Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az EGR-t 2-es alulemezből vágott vaktömítéssel zártam le.

Kérdésem a következő.

Mivel ez elég közel van a kipufftorokhoz,bírni fogja a kipuffgáz melegét a 2-es alulemez?

Nem fog elolvadni?

A turbot is ilyen burkolat takarja, az sem csöppent el . :)

Elküldve
Az EGR-t 2-es alulemezből vágott vaktömítéssel zártam le.

Kérdésem a következő.

Mivel ez elég közel van a kipufftorokhoz,bírni fogja a kipuffgáz melegét a 2-es alulemez?

Nem fog elolvadni?

Én nem félteném lévén a szívócsonk is haszonfémbő készült. :)

Elküldve
Én nem féltaném lévén a szívócsonk is haszonfémbő készült. :D

Haszonfém! :D

Na majd meglátjuk bírja-e,fosok nehogy az olvadt cuccot a szelepek közé tegye. :)

Viszont sokkal jobb így a gépsas hidegen.

Elküldve
Haszonfém! :D

Na majd meglátjuk bírja-e,fosok nehogy az olvadt cuccot a szelepek közé tegye. :)

Viszont sokkal jobb így a gépsas hidegen.

Bírja én is így oldottam meg vagy 3-4éve

Elküldve

Elkapott egy rossz érzés..

Most volt termosztátcserém, kb. másfél hónapja, és a vízhőmérsékletmérőm

alíg megy ki a kékből..

Létezhet az, hogy az új termosztát csak ennyit bírna ? :)

Mit csináljak ?

Újabb csere ? Garanciát hogy lehet érvényesíteni ?

Elküldve
Az EGR-t 2-es alulemezből vágott vaktömítéssel zártam le.

Kérdésem a következő.

Mivel ez elég közel van a kipufftorokhoz,bírni fogja a kipuffgáz melegét a 2-es alulemez?

Nem fog elolvadni?

Ha ott 650 fok körüli a hőmérséklet akkor igen. Bár ezt szinte kizártnak tartom, de mivel nem ismerem a gépedet, nem állítom.

Elküldve
Elkapott egy rossz érzés..

Most volt termosztátcserém, kb. másfél hónapja, és a vízhőmérsékletmérőm

alíg megy ki a kékből..

Létezhet az, hogy az új termosztát csak ennyit bírna ? :)

Mit csináljak ?

Újabb csere ? Garanciát hogy lehet érvényesíteni ?

Lehet csak meg kéne pucolni a hőgomba csatlakozását. :D

Elküldve
Ha ott 650 fok körüli a hőmérséklet akkor igen. Bár ezt szinte kizártnak tartom, de mivel nem ismerem a gépedet, nem állítom.

Nem valószínű mert ebben az esetban könyen lángra kapna a zajszigetelés a tűzfalon és a mocitető alatt. Arrol nem is beszélve hogy nincs közel a Hászonfém :) csatlakozója a kipuffhoz.

Elküldve

Ma találkoztam Digger cartárssal és nem túl sok jó hírekkel szolgáltam neki. :)

Sajnos hf-es a gépe minden jel szerint.

-Kemények a vízcsövek,vizszint lemegy indítás után,olajos a víz,leállítás után a túltartály kupajának leszedésekor marha nagy nyomás szökik el stb. egyszóval bedolgozik a víztérbe.

-1-es henger porlasztócsúcsának tömítése rossz,folyik a gázolaj vissza,kompresszióvesztés melett.

-Bosch generátor szíjtárcsájának cseréje,csapágycsere.

Sajnos egy sem olcsó mulatság,de ha jó szerelő kezébe kerül a gépsas,akkor egy nagyon jó masina lesz belőle,mert amúgy rendben van a gép.

BB! Ha kell segítség szólj,láttad,hogy a KOMA szervíz vasárnap is dolgozik. :D

Ha úgyis hétvégéi kocsi,leteszed nálunk kecsón és rendbeszedjük!

Elküldve
...BB! Ha kell segítség szólj,láttad,hogy a KOMA szervíz vasárnap is dolgozik. :D

Ha úgyis hétvégéi kocsi,leteszed nálunk kecsón és rendbeszedjük!

Isuzu motoros?

Digger, vigyázz a maffiával! :) :D

Elküldve
Valaki meséljen nekem arról pls., hogy a német 1.7es motoron milyen turbó van.

Az Általános műszaki problémák topicban egy lapot visszalapozol, és ott egy kép, azon látszik. Adatokat nem tudok mondani.

Elküldve
Valaki meséljen nekem arról pls., hogy a német 1.7es motoron milyen turbó van.

Garrett

Astra - 68HP 1.7L D X17DT 98-99 GT1544H 454187-0001E 90530995

Astra - 68HP Low blow 1.7L D X17DTL 92-98 GT1544H 454092-0001E 90499271

Elküldve
Garrett

Astra - 68HP 1.7L D X17DT 98-99 GT1544H 454187-0001E 90530995

Astra - 68HP Low blow 1.7L D X17DTL 92-98 GT1544H 454092-0001E 90499271

Áhám hááááám, köszi.

Mennyibe kerül egy ilyen turbó, ami felújításra szorul ?

Egyáltalán honnan lehet ilyet szerezni ?

Elküldve
Áhám hááááám, köszi.

Mennyibe kerül egy ilyen turbó, ami felújításra szorul ?

Egyáltalán honnan lehet ilyet szerezni ?

Bontó vagy net.

De mire kell ez neked?

C20XE-re nem jó! :)

Elküldve
BB! Ha kell segítség szólj,láttad,hogy a KOMA szervíz vasárnap is dolgozik. :)

Ha úgyis hétvégéi kocsi,leteszed nálunk kecsón és rendbeszedjük!

Sziasztok!

Szerencsésen hazaértünk! Ez volt az eddigi leghosszabb út a "Hápogival" Kb. 280 km.

Valóban rosszak voltak a hírek! Főleg azért, mert januárban sokat voltam táppénzen, és kevés volt a fizu.

Remélem, hogy a következő havi költségvetésbe be fog férni.

A felajánlást köszi! Kár, hogy olyan messzi vagytok. Azért elképzelhető, hogy igénybe veszem!

Köszi mégegyszer!

Elküldve
Sziasztok!

Szerencsésen hazaértünk! Ez volt az eddigi leghosszabb út a "Hápogival" Kb. 280 km.

Valóban rosszak voltak a hírek! Főleg azért, mert januárban sokat voltam táppénzen, és kevés volt a fizu.

Remélem, hogy a következő havi költségvetésbe be fog férni.

A felajánlást köszi! Kár, hogy olyan messzi vagytok. Azért elképzelhető, hogy igénybe veszem!

Köszi mégegyszer!

Ha céges verdával megoldod addig a családi dolgokat,mi segítünk!

Lebeszéljük az időpontot és nekiugrunk! :)

Tényleg megbízható szerelőnk van,aki nem is drágán dolgozik.

U.i.:Ne haragudj,hogy letegeztünk egyből,picit talán illetlenség volt.

Elküldve

Sziasztok!

A hátsó dobom kezd erősen hasonlítani egy jobb sajtreszelőhöz, ezért előbb-utóbb kénytelen leszek cserélni. Mivel a jármű is lassan szépülget ( :) ) ezért szeretnék egy szép "sportdobot" felrakni hátulra. Próbálkozott már valaki ilyen rémtettel diesel autón? Addig ok, hogy (érezhető) teljesítménynövekedésre ne számítsak, de a hangjától kicsit félek. A másik dolog, ami érdekelne, hogy a néhány helyen kapható "diesel sportdob"-ot érdemes-e megvenni, vagy teljesen mindegy.

(Tudom, hogy a teljes kipufogó oldalt a motorhoz kellene hangolni (, illetve főleg annak egy tartományához) és nem csak egy hátsó dobot venni első felindulásból, de mivel a teljesítmény növelése nem célom (és a katalizátort sem szeretném kivenni), ezért lesz csak dob csere.)

Elküldve

[quote name='mauser' date='2008-02-25 - 00:21' post='345866'

(Tudom, hogy a teljes kipufogó oldalt a motorhoz kellene hangolni (, illetve főleg annak egy tartományához) és nem csak egy hátsó dobot venni első felindulásból, de mivel a teljesítmény növelése nem célom (és a katalizátort sem szeretném kivenni), ezért lesz csak dob csere.)

Elküldve
Sziasztok!

A hátsó dobom kezd erősen hasonlítani egy jobb sajtreszelőhöz, ezért előbb-utóbb kénytelen leszek cserélni. Mivel a jármű is lassan szépülget ( :) ) ezért szeretnék egy szép "sportdobot" felrakni hátulra. Próbálkozott már valaki ilyen rémtettel diesel autón? ...

Igen, pl. a miénken is az van:

23256803.jpg

Innen a legfelső az.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.