Imi 1.7TD Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 Sztem elég a csúcsokat cserélni. Persze utánna be kell méretni. az mennyi bontással jár ill mennyibe kerülhet?
hening Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 az mennyi bontással jár ill mennyibe kerülhet? Az árát ne kérdezd, nem dieles vok. Le kell szedni a megesnyomású csöveket, a résolajcsöveket, mag a visszafolyócsövet, aztán sztem ki lehet szedni a porlasztókat. De inkább műhelyben csináltasd, mert be kell állítani a porlasztási nyomást is.
Imi 1.7TD Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 Az árát ne kérdezd, nem dieles vok. Le kell szedni a megesnyomású csöveket, a résolajcsöveket, mag a visszafolyócsövet, aztán sztem ki lehet szedni a porlasztókat. De inkább műhelyben csináltasd, mert be kell állítani a porlasztási nyomást is. persze ott akarom csak godoltam utánaérdeklődök egy kicsit, hogy mire számítsak
hening Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 persze ott akarom csak godoltam utánaérdeklődök egy kicsit, hogy mire számítsak Ott lax a nagy diziles guru (JOHnny) B) B) mellett kérdezdd meg őt hogy hova szokta vinni.
Dovi Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 Ugye a képen jelölt bizbaz az EGR szelep? Pontosan hogyan is kell kiiktatni? (Most szedjük le a porlasztókat, hogy holnap be legyen vizsgálva, állítva, illetve szükség esetén porlasztócsúcsok cserélve.)
Tiv. Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 Igen, ezaz. Én csak a rámenő vákomcsövet dugoztam le, igy nem tud kinyitni.
Imi 1.7TD Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 (Most szedjük le a porlasztókat, hogy holnap be legyen vizsgálva, állítva, illetve szükség esetén porlasztócsúcsok cserélve.) akkor egy "csónakban" evezünk én is holnap viszem az autót oda ahol az adagolót csináltattam ott műszerrel bemérik, hogy biztos jó legyen
surnew Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 isuzu motornál a szelephézag beállítás nagy munka,úgy értem, hogy sokat kell bontani valamint ha a hengerfejet levesszük, azt mindíg kell síkolni???
J0hnny Elküldve Május13, 2008 Elküldve Május13, 2008 Ott lax a nagy diziles guru (JOHnny) B) B) mellett kérdezdd meg őt hogy hova szokta vinni. Én tudok tuti szakit,de ha neki nem kell...
Reeckatee Elküldve Május14, 2008 Elküldve Május14, 2008 udv mindenkinek eleg reg nem voltam forumon, mindenkinek jol megy a gepezet? az lenne a kerdesem, h ki mennyire van megelegedve a karosszeria idot-allo kepessegevel??? Fujta mar le vki az auto aljat korrozio vedelem vegett???...Erdekelne 1-2 tipp ha van vkinek tapasztalata!
Dovi Elküldve Május15, 2008 Elküldve Május15, 2008 Tegnap este visszakaptam a porlasztóimat. Szaki bemérte és azt találta, hogy 120 valamivel nyomja be a naftát. De észrevette azt is, hogy valami tüskék szorulnak benne. Ezt megcsinálta és a 120-ból így lett 110. Ezt követően beállította 135-re, én meg visszakaptam és beszereltük. Lényegesen kopogósabb lett a hangja. Nem érzem, hogy másképp menne, pedig egyúttal az AGR dolgot is megvarázsoltuk. Fogyasztás változást meg még nem tudom.
hening Elküldve Május15, 2008 Elküldve Május15, 2008 Tegnap este visszakaptam a porlasztóimat. Szaki bemérte és azt találta, hogy 120 valamivel nyomja be a naftát. De észrevette azt is, hogy valami tüskék szorulnak benne. Ezt megcsinálta és a 120-ból így lett 110. Ezt követően beállította 135-re, én meg visszakaptam és beszereltük. Lényegesen kopogósabb lett a hangja. Nem érzem, hogy másképp menne, pedig egyúttal az AGR dolgot is megvarázsoltuk. Fogyasztás változást meg még nem tudom. Persze hogy kopogósabb, mikor megemelték a nyomást. Ez természetes.
J0hnny Elküldve Május15, 2008 Elküldve Május15, 2008 Lényegesen kopogósabb lett a hangja. Nem érzem, hogy másképp menne, pedig egyúttal az AGR dolgot is megvarázsoltuk. Fogyasztás változást meg még nem tudom. Előtöltés biztos jól áll? Milyen adagoló van a tiéden?
mauser Elküldve Május15, 2008 Elküldve Május15, 2008 Megkérhetnék egy Isuzu motoros kollégát, hogy csatoljon egy képet a füstcsavar helyéről? (Füstölést kellene csökkentenem. B) )
Dovi Elküldve Május15, 2008 Elküldve Május15, 2008 Előtöltés biztos jól áll?Tudja csuda. Holnap megyek egy hosszút, oszt kiderül. Nem gondolom, hogy baja kopogósság, mert nem beteg hangja van, hanem olyan dieseles kereplős. Milyen adagoló van a tiéden?Bosch.
J0hnny Elküldve Május15, 2008 Elküldve Május15, 2008 Tudja csuda. Holnap megyek egy hosszút, oszt kiderül. Nem gondolom, hogy baja kopogósság, mert nem beteg hangja van, hanem olyan dieseles kereplős. Bosch. Azért az előtöltést megnézetném azért,a bosch-nál hidegen kicsit kopogósabb a hang!
Guest Elküldve Május16, 2008 Elküldve Május16, 2008 Sziasztok! 2007óta vagyok boldog tulajdonosa egy 1.7D (Opel motoros) Astrának. Most donor autót szeretnék vásárolni, ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem: Az F szériában milyen extrák voltak? Ha esetleg van valakinek évkönyve, vagy bármilyen leírása erről azt örömmel venném. Üdv. tepsi
J0hnny Elküldve Május16, 2008 Elküldve Május16, 2008 Az F szériában milyen extrák voltak? Ha esetleg van valakinek évkönyve, vagy bármilyen leírása erről azt örömmel venném. Üdv. tepsi Én csak arról tudok nyilatkozni,ami nekem bekerült: -ülésfűtés -elektromosan fütött és állítható tükrök -kp zár -elektromos ablak Amit még lehet: -klima -tetőablak -szervó Hirtelen ennyi jutott eszembe.
FPepe Elküldve Május16, 2008 Elküldve Május16, 2008 Én csak arról tudok nyilatkozni,ami nekem bekerült: -ülésfűtés -elektromosan fütött és állítható tükrök -kp zár -elektromos ablak Amit még lehet: -klima -tetőablak -szervó Hirtelen ennyi jutott eszembe. Mondjuk ezek közül a klíma, ami húzósabb, annak talán csak akkor lenne értelme nekiállni, ha egy ugyanilyen motorkódú donort találsz hozzá, és abból mindent átraksz, de sztem ilyen motorral talán nem is volt klímás.
Dovi Elküldve Május16, 2008 Elküldve Május16, 2008 No, megvolt a porlasztó bizgerélés utáni teszt. Mentem 375 Km-t úgy, hogy félúton nyomni kellett neki. (130Km/h, óra szerint 140.) Visszafelé inkább 110, mint 120. Végig autópálya, benne kevés Budapest. Teli tankkal indultam és most fél felett vagyok 2mm-el. Szerintem ez teljesen jó.
Dovi Elküldve Május16, 2008 Elküldve Május16, 2008 Én csak arról tudok nyilatkozni,ami nekem bekerült: -ülésfűtés -elektromosan fütött és állítható tükrökHééé! Ezt a tükör dolgot hogy oldottad meg? Fűthető tükör lapom van már nekem is, de azt néztem, hogy komolyabb barmolás nélkül nem tudnám a vezetékét átvinni az ajtóba. Van ennek valami trükkje?
J0hnny Elküldve Május16, 2008 Elküldve Május16, 2008 Hééé! Ezt a tükör dolgot hogy oldottad meg? Fűthető tükör lapom van már nekem is, de azt néztem, hogy komolyabb barmolás nélkül nem tudnám a vezetékét átvinni az ajtóba. Van ennek valami trükkje? Az ajtóátvezetőn átviszed a kábeleket,aztán fel a tükörhöz,de kell hozzá egy vezérlő relé is. Nekem is csak a lap volt először fűthető,de miután bekerült egy komplett GSi kábelköteg,gyári tükröket raktam fel és így mozgatható is elektromosan.
Dovi Elküldve Május17, 2008 Elküldve Május17, 2008 Az ajtóátvezetőn átviszedArra a kerek fekete műanyag izére gondolsz? Nekem azt nem sikerült szétszednem.
Reeckatee Elküldve Május17, 2008 Elküldve Május17, 2008 Arra a kerek fekete műanyag izére gondolsz? Nekem azt nem sikerült szétszednem. eloszor el kell forditani es utana szethuzni
Recommended Posts