltem, hogy mi történt, aszongya lehet vmi dzsuvát feloldott a benzin, s kéne tegyek bele valami rendszertisztítót. Ő a Valvoline-nak a termékét ajánlotta. Megpróbáljam??? (Azt mondta ettôl tuti visszanyeri az erejét, garantálja)

Link to comment
Megosztás:

Én inkább a tankkal kezdeném aztán az üzemanyagcsövekkel, egy kompresszoros kifúvatástól lehet kiköpné belőle. Ki tudja, hogy mennyi olajsár rakódhatott le benne amit a benya feloldott.

Link to comment
Megosztás:

Jajj te, hát kiborítod a lecsót belőle azt kimosod. Biztos kerül benne ez-az.

Pillanatnyilag szinte tele van a tank, nem akartam addig szétbombázni, még várok picit hátha tisztul a rendszer, oda-oda lépek nekije s gondolkodom vagy a Metabond Megasel rendszertisztítón vagy az ismerôs által ajánlott Valvolineon.

Link to comment
Megosztás:

Megoldjuk! Átfejtjük az enyémbe (az úgyis immunis a benyás anyagra) vagy ha nem sok jönne le akkor van pár 20-as kannám... :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :D

Voltam ótó-fázis mesternél, minden OK!

2 napja szellôztetem a tankot s a rángatás is abbamaradt :D

Kösz mindenkinek a tanácsát!

Link to comment
Megosztás:

No halja Kend! :lol:

Elvan bírva dugulódva a levegőző csöve a Kend hintajának. :lol: :lol:

A tank beöntőnyílástól negy lefelé egy vékony cső, ami a tank oldalén van rögzítve. Ez van eldugulva, vagy a visszafordításnál megtört, és nem szuszog.

A benzint én + 2 - 2,5 liter / telitankolás arányban adagoltam a télen.

Link to comment
Megosztás:

No halja Kend! :D

Elvan bírva dugulódva a levegőző csöve a Kend hintajának. :lol: :lol:

A tank beöntőnyílástól negy lefelé egy vékony cső, ami a tank oldalén van rögzítve. Ez van eldugulva, vagy a visszafordításnál megtört, és nem szuszog.

A benzint én + 2 - 2,5 liter / telitankolás arányban adagoltam a télen.

Benzint még mutatni sem merek neki, nem hogy bele is töltsem :lol:

Ha el van dugulva az a vékony csô, befojásolhatja a menetteljesítményt???

Link to comment
Megosztás:

Nekem a beömlô nyílásnál 2 vékony csô megy le, s mind a kettô az autó hátulja fele irányul. Melyik a szellôzô s hogy szedjem ki?

Konkrétan nem ismerem Őket név szerint, de az egyik a tank tetejére megy, ezen megy ki a levegő a púpjából, a másik a szellőző cső. Ez a beöntő csonktól a tank peremén megy körbe, a túloldalra, ott visszafordul, és egyszercsak vége van. A beöntőben, a tanksapka mögött, az a "doboz" televan mindenféle zörgő izével, és ezek a vackok szelepelik a szagokat illetve a ki-be áramló levegőt. Nem ezzel szokott gond lenni, hanem a csővel.

Nem kell leszedni csak azt a hurkot ellenőrizd le és korrigáld, ha megtört.

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan nem ismerem Őket név szerint, de az egyik a tank tetejére megy, ezen megy ki a levegő a púpjából, a másik a szellőző cső. Ez a beöntő csonktól a tank peremén megy körbe, a túloldalra, ott visszafordul, és egyszercsak vége van. A beöntőben, a tanksapka mögött, az a "doboz" televan mindenféle zörgő izével, és ezek a vackok szelepelik a szagokat illetve a ki-be áramló levegőt. Nem ezzel szokott gond lenni, hanem a csővel.

Nem kell leszedni csak azt a hurkot ellenőrizd le és korrigáld, ha megtört.

Bár én benzines vagyok, a multkor leszedtem a tankot, és a huroknak ami a tank körül van nálam nem volt vége, hanem előrement a motorház felé. Még kérdeztem is, minek az a hurok, de azt mondtátok kell, ne rövidítsem, meg hogy fújjak bele, szelel-e. Szerintem ezt nézd meg te is!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.