Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A katalizátort mivel pótoltátok? Vagy raktál bele másikat? Hogyér van most egy bele való szabályzatlan katalizátor?

Persze pótoltuk: egy darab csővel. :rolleyes:

Egy normális katalizátor úgy 30E körül van.

Elküldve
Most olvasgatom a könyvét a kocsinak, és ezek szerint a végsebességének 160-170 kmh körül kellene lennie, az enyém épphogy viszi a 130at. Porlasztócsúcsok most lettek cserélve, adagoló jól be van lőve, nemtom mi lehet a gond. Mert rendben lenne ha 10-15el menne kevesebbet, de majd' 30al. Szerintetek mi lehet a gond? El lenne koszolódva az adagoló? Vagy szimplán már öreg a motor (188ezer km)?

Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit. Az enyémet egyszer alaposan megküldtem és vitte a 170-et de ne hajtsd 15-20 kmnél többet mert valami megbánhatja benne! A rendszertisztító kotyvalékokat meg nem ajánlom mert megesz benne mindenféle gumi és műanyag részt (pl. résolaj visszavezető cső, stb).

-------------------------------------

X17DTL

Elküldve
Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit. Az enyémet egyszer alaposan megküldtem és vitte a 170-et de ne hajtsd 15-20 kmnél többet mert valami megbánhatja benne! A rendszertisztító kotyvalékokat meg nem ajánlom mert megesz benne mindenféle gumi és műanyag részt (pl. résolaj visszavezető cső, stb).

-------------------------------------

X17DTL

Köszi az ötletet a kopogtatásra, eredménye mindenesetre lett. ;) A középső dobon találtam egy fél tenyérnyi lyukat. Le akartam szedni, a hátsó dobbal össze volt rohadva, most le van vadászva a középső meg a hátsó dob, és kijött belőlük kb 5 liter korom. Vagy egy szatyornyi, vagy hogy mondjam. :rolleyes:

Közben sajna az első dobba beleszakadt az egyik csavar, úgyhogy azt is vehetem le. Másik sajnos, hogy a katalizátor az hegesztve van, nem tudom levenni, de amúgy hajlik, szóval porcelán az már nincs benne.majd lehet nézek egy csövet és levágom a katalizátort, értelme már úgy sincs. Csak műszaki előtt akkor is vennem kell bele másikat.

Elküldve
Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit.

Na ez nagyon mozgatja a fantáziám, mindjárt meg is püfölöm. Kérdés, hogy mennyire döngessem, és magát a dobot vagy a csövezetet???

Elküldve
... Másik sajnos, hogy a katalizátor az hegesztve van, nem tudom levenni, de amúgy hajlik, szóval porcelán az már nincs benne....

Mert széttört, és eltömítette a középső dobot. Amitől aztán nem megy az autó.

Elküldve
Nem röhögni ;)

Dizilnél is porcelánból van a katalizátor ?

Honnan tudni, hogy törött-e egyébként ?

Úgy tudom abból van ott is.

Meg kell ütögetni kalapácsnyéllel, és ha zörög akkor csere, vagy kidobod belőle, és csővel helyettesíted. :rolleyes:

Elküldve
Na ez nagyon mozgatja a fantáziám, mindjárt meg is püfölöm. Kérdés, hogy mennyire döngessem, és magát a dobot vagy a csövezetet???

Végig mindenütt de ne kazánkovács módjára.

Elküldve
Meg kell ütögetni kalapácsnyéllel, és ha zörög akkor csere, vagy kidobod belőle, és csővel helyettesíted. :rolleyes:

Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod.

Elküldve
Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod.

Én nem beleztem ki, hanem kimostam sterimobbal :rolleyes: addig jó amíg nem találok helyére csövet. A középső és hátsó dobokat sikerült ívhegesztővel meghegeszteni. Nagyon jó lett a hangja. ;) Sebességről még nemtok mit mondani, soká lett kész.

Elküldve
Én nem beleztem ki, hanem kimostam sterimobbal :rolleyes: addig jó amíg nem találok helyére csövet. A középső és hátsó dobokat sikerült ívhegesztővel meghegeszteni. Nagyon jó lett a hangja. ;) Sebességről még nemtok mit mondani, soká lett kész.

Nem nagy kunszt kibelezni.

Leveszed,tetejét felnyitod flexxel,aztán kiborítod,ami benne van és visszazárod co-val.

Elküldve
Nem nagy kunszt kibelezni.

Leveszed,tetejét felnyitod flexxel,aztán kiborítod,ami benne van és visszazárod co-val.

Ha volna CO-m már megtettem volna, de az kissé drága házhoz. Se haveroknak, sem ismerősöknek nincs sajnos.

Elküldve
Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod.

És ez még azért jobb, mert igy nem buksz meg mondjuk egy környezetvédelmi ellenőrzésen,hogy nincs katalizátorod.

Nekem mértek már CO-t az ut melletti parkoloban. Alánézhetnek ha akarnak, ott a katalizátor. Ha az érték nem mis jó azért nem rugnak t.kön mert kivetted.

Elküldve
És ez még azért jobb, mert igy nem buksz meg mondjuk egy környezetvédelmi ellenőrzésen,hogy nincs katalizátorod.

Nekem mértek már CO-t az ut melletti parkoloban. Alánézhetnek ha akarnak, ott a katalizátor. Ha az érték nem mis jó azért nem rugnak t.kön mert kivetted.

Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?

Elküldve
Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?

Bontottat vegyél szerintem.

Elküldve
Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?

A műszakin nem néznek bele a kipuffba. :lol: :rolleyes: Félnek a kéményseprőábrázattól. ;) :lol: ;)

Elküldve
Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?

A 20EFt alatti katalizátor sz@rt se ér,egy normális univerzális olyan 30E körül mozog.

Szerintem vedd le és belezd ki.Zöldkártyát meg feketében intézd,már csak azért is,hogy ne pörgessék szét a düzelt.

Elküldve

Sziasztok.

Érdekelne, hogy van-e valakinek az 1.7-es TD Astrához olyan műszaki rajza, ami a vákuumrendszert mutatja? A csövek pontos bekötését szeretném látni. 1997-es kiadásúhoz (német motor). Ha nincsen, akkor az is segítene, hogy hol keressem.

Előre is köszi a segítséget.

Piro

Elküldve
Sziasztok.

Érdekelne, hogy van-e valakinek az 1.7-es TD Astrához olyan műszaki rajza, ami a vákuumrendszert mutatja? A csövek pontos bekötését szeretném látni. 1997-es kiadásúhoz (német motor). Ha nincsen, akkor az is segítene, hogy hol keressem.

Előre is köszi a segítséget.

Piro

Megnézem majd,de függ attól is,hogy milyen adagoló van rajta.

Egyébként miért kell ez neked? :rolleyes:

Elküldve

elöször is üdvözlök mindenkit...

a múlt héten vásároltam egy 94es 1.7D caravan-t...

a motortérben találtam egy szabadon lengedező vákumcsövet...

segítsetek lécci

a kép beszúrás-nál melyik link-et kell bemásolni?

Elküldve
a kép beszúrás-nál melyik link-et kell bemásolni?

Hova töltötted fel?

Azt kell beszúrni,amelyik jpg-re végződik! :rolleyes: Direkt linket a képre.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.