Tiv. Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Ez nem benzines "villogtasunkmárkódokatmertnemtudommiabaja" verda! B) :D ;) ;) Ezt vártam tőled J0hnny. :lol: Mondjuk az enyém megzabál ugy 6- 6.3 at is. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Mit csodálkozol testvérem? :D Ez nem benzines "villogtasunkmárkódokatmertnemtudommiabaja" verda! B) Így van, itt ha gond van, csak sötétben tapogatózhatsz B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Így van, itt ha gond van, csak sötétben tapogatózhatsz B) Mármint aki nem ért hozzá! B) Mit írtam a srácnak elsőre? Üa szűrő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
surnew Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Nem offolni akarok többet nem is írom, csak tájékoztatni akarlak titeket, hogy olcsón egy barátom forgalmaz opeles cuccokat, pl 10W40 opel olaj 5 iter 3500Ft olajszürő levegőszürő a kettő együtt 1000 Ft. és még sok minden más.ha érdekel PÜ.ben írj és adok elérhetőséget postán is küld utánvéttel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Nem offolni akarok többet nem is írom, csak tájékoztatni akarlak titeket, hogy olcsón egy barátom forgalmaz opeles cuccokat, pl 10W40 opel olaj 5 iter 3500Ft olajszürő levegőszürő a kettő együtt 1000 Ft. és még sok minden más.ha érdekel PÜ.ben írj és adok elérhetőséget postán is küld utánvéttel. Lenne egy javaslatom a barátodnak: a 10W40-es Opel olaj helyett nézzen valami jobbat, az nem motorba való. Egyébként jó árak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Lenne egy javaslatom a barátodnak: a 10W40-es Opel olaj helyett nézzen valami jobbat, az nem motorba való. Egyébként jó árak. Most mé má? Bicajláncra nagyon jó! B) Nálunk az olajszűrő 600Ft(gyári),a levegőszűrő 800Ft,ha most a sráctól postázom ugyanott vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Most mé má? Bicajláncra nagyon jó! B) Nem próbáltad még a tankba önteni? :D Megkaptad a pénzt? Nekem jött az sms délelőtt, hogy átment az utalás B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Nem próbáltad még a tankba önteni? ;) Megkaptad a pénzt? Nekem jött az sms délelőtt, hogy átment az utalás B) Tankba? :D Áááá!Nem ettem meszet! ;) Meg persze!Kösz! Ha kell még valami szólj! A váltókar szétszedésről csinálj légyszi majd képeket,mit hogyan,mert én is neki ugrok akkor,csak a rohadt középboxot nincs lelkierőm kiszedni,pedig anélkül nem megy. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Tankba? B) Áááá!Nem ettem meszet! :D Meg persze!Kösz! Ha kell még valami szólj! A váltókar szétszedésről csinálj légyszi majd képeket,mit hogyan,mert én is neki ugrok akkor,csak a rohadt középboxot nincs lelkierőm kiszedni,pedig anélkül nem megy. B) Pedig nem kell kiszedni. Én is csak a váltószoknyát húztam fel ;) , onnan simán hozzá lehet férni. Előretolod a váltókart (pl. 3-asba) és benyúlva a váltókar mellett ki tudod akasztani alul a rögzítőcsapot (a képet hening berakta a Sebességváltó topicba), és már jön is felfelé a váltókar ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Pedig nem kell kiszedni. Én is csak a váltószoknyát húztam fel B) , onnan simán hozzá lehet férni. Előretolod a váltókart (pl. 3-asba) és benyúlva a váltókar mellett ki tudod akasztani alul a rögzítőcsapot (a képet hening berakta a Sebességváltó topicba), és már jön is felfelé a váltókar :D Na akkor hétvégén szétszedem,mint majom a zsebórát! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
surnew Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 FOR DIESEL POWER!!! Csak, hogy ne tünjön el :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
surnew Elküldve Június1, 2008 Megoszt Elküldve Június1, 2008 Na! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június1, 2008 Megoszt Elküldve Június1, 2008 Na! :D Miva? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Június1, 2008 Megoszt Elküldve Június1, 2008 Na! ;) Miva? B) Kééész... :D :D :P Ezek a dízelesek... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 Kééész... :D :D :P Ezek a dízelesek... ;) Talán semmi gond a dizelekkel. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 Talán semmi gond a dizelekkel. :D De! :D Má' megint tankolnom kell. :D A múltkor is tankoltam 48 litert a kútnál, igaz már csak lendületből gurultam az oszlophoz, és 14 ezer valahányszáz pénzet kértek érte. :P ;) :D B) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 De! :P Má' megint tankolnom kell. :D A múltkor is tankoltam 48 litert a kútnál, igaz már csak lendületből gurultam az oszlophoz, és 14 ezer valahányszáz pénzet kértek érte. ;) B) :D :D B) Na és hány km-t mentél vele? Én is tankolok hetente 40-50 litert. Na és? 800 km egy tankkal nem rossz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június3, 2008 Megoszt Elküldve Június3, 2008 Na és hány km-t mentél vele? Én is tankolok hetente 40-50 litert. Na és? 800 km egy tankkal nem rossz. :D Fogalmam sincs, mert a pipátol nem láttam, arról nem is beszélve, hogy nem volt lenullázva a számláló sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június3, 2008 Megoszt Elküldve Június3, 2008 Na és hány km-t mentél vele? Én is tankolok hetente 40-50 litert. Na és? 800 km egy tankkal nem rossz. :D Ennyit már mentem az enyémmel is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Június3, 2008 Megoszt Elküldve Június3, 2008 Ennyit már mentem az enyémmel is :D Én is tudnék ;) (igaz csak hosszútávon :D ). És nem kell azt hallgatnom hogy: TAK-TAK-TAK-TAK... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június3, 2008 Megoszt Elküldve Június3, 2008 Én is tudnék :P (igaz csak hosszútávon :D ). És nem kell azt hallgatnom hogy: TAK-TAK-TAK-TAK... :D Na ez tévhit. Ülj be egyszer mellém. Nem hallasz semmit. Nekem is furcsa volt az elején, de semmi dizelhang nem hallatszi belül. Kint persze hallani, de az engem nem érdekel. Van olyan halk, mint egy benzines. Talán a szigetelése sikerült tul jól, de az biztos hogy bármelyik 10 éves VW megirigyelhetné ezt a csendet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Június3, 2008 Megoszt Elküldve Június3, 2008 Na ez tévhit. Ülj be egyszer mellém. Nem hallasz semmit. Nekem is furcsa volt az elején, de semmi dizelhang nem hallatszi belül. Kint persze hallani, de az engem nem érdekel. Van olyan halk, mint egy benzines. Talán a szigetelése sikerült tul jól, de az biztos hogy bármelyik 10 éves VW megirigyelhetné ezt a csendet. Csatlakozok! Nekem is meglepően csendes. Belül! És alig 5-öt eszik! Bár kissé lomhának érzem, ha a céges után ezt hajtom. 3 hét múlva lesz az első hosszabb utam. Gyula-Keszthely. Apropó! Bocsi az OFF miatt! Kicsi gyerekkel utazunk és nem tudom eldönteni, hogy Kecskemét-Dunaföldvár felé menjek, vagy a pályán Pest felé. (M5-M0-M7) Hétfői napon megyünk és azt mondják, hogy olyankor tragédia az M0-ás. (Reggel) Meg, hogy ha nem a pályán, hanem az 52-esen, akkor az északi vagy a déli parton érdemes? (A legtöbbször északon szoktam a 71-esen, mert ott szerzem be a borocskát! :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június3, 2008 Megoszt Elküldve Június3, 2008 Csatlakozok! Nekem is meglepően csendes. Belül! És alig 5-öt eszik! Bár kissé lomhának érzem, ha a céges után ezt hajtom. 3 hét múlva lesz az első hosszabb utam. Gyula-Keszthely. Apropó! Bocsi az OFF miatt! Kicsi gyerekkel utazunk és nem tudom eldönteni, hogy Kecskemét-Dunaföldvár felé menjek, vagy a pályán Pest felé. (M5-M0-M7) Hétfői napon megyünk és azt mondják, hogy olyankor tragédia az M0-ás. (Reggel) Meg, hogy ha nem a pályán, hanem az 52-esen, akkor az északi vagy a déli parton érdemes? (A legtöbbször északon szoktam a 71-esen, mert ott szerzem be a borocskát! :D) Sztem Dunaföldvár felé a legrövidebb, onnan Simontornyán keresztül a 64-esen Balatonfűzfőig, ott át a 71-esre, és onnan le Keszthelyig az északi oldalon, ha azt jobban szereted, de mehetsz a déli oldalon is, ugy kb. 8km-rel rövidebb, viszont sztem forgalmasabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Június3, 2008 Megoszt Elküldve Június3, 2008 Sztem Dunaföldvár felé a legrövidebb, onnan Simontornyán keresztül a 64-esen Balatonfűzfőig, ott át a 71-esre, és onnan le Keszthelyig az északi oldalon, ha azt jobban szereted, de mehetsz a déli oldalon is, ugy kb. 8km-rel rövidebb, viszont sztem forgalmasabb. Köszi! Többször jártam azon az útvonalon. Csak most a 18 hónapos lányom miatt estem gondolkodóba, hogy pályán hátha rövidebb. Csak ha a 0-ás be lessz dugulva, akkor megszívom! :D Valakinek nincs infója, hogy a 0-ás hétfőnként reggel, az M5 felől az M7-es fele hogyan járható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június3, 2008 Megoszt Elküldve Június3, 2008 Köszi! Többször jártam azon az útvonalon. Csak most a 18 hónapos lányom miatt estem gondolkodóba, hogy pályán hátha rövidebb. Csak ha a 0-ás be lessz dugulva, akkor megszívom! :D Valakinek nincs infója, hogy a 0-ás hétfőnként reggel, az M5 felől az M7-es fele hogyan járható? Az jókora kerülő sztem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts