Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ez olyan sufni megoldásnak tünik nekem.Igaz ha adok neki benyát akkor jobban megy.De én valami olyasmire gondoltam ami ugy igazán mid a levegő+üzemanyag keverékét és a turbó nyomást össze hangolni hogy maximum alatt egy hajszállal legyen a gép. Gondolkoztam azon is hogy egy Intercooler az elég jol megdobná de nem tudom lehet-e erre szereltetni vagy sem. De még a neten se találok semmit csak nekem jutott szembe hogy pöckülni kellen az a fajta motort?

Link to comment
Megosztás:

Ez olyan sufni megoldásnak tünik nekem.Igaz ha adok neki benyát akkor jobban megy.De én valami olyasmire gondoltam ami ugy igazán mid a levegő+üzemanyag keverékét és a turbó nyomást össze hangolni hogy maximum alatt egy hajszállal legyen a gép. Gondolkoztam azon is hogy egy Intercooler az elég jol megdobná de nem tudom lehet-e erre szereltetni vagy sem. De még a neten se találok semmit csak nekem jutott szembe hogy pöckülni kellen az a fajta motort?

Van intercoolered nem ? Vagy nagyobbra akarod kicserelni ???

Link to comment
Megosztás:

Na kicsereltem az olajat a gepben!MOL superdizelt kapott,mert sikerult abbol 10l-t ingyen szerezni. :wink: Hat mit mondjak!Eg es fold!Sokkal csendesebb lett a motor hangja.5Ekm-t ezzel is el fog menni,annyira nem rossz anyag ez sem!

Olajszurobol ALCO-t kapott,levegoszurot is ujat,es a pollenszuro is ki lett cserelve.Valami iszonyu kosz volt a pollenszuro melett,a tuzfal mogott,tele volt homokkal meg falevellel.Azt is kiszedtem porszivoval! :wink:

Most a kovetkezo,amit cserelek az a gazolajszuro lesz,es izzitogyertyakat is ellenorzom,mert a nehezenidulas valszinuleg attol van!(bar eleg ujnak latszanak)multimeterrel,hogy lehet merni,hogy jo?

Azt hallottam,hogy a nehezenidulas megoldhato ugy talan,hogy az adagolo es a gazolajszuro koze kellene tenni egy visszacsaposzelepet,hogy ott a nyomas ne essen le.Ezt azt hiszem a gazolajszuronek a nyomo oldalara kell rakni.Nem biztos,hogy jol tudom,de majd ugyis jonnek a nagyok. :oops:

Link to comment
Megosztás:

ASTRA TD (ISUZU ENGINE) 17DT 91-98 Head Gasket (1,45mm) (1 n) CH9356H

1686cc DIESEL (1,50mm) (2 n) CH9356I

(1,55mm) (3 n) CH9356J

Head Set HN6337

Conversion Set CK1351

Valve Cover Gasket RK4355

Valve Stem Oil Seals VK5316

Head Bolts BK6371

In. Manifold Gasket MG4338

Ex. Manifold Gasket MG6386

Sump Gasket OP4371

Front Crank Oil Seal OS5361

Rear Crank Oil Seal OS3380

Camshaft Oil Seal OS5361

--------------------------------------------------------------------------------

ASTRA TD (ISUZU ENGINE) 17DT 1686cc DIESEL

91-98

Head Gasket (1.50mm) (0 n) CH3558

(1.55mm) (1 n) CH3558A

(1.60mm) (2 n) CH3558B

Head Set HN6337

Conversion Set CK1351

Valve Cover Gasket RK4355

Valve Stem Oil Seals VK5316

Head Bolts BK6371

In. Manifold Gasket MG4338

Ex. Manifold Gasket MG6386

Sump Gasket OP4371

Front Crank Oil Seal OS5361

Rear Crank Oil Seal OS3380

Camshaft Oil Seal OS5361

Valami ilyesmit találtam rola. Én ugy emlékeztem hogy x17dt de az masik mototr nem 82Le, ugy nez ki csak siman 17td

Link to comment
Megosztás:

17DT (TC4EE1)

Bauform: R4

Steuerung: OHC

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cmł): 1686

Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400

Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400

Verdichtung: 22,5 : 1

Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4

Steuerung: Zahnriemen

Schadstoffklasse: Euro 1

Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator

Verwendung: Astra F (F16WR, F18WR), Vectra A (F16WR, F18WR)

És még ezt a kettőt de nem tudom hogy az enyém melyik mert alig van különbség.

valaki tudja?

Link to comment
Megosztás:

17DT (TC4EE1)

Bauform: R4

Steuerung: OHC

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cmł): 1686

Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400

Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400

Verdichtung: 22,5 : 1

Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4

Steuerung: Zahnriemen

Schadstoffklasse: Euro 1

Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator

Verwendung: Astra F (F16WR, F18WR), Vectra A (F16WR, F18WR)

X17DT (TC4EE1)

Bauform: R4

Steuerung: OHC

Anzahl der Ventile: 8

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cmł): 1686

Leistung (kW bei min-1): 60 / 4400

Drehmoment (Nm bei min-1): 168 / 2400

Verdichtung: 22,0 : 1

Motormanagement: mechanische Einspritzanlage VE 4

Steuerung: Zahnriemen

Schadstoffklasse: D3

Besonderheiten: Turbolader, ungeregelter Katalysator

Verwendung: Astra F (F18WR), Vectra A (F18WR), Vectra B (F18WR)

Na most sikerült!

Most nézd meg de szerintem zek szinte ugyanazok a motorok de holnap megnézem a forgalmiba a motorszámot hátha okosabb leszek!

Link to comment
Megosztás:

J0hnny Mnemonic

Helló!

Úgy tudod megmérni ha a gyertyárol leveszed a vezetéket.

A multimétert tedd abba az állásba ahol sipol ha összezárod a m

érőzsinort,és az egyiket tedd a negativra a másikat a gyertyára,

ha sipol akkor valószinű hogy jó.

Link to comment
Megosztás:

Minél nagyobb az intercooler annál jobban hűti a levegőt ugyani is a turbó a nagy ford.szám miatt (22000 1/min is lehet) igen meleg néha mondjuk folyamatos ha autópályán mész ugy 150km/h megálsz és sötétva akkor akár izzik az egéssz turbó. tehát el tudod képzelni milyen meleg lehet. És a levegő annál több oxigént tartalmaz minél hidegebb. A profik szerint a folyamatos 40 fokos levegő lenne a legjobb. Ergó nagyobb hűtő jobb hűtés, több oxigén, jobb égés, több erő. De itt akkor már érdemes az adagolót is hozzá álítani vagy akár cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.