J0hnny Elküldve Június25, 2008 Elküldve Június25, 2008 A katalizátort mivel pótoltátok? Vagy raktál bele másikat? Hogyér van most egy bele való szabályzatlan katalizátor? Persze pótoltuk: egy darab csővel. :rolleyes: Egy normális katalizátor úgy 30E körül van.
Guest Sanci Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Most olvasgatom a könyvét a kocsinak, és ezek szerint a végsebességének 160-170 kmh körül kellene lennie, az enyém épphogy viszi a 130at. Porlasztócsúcsok most lettek cserélve, adagoló jól be van lőve, nemtom mi lehet a gond. Mert rendben lenne ha 10-15el menne kevesebbet, de majd' 30al. Szerintetek mi lehet a gond? El lenne koszolódva az adagoló? Vagy szimplán már öreg a motor (188ezer km)? Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit. Az enyémet egyszer alaposan megküldtem és vitte a 170-et de ne hajtsd 15-20 kmnél többet mert valami megbánhatja benne! A rendszertisztító kotyvalékokat meg nem ajánlom mert megesz benne mindenféle gumi és műanyag részt (pl. résolaj visszavezető cső, stb). ------------------------------------- X17DTL
Rapid Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit. Az enyémet egyszer alaposan megküldtem és vitte a 170-et de ne hajtsd 15-20 kmnél többet mert valami megbánhatja benne! A rendszertisztító kotyvalékokat meg nem ajánlom mert megesz benne mindenféle gumi és műanyag részt (pl. résolaj visszavezető cső, stb). ------------------------------------- X17DTL Köszi az ötletet a kopogtatásra, eredménye mindenesetre lett. ;) A középső dobon találtam egy fél tenyérnyi lyukat. Le akartam szedni, a hátsó dobbal össze volt rohadva, most le van vadászva a középső meg a hátsó dob, és kijött belőlük kb 5 liter korom. Vagy egy szatyornyi, vagy hogy mondjam. :rolleyes: Közben sajna az első dobba beleszakadt az egyik csavar, úgyhogy azt is vehetem le. Másik sajnos, hogy a katalizátor az hegesztve van, nem tudom levenni, de amúgy hajlik, szóval porcelán az már nincs benne.majd lehet nézek egy csövet és levágom a katalizátort, értelme már úgy sincs. Csak műszaki előtt akkor is vennem kell bele másikat.
Reeckatee Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Ha bemelegítetted a mociját a kipuffrendszert olyan 2000-2500-as fordulatnál kopogtasd végig valami keményebb fadarabbal és kidobálja a benne lerakódott retket -lehet dugig van korommal, és néha nem árt megzavarni egy kicsit. Na ez nagyon mozgatja a fantáziám, mindjárt meg is püfölöm. Kérdés, hogy mennyire döngessem, és magát a dobot vagy a csövezetet???
hening Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 ... Másik sajnos, hogy a katalizátor az hegesztve van, nem tudom levenni, de amúgy hajlik, szóval porcelán az már nincs benne.... Mert széttört, és eltömítette a középső dobot. Amitől aztán nem megy az autó.
J0hnny Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Mert széttört, és eltömítette a középső dobot. Amitől aztán nem megy az autó. Pont ezt akartam mondani.
hening Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Pont ezt akartam mondani. Tavaly novemberben én is így jártam. Csak nekem még zörgött si veszettül. :rolleyes:
egyhapsi Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Nem röhögni :rolleyes: Dizilnél is porcelánból van a katalizátor ? Honnan tudni, hogy törött-e egyébként ?
hening Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Nem röhögni ;) Dizilnél is porcelánból van a katalizátor ? Honnan tudni, hogy törött-e egyébként ? Úgy tudom abból van ott is. Meg kell ütögetni kalapácsnyéllel, és ha zörög akkor csere, vagy kidobod belőle, és csővel helyettesíted. :rolleyes:
Guest Sanci Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Na ez nagyon mozgatja a fantáziám, mindjárt meg is püfölöm. Kérdés, hogy mennyire döngessem, és magát a dobot vagy a csövezetet??? Végig mindenütt de ne kazánkovács módjára.
J0hnny Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Meg kell ütögetni kalapácsnyéllel, és ha zörög akkor csere, vagy kidobod belőle, és csővel helyettesíted. :rolleyes: Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod.
hening Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod. Asssssserossz. :rolleyes:
Rapid Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod. Én nem beleztem ki, hanem kimostam sterimobbal :rolleyes: addig jó amíg nem találok helyére csövet. A középső és hátsó dobokat sikerült ívhegesztővel meghegeszteni. Nagyon jó lett a hangja. ;) Sebességről még nemtok mit mondani, soká lett kész.
J0hnny Elküldve Június26, 2008 Elküldve Június26, 2008 Én nem beleztem ki, hanem kimostam sterimobbal :rolleyes: addig jó amíg nem találok helyére csövet. A középső és hátsó dobokat sikerült ívhegesztővel meghegeszteni. Nagyon jó lett a hangja. ;) Sebességről még nemtok mit mondani, soká lett kész. Nem nagy kunszt kibelezni. Leveszed,tetejét felnyitod flexxel,aztán kiborítod,ami benne van és visszazárod co-val.
Rapid Elküldve Június27, 2008 Elküldve Június27, 2008 Nem nagy kunszt kibelezni. Leveszed,tetejét felnyitod flexxel,aztán kiborítod,ami benne van és visszazárod co-val. Ha volna CO-m már megtettem volna, de az kissé drága házhoz. Se haveroknak, sem ismerősöknek nincs sajnos.
Tiv. Elküldve Június27, 2008 Elküldve Június27, 2008 Vagy leveszed,kibelezed és visszarakod. És ez még azért jobb, mert igy nem buksz meg mondjuk egy környezetvédelmi ellenőrzésen,hogy nincs katalizátorod. Nekem mértek már CO-t az ut melletti parkoloban. Alánézhetnek ha akarnak, ott a katalizátor. Ha az érték nem mis jó azért nem rugnak t.kön mert kivetted.
Rapid Elküldve Június27, 2008 Elküldve Június27, 2008 És ez még azért jobb, mert igy nem buksz meg mondjuk egy környezetvédelmi ellenőrzésen,hogy nincs katalizátorod. Nekem mértek már CO-t az ut melletti parkoloban. Alánézhetnek ha akarnak, ott a katalizátor. Ha az érték nem mis jó azért nem rugnak t.kön mert kivetted. Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin?
powerup Elküldve Június27, 2008 Elküldve Június27, 2008 Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin? Bontottat vegyél szerintem.
FPepe Elküldve Június27, 2008 Elküldve Június27, 2008 ...Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor?... 148e Ft.
afonya Elküldve Június28, 2008 Elküldve Június28, 2008 Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin? A műszakin nem néznek bele a kipuffba. :lol: :rolleyes: Félnek a kéményseprőábrázattól. ;) :lol: ;)
J0hnny Elküldve Június28, 2008 Elküldve Június28, 2008 Néztem boltban katalizátort, de gyárit még csak hozni sem tudnak, akkor meg vágni kell szét az egészet, mert most csavarokkal van felfogatva. Nem tudja valaki, hogy mennyi egy gyári katalizátor? A vágós változat 15-16ezer volt, mérettől függően. Vagy inkább belezzem ki? Attól átmegy műszakin? A 20EFt alatti katalizátor sz@rt se ér,egy normális univerzális olyan 30E körül mozog. Szerintem vedd le és belezd ki.Zöldkártyát meg feketében intézd,már csak azért is,hogy ne pörgessék szét a düzelt.
Piro Elküldve Június29, 2008 Elküldve Június29, 2008 Sziasztok. Érdekelne, hogy van-e valakinek az 1.7-es TD Astrához olyan műszaki rajza, ami a vákuumrendszert mutatja? A csövek pontos bekötését szeretném látni. 1997-es kiadásúhoz (német motor). Ha nincsen, akkor az is segítene, hogy hol keressem. Előre is köszi a segítséget. Piro
J0hnny Elküldve Június29, 2008 Elküldve Június29, 2008 Sziasztok. Érdekelne, hogy van-e valakinek az 1.7-es TD Astrához olyan műszaki rajza, ami a vákuumrendszert mutatja? A csövek pontos bekötését szeretném látni. 1997-es kiadásúhoz (német motor). Ha nincsen, akkor az is segítene, hogy hol keressem. Előre is köszi a segítséget. Piro Megnézem majd,de függ attól is,hogy milyen adagoló van rajta. Egyébként miért kell ez neked? :rolleyes:
iytum Elküldve Június29, 2008 Elküldve Június29, 2008 elöször is üdvözlök mindenkit... a múlt héten vásároltam egy 94es 1.7D caravan-t... a motortérben találtam egy szabadon lengedező vákumcsövet... segítsetek lécci a kép beszúrás-nál melyik link-et kell bemásolni?
J0hnny Elküldve Június29, 2008 Elküldve Június29, 2008 a kép beszúrás-nál melyik link-et kell bemásolni? Hova töltötted fel? Azt kell beszúrni,amelyik jpg-re végződik! :rolleyes: Direkt linket a képre.
Recommended Posts