Tiv. Elküldve Április21, 2008 Megoszt Elküldve Április21, 2008 Tiv, Igen rosszul olvastam , a vákumsziv.. enegedi bele az oilt. Veztengely siemering csere :sowwy: én máshogy oldottam meg, nekem a dúsító membrán szaladt teli oil-lal. A dusitómembránom is tele van olajjal. Nekem azt mondták, a vákumpumpában lenni kell olajnak, mert szóróolajzásu. Na de ennyinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Április21, 2008 Megoszt Elküldve Április21, 2008 A dusitómembránom is tele van olajjal. Nekem azt mondták, a vákumpumpában lenni kell olajnak, mert szóróolajzásu. Na de ennyinek? igen ,ezért raktam a csőbe 1 sima ablakmosó szelepet. Így most nem engedi a membránfelé az oilt mert zár, a vákumot pedig felengedi. :lol: :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április21, 2008 Megoszt Elküldve Április21, 2008 igen ,ezért raktam a csőbe 1 sima ablakmosó szelepet. Így most nem engedi a membránfelé az oilt mert zár, a vákumot pedig felengedi. :lol: :sowwy: ??? Mittettélhova?? Magyarázd ezt el bővebben lécci. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Április21, 2008 Megoszt Elküldve Április21, 2008 A vákum sziv... csővébe ami gyárilag fehér kemény műanyag és a gombához megy. Na ezt elvágtam és közé raktam sima ablakmosó csövet amiben van 1 kis szelep. Normál körülményk között ez a szelep nem engedi vissza a folyadékot az ablakmosó fúvókától hogy ne zárazon törüljön, Wartburg -ban van ilyen külön szelep. Nekem most a vákum sziv.. felé engedi a levegőt (vákumot csinál) de ha megszünik a vákum, akkor zár ,és nem folyik vissza az oil, amit egyébként a vissza mozduló membrán szív magába. Na majd kép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Április22, 2008 Megoszt Elküldve Április22, 2008 A vákum sziv... csővébe ami gyárilag fehér kemény műanyag és a gombához megy. Na ezt elvágtam és közé raktam sima ablakmosó csövet amiben van 1 kis szelep. Normál körülményk között ez a szelep nem engedi vissza a folyadékot az ablakmosó fúvókától hogy ne zárazon törüljön, Wartburg -ban van ilyen külön szelep. Nekem most a vákum sziv.. felé engedi a levegőt (vákumot csinál) de ha megszünik a vákum, akkor zár ,és nem folyik vissza az oil, amit egyébként a vissza mozduló membrán szív magába. Na majd kép. Ezmekkoreötlet. :sowwy: Hogy ez nekem nem jutott eszembe. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április22, 2008 Megoszt Elküldve Április22, 2008 A vákum sziv... csővébe ami gyárilag fehér kemény műanyag és a gombához megy. Na ezt elvágtam és közé raktam sima ablakmosó csövet amiben van 1 kis szelep. Normál körülményk között ez a szelep nem engedi vissza a folyadékot az ablakmosó fúvókától hogy ne zárazon törüljön, Wartburg -ban van ilyen külön szelep. Nekem most a vákum sziv.. felé engedi a levegőt (vákumot csinál) de ha megszünik a vákum, akkor zár ,és nem folyik vissza az oil, amit egyébként a vissza mozduló membrán szív magába. Na majd kép. Légyszi erről a visszacsapószelepről valami többet írj, esetleg képet és elérhetőségi információt adjál, mert nagyon szükségem lenne ilyenre! Nem az itt vázolt célra, hanem máshová a kocsimba, ugyanis agyalok valamin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Április22, 2008 Megoszt Elküldve Április22, 2008 Ez 1 sima műanyag szelep amit egyébként Wartburg Trabant, ablamosóhoz használtak. Autós boltban vettem, tehát elvileg kapható volna. Én raktam a combi mosó csővéhez is közvetlen a spricc elé így rögtön nyomja a vizet az üvegre, nem engedi le. Holnap lefotózom, ha időben végzek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április22, 2008 Megoszt Elküldve Április22, 2008 Ez 1 sima műanyag szelep amit egyébként Wartburg Trabant, ablamosóhoz használtak. Autós boltban vettem, tehát elvileg kapható volna. Én raktam a combi mosó csővéhez is közvetlen a spricc elé így rögtön nyomja a vizet az üvegre, nem engedi le. Holnap lefotózom, ha időben végzek. Köszi a választ, meg előre a képet! Az ablakmosóba is érdekelne, tényleg hasznos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
murx Elküldve Április26, 2008 Megoszt Elküldve Április26, 2008 Beszéltem ma egy emberkével, és nagyon ajánlotta a Metabond UNI 15W-40-es olajat, illetve mellé még a Metabond Old Spezial adalékot, és állitotta, hogy ettöl szerinte meg fog szünni az olajfogyás. Kérdezném, hogy egyenlőre elég lenne csak az olajat lecserélni, vagy tegyem még hozzá az adalékot. Azért anyagiba nem mindegy. Első körbe megpróbálom az olajcseét, amit ajánlottatok, aztán meglátom, hogy mi lesz! Erre valaki valami? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Erre valaki valami? Először olajcsere,adalék nem kell,aztán figyelni mi van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Hali. Most már nekem is van dizil Opelom! :lol: Igaz ,nem Astra,hanem Corsa Combo,'96 , x17DTL, szervós,fehér.Viszonylag jól megy.. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Április28, 2008 Megoszt Elküldve Április28, 2008 szelep. és ahol van. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szittya Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 üdv Megtudná nekem mondani valaki hogy az F Astra 1.7 D vezérműszíj burkolata kompatibilis e a Kadett 1.7 D vezérműszíj burkolatával érthetőbben a Kadeté 2 részes az Astra burkolata hány részből ál és hogy rá lehet e tenni a Kadetra? köszi a gyors választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 üdv Megtudná nekem mondani valaki hogy az F Astra 1.7 D vezérműszíj burkolata kompatibilis e a Kadett 1.7 D vezérműszíj burkolatával érthetőbben a Kadeté 2 részes az Astra burkolata hány részből ál és hogy rá lehet e tenni a Kadetra? köszi a gyors választ A '92.09 előtti Astráké valószínűleg olyan, mivel addig az Astrákban is az 17D kódú motor volt, utána jött az 17DR, aminek már valószínűleg más a burkolata, mivel ott a vezérműszíjnak van még egy plusz vezetőgörgője. Update: megnéztem EPC-ben, ugyanazokat a cikkszámokat hozza a Kadett és az Astra fogasszíjfedélre, de a kép teljesen máshogy néz ki :lol: Ha együtt cseréled a hátsó burkolattal, akkor jó lehet az Astráé, az 17D motorkódúé (az 17DR más!) :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május3, 2008 Megoszt Elküldve Május3, 2008 szelep. és ahol van. :sowwy: Nagyon köszi a képet, rohanok az autósboltba hátha kapok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május4, 2008 Megoszt Elküldve Május4, 2008 udv! az enyem is 1,7 DTL, 232.000km-ben. kerdesem az lenne h ha szemmel lathato olajfogyasztasom nincs (4000km-megtetelevel sem valtozott a jelzopalcan az olajszint) akkor mehet tovabbra is a 10W40 olajacska??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május4, 2008 Megoszt Elküldve Május4, 2008 udv! az enyem is 1,7 DTL, 232.000km-ben. kerdesem az lenne h ha szemmel lathato olajfogyasztasom nincs (4000km-megtetelevel sem valtozott a jelzopalcan az olajszint) akkor mehet tovabbra is a 10W40 olajacska??? Naná! Ha nem eszi és nem csattog hidegen nagyon,akkor valami jóféle 10w40 mehet bele csak(ne opel 10w40),a 15w40 a turbó miatt nem ajánlott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május4, 2008 Megoszt Elküldve Május4, 2008 jaj sracok...most este voltam 1et keruloben es arra lettem figyelmes h 2-ben es ritkan 3-asban is mikor huzatom ki az autot ugy 2000-2500 fordulatig szoszerint rangatva gyorsul. alig erezheto h rangat viszont soha nem csinalt ient...hol kezdjem a vizsgalodast??? nagy a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május4, 2008 Megoszt Elküldve Május4, 2008 elso diesel autom reven...van mit meg tanulnom, kulonben is a diesel kulon tudomany. egyre tobbet olvasgattam errol az AGR-szeleprol stb.....s h oszinte legyek hova tovabb jobban keveredem ossze vele. vkit megkerek magyarazza el mi elony lehet ennek offline-olasabol stb...s honnan kel la sok dzsuvat kipucolni stb. elore is koszi (ha vki tudja h lehet versenyautot csinalni szeretett dizlinkbol akkor keszen allok :sowwy:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Olvass vissza, mindent megtalálsz. A kemény tuningot is :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Olvass vissza, mindent megtalálsz. A kemény tuningot is wink.gif Tuningolni annyira nem akarom, viszont szeretnem kipucolni a sok km hatasara lerakodott alkatreszeket h ha nem is jobban de leg mint uj koraban ugy hasitson :sowwy: mostpedig meg 130 atragni valo oldalacska kacsint meg...thx a segitsegert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Epp a Mörfitôl kapott hazi feladatom keszitgetem -olvasom a forumot-. Epp az olajfogyinal tartok, s minden rovatnal kicsit elgondolkodom h vajon az enyem....stb Tudvan azt h az en jarganyom Oktober vegen hoztuk a Hollandoktol,jovet ritkan volt 140 alatt es 2 deci olajacskat papalt meg...ez ugye nem rossz eredmeny??? (amiota olajat csereltem 1 szikra sem hianyzik 4000e utan..lehet ien vagy almodom???) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Epp a Mörfitôl kapott hazi feladatom keszitgetem -olvasom a forumot-. Epp az olajfogyinal tartok, s minden rovatnal kicsit elgondolkodom h vajon az enyem....stb Tudvan azt h az en jarganyom Oktober vegen hoztuk a Hollandoktol,jovet ritkan volt 140 alatt es 2 deci olajacskat papalt meg...ez ugye nem rossz minosites??? (amiota olajat csereltem 1 szikra sem hianyzik 4000e utan..lehet ien vagy almodom???) Olyan nincs, hogy egy motor ne fogyasszon olajat. Legfeljebb nem veszed észre, a lecsapódott pára miatt.Főleg ha csak rövidtávokat mész vele. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Olyan nincs, hogy egy motor ne fogyasszon olajat. Legfeljebb nem veszed észre, a lecsapódott pára miatt.Főleg ha csak rövidtávokat mész vele. wink.gif Hening ne kotekedj mert az en autom nem is eszik olajat..:lol::P:P :sowwy: viccen kivul minden esetre ha kajal is olajat akkor sem sokat. barmilyen korulmenyek kozott is nezhetem...nem valtozik. Na de csak azt akartam irni h ISTEN ALDJA MEG A FORUMOT!!!!!! :lol: :lol: A 73-ik oldalon megtaltam amit kerestem...a rangatas. Mostmar ertem, tudok rola h a kuplungtarcsa cserere szorul de mostmar meg tobb teny tamasztja ala!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Ha 4ezerig nem evett oilt akkor jó a vas, de minusz 15fok lessz a végső erőpróba neki. A tiéd nem isuzu véletlenül, a rángatás nem feltétlen kuplung hiba szerintem főleg alacsony fordulatnál. Lehet haladósan is olvasni :sowwy: Tartós 140 xdtl-nek biztos oil fogyás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts