J0hnny Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Hogyan pucolták ki a porlasztócsucsokat? Pucolni nem szokták azt,max bemérni a porlasztási végnyomást és porlasztási képet nézni.
petya085 Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Hogyan pucolták ki a porlasztócsucsokat? Azt nem tudom mert nem voltam ott amikor csinálták!gondolom ahogy J0hnny mondja,ugy nézték meg!de most jobb mint volt mert nem is rángat mikor elveszem a gázrol a lábam,mert egy piit rángatott!
afonya Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Hogyan pucolták ki a porlasztócsucsokat? Az Így csináldban is le van írva. Egy fa pálcával óvatosan kapirgálják, mint Vinetu a tapétát. :) Egyébként nem is biztos, hogy maga a csúcs koszolódott el, hanem a többi benne lévő alkatrészre rakódott ki valami susnyák. A nyitási nyomásértéket pedig hézagolással lehet beálítani, fontos hogy egyforma legyen. Én már (kínomban) csináltam egyszer.
mörfi Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Nem hiszem, hogy jobban rángatná, mint mikor indítózol, ami ugyanúgy a főtengelyt forgatja, mint a váltó huzatáskor. Arról nem is beszélve, hogy az már régen rossz, ha nem tudod mikori a szíj. Ezalól csak a frissen vásárolt autó lehet kivétel. :) Mindazonáltal fel lehet tölteni a szűrőt, legalább hamarabb felveszi az olajat. :) ezt rosszul gondolod, eleve ha bele gondolsz abba mi történik akkor amikor ráengeded a kuplungot. :) Hirtelen erős rántás. Az önindító teljesen simán indítja, de tőlem rángathatod. Porlasztó csúcs takarítás?? Maga a csúcs nem takarítható, hülyeség , lekaparta a rárakodott kormot kívülről. A csúcs vagy jó és porlaszt szépen , vagy szar, nincs köztes állapot. Valszeg inkább beállította őket, de DTL-nél szinte nincs semmi állítási lehetőség. Berakod az új csúcsot és heló, nem kell hézagolgatni, de nem is jó hozzá csak a bosch.
hening Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 ezt rosszul gondolod, eleve ha bele gondolsz abba mi történik akkor amikor ráengeded a kuplungot. :) Hirtelen erős rántás. Az önindító teljesen simán indítja, de tőlem rángathatod. Porlasztó csúcs takarítás?? Maga a csúcs nem takarítható, hülyeség , lekaparta a rárakodott kormot kívülről. A csúcs vagy jó és porlaszt szépen , vagy szar, nincs köztes állapot. Valszeg inkább beállította őket, de DTL-nél szinte nincs semmi állítási lehetőség. Berakod az új csúcsot és heló, nem kell hézagolgatni, de nem is jó hozzá csak a bosch. Én sem így légtelenítettem az enyémet, amíg dizilem volt, mert jó akksi volt benne. Csak "idéztem" a könyvből. A rántással kapcsolatban meg sztem nem fogunk megegyezni, mert lehet azt úgy is csinálni, hogy jó legyen, meg lehet úgy is hogy nem. A porlasztótcsúcsot meg sztem is csak cserével/beszabályzással lehet "javítani".
J0hnny Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Porlasztó csúcs takarítás?? Maga a csúcs nem takarítható, hülyeség , lekaparta a rárakodott kormot kívülről. A csúcs vagy jó és porlaszt szépen , vagy szar, nincs köztes állapot. Valszeg inkább beállította őket, de DTL-nél szinte nincs semmi állítási lehetőség. Berakod az új csúcsot és heló, nem kell hézagolgatni, de nem is jó hozzá csak a bosch. Több szempont alapján sem értek egyet veled. Lehet sz@r egy csúcs,mert ugyan porlaszt,de nem megfelelően,nincs normális porlasztási kép,tökéletlen az égés,kopog tőle a motor,stb stb Bosch-on kivül a Nippon Denso is igen jó csúcsokat gyárt.
mörfi Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Helyesbítek, nem ajánlatos vontatva índítani :) (kadettomat én is rángattam télen , de foftam is :) ) Más , hogyan állítod a porlasztási képet??? Vagy jó ,vagy nem ? Nem a befecskendezési nyomás állításáról beszélek. Komolyabb helyeken rögtön dobják a kukába a porlasztó csúcsokat (nem az egészet csak a csúcsot) ha nem megfelelő a porlasztási sugár. És eleve 4 cserélnek ,Garancia is csak akkor van rá ha elfogadott szakműhely szereli be, koszos kézzel meg sem szabad fogni.
mörfi Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Több szempont alapján sem értek egyet veled. Lehet sz@r egy csúcs,mert ugyan porlaszt,de nem megfelelően,nincs normális porlasztási kép,tökéletlen az égés,kopog tőle a motor,stb stb Bosch-on kivül a Nippon Denso is igen jó csúcsokat gyárt. most írtad sz@r a csúcs. Nem tudod állítani és javítani a porlasztási képet.
hening Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Helyesbítek, nem ajánlatos vontatva índítani :D (kadettomat én is rángattam télen , de foftam is :) ) Más , hogyan állítod a porlasztási képet??? Vagy jó ,vagy nem ? Nem a befecskendezési nyomás állításáról beszélek. Komolyabb helyeken rögtön dobják a kukába a porlasztó csúcsokat (nem az egészet csak a csúcsot) ha nem megfelelő a porlasztási sugár. És eleve 4 cserélnek ,Garancia is csak akkor van rá ha elfogadott szakműhely szereli be, koszos kézzel meg sem szabad fogni. Nem is indítársól ír a könyv se. :) Egyszer az enyémet is húzni kellett, igaz izzítógyertya hibája miatt nem indult akkor, az akksim meg lemerült a sok forgatástól. :) A porlasztási képben teljesen igazad van, vagy jó, vagy kuka és új csúcs. Az meg álltalános dolog, nem csak dizil, hogy az üza rendszereket nem babráljun koszos kézzel.
J0hnny Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 most írtad sz@r a csúcs. Nem tudod állítani és javítani a porlasztási képet. Sz@rnak sz@r,de még megy vele a moci! :)
mörfi Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Nem is indítársól ír a könyv se. :D Egyszer az enyémet is húzni kellett, igaz izzítógyertya hibája miatt nem indult akkor, az akksim meg lemerült a sok forgatástól. :) A porlasztási képben teljesen igazad van, vagy jó, vagy kuka és új csúcs. Az meg álltalános dolog, nem csak dizil, hogy az üza rendszereket nem babráljun koszos kézzel. És mi a különbség vontatáskor, húzáskor? Mind a két esetben ugyan az történik, előbb utóbb beindul a motor ? Vagy nem értem , légtelenítéskor nem addig húzatod amíg benem indul :D
hening Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 És mi a különbség vontatáskor, húzáskor? Mind a két esetben ugyan az történik, előbb utóbb beindul a motor ? Vagy nem értem , légtelenítéskor nem addig húzatod amíg benem indul :D Dehogynem, de alapesetben ugye nem minden indításkor kell légteleníteni. :)
mörfi Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Dehogynem, de alapesetben ugye nem minden indításkor kell légteleníteni. :) persze hogy nem, de ugye húzni inkább akkor húzzuk amikor nem idul (kopott motor télen) Legalább is nálam a kadett annó.
hening Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 persze hogy nem, de ugye húzni inkább akkor húzzuk amikor nem idul (kopott motor télen) Legalább is nálam a kadett annó. Az enyémet a fennt említett dolog miatt kellett húzni, meg azért mert -18 oC volt.
Tiv. Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Közeli képek egy vadonatuj adagoloról. http://www.vatera.hu/adagolo_uj_opel_astra...d_54642469.html
petya085 Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Nekem megvan ez a kép,még multhónapban találtam egy oldalon.de gyönyörűűű!!!!nem?? :)
petya085 Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Motortartó bakot cserélt már valaki??megoldható otthon a garázsban?? :)
J0hnny Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Motortartó bakot cserélt már valaki??megoldható otthon a garázsban?? :) Inkább aknából. Kényelmesebb.
petya085 Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Inkább aknából. Kényelmesebb. Ugy gondoltam én is!!csak nem irtam le!ugy néz ki hogy kell majd,mert most hogy jó az alapjáratom kicsit ráz,már nem olyan mint amikor vettem a gépet!
Xray Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Hogyan pucolták ki a porlasztócsucsokat? Azthiszem ultrahangos pucolóval lehet én is a asszonkámat bízom meg vele, ő oylan helyen dolgozik ahol van ilyen. :)
Xray Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Na Akkor valaki mesélne erről az AGR szelepről miért is jó az ha lezárjuk, mert téllegnemtom :) Köszike :D
J0hnny Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Na Akkor valaki mesélne erről az AGR szelepről miért is jó az ha lezárjuk, mert téllegnemtom :) Köszike :D Itt olvasgass! :D
FPepe Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Úgy néz ki, a Caravannak talán mégsem hengerfej problémája lesz, a hűtő alatti keresztmerevítőn mindig áll a víz, akkor is, ha száraz idő van. Jó lenne megúszni egy hűtőcserével, kicsit olcsóbb, mint a hengerfej javítása.
mörfi Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 Úgy néz ki, a Caravannak talán mégsem hengerfej problémája lesz, a hűtő alatti keresztmerevítőn mindig áll a víz, akkor is, ha száraz idő van. Jó lenne megúszni egy hűtőcserével, kicsit olcsóbb, mint a hengerfej javítása. és gyorsabb.
J0hnny Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 Az EGR-t 2-es alulemezből vágott vaktömítéssel zártam le. Kérdésem a következő. Mivel ez elég közel van a kipufftorokhoz,bírni fogja a kipuffgáz melegét a 2-es alulemez? Nem fog elolvadni?
Recommended Posts