Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

jobb minőségű képeket pedig itt: www.body-kit.co.uk

Azt néztem hogy ez egy nem magyar oldal és itt lehet hogy csak a jobb oldalra lehet kapni foglalatot mivel jobbkormányos autók vannak a képen,vagy lehet minden oldalra kapni??

Itt én is megtaláltam, de elég kényelmetlen lenne a jobb oldali oszlopra tekintgetni :D . Vagy mindig vigyek magammal mifahrert, aki ellenőrzi a műszereket? :D

Link to comment
Megosztás:

Itt én is megtaláltam, de elég kényelmetlen lenne a jobb oldali oszlopra tekintgetni :D . Vagy mindig vigyek magammal mifahrert, aki ellenőrzi a műszereket? :D

Ez is egy megoldás, sőtt ez a javasolt, ha a mitfahrer egy szép hölgy, mert ilyenkor úgyis mindig jobbra tekintget az ember. :D Komolyra fordítva a szót, a gyártó (RGM) kínál a bal oldalra rögzíthető tartót is. Ezekhez a http://www.rgmstyling.com/ oldalon a SEARCH BY CAR linkre kattintva, majd kiválasztva a Vauxhal/Opel-t, mint gyártót, az Astra Mk3 / Astra F ('91-'98)-et, mint modellt és végül a Pillar Gauge Mounts-ot, mint alkatrészt lehet eljutni. Itt vannak az árak is.

Sajnos a rendelésnél nem írják le mennyi pontosan a szállítási ktg., csak azt, hogy a helyi áfát (VAT, 17,5%) még hozzá kell számolni, de majd írok nekik és közlöm a választ. (Mod.: Levél elküldve, várakozó álláspont bekapcsolva.)

A jobbos képeket azért linkeltem, mert nem találtam balosakat. (Szóval ne keressetek benne politikát.:D)

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Segítségért fordulnék hozzátok.

Van egy 96os Astra F 1.7D-m, és elég nehezen indul. Az izzítógyertyákat már kicseréltem, az előadagolást is megnéztem, az is jól van beállítva, kap is gázolajat, mégsem indul azonnal, hanem csak hosszas köszörülés után. Azonban 10ből egyszer azonnal röffen. Ha beindul, akkor már megy gond nélkül, bár eléggé füstöl, szép feketét. Ebben is a segítségeteket kérném, hogy mitől lehet. Olajat néztem, nem fújja, tehát nem hinném, hogy a kompresszió lenne hiányos. Esetleg még a porlasztócsúcsokra gondoltam, de kikérném a véleményeteket, mert ez az autó még 5 hónapja van nálam, és nem ismerem a lelki világát elég jól.

Előre is köszi a segítséget.

Rapid

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Segítségért fordulnék hozzátok.

Van egy 96os Astra F 1.7D-m, és elég nehezen indul. Az izzítógyertyákat már kicseréltem, az előadagolást is megnéztem, az is jól van beállítva, kap is gázolajat, mégsem indul azonnal, hanem csak hosszas köszörülés után. Azonban 10ből egyszer azonnal röffen. Ha beindul, akkor már megy gond nélkül, bár eléggé füstöl, szép feketét. Ebben is a segítségeteket kérném, hogy mitől lehet. Olajat néztem, nem fújja, tehát nem hinném, hogy a kompresszió lenne hiányos. Esetleg még a porlasztócsúcsokra gondoltam, de kikérném a véleményeteket, mert ez az autó még 5 hónapja van nálam, és nem ismerem a lelki világát elég jól.

Előre is köszi a segítséget.

Rapid

Szerintem adagoló beállítást javasolnak majd,de én nem értek hozzá,csak tippelek :D .

Link to comment
Megosztás:

Tegnap megnéztem könyv szerint, és jól van beállítva az előadagolás. Felső holtpontnál az adagoló fogaskerekén a jel pontosan a kellő helyen áll.

Attól, hogy a jelek egybeesnek, nem feltétlenül jó az előtöltés beállítása, mert a környékén még el lehet állítani. Mindazonálltal sztem a porlasztócsúcsok nem teszik a dolgukat rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Attól, hogy a jelek egybeesnek, nem feltétlenül jó az előtöltés beállítása, mert a környékén még el lehet állítani. Mindazonálltal sztem a porlasztócsúcsok nem teszik a dolgukat rendesen.

Mibe kerül most egy garnitúra porlasztócsúcs? És milyen márkát ajánlotok? Ja, és házilag érdemes-e cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Mibe kerül most egy garnitúra porlasztócsúcs? És milyen márkát ajánlotok? Ja, és házilag érdemes-e cserélni?

Asszem ebben a "dizil szakasz" a hozzáértőbb, várdd meg az Ő válaszukat is. :D

Ha engem kérdezel Bosch-t.

Házilag csak akkor, ha csináltál már hasonlót, és van hozzá elég szakértelmed, szerszámod.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ez lenne a tippem, de nem vagyok szakértő :D

Ja, és az előzőeken kívül volna még egy kérdésem, amiről eddig sem könyvben, sem itt a fórumon nem találtam semmit (mondjuk a kereső elég fura, mert eredményt azt nem dob ki). A pollenszűrőt hová kell berakni???

Link to comment
Megosztás:

Ja, és az előzőeken kívül volna még egy kérdésem, amiről eddig sem könyvben, sem itt a fórumon nem találtam semmit (mondjuk a kereső elég fura, mert eredményt azt nem dob ki). A pollenszűrőt hová kell berakni???

A helyére :D

A fekete műanyag borítás alá ami a szélvédő és a motorháztető között van.

Lehúzod a gumit...és már nem emléxem, hogy csavarozva van vagy csak ki kell emelni...de alatta ottlesz a pollenszűrő :D

Link to comment
Megosztás:

A helyére :D

A fekete műanyag borítás alá ami a szélvédő és a motorháztető között van.

Lehúzod a gumit...és már nem emléxem, hogy csavarozva van vagy csak ki kell emelni...de alatta ottlesz a pollenszűrő :D

Köszi!

Magamtól tuti nem találtam volna meg. :D

Link to comment
Megosztás:

...2 könyvem is van hozzá, a másik pedig ez:

http://rapid.fw.hu/konyv2.jpg

Bár ez utóbbi kevésbé részletes.

Hi!

Ezt a könyvet keresem már régóta. Elektronikus formában is megvan, vagy csak papír formában?

Az alapján, amit leírtál, sztem is a csúcsok a legesélyesebbek, de én azért méretnék kompressziót és résveszteséget is, ebből teljesebb képet kapnál a motor állapotáról. Ami az adagoló beállítását illeti, nem csak az előtöltést lehet állítani rajta, amit leírtál, hanem van egy ún. füstcsavar is rajta, ami a beporlasztott üzemanyag mennyiségét állítja. A fogyasztása mennyi a gépnek? Hány km van benne?

Porlasztócsúcsot az adagoló alapján kell venni, attól függ a tipusa, hogy milyen gyártmányú az adagolód (Bosch vagy Lucas CAV). Bosch adagolóhoz Bosch csúcs a javasolt, Lucashoz pedig Delphi vagy van a Bosch-nak kimondottan Lucas adagolóhoz gyártott csúcsa.

Én javasolnám, hogy vidd el a gépet egy adagolóshoz, az megmondja, hogy annak van baja, vagy a csúcsok már nem porlasztanak, csak "pisilnek".

Ha Kecskemét közelében lax, az ottani cartársaknak van valami jó szerelőjük állítólag.

Link to comment
Megosztás:

Ami az adagoló beállítását illeti, nem csak az előtöltést lehet állítani rajta, amit leírtál, hanem van egy ún. füstcsavar is rajta, ami a beporlasztott üzemanyag mennyiségét állítja. A fogyasztása mennyi a gépnek? Hány km van benne?

Ha Kecskemét közelében lax, az ottani cartársaknak van valami jó szerelőjük állítólag.

Elektronikus formában van meg. A 2 könyv együtt 200 mega, nem tudom hogy hová tudnám felrakni. A füstcsavart hol találom? Amúgy a gép fogyasztása kb 5-5,5 lityó / 100km és 186000 km van benne. Legalábbis óra szerint.

Nem éppen Kecskemét közelében lakom, de ismerek itthon pár szerelőt, csak ugyebár az anyagiak. Mert az anyagáron túl a szerelőt bérezni is kell. Ez előtt egy kispolszkim volt, azt sosem látta szerelő, mindent én csináltam rajta, bár ez már egy kicsit komolyabb kaliberű, mint az.

Link to comment
Megosztás:

Sorstársm! :D

Rapid

Amiket leírtál nagyon emlékeztetnek engem "valamire" :D . A porlaszócsúcs tuti kuka, az adagoló, valószinüleg sokat tol, és a légszűrőt is érdemes kicserélni.

"Tapasztalt kollégák megerősítették, hogy csodákra képes egy tiszta szűrő. + 0,35 LE :D "

A csúcsot házilag csak akkor cseréld ha tesztelni tudod a nyitási nyomást és a porlasztási képet.

Az indulási neházséget valószinüleg a kompresszió hibája, ami nem csak a gyűrűknél, hanem a szelepeknél is elmehet. Ilyenkor a kipufogóban, vagy a szívócsonkban sziszeg el a nyomás.

De ne aggódj, az enyém is füstöl. Mert ez dízel.

Link to comment
Megosztás:

Elektronikus formában van meg. A 2 könyv együtt 200 mega, nem tudom hogy hová tudnám felrakni. A füstcsavart hol találom? Amúgy a gép fogyasztása kb 5-5,5 lityó / 100km és 186000 km van benne. Legalábbis óra szerint.

Nem éppen Kecskemét közelében lakom, de ismerek itthon pár szerelőt, csak ugyebár az anyagiak. Mert az anyagáron túl a szerelőt bérezni is kell. Ez előtt egy kispolszkim volt, azt sosem látta szerelő, mindent én csináltam rajta, bár ez már egy kicsit komolyabb kaliberű, mint az.

Az a fogyi nem is olyen rossz. Sőtt még irigyeket is szerezhetsz vele. Engem biztosan. :D

A Kispók nekem is az egyik kedvencem volt annó, de nem mondanám, hogy ez az olajkájha olyan bonyolult szerkezet. Mondhatni egyzserü mint a faék.

Link to comment
Megosztás:

A porlaszócsúcs tuti kuka, az adagoló, valószinüleg sokat tol, és a légszűrőt is érdemes kicserélni.

"Tapasztalt kollégák megerősítették, hogy csodákra képes egy tiszta szűrő. + 0,35 LE :D "

Az indulási neházséget valószinüleg a kompresszió hibája, ami nem csak a gyűrűknél, hanem a szelepeknél is elmehet. Ilyenkor a kipufogóban, vagy a szívócsonkban sziszeg el a nyomás.

A szűrő nincs egy hónapos. :D Most cseréltem. A kompressziót majd lecsekkoltatom egy szerelővel, és majd ő kimondja az áment a dologra, aztán már csak a pénztárcámnak kell elég vastagnak lennie. :D

A javítási kézikönyveket felraktam a piratebay-re. Remélem mindenki tudja, hogyan kell torrentet letölteni. :D

http://thepiratebay.org/tor/4082120

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.