Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  fear2 írta:
A nívópálcát kihúzva nincs füst,az olajat veri kifelé a nyíláson(gondolom ez nagyon jó nem?????==olajnyoás van igaz???)

= van kartergáz.

Ha ott olajnyomás lenne, akkor sugárban dőlne az olaj.

Elküldve

Annyi de annyi autó van eladó, ez simán felejtős.

Ha már kihagyták a coolert akkor eleve olcsó jánosék csinálták az egészet.

Folyik az adagoló, hát frankón megcsinálták, és te fogod vissza vinni?

Valag pénzt fogsz költeni rá, inkább keres jobbat :D

Ja és nem csak a pálca helyén szokott jönni a kartergáz ,hanem a összekötő csövön inkább.

Elküldve

Beszéltem ma egy emberkével, és nagyon ajánlotta a Metabond UNI 15W-40-es olajat, illetve mellé még a Metabond Old Spezial adalékot, és állitotta, hogy ettöl szerinte meg fog szünni az olajfogyás. Kérdezném, hogy egyenlőre elég lenne csak az olajat lecserélni, vagy tegyem még hozzá az adalékot. Azért anyagiba nem mindegy. Első körbe megpróbálom az olajcseét, amit ajánlottatok, aztán meglátom, hogy mi lesz!

Másik.

Ha a Goetze gyűrű ezek szerint nagyon kemény, és megette volna a henger falát, akkor a kompressziónak nem kellene csökkennie, meg karter gáznak lennie, vagy ezek ilyenkor nem jönnek elő?

Elküldve
  J0hnny írta:
A gyárilag a gyűrűk illesztései nem zárnak tökéletesen,ezért az igazi szaki ezeket összeköszörüli,hogy jobban zárjanak.

Szerintem nem nyult hozzá, csak belerakta, a hézagot meg hagyta úgy.

Elküldve
  murx írta:
Szerintem nem nyult hozzá, csak belerakta, a hézagot meg hagyta úgy.

Hááát,akkor van még mit tanulnia! :D

Mondjuk az olajat nem szabadna akkor sem ennie.

Elküldve
  J0hnny írta:
Kikérem magamnak! :D

Hát lehet,hogy igazatok van,nem érdemes beleugrani.

Csakhát sokminden ki van rajta cserélve(95-ös autó,Erősített hátsó rugók, 4 db új lengéscsillapító, új kuplungszerkezet, új kipufogó, új gömbfejek, új gumiszilentek, felújított adagoló, téli-nyári gumigarnitúra lemezfelnire szerelve, központi zár, riasztó, váltózár, vezető oldali légzsák, CD-s rádió, vonóhorog, szervókormány, felújított hengerfej,friss mk és zk)

Ám a karosszéria sem hibátlan,hátsó ajtó sérült.

Viszont az én költségvetésembe úgylátszik csak hulladékok férnek bele,mert megnéztem már számszrint 23db diesel astrat,de a 450e Ft-os anyagi határomba csak hulladékok állnak rendelkezésre.

Kezdem feladni a keresgélést.

Mivel autó nélkül vagyok(ezért keresgélek,ha lenne,nem keresnék),így a keresés területileg eléggé korlátozott(Budapest)

Az elején még klímást is találtam.(talán csak az működött benne,az autó maga alig-alig)

Mostanra pedig elszaporodtak a kasztnihibás(korrodált)és törött autók.Sajnos.

Ebből nem igen lesz autó:-(((

(most elmegyek magamba zuhanni)

Elküldve

Nem feltétlen kell karter gáznak lennie, de cserélj oilt első körben. Nagyon nem mind1 milyen az oil benne.

Hát ha 450 a korlát akkor valóban nehéz jót találni, végül is hiába nézel 8-9 százas autót nem tudom rád van bízva.

Elég sok minden ki lett cserélve ezek szerint.

Elküldve
  murx írta:
Beszéltem ma egy emberkével, és nagyon ajánlotta a Metabond UNI 15W-40-es olajat, illetve mellé még a Metabond Old Spezial adalékot, és állitotta, hogy ettöl szerinte meg fog szünni az olajfogyás. Kérdezném, hogy egyenlőre elég lenne csak az olajat lecserélni, vagy tegyem még hozzá az adalékot. Azért anyagiba nem mindegy. Első körbe megpróbálom az olajcseét, amit ajánlottatok, aztán meglátom, hogy mi lesz!

Erre valakai valamit?

Elküldve

Sziasztok!!

Az astram 1.7-es Isuzu motoros, a problémám az, hogy amikor beindítottam reggelente pöccre indult, de kékes füstöt eregetett, és 30-35mp-ig egyenletlenül járt elvittem a szerelőhöz , ő bemértemultiméterrel és mondta,hogy az egyik izzító tropa, mondom jó cseréljük ki, és ekkor jött a gond, az izzító pár menetet jön, majd megszorúl, mondja a szerelöm nagyon el van kokszolódva a másik vége, és nem jön ki.

Szerintetek, hogy lehet kiszedni, mert ha beleszakad akkor ki kell fúrni amit nem akarok, mert akkor hengerfejet is le kell venni???

Köszi előre is!!!!!!!!

Elküldve
  surnew írta:
Sziasztok!!

Az astram 1.7-es Isuzu motoros, a problémám az, hogy amikor beindítottam reggelente pöccre indult, de kékes füstöt eregetett, és 30-35mp-ig egyenletlenül járt elvittem a szerelőhöz , ő bemértemultiméterrel és mondta,hogy az egyik izzító tropa, mondom jó cseréljük ki, és ekkor jött a gond, az izzító pár menetet jön, majd megszorúl, mondja a szerelöm nagyon el van kokszolódva a másik vége, és nem jön ki.

Szerintetek, hogy lehet kiszedni, mert ha beleszakad akkor ki kell fúrni amit nem akarok, mert akkor hengerfejet is le kell venni???

Köszi előre is!!!!!!!!

Hi!

Az lehet, hogy az egyik gyertya szakadt, de sztem a kékes füst inkább motorolajtól lehet, szelepszár-szimmering, vagy rosszabb esetben a motor kopása miatt. Olajat nem eszi nagyon?

Aztán lehet, hogy rosszul gondolom, a dieseles cartársak majd megmondják, de ha igazam van, a szimmeringek cseréjéhez amúgy is szét kell kicsit szedni a motrot...

Elküldve
  FPepe írta:
Hi!

Az lehet, hogy az egyik gyertya szakadt, de sztem a kékes füst inkább motorolajtól lehet, szelepszár-szimmering, vagy rosszabb esetben a motor kopása miatt. Olajat nem eszi nagyon?

Aztán lehet, hogy rosszul gondolom, a dieseles cartársak majd megmondják, de ha igazam van, a szimmeringek cseréjéhez amúgy is szét kell kicsit szedni a motrot...

Jól gondolja Kedves colléga.

Valóban lehet az olajfogyasztástól a kék füst, azonban a nem működő henger is hasonló jelenséget okoz, és nem feltétlenül kell a szimering cseréhez leszedni a hengerfejet. (mindíg a szerelés alatt lévü henger legyen felső holtponton) Az a gyertyás történet mér sokkal izgibb. Itt nem valószínű, hogy meg lehet úszni leszerelés nélkül. Szerencsére isuzu-nál nem nagy kaland, mert ékpályával van a veztengely ellátva, nem kúppal. Célszerű viszont a két műveletet egyszerre elkövetni és akkor nagyobb a sikerélmény is.

Elküldve

Az olajat nem eszi, ezért szerintem a hideg henger az oka.

Szerintetek, ha beleszakad fúrás közben komporesszorral ha nyomatom a forgácsot kiviszi??

Elküldve
  surnew írta:
Az olajat nem eszi, ezért szerintem a hideg henger az oka.

Szerintetek, ha beleszakad fúrás közben komporesszorral ha nyomatom a forgácsot kiviszi??

Szint alatt vagy felett tört bele?

Tehát kilóg vagy nem?

Kiszedővel próbáltad?

GENIUS%20CSAVARKISZEDŐ%20AT-EX6.JPG

Elküldve

Izzító gyertya hengerbe lógó vége eleve vékonyabb, meleg motornál oda vissza tekergélés szokott segíteni. Aztán valami spray nem fog ártani közben. Inkább össze van oxidálva szerintem.

Elküldve
  mörfi írta:
Izzító gyertya hengerbe lógó vége eleve vékonyabb, meleg motornál oda vissza tekergélés szokott segíteni. Aztán valami spray nem fog ártani közben. Inkább össze van oxidálva szerintem.

Jah,mer ugye aluminium meg vas találkozása. :sowwy:

Elküldve

Ma lezártam az AGR szelepet. Vagyis csak a vákumcsövét zártam el eg csavarral. Nem tettem lemezt a szivócsonk és a cső közé. Jó ez igy?. Ahogy néztem, vákum nélkül állandoan zár a szelep. Amugy amikor kivettem, teljesen tele volt olajjal. Benyontam a záró tüskéjét, és spriccelt az olaj. Honnan került az bele?

Elküldve
  Tiv. írta:
Ma lezártam az AGR szelepet. Vagyis csak a vákumcsövét zártam el eg csavarral. Nem tettem lemezt a szivócsonk és a cső közé. Jó ez igy?. Ahogy néztem, vákum nélkül állandoan zár a szelep. Amugy amikor kivettem, teljesen tele volt olajjal. Benyontam a záró tüskéjét, és spriccelt az olaj. Honnan került az bele?

Talán a szívó csőböl, oda pedig a turbó vagy pedig a kartergázon keresztül érkezett, Vedd le a culler és a szívó cső közötti csövet és sasolj bele a szivó csonkba. Lessz majd ámulat :lol: . Mert ha ott oil van azt szépen megpörkölte az egéren felérkező kipuff gáz és tele van retekkel a szívó cső. :sowwy:

Elküldve
  mörfi írta:
Talán a szívó csőböl, oda pedig a turbó vagy pedig a kartergázon keresztül érkezett, Vedd le a culler és a szívó cső közötti csövet és sasolj bele a szivó csonkba. Lessz majd ámulat :lol: . Mert ha ott oil van azt szépen megpörkölte az egéren felérkező kipuff gáz és tele van retekkel a szívó cső. :sowwy:

Nekem olyan a szivó csonkom!még a multhéten kuksiztam bele és elájultam a sok trutyitol!!hogy lehet azt kitakaritani ?? :lol:

Elküldve
  mörfi írta:
Talán a szívó csőböl, oda pedig a turbó vagy pedig a kartergázon keresztül érkezett, Vedd le a culler és a szívó cső közötti csövet és sasolj bele a szivó csonkba. Lessz majd ámulat :lol: . Mert ha ott oil van azt szépen megpörkölte az egéren felérkező kipuff gáz és tele van retekkel a szívó cső. :sowwy:

A szivócsőből nem lehet. A membrán másik oldala volt tele, ahol a vákumcső rácsatlakozik. Szerintem azon keresztül ment bele az olaj.

Elküldve
  petya085 írta:
Nekem olyan a szivó csonkom!még a multhéten kuksiztam bele és elájultam a sok trutyitol!!hogy lehet azt kitakaritani ?? :sowwy:

Hát nem 1szerű ,legjobb lenne levenni :lol:

Én rajta rongy segítségével, próbálkoztam több ,kevesebb sikerrel.

Tiv,

Igen rosszul olvastam , a vákumsziv.. enegedi bele az oilt.

Veztengely siemering csere :lol: én máshogy oldottam meg, nekem a dúsító membrán szaladt teli oil-lal.

Elküldve
  J0hnny írta:
A gyárilag a gyűrűk illesztései nem zárnak tökéletesen,ezért az igazi szaki ezeket összeköszörüli,hogy jobban zárjanak.

ezt nem vágom , :lol: mit kell köszörülni, ,? eleve nem zárhatnak, mert törik rögtön :lol: :sowwy: vagy túl méretes gyűrűket köszörülnek bele?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.