Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

DTL Német dizil, Hátulján TD felirat (mókás ,enyém is ilyen) 68le aztán TDS ,Isuzu dizil, japán moci, 82le remélem jól írtam :)

Jól irtad! Hogy milyen okos vagy! :)

Elküldve

és még mindig nincs senki olyan aki tudná növelni ezeket az adatokat. Mondjuk 10-15%-kal. Pedig az opel diselbe rengeteg tartalék van, és az Isuzuba is.

Elküldve
és még mindig nincs senki olyan aki tudná növelni ezeket az adatokat. Mondjuk 10-15%-kal. Pedig az opel diselbe rengeteg tartalék van, és az Isuzuba is.

Tekerj az adagolon, meglátod mennyivel jobban megy! 8)

Elküldve

Ez olyan sufni megoldásnak tünik nekem.Igaz ha adok neki benyát akkor jobban megy.De én valami olyasmire gondoltam ami ugy igazán mid a levegő+üzemanyag keverékét és a turbó nyomást össze hangolni hogy maximum alatt egy hajszállal legyen a gép. Gondolkoztam azon is hogy egy Intercooler az elég jol megdobná de nem tudom lehet-e erre szereltetni vagy sem. De még a neten se találok semmit csak nekem jutott szembe hogy pöckülni kellen az a fajta motort?

Elküldve
Ez olyan sufni megoldásnak tünik nekem.Igaz ha adok neki benyát akkor jobban megy.De én valami olyasmire gondoltam ami ugy igazán mid a levegő+üzemanyag keverékét és a turbó nyomást össze hangolni hogy maximum alatt egy hajszállal legyen a gép. Gondolkoztam azon is hogy egy Intercooler az elég jol megdobná de nem tudom lehet-e erre szereltetni vagy sem. De még a neten se találok semmit csak nekem jutott szembe hogy pöckülni kellen az a fajta motort?

Van intercoolered nem ? Vagy nagyobbra akarod kicserelni ???

Elküldve

Én ugy tudom hogy az isuzuba nem intercooleres a dolog ezért lehetne azzal sűríteni a levegőt még egy kicsit ami mint tudjuk a lelke az egéssznek!!

Elküldve

Na kicsereltem az olajat a gepben!MOL superdizelt kapott,mert sikerult abbol 10l-t ingyen szerezni. :wink: Hat mit mondjak!Eg es fold!Sokkal csendesebb lett a motor hangja.5Ekm-t ezzel is el fog menni,annyira nem rossz anyag ez sem!

Olajszurobol ALCO-t kapott,levegoszurot is ujat,es a pollenszuro is ki lett cserelve.Valami iszonyu kosz volt a pollenszuro melett,a tuzfal mogott,tele volt homokkal meg falevellel.Azt is kiszedtem porszivoval! :wink:

Most a kovetkezo,amit cserelek az a gazolajszuro lesz,es izzitogyertyakat is ellenorzom,mert a nehezenidulas valszinuleg attol van!(bar eleg ujnak latszanak)multimeterrel,hogy lehet merni,hogy jo?

Azt hallottam,hogy a nehezenidulas megoldhato ugy talan,hogy az adagolo es a gazolajszuro koze kellene tenni egy visszacsaposzelepet,hogy ott a nyomas ne essen le.Ezt azt hiszem a gazolajszuronek a nyomo oldalara kell rakni.Nem biztos,hogy jol tudom,de majd ugyis jonnek a nagyok. :oops:

Elküldve

Te 5e km mész egy olajcserével? Nem tul karcsú az egy kicsit? Mert nekem 7-8at mondanak és az össze autonkkal kb 8-9e között cseréljük az olajat.

Elküldve

Ja a nehezen indulás meg valószínü csak akkor gyetya probléma ha induláskor rángat és kékesen füstöl, ha nem ez a jelenség akkor más a probléma PL.: gázolajszűrö el lehet egy kicsit tömődve.

Elküldve
Én ugy tudom hogy az isuzuba nem intercooleres a dolog ezért lehetne azzal sűríteni a levegőt még egy kicsit ami mint tudjuk a lelke az egéssznek!!

Nosza akkor hajrá :wink: Mi az aggregátod motorkódja ?

Elküldve

ASTRA TD (ISUZU ENGINE) 17DT 91-98 Head Gasket (1,45mm) (1 n) CH9356H

1686cc DIESEL (1,50mm) (2 n) CH9356I

(1,55mm) (3 n) CH9356J

Head Set HN6337

Conversion Set CK1351

Valve Cover Gasket RK4355

Valve Stem Oil Seals VK5316

Head Bolts BK6371

In. Manifold Gasket MG4338

Ex. Manifold Gasket MG6386

Sump Gasket OP4371

Front Crank Oil Seal OS5361

Rear Crank Oil Seal OS3380

Camshaft Oil Seal OS5361

--------------------------------------------------------------------------------

ASTRA TD (ISUZU ENGINE) 17DT 1686cc DIESEL

91-98

Head Gasket (1.50mm) (0 n) CH3558

(1.55mm) (1 n) CH3558A

(1.60mm) (2 n) CH3558B

Head Set HN6337

Conversion Set CK1351

Valve Cover Gasket RK4355

Valve Stem Oil Seals VK5316

Head Bolts BK6371

In. Manifold Gasket MG4338

Ex. Manifold Gasket MG6386

Sump Gasket OP4371

Front Crank Oil Seal OS5361

Rear Crank Oil Seal OS3380

Camshaft Oil Seal OS5361

Valami ilyesmit találtam rola. Én ugy emlékeztem hogy x17dt de az masik mototr nem 82Le, ugy nez ki csak siman 17td

Elküldve

17DT (TC4EE1)

Bauform: R4

Steuerung: OHC

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cmł): 1686

Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400

Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400

Verdichtung: 22,5 : 1

Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4

Steuerung: Zahnriemen

Schadstoffklasse: Euro 1

Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator

Verwendung: Astra F (F16WR, F18WR), Vectra A (F16WR, F18WR)

És még ezt a kettőt de nem tudom hogy az enyém melyik mert alig van különbség.

valaki tudja?

Elküldve

azt hised meg különböztetik ezek a motorokat csak 1.7 td azt jol van. de biztos hogy 17dt a tipusa csak azt nem tudom melyik az enyém de hibáztam rosszat vagtam ki az előbb

Elküldve

17DT (TC4EE1)

Bauform: R4

Steuerung: OHC

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cmł): 1686

Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400

Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400

Verdichtung: 22,5 : 1

Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4

Steuerung: Zahnriemen

Schadstoffklasse: Euro 1

Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator

Verwendung: Astra F (F16WR, F18WR), Vectra A (F16WR, F18WR)

X17DT (TC4EE1)

Bauform: R4

Steuerung: OHC

Anzahl der Ventile: 8

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cmł): 1686

Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400

Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400

Verdichtung: 22,0 : 1

Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4

Steuerung: Zahnriemen

Schadstoffklasse: D3

Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator

Verwendung: Astra F (F18WR), Vectra A (F18WR), Vectra B (F18WR)

Na most sikerült!

Most nézd meg de szerintem zek szinte ugyanazok a motorok de holnap megnézem a forgalmiba a motorszámot hátha okosabb leszek!

Elküldve

J0hnny Mnemonic

Helló!

Úgy tudod megmérni ha a gyertyárol leveszed a vezetéket.

A multimétert tedd abba az állásba ahol sipol ha összezárod a m

érőzsinort,és az egyiket tedd a negativra a másikat a gyertyára,

ha sipol akkor valószinű hogy jó.

Elküldve

Minél nagyobb az intercooler annál jobban hűti a levegőt ugyani is a turbó a nagy ford.szám miatt (22000 1/min is lehet) igen meleg néha mondjuk folyamatos ha autópályán mész ugy 150km/h megálsz és sötétva akkor akár izzik az egéssz turbó. tehát el tudod képzelni milyen meleg lehet. És a levegő annál több oxigént tartalmaz minél hidegebb. A profik szerint a folyamatos 40 fokos levegő lenne a legjobb. Ergó nagyobb hűtő jobb hűtés, több oxigén, jobb égés, több erő. De itt akkor már érdemes az adagolót is hozzá álítani vagy akár cserélni.

Elküldve

ja most nézegetem a forgalmit de nem lettem okosabb.

Az mondja Alvázszám: wol0tff68w5006437

Motorszá: 344711

De én ettől még nem tudom hogy mi a motor kodja.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.