Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Hogyan pucolták ki a porlasztócsucsokat?

Az Így csináldban is le van írva. Egy fa pálcával óvatosan kapirgálják, mint Vinetu a tapétát. :)

Egyébként nem is biztos, hogy maga a csúcs koszolódott el, hanem a többi benne lévő alkatrészre rakódott ki valami susnyák. A nyitási nyomásértéket pedig hézagolással lehet beálítani, fontos hogy egyforma legyen.

Én már (kínomban) csináltam egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy jobban rángatná, mint mikor indítózol, ami ugyanúgy a főtengelyt forgatja, mint a váltó huzatáskor.

Arról nem is beszélve, hogy az már régen rossz, ha nem tudod mikori a szíj. Ezalól csak a frissen vásárolt autó lehet kivétel. :)

Mindazonáltal fel lehet tölteni a szűrőt, legalább hamarabb felveszi az olajat. :)

ezt rosszul gondolod, eleve ha bele gondolsz abba mi történik akkor amikor ráengeded a kuplungot. :) Hirtelen erős rántás.

Az önindító teljesen simán indítja, de tőlem rángathatod.

Porlasztó csúcs takarítás?? Maga a csúcs nem takarítható, hülyeség , lekaparta a rárakodott kormot kívülről.

A csúcs vagy jó és porlaszt szépen , vagy szar, nincs köztes állapot. Valszeg inkább beállította őket, de DTL-nél szinte nincs semmi állítási lehetőség. Berakod az új csúcsot és heló, nem kell hézagolgatni, de nem is jó hozzá csak a bosch.

Link to comment
Megosztás:

ezt rosszul gondolod, eleve ha bele gondolsz abba mi történik akkor amikor ráengeded a kuplungot. :) Hirtelen erős rántás.

Az önindító teljesen simán indítja, de tőlem rángathatod.

Porlasztó csúcs takarítás?? Maga a csúcs nem takarítható, hülyeség , lekaparta a rárakodott kormot kívülről.

A csúcs vagy jó és porlaszt szépen , vagy szar, nincs köztes állapot. Valszeg inkább beállította őket, de DTL-nél szinte nincs semmi állítási lehetőség. Berakod az új csúcsot és heló, nem kell hézagolgatni, de nem is jó hozzá csak a bosch.

Én sem így légtelenítettem az enyémet, amíg dizilem volt, mert jó akksi volt benne. Csak "idéztem" a könyvből. A rántással kapcsolatban meg sztem nem fogunk megegyezni, mert lehet azt úgy is csinálni, hogy jó legyen, meg lehet úgy is hogy nem.

A porlasztótcsúcsot meg sztem is csak cserével/beszabályzással lehet "javítani".

Link to comment
Megosztás:

Porlasztó csúcs takarítás?? Maga a csúcs nem takarítható, hülyeség , lekaparta a rárakodott kormot kívülről.

A csúcs vagy jó és porlaszt szépen , vagy szar, nincs köztes állapot. Valszeg inkább beállította őket, de DTL-nél szinte nincs semmi állítási lehetőség. Berakod az új csúcsot és heló, nem kell hézagolgatni, de nem is jó hozzá csak a bosch.

Több szempont alapján sem értek egyet veled.

Lehet sz@r egy csúcs,mert ugyan porlaszt,de nem megfelelően,nincs normális porlasztási kép,tökéletlen az égés,kopog tőle a motor,stb stb

Bosch-on kivül a Nippon Denso is igen jó csúcsokat gyárt.

Link to comment
Megosztás:

Helyesbítek, nem ajánlatos vontatva índítani :) (kadettomat én is rángattam télen , de foftam is :) )

Más , hogyan állítod a porlasztási képet??? Vagy jó ,vagy nem ? Nem a befecskendezési nyomás állításáról beszélek. Komolyabb helyeken rögtön dobják a kukába a porlasztó csúcsokat (nem az egészet csak a csúcsot) ha nem megfelelő a porlasztási sugár. És eleve 4 cserélnek ,Garancia is csak akkor van rá ha elfogadott szakműhely szereli be, koszos kézzel meg sem szabad fogni.

Link to comment
Megosztás:

Több szempont alapján sem értek egyet veled.

Lehet sz@r egy csúcs,mert ugyan porlaszt,de nem megfelelően,nincs normális porlasztási kép,tökéletlen az égés,kopog tőle a motor,stb stb

Bosch-on kivül a Nippon Denso is igen jó csúcsokat gyárt.

most írtad sz@r a csúcs. Nem tudod állítani és javítani a porlasztási képet.

Link to comment
Megosztás:

Helyesbítek, nem ajánlatos vontatva índítani :D (kadettomat én is rángattam télen , de foftam is :) )

Más , hogyan állítod a porlasztási képet??? Vagy jó ,vagy nem ? Nem a befecskendezési nyomás állításáról beszélek. Komolyabb helyeken rögtön dobják a kukába a porlasztó csúcsokat (nem az egészet csak a csúcsot) ha nem megfelelő a porlasztási sugár. És eleve 4 cserélnek ,Garancia is csak akkor van rá ha elfogadott szakműhely szereli be, koszos kézzel meg sem szabad fogni.

Nem is indítársól ír a könyv se. :) Egyszer az enyémet is húzni kellett, igaz izzítógyertya hibája miatt nem indult akkor, az akksim meg lemerült a sok forgatástól. :)

A porlasztási képben teljesen igazad van, vagy jó, vagy kuka és új csúcs.

Az meg álltalános dolog, nem csak dizil, hogy az üza rendszereket nem babráljun koszos kézzel.

Link to comment
Megosztás:

Nem is indítársól ír a könyv se. :D Egyszer az enyémet is húzni kellett, igaz izzítógyertya hibája miatt nem indult akkor, az akksim meg lemerült a sok forgatástól. :)

A porlasztási képben teljesen igazad van, vagy jó, vagy kuka és új csúcs.

Az meg álltalános dolog, nem csak dizil, hogy az üza rendszereket nem babráljun koszos kézzel.

És mi a különbség vontatáskor, húzáskor? Mind a két esetben ugyan az történik, előbb utóbb beindul a motor ? Vagy nem értem , légtelenítéskor nem addig húzatod amíg benem indul :D

Link to comment
Megosztás:

És mi a különbség vontatáskor, húzáskor? Mind a két esetben ugyan az történik, előbb utóbb beindul a motor ? Vagy nem értem , légtelenítéskor nem addig húzatod amíg benem indul :D

Dehogynem, de alapesetben ugye nem minden indításkor kell légteleníteni. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.