Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Mondjuk ezek közül a klíma, ami húzósabb, annak talán csak akkor lenne értelme nekiállni, ha egy ugyanilyen motorkódú donort találsz hozzá, és abból mindent átraksz, de sztem ilyen motorral talán nem is volt klímás.

Pontosan ezért érdeklődnék. Hátha találnék valahol egy megfelelő donort ami full extrás... Azért köszönöm a segítséget, kb. én is ennyire tippeltem.

+ első ködlámpa

+ oldal index

Link to comment
Megosztás:

Mentem 375 Km-t úgy, hogy félúton nyomni kellett neki. (130Km/h, óra szerint 140.) Visszafelé inkább 110, mint 120. Végig autópálya, benne kevés Budapest.

Teli tankkal indultam és most fél felett vagyok 2mm-el. Szerintem ez teljesen jó.

Megtankoltam. 5.8-lett.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni tőletek...

Ugyan olvastam már ebben a topicban hasonló problémát, mint amivel küzdök, de sztem nálam nem az lesz a bibi.

17DR kombim van, augusztusban vettem. Semmi motorikus probléma nem volt 15Ekm alatt, amit azóta mentem vele, hétfőn jelenkezett egy olyan, hogy alapjáraton egyszerűen elkezd ingadozni a fordulat, fel-le, aztán szegény olyan mélyre megy, hogy le is áll. Én üzemanyag ellátásra gyanakszom, mivel mióta 300Ft fölé ment az itthoni gázolaj, elkezdtem ukránt tankolni. De azóta minden tankoláshoz teszek Spurit is. Egészen hétfőig sokkal jobban ment a gép így, mint a 100Ft-tal drágább magyar olajjal. Egyébként semmivel sem rosszabb ez az olaj sztem.

No, de megjártam a Mátészalka-Vác, Vác-Mátészalka távot egy nap alatt, kb 610km-t, 5,5-ös fogyasztással, 145km-es csúcssebességgel pályán, amúgy 120-130-as tempóval. Olyan szépen ment, hogy magam sem gondoltam. Ámde mikor hazaértem, leállítottam, beindítottam 1 óra múlva és akkor állt le először. Sohasem csinált még ilyet, épp kint volt a szomszéd, akinek TD corsája van, ő mondta, hogy engedjem le az üzemanyagszűrőből a vizet. Ok, megcsináltam, de a probléma azóta is megvan.

A kérdésem az lenne, hogy elképzelhető-e az, hogy ez a Spuri most kezdi el a trutyit kihozni a rendszerből 3-4000 km használat után? Néztem, nekem nincs semmi bebarmolva az üzemanyagrendszerbe, mint az egyik kollegának itt a fórumon. Levegőszűrőt nemrég cseréltem, mellé nem szív, vagy ilyesmi. Az alapjáratomhoz is eddig zongorát lehetett volna hangolni, most is, ha nem áll le gyönyörú szép. De ma a városban 4x is leállt, hol kereszteződésnél, hol lámpánál, vagy épp ha csak kinyomtam a kuplungot. Elég rossz úgy vezetni, hogy kuplunggal kell gyakorlatilag gázt adni.

Szóval aki használt már ilyen adalékot, az tapasztalt már ilyesmit? Vagy inkább próbáljak egy jó adagolóst keresni?

Bocsi a hosszú hozzászólásért, de csak azért, írtam le mindent, hogy teljes legyen az előzmény.

Előre is köszi minden ötletet!

Geri

Link to comment
Megosztás:

Első körben azonnal gázolajszűrő csere és résolaj cső csere.

Másrészt,ha már kannázol,akkor tessék ülepíteni és szűrni az anyagot.

A spurit felejtsd el,marha drágán veszel kerozint gyakorlatilag.

Az üzemanyag rendszerben nem barmolás szokott lenni,hanem egy visszacsapó szelep utólag.

Link to comment
Megosztás:

Mi? B)

Gondolom már nem "csattog" neki a mocija :P B) . Vagy tévedek? Ha nem tévedek, akkor mi volt a baj?

Nem kellett szétszedni a motort a szelephézagot beállítottuk, és a porlasztót szétszedtük,, meg összeraktuk.Deka füst sincs hidegen semmi csattogás hibátlan lett.Már csak egy előtét ellenállás kell és minden király lesz :D ;) !A www.oszcar.hu-n találtam ellenállást 3900 ft.-ért újat csak az a gáz, hogy nem postázzák , én meg szabolcs megye lordja vagyok ;) :lol: Aki tud írjon már nekem címet, ahol van 4000 körűl ellenállás, és postáznak is!

Link to comment
Megosztás:

Első körben azonnal gázolajszűrő csere és résolaj cső csere.

Másrészt,ha már kannázol,akkor tessék ülepíteni és szűrni az anyagot.

A spurit felejtsd el,marha drágán veszel kerozint gyakorlatilag.

Az üzemanyag rendszerben nem barmolás szokott lenni,hanem egy visszacsapó szelep utólag.

Meg is vettem már, csak én nem tudtam a szűrőt cserélni, nem akart megindulni, úgyhogy nem erőltettem, holnap ha minden jól megy a szerelő srác lecseréli. Spurit abba hagyom, kíváncsi vagyok, mi lesz. Résolajcsöveket már cseréltem, meg zárókupakot is.

A gázolajra odafigyelek amúgy, amikor kannába kerül is szűrőn megy át, meg amikor a tankba, akkor is, szóval sztem azzal nincs gond, de még jobban odafigyelek rá.

Holnap már okosabb leszek, mert ha szűrőcsere után is vacakol, akkor lesz igazán gond...

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Meg is vettem már, csak én nem tudtam a szűrőt cserélni, nem akart megindulni, úgyhogy nem erőltettem, holnap ha minden jól megy a szerelő srác lecseréli. Spurit abba hagyom, kíváncsi vagyok, mi lesz. Résolajcsöveket már cseréltem, meg zárókupakot is.

A gázolajra odafigyelek amúgy, amikor kannába kerül is szűrőn megy át, meg amikor a tankba, akkor is, szóval sztem azzal nincs gond, de még jobban odafigyelek rá.

Holnap már okosabb leszek, mert ha szűrőcsere után is vacakol, akkor lesz igazán gond...

Köszi a segítséget!

Akkor majd tovább keresük a gondot.

Milyen adagoló van a gépen?

Link to comment
Megosztás:

Akkor majd tovább keresük a gondot.

Milyen adagoló van a gépen?

Köszi B)

Ha minden jól megy, akkor szombaton viszem egy kimondottan adagolós emberkéhez, azt mondta, hogy nyugi, akármi gondja van, megcsinálja. Látott már ilyet, de nem a gázolajtól van, hanem inkább az adalék rakta tele trutyival, mikor meglett picit húzatva pályán.

Mert amúgy nem szoktam huzatni, kicsit el is volt lustulva. Az üzemanyagszűrő csere sajna nem segített csak szebb a hangja, ha már jár B) De azért egy előszűrőt kap majd, mert volt már tankcserém, aztán úgy kellett bejátszani a szűrőházba a két kis csövet, ami a szintmérőről jön. Lehet, hogy lecsúszott vmelyik azóta, aztán ha ott nem fogja meg a koszt, akkor már csak a rendes szűrő marad.

Na, majd szombaton már többet tudok mondani és köszi az eddigi tanácsokat is...

Ja, az adagolót nem tudom, hogy milyen típusú, majd megkérdem a szakit.

Link to comment
Megosztás:

Köszi B)

Ha minden jól megy, akkor szombaton viszem egy kimondottan adagolós emberkéhez, azt mondta, hogy nyugi, akármi gondja van, megcsinálja. Látott már ilyet, de nem a gázolajtól van, hanem inkább az adalék rakta tele trutyival, mikor meglett picit húzatva pályán.

Mert amúgy nem szoktam huzatni, kicsit el is volt lustulva. Az üzemanyagszűrő csere sajna nem segített csak szebb a hangja, ha már jár B) De azért egy előszűrőt kap majd, mert volt már tankcserém, aztán úgy kellett bejátszani a szűrőházba a két kis csövet, ami a szintmérőről jön. Lehet, hogy lecsúszott vmelyik azóta, aztán ha ott nem fogja meg a koszt, akkor már csak a rendes szűrő marad.

Na, majd szombaton már többet tudok mondani és köszi az eddigi tanácsokat is...

Ja, az adagolót nem tudom, hogy milyen típusú, majd megkérdem a szakit.

és mi az a trutyi ami át fér a nagy szűrőn? kiváncsi vagyok rá mi a baja de inkább a nagy hajsza tett be az adagolónak mint a trutyi.

Link to comment
Megosztás:

Szerencsére magától megoldódott a probléma. Az adagolós fickó megnézte, meg minden, nem talált hibát. Azt mondta, hogy nincs 30-40ekm, mióta átnézték, felújították.

Közben el is múlt ez a jelenség. Megvolt a szűrőcsere is. Annyit tanácsolt, hogy járjak ki úgy 10-15l gázolajat, hogy kimondottan rendszertisztítót töltök hozzá, egy teljes flakonnal, de olyat, amiben nincs cetánszám növelő, meg ilyesmi. Úgyhogy most azt fogyasztgatom, eddig jónak tűnik.

De azon csodálkozom, hogy hogyan megy el 60l gázolajjal 1200km-t úgy, hogy ebből 500km autópálya volt B) Ez így testvérek között is 5l-es átlagfogyasztás B) Nem rossz, nem bántam meg, hogy emellett az autó mellett döntöttem...

Link to comment
Megosztás:

De azon csodálkozom, hogy hogyan megy el 60l gázolajjal 1200km-t úgy, hogy ebből 500km autópálya volt B) Ez így testvérek között is 5l-es átlagfogyasztás :D Nem rossz, nem bántam meg, hogy emellett az autó mellett döntöttem...

Mit csodálkozol testvérem? ;)

Ez nem benzines "villogtasunkmárkódokatmertnemtudommiabaja" verda! B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.