Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A Monorierdőn lévő Opel bontó pedig nagyon messze van a mostani anyagi helyzetemhez képest.

Töltsd ki a profilod rendessen és akkor látjuk honnan írsz nekünk! :D

Elküldve
Töltsd ki a profilod rendessen és akkor látjuk honnan írsz nekünk! :D

Ki volt töltve, csak a fórummotor nem a várost írja ki tartózkodási helynek, hanem az országot. :D

Elküldve

A földkörüli pályára állás adatai az előtöltés állítása után: :D

Végsebesség: 120kmh-ról 140kmh-ra

Fogyasztás: 5-5,5l-ről 4,5-5l-re

Gyorsulást nem mértem előtte, most utána majd fogok. :D

Elküldve
A földkörüli pályára állás adatai az előtöltés állítása után: :D

Végsebesség: 120kmh-ról 140kmh-ra

Fogyasztás: 5-5,5l-ről 4,5-5l-re

Gyorsulást nem mértem előtte, most utána majd fogok. :D

brutális adatok, a fogyasztás csökkenés jelentős végsebesség növekedéssel járt. :D :D :D

Elküldve
brutális adatok, a fogyasztás csökkenés jelentős végsebesség növekedéssel járt. :D :D :D

Vald be öszintén. Velem együtt irígykedsz te is. :D

Nálam viszont úgy fest a dolog hogy nött a fogyi, de ezt csak a következő tankolásnál tudom kiértékelni. :D :D :D

Elküldve
Vald be öszintén. Velem együtt irígykedsz te is. :D

Nálam viszont úgy fest a dolog hogy nött a fogyi, de ezt csak a következő tankolásnál tudom kiértékelni. :D :D :D

igen igaz, az enyém mióta nálam van, folyamatos város és masszívan beveri a 6litert. :D

Elküldve
Nekem stabilan 5.7 től 6.7 ig zabál ez a dög olajkályha. :D

Nem tudom mi ez a szórás, mitől ingadozik ennyit.

Fogjuk rá a tengerszint felletti napsütéses órák ingadozására. :D :D

Bár lehet nem a fogyasztásom változott, hanem a szintjelzőm vacakol már megint. :D

Elküldve
Nekem stabilan 5.7 től 6.7 ig zabál ez a dög olajkályha. :D

Nem tudom mi ez a szórás, mitől ingadozik ennyit.

gondolom az anyag minősége is közre játszik, kint hosszúba ,óvatosan , 5lit volt a csúcs.

Na de ezt nem nekem találták ki, 110-120 közt viszont eszik, de egyen és haladok .

Viszont dühítő mikor valaki 70 -el poroszkál és mögötte torlódik a sor, nem lehet előzni mert mindig jönnek szemből is.

Pedig mehetne ,de így a benyás is csak 5lit eszik. :D

Elküldve

Hy!

Ma elfalaztam az EGR szelepet!!!és szívósort is takaritottam ha már ott voltam körülötte!háát tiszta trutyi volt benne!! :D de szerintem megérte,szebben fog menni tiszta levegővel :D

Elküldve

Szevasztok! Megpróbálnék egy képet belinkelni :-) Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy a képen látható turbó melletti vákumos szerkezet mőködését laikusként le tudom e ellenőrizni? Azért merült fel bennem ez, mert a kis kar a kipufogócsonkon meg volt szorulva. Csak fogóval tudtam megmozdítani, mostmár könnyen jár, és a vákumos csoda menetes szárán is kb. 1cm-rel lazítottam a csavart, de még így sem mozdul gázadásra. Köszi üdv. Peter

DSC00093_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Szevasztok! Megpróbálnék egy képet belinkelni :-) Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy a képen látható turbó melletti vákumos szerkezet mőködését laikusként le tudom e ellenőrizni? Azért merült fel bennem ez, mert a kis kar a kipufogócsonkon meg volt szorulva. Csak fogóval tudtam megmozdítani, mostmár könnyen jár, és a vákumos csoda menetes szárán is kb. 1cm-rel lazítottam a csavart, de még így sem mozdul gázadásra. Köszi üdv. Peter

DSC00093_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

nekem is be volt állva alig tudtam fogóval elmozditani,de nekem se mozdult meg gázadásra,még 5000es fordulatnál se,nem tudom hogy működik?? :D

Elküldve

Johnny lécci.

Itt kell lezárni az AGR-t?

34124479.jpg

Amugy kicáncsiságbol kivettem. Ugy inditottam be a motort, hát kellemes hanja volt. :D

34124480.jpg

Elküldve

Még valami.

A vákuumszivattyúról megy egy vékony fehér cső a ternosztátházhoz. Az nekem tele van olajjal. Gondolom nem annak kéne benne lenni. Ez honnan jöhet ?

Elküldve
Még valami.

A vákuumszivattyúról megy egy vékony fehér cső a ternosztátházhoz. Az nekem tele van olajjal. Gondolom nem annak kéne benne lenni. Ez honnan jöhet ?

A vákum szivattyúból. Ereszt a vezérműtengely szimering, és mikor leállítod szépen beszívja az olajat.

Más az EGR-t ott kell lezárni, ahol a cső csatlakozik a szívócsonkhoz.

Elküldve
Mármint a kipufftól jövő csövet kell lezárni,hogy ne tudjon kormot szívni.

Vákumcsövét meg ledugózni.

itt a képen, ahol az a fényes cső rámegy az öntvényre,, ahol látszik is hogy megbontottam, itt nem lehet lezárni?

Elküldve
itt a képen, ahol az a fényes cső rámegy az öntvényre,, ahol látszik is hogy megbontottam, itt nem lehet lezárni?

De. Pont ott kell.

A másik oldalon lévő membrán vákumcsövét kell ledugózni.

Elküldve
itt a képen, ahol az a fényes cső rámegy az öntvényre,, ahol látszik is hogy megbontottam, itt nem lehet lezárni?

Pont ott kell.Vágj oda egy alulemezt és kész!Rakd be alá és rakd össze.

Elküldve
Pont ott kell.Vágj oda egy alulemezt és kész!Rakd be alá és rakd össze.

Jaja én is pont ugy csináltam!alig birtam összeszoritani a csövet a bilincsel! :D de most jó lett!!tiszta levegőt sziv!amugy nekem is tele vannak olajjal a vákum csövek,az alapjárati szabályzónál a legdurvább mert ott csöpög le az olaj a földre sajnos!azt a szimeringet hogy lehet kicserélni??nem nehéz??

Elküldve

van még egy dolog ami még aggaszt engem,amikor beinditom az autót kicsit mindig alacsonyabb és utána magátol megy fel lassan,az mitöl lehet??főlleg amikor reggel beinditóm a dúsitó ellenére is!

Elküldve
Szevasztok! Megpróbálnék egy képet belinkelni :-) Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy a képen látható turbó melletti vákumos szerkezet mőködését laikusként le tudom e ellenőrizni? Azért merült fel bennem ez, mert a kis kar a kipufogócsonkon meg volt szorulva. Csak fogóval tudtam megmozdítani, mostmár könnyen jár, és a vákumos csoda menetes szárán is kb. 1cm-rel lazítottam a csavart, de még így sem mozdul gázadásra. Köszi üdv. Peter

DSC00093_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezt már én is nézegettem, és nem mozdult ,akár hogy nyomtam a gázt.....lehet, hogy csak terhelésnél dolgozik.

Az okosok mondtak olyan megoldást is, hogy egy az egyben szedjem ki a rudazatot és egy rugóval rögzítsem .

Így nem fog leszabályozni a turbó..... :D

Elküldve
Ezt már én is nézegettem, és nem mozdult ,akár hogy nyomtam a gázt.....lehet, hogy csak terhelésnél dolgozik.

Az okosok mondtak olyan megoldást is, hogy egy az egyben szedjem ki a rudazatot és egy rugóval rögzítsem .

Így nem fog leszabályozni a turbó..... :D

Ezis egy jó ötlet,csak kérdés az hogy van e olyan erős rugó am azt a kart visszatartja hogy ne mozduljon el terhelésnél!

Elküldve

Azon morfondirozom hogy nem e lehetne valami okosat gyártani hogy a nyomást növelnénk!mert ha azt a kart teljesen becsavarod még akkor se érezni valami hú de nagy gyorsulást!tényleg hol lehetne megmérni a turbó nyomást??

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.