zotya975 Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Hmm.. Nekem. kb. 2 hónapja volt vezérléscserém. Mennyire fontos ilyenkor az azon oldali főtengelyszimmeringcsere ? Mert nekem akkor eszembe se jutott. Csak ha veri az olajat ? Szerintem ha olaj nem folyik nem muszáj, de mivel pár száz forint nincs értelme kihagyni, ha már egyszer bontva van. Persze utólag már kár rágódni rajta. <_< Mi vezérléscserekor cseréltük ezt is meg a veztengelyszimeringet is. Bár nekem volt némi szivárgás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Szerintem ha olaj nem folyik nem muszáj, de mivel pár száz forint nincs értelme kihagyni, ha már egyszer bontva van. Persze utólag már kár rágódni rajta. :D Mi vezérléscserekor cseréltük ezt is meg a veztengelyszimeringet is. Bár nekem volt némi szivárgás. Akkor egy kis hétfő reggeli népnevelés : :huh: Szerintem ha olaj nem folyik, nem muszáj... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Akkor egy kis hétfő reggeli népnevelés : :D Szerintem ha olaj nem folyik, nem muszáj... <_< Ejjj, Te kis népnevelő, Te.... :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Akkor egy kis hétfő reggeli népnevelés : :D Szerintem ha olaj nem folyik, nem muszáj... <_< Jóvan na, hejesirásból :huh: mindig szar voltam, de nagyon szépen rajzolok! :D OFF Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Azt szeretném kérdezni, hogy az üa. szürôt minden olajcserénél kell cserélni vagy az autó után nyomuló kondenzcsík mérete a sorsdöntô ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Azt szeretném kérdezni, hogy az üa. szürôt minden olajcserénél kell cserélni vagy az autó után nyomuló kondenzcsík mérete a sorsdöntô ? Ez nagyban függ attól, hogy milyen időközönként cserélsz olajat. <_< 30ezret simán kibír az üaszűrő. Sokan még tovább is hagyják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Azt szeretném kérdezni, hogy az üa. szürôt minden olajcserénél kell cserélni vagy az autó után nyomuló kondenzcsík mérete a sorsdöntô ? Minden 2. karbantartás alkalmával. De nem teszel benne kárt, ha olajcserekor azt is kicseréled. Nem is nagy összeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Azt szeretném kérdezni, hogy az üa. szürôt minden olajcserénél kell cserélni vagy az autó után nyomuló kondenzcsík mérete a sorsdöntô ? Dízelnél elég évente egyszer,leginkább ősszel javasolt az üaszűrőben felhalomozódott parafin miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Dízelnél elég évente egyszer,leginkább ősszel javasolt az üaszűrőben felhalomozódott parafin miatt. Aha. Most, hogy jön a tél ugy gondoltam kicserélem ezt is. Nem nagy költség, s minden szürôt cserélek ezuttal. A probléma viszont az, hogy az olajtekknô tömítésénél körbe szivárog az olaj és a legtutibb üzletben sem tudnak rendelni uj tômítést <_< ....hogy tudnám megszüntetni a szivárgást a régi tômítés felhasználásával??? (10000km-ként cserélem az olajat Tápi!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Aha. Most, hogy jön a tél ugy gondoltam kicserélem ezt is. Nem nagy költség, s minden szürôt cserélek ezuttal. A probléma viszont az, hogy az olajtekknô tömítésénél körbe szivárog az olaj és a legtutibb üzletben sem tudnak rendelni uj tômítést <_< ....hogy tudnám megszüntetni a szivárgást a régi tômítés felhasználásával??? (10000km-ként cserélem az olajat Tápi!) Pl. Bárdiéknál az Elring gyártmányú 4201 Ft :huh: Amúgy mikor ez enyémet cseréltük, a srác az új tömítést körbenyomta még vmi piros sziloplaszt-szerű szigetelőanyaggal, amit pl. szelepfedélnél, ill. a diesel porlasztócsúcs-tartóinál is használt. Azóta nem ereszt kicsit sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Dízelnél elég évente egyszer,leginkább ősszel javasolt az üaszűrőben felhalomozódott parafin miatt. Mondja ezt egy benzines. <_< :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Mert akkor most hol az igazság ? Mennyi időközönként kell cserélni ? Egy ismerősöm szerint elég cserélni akár kétévente is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Mert akkor most hol az igazság ? Mennyi időközönként kell cserélni ? Egy ismerősöm szerint elég cserélni akár kétévente is.. Szerintem ez inkább kilométer, mint naptárfüggő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Mert akkor most hol az igazság ? Mennyi időközönként kell cserélni ? Egy ismerősöm szerint elég cserélni akár kétévente is.. Minden 2. szervízintervallumnál. De ha akarod, akár minden olaj, szűrőcsere alkalmával is cserélheted. Nem nagy összeg. <_< Szerintem ez inkább kilométer, mint naptárfüggő. Pontosan. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mokamiki1 Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Én minden olajcsere alkalmával (10.000Km) cserélem az olajat, a pollenszűrőt, a légszűrőt, az olajszűrőt, és a gázolajszűrőt! Bármilyen szutyok belekerülhet akár a kútnál is tankoláskor. Nem bízom a véletlenre. Nem egy nagy összeg kb 1.000Ft körül mozog. Viszont meghálálja a kocsi. Az olajteknőre pedig lehet egy akár fekete, vagy ezüst, vagy piros tömítést rakni, olyan paszta dolog, és megszilárdul a hő hatására. Nagyon jó dolog, Nekem 3évet bírt ki a szelepfedél tömítés, és most kezdi átereszteni picit az olajat. A dekli picit macerásabb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Nekem is szeretgetett enyhén szivárogni az olajteknő tömítése, melegen utána húztam picit és megszűnt. Más: adagoló nagynyomású oldalán az az elosztóizé-vastömb (amiből a nyomócsövek jönnek ki) alsó részénél szereti alig észrevehetően ereszteni a dízelanyagot (kissé filmszerűen kerül a környékére), húztam picit utána de akkor is csinálta csak kevésbé, megint húztam utána de nem tudom jó lesz-e. Van valami tömítés ott ami szétmehetett vagy esetleg tud valaki egy linket adni ahol van róla robbantott rajz? Még életemben nem láttam szétszedve és nem akarnám szétkapni úgy, hogy fogalmam sincs hogyan néz ki a belső része. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Nekem is szeretgetett enyhén szivárogni az olajteknő tömítése, melegen utána húztam picit és megszűnt. Más: adagoló nagynyomású oldalán az az elosztóizé-vastömb (amiből a nyomócsövek jönnek ki) alsó részénél szereti alig észrevehetően ereszteni a dízelanyagot (kissé filmszerűen kerül a környékére), húztam picit utána de akkor is csinálta csak kevésbé, megint húztam utána de nem tudom jó lesz-e. Van valami tömítés ott ami szétmehetett vagy esetleg tud valaki egy linket adni ahol van róla robbantott rajz? Még életemben nem láttam szétszedve és nem akarnám szétkapni úgy, hogy fogalmam sincs hogyan néz ki a belső része. Nem ajánlom,hogy szétkapd otthon. Vidd el adagolóshoz és ő szedje szét,de ha már szétkapja cserélje ki a többi tömítést is. Nekem munkadíjjal együtt volt 12E. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Nem ajánlom,hogy szétkapd otthon. Vidd el adagolóshoz és ő szedje szét,de ha már szétkapja cserélje ki a többi tömítést is. Nekem munkadíjjal együtt volt 12E. Javítottam már adagolót (igaz zetorokét) csak még efajtát nem láttam szétszedve azért kérdeztem, hogy van-e tömítés vagy valami alatta, meg a robbantott rajz, hogy van-e benne nyomástartó szelep meg egyéb hasonló kacat. Azért köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Erdekelne, hogy az F Astrák milyen dízelmotrokkal jöttek ki....ugy tudtam az Isuzu csak a TDS esetében volt...németbôl meg 3 féle nem (1,7D 17DR X17DTL) ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Erdekelne, hogy az F Astrák milyen dízelmotrokkal jöttek ki....ugy tudtam az Isuzu csak a TDS esetében volt...németbôl meg 3 féle nem (1,7D 17DR X17DTL) ? A kérdésedben benne van a válasz is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 A kérdésedben benne van a válasz is! :lol: Elárulom mi a bibi...."egyhapsi" cartársunk aláírásában találtam a köv: "Astra 1.7D isuzu 1994" Isuzu mocikkal nem csak 95' után gyártották??? S volt turbó néküli is ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Elárulom mi a bibi...."egyhapsi" cartársunk aláírásában találtam a köv: "Astra 1.7D isuzu 1994" Isuzu mocikkal nem csak 95' után gyártották??? S volt turbó néküli is ??? Ezt nem tom,de irigylem a problémáid! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Ezt nem tom,de irigylem a problémáid! :lol: Nem, nincs problémám csak zavarta az EGO-m, hogy netán nem lennék elég informált e-téren :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Nem, nincs problémám csak zavarta az EGO-m, hogy netán nem lennék elég informált e-téren :lol: Csak aztán nyugodtan aludj ezután! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Szóval, úgy tudom az isuzusokból van kétféle.. Mármint a jelzésükből. Egyiknek a hátulján ott a piros "intercooler" felirat. Ilyen az enyém. A másik a TDS jelzésű. Asszem így van. Éppen ma kaptam vissza az autót. Valamit elbactak a kipuffogó körül, mert mikor állok dől be a füst az utastérbe.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts