Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Most olvasgatom a könyvét a kocsinak, és ezek szerint a végsebességének 160-170 kmh körül kellene lennie, az enyém épphogy viszi a 130at. Porlasztócsúcsok most lettek cserélve, adagoló jól be van lőve, nemtom mi lehet a gond. Mert rendben lenne ha 10-15el menne kevesebbet, de majd' 30al. Szerintetek mi lehet a gond? El lenne koszolódva az adagoló? Vagy szimplán már öreg a motor (188ezer km)?

Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit. Az enyémet egyszer alaposan megküldtem és vitte a 170-et de ne hajtsd 15-20 kmnél többet mert valami megbánhatja benne! A rendszertisztító kotyvalékokat meg nem ajánlom mert megesz benne mindenféle gumi és műanyag részt (pl. résolaj visszavezető cső, stb).

-------------------------------------

X17DTL

Link to comment
Megosztás:

Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit. Az enyémet egyszer alaposan megküldtem és vitte a 170-et de ne hajtsd 15-20 kmnél többet mert valami megbánhatja benne! A rendszertisztító kotyvalékokat meg nem ajánlom mert megesz benne mindenféle gumi és műanyag részt (pl. résolaj visszavezető cső, stb).

-------------------------------------

X17DTL

Köszi az ötletet a kopogtatásra, eredménye mindenesetre lett. ;) A középső dobon találtam egy fél tenyérnyi lyukat. Le akartam szedni, a hátsó dobbal össze volt rohadva, most le van vadászva a középső meg a hátsó dob, és kijött belőlük kb 5 liter korom. Vagy egy szatyornyi, vagy hogy mondjam. :rolleyes:

Közben sajna az első dobba beleszakadt az egyik csavar, úgyhogy azt is vehetem le. Másik sajnos, hogy a katalizátor az hegesztve van, nem tudom levenni, de amúgy hajlik, szóval porcelán az már nincs benne.majd lehet nézek egy csövet és levágom a katalizátort, értelme már úgy sincs. Csak műszaki előtt akkor is vennem kell bele másikat.

Link to comment
Megosztás:

Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit.

Na ez nagyon mozgatja a fantáziám, mindjárt meg is püfölöm. Kérdés, hogy mennyire döngessem, és magát a dobot vagy a csövezetet???

Link to comment
Megosztás:

Nem röhögni ;)

Dizilnél is porcelánból van a katalizátor ?

Honnan tudni, hogy törött-e egyébként ?

Úgy tudom abból van ott is.

Meg kell ütögetni kalapácsnyéllel, és ha zörög akkor csere, vagy kidobod belőle, és csővel helyettesíted. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Na ez nagyon mozgatja a fantáziám, mindjárt meg is püfölöm. Kérdés, hogy mennyire döngessem, és magát a dobot vagy a csövezetet???

Végig mindenütt de ne kazánkovács módjára.

Link to comment
Megosztás:

Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod.

Én nem beleztem ki, hanem kimostam sterimobbal :rolleyes: addig jó amíg nem találok helyére csövet. A középső és hátsó dobokat sikerült ívhegesztővel meghegeszteni. Nagyon jó lett a hangja. ;) Sebességről még nemtok mit mondani, soká lett kész.

Link to comment
Megosztás:

Én nem beleztem ki, hanem kimostam sterimobbal :rolleyes: addig jó amíg nem találok helyére csövet. A középső és hátsó dobokat sikerült ívhegesztővel meghegeszteni. Nagyon jó lett a hangja. ;) Sebességről még nemtok mit mondani, soká lett kész.

Nem nagy kunszt kibelezni.

Leveszed,tetejét felnyitod flexxel,aztán kiborítod,ami benne van és visszazárod co-val.

Link to comment
Megosztás:

Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod.

És ez még azért jobb, mert igy nem buksz meg mondjuk egy környezetvédelmi ellenőrzésen,hogy nincs katalizátorod.

Nekem mértek már CO-t az ut melletti parkoloban. Alánézhetnek ha akarnak, ott a katalizátor. Ha az érték nem mis jó azért nem rugnak t.kön mert kivetted.

Link to comment
Megosztás:

És ez még azért jobb, mert igy nem buksz meg mondjuk egy környezetvédelmi ellenőrzésen,hogy nincs katalizátorod.

Nekem mértek már CO-t az ut melletti parkoloban. Alánézhetnek ha akarnak, ott a katalizátor. Ha az érték nem mis jó azért nem rugnak t.kön mert kivetted.

Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?

Link to comment
Megosztás:

Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?

Bontottat vegyél szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?

A műszakin nem néznek bele a kipuffba. :lol: :rolleyes: Félnek a kéményseprőábrázattól. ;) :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?

A 20EFt alatti katalizátor sz@rt se ér,egy normális univerzális olyan 30E körül mozog.

Szerintem vedd le és belezd ki.Zöldkártyát meg feketében intézd,már csak azért is,hogy ne pörgessék szét a düzelt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Érdekelne, hogy van-e valakinek az 1.7-es TD Astrához olyan műszaki rajza, ami a vákuumrendszert mutatja? A csövek pontos bekötését szeretném látni. 1997-es kiadásúhoz (német motor). Ha nincsen, akkor az is segítene, hogy hol keressem.

Előre is köszi a segítséget.

Piro

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Érdekelne, hogy van-e valakinek az 1.7-es TD Astrához olyan műszaki rajza, ami a vákuumrendszert mutatja? A csövek pontos bekötését szeretném látni. 1997-es kiadásúhoz (német motor). Ha nincsen, akkor az is segítene, hogy hol keressem.

Előre is köszi a segítséget.

Piro

Megnézem majd,de függ attól is,hogy milyen adagoló van rajta.

Egyébként miért kell ez neked? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.