Szabyka Elküldve Január13, 2005 Elküldve Január13, 2005 DTL Német dizil, Hátulján TD felirat (mókás ,enyém is ilyen) 68le aztán TDS ,Isuzu dizil, japán moci, 82le remélem jól írtam :) Jól irtad! Hogy milyen okos vagy! :)
mörfi Elküldve Január14, 2005 Elküldve Január14, 2005 Jól irtad! Hogy milyen okos vagy! :D köszi a biztatást :finga:
Dini Elküldve Január14, 2005 Elküldve Január14, 2005 és még mindig nincs senki olyan aki tudná növelni ezeket az adatokat. Mondjuk 10-15%-kal. Pedig az opel diselbe rengeteg tartalék van, és az Isuzuba is.
Szabyka Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 és még mindig nincs senki olyan aki tudná növelni ezeket az adatokat. Mondjuk 10-15%-kal. Pedig az opel diselbe rengeteg tartalék van, és az Isuzuba is. Tekerj az adagolon, meglátod mennyivel jobban megy! 8)
Dini Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 Ez olyan sufni megoldásnak tünik nekem.Igaz ha adok neki benyát akkor jobban megy.De én valami olyasmire gondoltam ami ugy igazán mid a levegő+üzemanyag keverékét és a turbó nyomást össze hangolni hogy maximum alatt egy hajszállal legyen a gép. Gondolkoztam azon is hogy egy Intercooler az elég jol megdobná de nem tudom lehet-e erre szereltetni vagy sem. De még a neten se találok semmit csak nekem jutott szembe hogy pöckülni kellen az a fajta motort?
mélykék76 Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 ....De még a neten se találok semmit csak nekem jutott szembe hogy pöckülni kellen az a fajta motort?.... Őket megkérdezted már: http://forum.index.hu/Article/showArticle?...228&la=41156588 ? Esetleg nem olvastad végig a topicot, hogy nincs-e számodra hasznos infó benne ?
Szabyka Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 Ez olyan sufni megoldásnak tünik nekem.Igaz ha adok neki benyát akkor jobban megy.De én valami olyasmire gondoltam ami ugy igazán mid a levegő+üzemanyag keverékét és a turbó nyomást össze hangolni hogy maximum alatt egy hajszállal legyen a gép. Gondolkoztam azon is hogy egy Intercooler az elég jol megdobná de nem tudom lehet-e erre szereltetni vagy sem. De még a neten se találok semmit csak nekem jutott szembe hogy pöckülni kellen az a fajta motort? Van intercoolered nem ? Vagy nagyobbra akarod kicserelni ???
mélykék76 Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 ....Van intercoolered nem ?.... Egy TD autónál azért én gyanakodnék rá :wink:
Dini Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 Én ugy tudom hogy az isuzuba nem intercooleres a dolog ezért lehetne azzal sűríteni a levegőt még egy kicsit ami mint tudjuk a lelke az egéssznek!!
J0hnny Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 Na kicsereltem az olajat a gepben!MOL superdizelt kapott,mert sikerult abbol 10l-t ingyen szerezni. :wink: Hat mit mondjak!Eg es fold!Sokkal csendesebb lett a motor hangja.5Ekm-t ezzel is el fog menni,annyira nem rossz anyag ez sem! Olajszurobol ALCO-t kapott,levegoszurot is ujat,es a pollenszuro is ki lett cserelve.Valami iszonyu kosz volt a pollenszuro melett,a tuzfal mogott,tele volt homokkal meg falevellel.Azt is kiszedtem porszivoval! :wink: Most a kovetkezo,amit cserelek az a gazolajszuro lesz,es izzitogyertyakat is ellenorzom,mert a nehezenidulas valszinuleg attol van!(bar eleg ujnak latszanak)multimeterrel,hogy lehet merni,hogy jo? Azt hallottam,hogy a nehezenidulas megoldhato ugy talan,hogy az adagolo es a gazolajszuro koze kellene tenni egy visszacsaposzelepet,hogy ott a nyomas ne essen le.Ezt azt hiszem a gazolajszuronek a nyomo oldalara kell rakni.Nem biztos,hogy jol tudom,de majd ugyis jonnek a nagyok. :oops:
Dini Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 Te 5e km mész egy olajcserével? Nem tul karcsú az egy kicsit? Mert nekem 7-8at mondanak és az össze autonkkal kb 8-9e között cseréljük az olajat.
Dini Elküldve Január15, 2005 Elküldve Január15, 2005 Ja a nehezen indulás meg valószínü csak akkor gyetya probléma ha induláskor rángat és kékesen füstöl, ha nem ez a jelenség akkor más a probléma PL.: gázolajszűrö el lehet egy kicsit tömődve.
mélykék76 Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 Én ugy tudom hogy az isuzuba nem intercooleres a dolog ezért lehetne azzal sűríteni a levegőt még egy kicsit ami mint tudjuk a lelke az egéssznek!! Nosza akkor hajrá :wink: Mi az aggregátod motorkódja ?
Szabyka Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 Csodálkozom hogy az Isuzu nem intercooleres ! :D A DTL az :)
Dini Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 ASTRA TD (ISUZU ENGINE) 17DT 91-98 Head Gasket (1,45mm) (1 n) CH9356H 1686cc DIESEL (1,50mm) (2 n) CH9356I (1,55mm) (3 n) CH9356J Head Set HN6337 Conversion Set CK1351 Valve Cover Gasket RK4355 Valve Stem Oil Seals VK5316 Head Bolts BK6371 In. Manifold Gasket MG4338 Ex. Manifold Gasket MG6386 Sump Gasket OP4371 Front Crank Oil Seal OS5361 Rear Crank Oil Seal OS3380 Camshaft Oil Seal OS5361 -------------------------------------------------------------------------------- ASTRA TD (ISUZU ENGINE) 17DT 1686cc DIESEL 91-98 Head Gasket (1.50mm) (0 n) CH3558 (1.55mm) (1 n) CH3558A (1.60mm) (2 n) CH3558B Head Set HN6337 Conversion Set CK1351 Valve Cover Gasket RK4355 Valve Stem Oil Seals VK5316 Head Bolts BK6371 In. Manifold Gasket MG4338 Ex. Manifold Gasket MG6386 Sump Gasket OP4371 Front Crank Oil Seal OS5361 Rear Crank Oil Seal OS3380 Camshaft Oil Seal OS5361 Valami ilyesmit találtam rola. Én ugy emlékeztem hogy x17dt de az masik mototr nem 82Le, ugy nez ki csak siman 17td
Dini Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 17DT (TC4EE1) Bauform: R4 Steuerung: OHC Bohrung (mm): 79,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1686 Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400 Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400 Verdichtung: 22,5 : 1 Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4 Steuerung: Zahnriemen Schadstoffklasse: Euro 1 Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator Verwendung: Astra F (F16WR, F18WR), Vectra A (F16WR, F18WR) És még ezt a kettőt de nem tudom hogy az enyém melyik mert alig van különbség. valaki tudja?
mélykék76 Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 ....nem tudom hogy az enyém melyik mert alig van különbség. valaki tudja?.... Ha esetleg megnéznéd a forgalmiban a motorszámot és/vagy a zöldkártyán a motortipust :wink:
Dini Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 azt hised meg különböztetik ezek a motorokat csak 1.7 td azt jol van. de biztos hogy 17dt a tipusa csak azt nem tudom melyik az enyém de hibáztam rosszat vagtam ki az előbb
Dini Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 17DT (TC4EE1) Bauform: R4 Steuerung: OHC Bohrung (mm): 79,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1686 Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400 Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400 Verdichtung: 22,5 : 1 Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4 Steuerung: Zahnriemen Schadstoffklasse: Euro 1 Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator Verwendung: Astra F (F16WR, F18WR), Vectra A (F16WR, F18WR) X17DT (TC4EE1) Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 79,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1686 Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400 Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400 Verdichtung: 22,0 : 1 Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4 Steuerung: Zahnriemen Schadstoffklasse: D3 Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator Verwendung: Astra F (F18WR), Vectra A (F18WR), Vectra B (F18WR) Na most sikerült! Most nézd meg de szerintem zek szinte ugyanazok a motorok de holnap megnézem a forgalmiba a motorszámot hátha okosabb leszek!
mélykék76 Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 de holnap megnézem a forgalmiba a motorszámot hátha okosabb leszek! Ez a megoldás a legcélravezetőbb :)
Kanes Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 J0hnny Mnemonic Helló! Úgy tudod megmérni ha a gyertyárol leveszed a vezetéket. A multimétert tedd abba az állásba ahol sipol ha összezárod a m érőzsinort,és az egyiket tedd a negativra a másikat a gyertyára, ha sipol akkor valószinű hogy jó.
Szabyka Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 Az enyimé tudom DTL oszt ott csücsül benne egy intercooler is ... Tényleg ha az intercooler ki lenne nagyobbra cserélve jobban menne a gép ?
Dini Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 Minél nagyobb az intercooler annál jobban hűti a levegőt ugyani is a turbó a nagy ford.szám miatt (22000 1/min is lehet) igen meleg néha mondjuk folyamatos ha autópályán mész ugy 150km/h megálsz és sötétva akkor akár izzik az egéssz turbó. tehát el tudod képzelni milyen meleg lehet. És a levegő annál több oxigént tartalmaz minél hidegebb. A profik szerint a folyamatos 40 fokos levegő lenne a legjobb. Ergó nagyobb hűtő jobb hűtés, több oxigén, jobb égés, több erő. De itt akkor már érdemes az adagolót is hozzá álítani vagy akár cserélni.
Dini Elküldve Január16, 2005 Elküldve Január16, 2005 ja most nézegetem a forgalmit de nem lettem okosabb. Az mondja Alvázszám: wol0tff68w5006437 Motorszá: 344711 De én ettől még nem tudom hogy mi a motor kodja.
Recommended Posts