Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
az mennyi bontással jár ill mennyibe kerülhet?

Az árát ne kérdezd, nem dieles vok.

Le kell szedni a megesnyomású csöveket, a résolajcsöveket, mag a visszafolyócsövet, aztán sztem ki lehet szedni a porlasztókat.

De inkább műhelyben csináltasd, mert be kell állítani a porlasztási nyomást is.

Elküldve
Az árát ne kérdezd, nem dieles vok.

Le kell szedni a megesnyomású csöveket, a résolajcsöveket, mag a visszafolyócsövet, aztán sztem ki lehet szedni a porlasztókat.

De inkább műhelyben csináltasd, mert be kell állítani a porlasztási nyomást is.

persze ott akarom csak godoltam utánaérdeklődök egy kicsit, hogy mire számítsak

Elküldve
persze ott akarom csak godoltam utánaérdeklődök egy kicsit, hogy mire számítsak

Ott lax a nagy diziles guru (JOHnny) B) B) mellett kérdezdd meg őt hogy hova szokta vinni.

Elküldve

Ugye a képen jelölt bizbaz az EGR szelep?

Pontosan hogyan is kell kiiktatni?

S3700002-mini.jpg

(Most szedjük le a porlasztókat, hogy holnap be legyen vizsgálva, állítva, illetve szükség esetén porlasztócsúcsok cserélve.)

Elküldve
(Most szedjük le a porlasztókat, hogy holnap be legyen vizsgálva, állítva, illetve szükség esetén porlasztócsúcsok cserélve.)

akkor egy "csónakban" evezünk én is holnap viszem az autót oda ahol az adagolót csináltattam ott műszerrel bemérik, hogy biztos jó legyen

Elküldve

isuzu motornál a szelephézag beállítás nagy munka,úgy értem, hogy sokat kell bontani valamint ha a hengerfejet levesszük, azt mindíg kell síkolni???

Elküldve

udv mindenkinek

eleg reg nem voltam forumon, mindenkinek jol megy a gepezet?

az lenne a kerdesem, h ki mennyire van megelegedve a karosszeria idot-allo kepessegevel???

Fujta mar le vki az auto aljat korrozio vedelem vegett???...Erdekelne 1-2 tipp ha van vkinek tapasztalata!

Elküldve

Tegnap este visszakaptam a porlasztóimat.

Szaki bemérte és azt találta, hogy 120 valamivel nyomja be a naftát. De észrevette azt is, hogy valami tüskék szorulnak benne. Ezt megcsinálta és a 120-ból így lett 110. Ezt követően beállította 135-re, én meg visszakaptam és beszereltük.

Lényegesen kopogósabb lett a hangja. Nem érzem, hogy másképp menne, pedig egyúttal az AGR dolgot is megvarázsoltuk. Fogyasztás változást meg még nem tudom.

Elküldve
Tegnap este visszakaptam a porlasztóimat.

Szaki bemérte és azt találta, hogy 120 valamivel nyomja be a naftát. De észrevette azt is, hogy valami tüskék szorulnak benne. Ezt megcsinálta és a 120-ból így lett 110. Ezt követően beállította 135-re, én meg visszakaptam és beszereltük.

Lényegesen kopogósabb lett a hangja. Nem érzem, hogy másképp menne, pedig egyúttal az AGR dolgot is megvarázsoltuk. Fogyasztás változást meg még nem tudom.

Persze hogy kopogósabb, mikor megemelték a nyomást. Ez természetes.

Elküldve
Lényegesen kopogósabb lett a hangja. Nem érzem, hogy másképp menne, pedig egyúttal az AGR dolgot is megvarázsoltuk. Fogyasztás változást meg még nem tudom.

Előtöltés biztos jól áll?

Milyen adagoló van a tiéden?

Elküldve

Megkérhetnék egy Isuzu motoros kollégát, hogy csatoljon egy képet a füstcsavar helyéről? (Füstölést kellene csökkentenem. B) )

Elküldve
Előtöltés biztos jól áll?
Tudja csuda. Holnap megyek egy hosszút, oszt kiderül. Nem gondolom, hogy baja kopogósság, mert nem beteg hangja van, hanem olyan dieseles kereplős.

Milyen adagoló van a tiéden?
Bosch.
Elküldve
Tudja csuda. Holnap megyek egy hosszút, oszt kiderül. Nem gondolom, hogy baja kopogósság, mert nem beteg hangja van, hanem olyan dieseles kereplős.

Bosch.

Azért az előtöltést megnézetném azért,a bosch-nál hidegen kicsit kopogósabb a hang!

Elküldve

Sziasztok!

2007óta vagyok boldog tulajdonosa egy 1.7D (Opel motoros) Astrának. Most donor autót szeretnék vásárolni, ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem:

Az F szériában milyen extrák voltak? Ha esetleg van valakinek évkönyve, vagy bármilyen leírása erről azt örömmel venném.

Üdv.

tepsi

Elküldve
Az F szériában milyen extrák voltak? Ha esetleg van valakinek évkönyve, vagy bármilyen leírása erről azt örömmel venném.

Üdv.

tepsi

Én csak arról tudok nyilatkozni,ami nekem bekerült:

-ülésfűtés

-elektromosan fütött és állítható tükrök

-kp zár

-elektromos ablak

Amit még lehet:

-klima

-tetőablak

-szervó

Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Elküldve
Én csak arról tudok nyilatkozni,ami nekem bekerült:

-ülésfűtés

-elektromosan fütött és állítható tükrök

-kp zár

-elektromos ablak

Amit még lehet:

-klima

-tetőablak

-szervó

Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Mondjuk ezek közül a klíma, ami húzósabb, annak talán csak akkor lenne értelme nekiállni, ha egy ugyanilyen motorkódú donort találsz hozzá, és abból mindent átraksz, de sztem ilyen motorral talán nem is volt klímás.

Elküldve

No, megvolt a porlasztó bizgerélés utáni teszt.

Mentem 375 Km-t úgy, hogy félúton nyomni kellett neki. (130Km/h, óra szerint 140.) Visszafelé inkább 110, mint 120. Végig autópálya, benne kevés Budapest.

Teli tankkal indultam és most fél felett vagyok 2mm-el. Szerintem ez teljesen jó.

Elküldve
Én csak arról tudok nyilatkozni,ami nekem bekerült:

-ülésfűtés

-elektromosan fütött és állítható tükrök

Hééé! Ezt a tükör dolgot hogy oldottad meg? Fűthető tükör lapom van már nekem is, de azt néztem, hogy komolyabb barmolás nélkül nem tudnám a vezetékét átvinni az ajtóba. Van ennek valami trükkje?
Elküldve
Hééé! Ezt a tükör dolgot hogy oldottad meg? Fűthető tükör lapom van már nekem is, de azt néztem, hogy komolyabb barmolás nélkül nem tudnám a vezetékét átvinni az ajtóba. Van ennek valami trükkje?

Az ajtóátvezetőn átviszed a kábeleket,aztán fel a tükörhöz,de kell hozzá egy vezérlő relé is.

Nekem is csak a lap volt először fűthető,de miután bekerült egy komplett GSi kábelköteg,gyári tükröket raktam fel és így mozgatható is elektromosan.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.