hening Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Én nem vagyok mod. :D Éreznétek ha az lennék. :lol: Azért is írtam úgy, ahogy..... De azért ki szoktad osztani a népet. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Azért is írtam úgy, ahogy..... De azért ki szoktad osztani a népet. :lol: :lol: Letettem már róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Egyébként sem az igazi a memóriám,.........Viszont a beállítás előtt semmi ilyen bajom nem volt. Amikor meg már megy, akkor most sincs. Tisztelt sorstársam! A saját tapasztalatom az, hogy elég egy foggal odébb rakni a vezérlést és már nagyon nehezen indul, ha beindul. Az előtöltés állításához kell egy 13-as, 19-es csillagvillás kulcs, egy alkoholos filc, vagy rajztű, és a burkolat leszedéséhez egy 10-es cső, vagy dugókulcs. Nem árt ha van egy lámpád, és esetleg egy söröd. :lol: A lámpa az adagoló kerék környezetének megvilágítására, a sör meg a sikeres műtét utáni jutalom. Először is azt kell ellenőrizni, hogy minden a megfelelő jelen van-e. Ehhez a vezérműtengelyt kell jelre állítani (17-es dugókulccsal a szíjtárcsa végén lévő csavart az óramutató járásával egyező irányba forgatod) és ellenőrizni a főtengelyt és az adagolót. Egy milliméter eltérés előfordulhat. Amennyiben ez rendben van akkor lehet az adagolóra térni, a filccel be kell jelölni a fogazott tárcsa és a középső betét egymáshoz viszonyított pozicióját. Lazítsd fel a 3 db. nyolcas csavart, és az óramutató járásával ellentétes irányba (nagyobb előtöltés) mozditsd el Kb. 1,5 - 2 millimétert. Próbáld beindítani, ha rosszabb lett akkor ugyan ezt ismételd az ellenkező irányba (holtponthoz közelebb) addig amíg nem vagy elégedett az indulásával. Ezután fogyaszd egészséggel a söröcskét. Nem egy tudományos módszer, :lol: de nekem eddig ez volt a legcélravezetőbb megoldás. :lol: Lehet még problémás az automata dúsító beállítása, vagy az azt vezérlő vákumcső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Úgy bizony, így megőrizhetőek a beállítások. A párocskám segített visszatenni a vezérműszíjat és ilyenkor jól jön a "megjegyzés", ha nincs akkor leshettem volna mert 1 foggal arrébb került az adagoló fogaskerekén a szíj. El lehet képzelni mekkora szív@'s lett volna ha nincs összejegyezve. Egy jobbfajta szerelő kapásból így kezdi mielőtt belazítaná a szíjat. A sorrendet meg annyival kiegészíteném, hogy egy kis jó zene sem árt közben. Csak úgy rezgett a trapézlemez a garázsajtón Xray cartárs Blitz mixétől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dovi Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 A saját tapasztalatom az, hogy elég egy foggal odébb rakni a vezérlést és már nagyon nehezen indul, ha beindul.Azt hiszem, hogy ezek alapján akkor most lett arrébb téve, mert most nem akar indulni. Előtte jó volt. Az előtöltés állításához kell egy 13-as, 19-es csillagvillás kulcs, egy alkoholos filc, vagy rajztű, és a burkolat leszedéséhez egy 10-es cső, vagy dugókulcs.Huh! Ilyet még soha nem csináltam, de lehet, hogy ha vasárnap sem sikerül rendbe tenni, akkor rákényszerülök.Biztos ez is olyasmi, ami nem nagy kunszt, épp csak tudni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Jöhet a tél. Reggelente, mióta hidegebb van, darabosan indult a motor. Pár ütem elég kockás volt. Ma megnéztük, két izzítógyertya kuka. Hirtelen felindulásból kicseréltük mind a négyet. Remélem jól választottam, BOSCH gyertyát tettünk bele. Remélem ezzel már nem lesz gond többet.:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Jöhet a tél. Reggelente, mióta hidegebb van, darabosan indult a motor. Pár ütem elég kockás volt. Ma megnéztük, két izzítógyertya kuka. Hirtelen felindulásból kicseréltük mind a négyet. Remélem jól választottam, BOSCH gyertyát tettünk bele. Remélem ezzel már nem lesz gond többet.:lol: Állítólag a Beru jobb, de ha Bosch Duraterm-eket tettetek bele, és nem török gyártmányút, az se rossz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Állítólag a Beru jobb, de ha Bosch Duraterm-eket tettetek bele, és nem török gyártmányút, az se rossz :lol: Azt nem tudom, de 13000 volt a négy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Azt nem tudom, de 13000 volt a négy. Meggyőztél!!! :lol: Nem veszek olajkályhát! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Pedig jó az olajkályha, hidd el.:-) Én NGK izzítókat vettem még tavasszal, de kijött olyan 8 körül a 4 darab. Persze kedvezménnyel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Asszem megöltem az olajkályhám :lol: Mostanában minden tankolásnál töltöttem bengát is, mert sokkal jobban indult reggel, de mindig vigyáztam az arányra. Ma 13L gázolajhoz kapott 2.79 deci bengát. Nem volt semmi gubanc, ám mire hazaértem benzinszagot éreztem az autóban. Nem tudom mitôl vezérelve kivettem a tanksapkát......hát szinte beszivta a fél karom. Kicsit fura volt. Most meg el kellett lépnem vmerre, alig tudtam beindítani az autót, rángat, ingadozik egy keveset a ford. szám...furán kerreg. Vígasztaljon meg vki, hogy nem halt meg szegény :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Asszem megöltem az olajkályhám :lol: Mostanában minden tankolásnál töltöttem bengát is, mert sokkal jobban indult reggel, de mindig vigyáztam az arányra. Ma 13L gázolajhoz kapott 2.79 deci bengát. Nem volt semmi gubanc, ám mire hazaértem benzinszagot éreztem az autóban. Nem tudom mitôl vezérelve kivettem a tanksapkát......hát szinte beszivta a fél karom. Kicsit fura volt. Most meg el kellett lépnem vmerre, alig tudtam beindítani az autót, rángat, ingadozik egy keveset a ford. szám...furán kerreg. Vígasztaljon meg vki, hogy nem halt meg szegény :lol: Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Meggyőztél!!! :lol: Nem veszek olajkályhát! :lol: Na te is értesz hozzá! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Na te is értesz hozzá! :lol: Eddig nem, de mostmár igen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Most volt mindenféle szürô cserélve. Az a baj, (szerintem) hogy rákaptam a benzin-tuningra mert jól indult reggel a verda s jobban is ment de ez már sok volt neki. A fejlemény annyi, hogy kapott még 10L gázolajat és mentem vele vagy 20km....mostmár jól megy, de közbe-közbe még rángat picit. Ha leveszem a tanksapkát jó kis benga-szag érezhetô... Mennyi kell, hogy helyrejöjjön vagy nem is fog helyrejönni? S mitôl volt az a hatalmas sóhajtás a tank részérôl, netán kilehelte a lelkét??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Most volt mindenféle szürô cserélve. Az a baj, (szerintem) hogy rákaptam a benzin-tuningra mert jól indult reggel a verda s jobban is ment de ez már sok volt neki. A fejlemény annyi, hogy kapott még 10L gázolajat és mentem vele vagy 20km....mostmár jól megy, de közbe-közbe még rángat picit. Ha leveszem a tanksapkát jó kis benga-szag érezhetô... Mennyi kell, hogy helyrejöjjön vagy nem is fog helyrejönni? S mitôl volt az a hatalmas sóhajtás a tank részérôl, netán kilehelte a lelkét??? Vagy furd meg a tanksapkát 2-es furóval vagy a szellőző csövet takarítsd ki. Mennyi benya/gázolaj van most benne? Tankold full tele gázolajjal! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Most volt mindenféle szürô cserélve. Az a baj, (szerintem) hogy rákaptam a benzin-tuningra mert jól indult reggel a verda s jobban is ment de ez már sok volt neki. A fejlemény annyi, hogy kapott még 10L gázolajat és mentem vele vagy 20km....mostmár jól megy, de közbe-közbe még rángat picit. Ha leveszem a tanksapkát jó kis benga-szag érezhetô... Mennyi kell, hogy helyrejöjjön vagy nem is fog helyrejönni? S mitôl volt az a hatalmas sóhajtás a tank részérôl, netán kilehelte a lelkét??? Feküdj alá, nem horpadt össze a tank?. Vki itt a fórumon már járt így, neki asszem a levegözőcsö dugult el. De már meg nem mondom benyás volt vagy diesel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Feküdj alá, nem horpadt össze a tank?. Vki itt a fórumon már járt így, neki asszem a levegözőcsö dugult el. De már meg nem mondom benyás volt vagy diesel. :lol: Ivannorbi volt és dízel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Ivannorbi volt és dízel! Kösz, ez gyors volt! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Vagy furd meg a tanksapkát 2-es furóval vagy a szellőző csövet takarítsd ki. Mennyi benya/gázolaj van most benne? Tankold full tele gázolajjal! Most 20-25L gázolaj van benne s vagy 3 deci benga. Merre van a szellözôcsô? Telenyomtam gazolinnal oszt várom lelkesen a változást...úgy döntöttem mégsem szoktatom át bengára az olajkályhát :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Nagyjából helyrejött a kicsike! Ami még nem múlt el az reggel hidegindításkor jelentkezik: Motor begyújt, drn-drn-drn-drn picit rágat majd beáll a szokásos 1100 rot/min, de ha lassan felnyomom 2000-ig akkor rángat. Amint bemelegedik a motor s visszajön 800 rot/min az alapjárati ford.szám már jól müxik. Mi lehet az oka vagy még nem gyógyult ki a történtekbôl? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Nagyjából helyrejött a kicsike! Ami még nem múlt el az reggel hidegindításkor jelentkezik: Motor begyújt, drn-drn-drn-drn picit rágat majd beáll a szokásos 1100 rot/min, de ha lassan felnyomom 2000-ig akkor rángat. Amint bemelegedik a motor s visszajön 800 rot/min az alapjárati ford.szám már jól müxik. Mi lehet az oka vagy még nem gyógyult ki a történtekbôl? Nézesd meg az izzítógyertyákat. Épp most vagyok túl a cserén. Az enyém is igy indult előtte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Nagyjából helyrejött a kicsike! Ami még nem múlt el az reggel hidegindításkor jelentkezik: Motor begyújt, drn-drn-drn-drn picit rágat majd beáll a szokásos 1100 rot/min, de ha lassan felnyomom 2000-ig akkor rángat. Amint bemelegedik a motor s visszajön 800 rot/min az alapjárati ford.szám már jól müxik. Mi lehet az oka vagy még nem gyógyult ki a történtekbôl? Izzítógyertyáid rendben vannak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Nézesd meg az izzítógyertyákat. Épp most vagyok túl a cserén. Az enyém is igy indult előtte. Izzítógyertyáid rendben vannak? Ezt hogyan tudom meglesni? (Amugy a benzines dolog elött férfinemiszervául ment minden :lol: ) Mitôl duvad még mindig 1000-el a bengaszag a tankból???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Ezt hogyan tudom meglesni? (Amugy a benzines dolog elött férfinemiszervául ment minden :lol: ) Mitôl duvad még mindig 1000-el a bengaszag a tankból???? Én annyira nem értek hozzá, de normálisan keveredik a kettő? Nem lehet hogy a fajsúlykülönbség miatt felül van a benzin? Esetleg vmelyik komponense ami a szagot okozza? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts