Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Szóval, úgy tudom az isuzusokból van kétféle..

Mármint a jelzésükből.

Egyiknek a hátulján ott a piros "intercooler" felirat. Ilyen az enyém.

A másik a TDS jelzésű.

Asszem így van.

Éppen ma kaptam vissza az autót. Valamit elbactak a kipuffogó körül, mert mikor állok dől be a füst

az utastérbe..

Azért lehet mert az autóval menni kell nem állni :lol: ....Lehet nincs jól összeillesztve vagy a középsô dob lyukadt ki.

A Tico-val jártam volt így, nagyon nyomta be a kartert az u. térbe....

Link to comment
Megosztás:

Elárulom mi a bibi...."egyhapsi" cartársunk aláírásában találtam a köv: "Astra 1.7D isuzu 1994"

Isuzu mocikkal nem csak 95' után gyártották??? S volt turbó néküli is ???

Szóval, ahogy Johnny is írta, megválaszoltad a kérdésedet:

- 17D, -'92.08, 57LE

- 17DR, '92.09-, 60LE

- X17DTL, 69LE

- TC4EE1 (Isuzu), 82LE

Létezett turbó nélküli Isuzu motor is, Corsákban és Kadettben fordult elő 1500ccm kivitelben, meg ebből ez 1500-asból volt turbós is, tehát Isuzuból is 3 féle volt (tudtommal). Remélem stimmel amit írtam.

Link to comment
Megosztás:

Az enyémen melyik lehet?? (X17DTL, 1995 Július)

Rajta kell lennie, nézd körbe alaposan.

DTL-be asszem Bosch és Valeo került, gyártósortól és évjárattól függően.

Link to comment
Megosztás:

Rajta kell lennie, nézd körbe alaposan.

DTL-be asszem Bosch és Valeo került, gyártósortól és évjárattól függően.

Pontosabban Bosch és Lucas :lol: És sztem nem évjárattól függött.

Ha az adagoló tetején keresztben van egy lengéscsillapító szerű valami, aminek az egyik vége a gázbowden becsatlakozásához megy, az Bosch. Legalábbis 17DR-nél, a DTL-nek lehet más az adagolója :lol:

Link to comment
Megosztás:

Pontosabban Bosch és Lucas :lol: És sztem nem évjárattól függött.

Ha az adagoló tetején keresztben van egy lengéscsillapító szerű valami, aminek az egyik vége a gázbowden becsatlakozásához megy, az Bosch. Legalábbis 17DR-nél, a DTL-nel lehet más az adagolója :lol:

Nincs nekem olyansmi...

Link to comment
Megosztás:

Pontosabban Bosch és Lucas :lol: És sztem nem évjárattól függött.

Ha az adagoló tetején keresztben van egy lengéscsillapító szerű valami, aminek az egyik vége a gázbowden becsatlakozásához megy, az Bosch. Legalábbis 17DR-nél, a DTL-nek lehet más az adagolója :lol:

Az adagoló tipusa független az évjárattól, és a teljesítménytől (kivéve Isuzu). Az isuzu motorból (1.7D) a B corsába, de lehet, hogy csak a combóba, a turbó nélküli verziót szerelték.

Link to comment
Megosztás:

Szóval, úgy tudom az isuzusokból van kétféle..

Mármint a jelzésükből.

Egyiknek a hátulján ott a piros "intercooler" felirat. Ilyen az enyém.

A másik a TDS jelzésű.

Asszem így van.

Éppen ma kaptam vissza az autót. Valamit elbactak a kipuffogó körül, mert mikor állok dől be a füst

az utastérbe..

ettől még nem gondolnám isunak, a kollégám 95-x1,7dtl fastráján szintén ott vigyorog a piros felirat, és német moci van benne.

A TDS az isuzu, az biztos :lol:

ez 1 DTL bosch adagoló

thumb_1210597582.jpg

Link to comment
Megosztás:

Valamit elbactak a kipuffogó körül, mert mikor állok dől be a füst az utastérbe..

Egyébként nem biztos, hogy jól illeszkedik a katalizátorhoz a középső dob, attól is lehet de a hátsó ajtó szigetelésétől is.

Egyébként amit vettem Bosal középdobot annak nem kúpos az illesztése a katalizátor felé hanem csak egy szimpla cső, igencsak fújni fog mellette na de hát megoldjuk...

Link to comment
Megosztás:

Hát a sport légszűrô??? (Utolért a hüjeség :lol: )

Apropó sokat hallok arról, hogy közben nem árt kicsi benyát is adni a dizilnek...ha igaz akkor mennyit s mire jó stb ?

68 lovas turbó dízelbe? Semmit sem jelent, ráadásul azt nagyon karban kell tartani és nem éri meg annyit költeni rá. Akkor jobb ha kerítesz egy 1.9 vagy 2.0 TD OPC mocit bele ha száguldozni akarsz de elég ott egy Fiat MultiJet 1.7 vagy 1.9 moci is bőven.

Benga? Max 2 litert beleborítasz és fullra tankolod. Növeli a gázolaj dermedéspontját de ne feledd, hogy tél előtt nagyon érdemes kicserélni az üzemanyagszűrőt mert hiába a szűrőfűtés -a lerakódott paraffintól nem fogja tudni átszívni a szűrőn a naftát. Én így csinálom téli időszakban de még mínusz 24 fokban is nem azt mondom, hogy kulcsfordításra de könnyen pöccent.

Link to comment
Megosztás:

68 lovas turbó dízelbe? Semmit sem jelent, ráadásul azt nagyon karban kell tartani és nem éri meg annyit költeni rá. Akkor jobb ha kerítesz egy 1.9 vagy 2.0 TD OPC mocit bele ha száguldozni akarsz de elég ott egy Fiat MultiJet 1.7 vagy 1.9 moci is bőven.

Benga? Max 2 litert beleborítasz és fullra tankolod. Növeli a gázolaj dermedéspontját de ne feledd, hogy tél előtt nagyon érdemes kicserélni az üzemanyagszűrőt mert hiába a szűrőfűtés -a lerakódott paraffintól nem fogja tudni átszívni a szűrőn a naftát. Én így csinálom téli időszakban de még mínusz 24 fokban is nem azt mondom, hogy kulcsfordításra de könnyen pöccent.

A pollenszürô kívételével minden most lett cserélve Kedden....kisebb mennyiségre való tankolásnál is lehet bengázni csak be kell tartani az arányt???

Link to comment
Megosztás:

Vajon fordítva is működik? :lol:

Működik bizony! 30-70 arányban megy de még 40-60-ba is elgurul a bengás -jó nagy füsttel.

Tegyél bele és megtudod mitől "púposodik" a hengerfej... :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem is azért mondtam. Próbálkoztak páran (köztük én is) keverni a benyát dízellel de a hengerfej középső része felpúposodott nem is kicsit szóval szerintem nem éri meg, többe kerül a síkolás és a többi mint amennyit nyernél vele.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.