Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Üdv!

Nem tudja valaki,hogy 1.7dt astrába be lehet szerelni fordulatszámmérős műszerfalat?

Ha igen,hogyan,mi kell hozzá a műszeregységen kívül?Mire kell figyelni?Úgy olvastam,hogy valami sorozatszámot is figyelni kell műszerfalcserénél,hogy a hőfok-km-üzemanyag műszerek ne csaljanak.

Kérem aki tud segítsen,teljesen laikus vagyok,de szeretnék egy fordulatszámmérős műszerfalat,hogy az asszony ne kínozza a kicsikét!(nekem nem mindig hisz,hogy már nagyon.NAGYON ideje lene váltani!:-))

Esetleg ha egy + fordulatszámmérő műszert szerelnék be az "A" oszlopba?(Bár lehet,hogy az nekem már túl sztrítfájtörös)Esetleg ez is muatathat reális értéket?Mi kell még hozzá?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Nem tudja valaki,hogy 1.7dt astrába be lehet szerelni fordulatszámmérős műszerfalat?

Ha igen,hogyan,mi kell hozzá a műszeregységen kívül?Mire kell figyelni?Úgy olvastam,hogy valami sorozatszámot is figyelni kell műszerfalcserénél,hogy a hőfok-km-üzemanyag műszerek ne csaljanak.

Kérem aki tud segítsen,teljesen laikus vagyok,de szeretnék egy fordulatszámmérős műszerfalat,hogy az asszony ne kínozza a kicsikét!(nekem nem mindig hisz,hogy már nagyon.NAGYON ideje lene váltani!:-))

Esetleg ha egy + fordulatszámmérő műszert szerelnék be az "A" oszlopba?(Bár lehet,hogy az nekem már túl sztrítfájtörös)Esetleg ez is muatathat reális értéket?Mi kell még hozzá?

Köszi!

Hi!

Természetesen lehet fordszámmérős műszeregységet tenni a dieselbe is. A műszeregység vásárlásánál a következőkre figyelj: a fordszámmérő rész 6000-ig legyen skálázva, a km-óra számlap alsó részén levő W= szám (pl. 1102) ugyanolyan legyen, mint a mostani, a hőmérőn azt nézd meg, hogy ugyanúgy legyen vagy ne legyen egy osztás a 90-es vonal alatt, mint a mostanin, bár dieselből én eddig csak olyat láttam, amin nem volt.

Amit még érdemes ellenőrizni, hogy a generátorod dieselbe való-e? Ezt úgy tudod megállapítani, hogy megnézed, hány vezeték jön ki belőle. A dieselesből egy vastagabb és két vékonyabb vezeték kell, hogy kijöjjön, ez utóbbiak közül az egyik a fordszámjel, ha jól emléxem a zöld (a másik a töltésjelző izzóé).

Link to comment
Megosztás:

Ma délután kifujkáltam süritett levegővel a résolaj csöveket,na most azt vettem észre hogy amikor mindent viszatettem és beinditottam és ami a tankba megy vissza cső az utolsó csúcsrol ott nem jött gázolaj,és amikor lehuztam ezt a csövet is teljesen száraz volt,mi lehet??

ja meg állitottam még egy mm-t előtöltést,most kopogósabb egy kicsit a hangja!!

Link to comment
Megosztás:

Ma délután kifujkáltam süritett levegővel a résolaj csöveket,na most azt vettem észre hogy amikor mindent viszatettem és beinditottam és ami a tankba megy vissza cső az utolsó csúcsrol ott nem jött gázolaj,és amikor lehuztam ezt a csövet is teljesen száraz volt,mi lehet??

ja meg állitottam még egy mm-t előtöltést,most kopogósabb egy kicsit a hangja!!

Azzal a csúcsval bír lenni valami. BelebújtaB@+. :D

A pedig hogy kopogósabb lett nem túl előnyös, inkább álísd vissza.

Link to comment
Megosztás:

Most komolyan!!!!létezik ilyen hogy nem jön ott gázolaj???nem értem amit irtál :D

Valami gub@nc van azzal a csúccsal. Beragadtt, eldugult, tul korán nyit. Bármi, de nem normálisan viselkedik.

A résolajcsövön több gázolaj folyik vissza a tankba mint ami a csúcsokon keresztül a motorda bejut. Mivel itt a cső belül száraz, (feltéve hogy jól értettem) így itt nem folyok vissza. Ergo, nem negfelelően működik.

Link to comment
Megosztás:

Ma kész lett a rollerem. :D

Hát mit mondjak nagyon fájt! :D

65 rogó volt a vége. (anyag és munkadíj) A bontott hengerfejet én vittem. (30 volt)

Síkra köszörülték, becsiszolták a szelepeket. Új előtöltő kamrákat, résolajcsöveket, szelepszimeringeket kapott. Volt nyomáspróbázva.

Munkaidőben voltam, ezért még csak 15 kilóméteről hazahoztam.

Nem mondhatnám, hogy nagyon fickós, és eléggé hangos is. :D

Vélemény az árról?

Link to comment
Megosztás:

Ma kész lett a rollerem. :D

Hát mit mondjak nagyon fájt! :D

65 rogó volt a vége. (anyag és munkadíj) A bontott hengerfejet én vittem. (30 volt)

Síkra köszörülték, becsiszolták a szelepeket. Új előtöltő kamrákat, résolajcsöveket, szelepszimeringeket kapott. Volt nyomáspróbázva.

Munkaidőben voltam, ezért még csak 15 kilóméteről hazahoztam.

Nem mondhatnám, hogy nagyon fickós, és eléggé hangos is. :D

Vélemény az árról?

Ha 65-ben nem volt benne a hengerfej, amit vittél, akkor kicsit sokallom, bár ha mindent cseréltek, amit ilyenkor illik, akkor végül nem vészes. Az, hogy hangos és nem nagyon megy lehet pl. az előtöltés beállítás hibája, pár hsz-t olvass vissza, éppen ezzel kísérleteznek itt egyesek :D

Link to comment
Megosztás:

Az, hogy hangos és nem nagyon megy lehet pl. az előtöltés beállítás hibája, pár hsz-t olvass vissza, éppen ezzel kísérleteznek itt egyesek :D

Olvasok, okulok, figyelek! :D

Esténként megszokott tevékenység a fórum olvasása! Két online sakkparti között!

Link to comment
Megosztás:

Szó nincsen itten kérem kisérletezésről.

Kizárólag tudományos, és kiszámított, kontrolált beálitásról beszélünk. :D :D

amit kb normális helyen ,pontosan és jól beállítanak.

nem csak az adagoló lehet szarul beállítva, főleg ha már 1szer levolt bontva a hengerfej :D

Link to comment
Megosztás:

amit kb normális helyen ,pontosan és jól beállítanak.

nem csak az adagoló lehet szarul beállítva, főleg ha már 1szer levolt bontva a hengerfej :D

Jól mondja colléga.

A vezérmű tengely is elég tréfás tud lenni. Az a síkagyú mérnök aki kitalálta, hogy ék nélkül illeszti fel a bordáskereket. :D

Link to comment
Megosztás:

Helló!!

Ma érezhetően szebben és jobban ment a gépem hogy tegnap kipucoltam a résolaj csöveket és állitottam előtöltést,elképzelhető hogy volt valami kis kosz benne,most gázadásnál és elvételnél sem rángat!!de érdekes mintha kormosabb lenne a kipufogom ahogy ránéztem ma! :D

Link to comment
Megosztás:

Jól mondja colléga.

A vezérmű tengely is elég tréfás tud lenni. Az a síkagyú mérnök aki kitalálta, hogy ék nélkül illeszti fel a bordáskereket. :D

beony beony, és otthon házilag nehéz befokolni főleg cél szerszám nélkül.

A mérnök tényleg síkagyú, de ez 1 sport vezérműtengely mert fokolható. :D

Link to comment
Megosztás:

Ezer köszönet és hála az előtöltéses hsz-ekért. :D Sikerült megoldani a nehezen indulás és a hatalmas fekete füstgomolyagok problémáit. 1mm-el kellett visszább venni, vagyis közelebb a holtponthoz az előtöltést és sokkal könnyebben indul a gépezet, valamint nem füstöl, mint a gyárkémény.

Más téma:

A karcagi Toyota Szervízbe senki nem merje bevinni az autóját, mert az enyém járt ott, mielőtt megvettem, és még most is folyik a károk felmérése. Az elektromos ablakemelő kapcsolóit úgy rakták bele az ajtóba, hogy fúróval körbefúrkálták a kapaszkodónál a kis beméllyedést, nagyon szépen néz ki. A riasztónak a visszajelző ledjét a fényszóró magasságállító tekerőjének a helyén hozták ki úgy, hogy szétfúrták a kapcsoló foglalatát, a kapcsolót meg eldobták valahová (újonnan 10 ropi). Valamint a fényszóróknál az egyik állító motor csatlakozóját kábelestől eltüntették. Ha valakinek volna fölöslegbe vezető oldali ablakemelő kapcsoló (az anyósülés ablakának kapcsolója nem mindig érintkezik és akkor a jobb oldali kapcsolóval nem lehet lehúzni az ablakot), valamint a fényszóró magasságállító kapcsoló, akkor szívesen venném, mert egyik 23 ropi, másik 10 a boltban. A Monorierdőn lévő Opel bontó pedig nagyon messze van a mostani anyagi helyzetemhez képest.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.