Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

A víz fogyás nálam is jelentkezett, de sajnos tudom az okát. A radiátoromból szivárog a wasser, a tünetek a következők: csökken a szint a kiegyenlítőtartályban, furcsa folt jelent meg a szőnyegen a lábtérnél mindkét oldalon, jellegzetes fagyállószag terjeng a kocsiban amikor sokat áll a napon.

A termosztáttal semmi bajom, teszi a dolgát. 1xűen rengeteg a víz a rendszerben és nem bírja felforralni. :lol:

Most jut eszembe (akarom mondani a fejembe), egyszer karácsonyi dugóban indult be a ventilátorom, olyan 100 fok körül. Ez másfél órás dugóban araszolás. (pontosabban Erzsébet Híd, Fogarasi Úti tacskó viszonylaton Kb. 3 óra) a Keleti pu. mellet következett be. Csodálkoztam is mi ez a zúgás? :lol: Azóta nem hallottam felőle, remélem még megvan. :lol:

Link to comment
Megosztás:

JOhnny.....elpártoltál??? :lol:

Nem hiszem el, hogy Dezső és Morzsa elvette tölünk a megrögzött dízeles JOhnnyt... :lol:

Hehe!Dehogy! :lol:

Morzsa városi szórakozós autó,de Dezső minig az első marad.Ezért is került haza,mert itt garázsban pihen,anyámék meg nem használják olyan sokat,pesten meg nem lenne szivem szétküldeni azokon a "fantasztikus" utakon.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Na mi van, mindenki tultett az olajkályhákon vagy csak hibátlanul müxik az egész??? :lol:

Elég baj lenne ha állandóan szerelni kéne az Original Deutschen Technic kócmócot...

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg gondjaim vannak, csak még nem tudom, hogy mi...

A motor még mindig melegszik, ha nagyobb igénybevételnek van kitéve (értsd: 120Km/h), de nem túl, csak olyan 100 fok körülire. Termosztátot cseréltünk benne, azóta a melegedéskori gyengülés, erőtlenedés nem jelentkezik.

Viszont elkezdett olyan morgó-roppanó hangot hallatni. Szépen, egyenletesen jár a motor, a fogyasztás 6l alatt van stabilan, de ez a fémes zaj megvan. Szerelőm azt mondja, hogy a vízpumpának, görgőknek nem ilyen a hangjuk. Próbáljuk kilegelni, hogy mi lehet.

Szétborítottuk a vezérműszíjat és egyelőre még csak az egyik feszítőt cseréltük. Nagyon gatya volt, de nem az adta a hangot. Megyünk sorban: Másik görgő, vízpumpa, szíj.

A melegedés miatt leszedjük a hengerfejet is és felköszörültetjük, illetve nyomáspróbázzuk. (Szerelőm szerint a tömítés mehetett el gyufáért.) Ha a fentiek nem oldják meg a morgást, akkor csak a kar széttárása marad.

Csak alapjáraton hallom (egyébként ugye hangos a motor), ezért egy tipp erejéig felmerül a turbó is. Időnként volt olyan érzésem, mintha nem menne a turbó, de ez persze csak benyomás. Kézzel benyúlva a tengely forgatható, nem szutykos.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem, diesel astra vásárlását tervezem jelenleg c20ne-m van de rengeteget megyek a városban és takarékossági okokból szeretnék váltani.Nem igazán ismerem a motorválasztékot ebben kérnék tanácsot. <_<

Annyit mondtak hogy csak isuzu td-ben gondolkodjak.ja igen F astra az amit tervezek.

persze késöbb szeretném picit izmositani, úgy szeretnék motort választani.tudom hogy a vw nem kell versenyre tuning terén,de mégis melyik motort ajánljátok,mert láttam már td-böl 82-70-75 lovas adatokat is és nem tudom melyik a legjobb motor ezek közül.

előre is köszönöm a segÍtséget! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nehogy azt hidd a dízellel jobban jársz városban (pláne ha sokat járatod hidegen rövid idő múlva dobhatod is ki akármilyen jót kapsz a pénzedért), az enyém ésszel hajtva is 5-7 közt kajol, télen akár 8-at is. Esetleg 1.7-1.9 CDTi mocist nézz (150-175 paci) ha nagyon rohangálni akarsz, vagy cserélj benne motort.

Link to comment
Megosztás:

Nehogy azt hidd a dízellel jobban jársz városban (pláne ha sokat járatod hidegen rövid idő múlva dobhatod is ki akármilyen jót kapsz a pénzedért), az enyém ésszel hajtva is 5-7 közt kajol, télen akár 8-at is. Esetleg 1.7-1.9 CDTi mocist nézz (150-175 paci) ha nagyon rohangálni akarsz, vagy cserélj benne motort.

De ilyen motorok nincsenek F astrában.

Nekem télen sem evett 6.5 nél többet, pedig sokat járok városban. Nem sok a különbség város-országut-autópálya között. 5.5-6.5 között ingadozik. A max. fogyasztásom eddig 6.7 volt télen, csak város, szinte mindig megpakolva.

Link to comment
Megosztás:

De ilyen motorok nincsenek F astrában.

Az Isuzut is bele tudták pakolni, egy Fiaté se komoly problem -elvégre is a G-ben már volt.

Amúgy meg helyzet adja a fogyasztást, van amikor koromfelhő van az ember mögött mert hiába a jófajta téli gumi -egyszerűen kipörög a havon-jégen és lehet gyakorolni a WRC-re...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem, diesel astra vásárlását tervezem jelenleg c20ne-m van de rengeteget megyek a városban és takarékossági okokból szeretnék váltani.Nem igazán ismerem a motorválasztékot ebben kérnék tanácsot. <_<

Annyit mondtak hogy csak isuzu td-ben gondolkodjak.ja igen F astra az amit tervezek.

persze késöbb szeretném picit izmositani, úgy szeretnék motort választani.tudom hogy a vw nem kell versenyre tuning terén,de mégis melyik motort ajánljátok,mert láttam már td-böl 82-70-75 lovas adatokat is és nem tudom melyik a legjobb motor ezek közül.

előre is köszönöm a segÍtséget! :huh:

isuzu , ezt lehet később izmosítani, csak a kérdés az hogy találsz-e jó állapotút. anno 5éve én is minden áron isuzut akartam, aztán belefáradtam a sok leharcolt verda nézegetésébe és vettem 1 .7xdtl-t nem bántam meg.

a fogyi városban jó erős 6-os télen felette.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól tudom akkor az isuzu az a 82le?

Megpróbálok valami jót kifogni 95-96 nál öregebbet úgysem szeretnék vásárolni,csak hát a másik bökkenő az ,hogy 3 ajtósat szeretnék ami igen ritka <_<

A másik bajom hogy egyszer volt dizel autóm egy uno 1.3d :D szóval nem nagyon értek hozzá ,de ha nagyon csattog kerreg csupa olaj akkor nem veszem meg :huh:

Köszönöm a válaszokat segítettek ,már tudom hogy merre induljak s hogy kb mire számithatok.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól tudom akkor az isuzu az a 82le?

Megpróbálok valami jót kifogni 95-96 nál öregebbet úgysem szeretnék vásárolni,csak hát a másik bökkenő az ,hogy 3 ajtósat szeretnék ami igen ritka <_<

A másik bajom hogy egyszer volt dizel autóm egy uno 1.3d :D szóval nem nagyon értek hozzá ,de ha nagyon csattog kerreg csupa olaj akkor nem veszem meg :huh:

Köszönöm a válaszokat segítettek ,már tudom hogy merre induljak s hogy kb mire számithatok.

Igen, 82.

Egy 1.3D és egy 1.3 MultiJet két külön fogalom. A MultiJet alacsony fordulaton ugyanolyan "dízel"-hangú mint az Opelé vagy az Isuzué de taposs oda 2000 körüli fordulatnál és megtudod mi a különbség a kettő közt. Tép mint az állat, az asszonyé legalábbis bár az Panda. Bocs, tudom OFF csak a különbségeket akartam ecsetelni.

Hozzátéve ha nem a komoly erőn és a pörgősségen van a hangsúly akkor ajánlom az X17DTL mocit, nem egy nagy ménes de nem eszi meg a gatyád és nem is egy bajos motor.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.