Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én novemberben vizsgáztattam a csacsit és simán átment.

A KPM vizsga nem olyan nagy gáz, Bejelentkeztem, ídőpontot kértem, elvittem, és kész,két évvel ezelőtt is ott vizsgáztattam akkor is gond nélkül ment. Az ára, ahogyan Tiv. is írta 9310,- pénz volt.

Én a katalizátor hiánya miatt nem mertem oda vinni.

Elküldve
Én a katalizátor hiánya miatt nem mertem oda vinni.

Teljesen kiszedtétek, vagy csak kibeleztétek ?

Én a minap beleztem ki, nyoma sem maradt.... :)

SN850389.JPGkicsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

X17DTL Caravan váltó tipusát hol tudom megnézni.

A motortérből, vagy alá kell nézni?

A motortérben láttam számokat de a tipusra utaló jelet nem. (F13 vagy ilyesmit kerestem)

A http://www.opel-infos.de/ oldalon nézelődtem, de nem volt számomra egyértelmű.

Elküldve
X17DTL Caravan váltó tipusát hol tudom megnézni.

A motortérből, vagy alá kell nézni?

A motortérben láttam számokat de a tipusra utaló jelet nem. (F13 vagy ilyesmit kerestem)

A http://www.opel-infos.de/ oldalon nézelődtem, de nem volt számomra egyértelmű.

Vagy a váltó tetején találod meg,a rudazat kivezetése alatt,ahol jó koszos szokott lenni a váltó vagy pedig a bal kerék felöl a váltó oldalán.

Elküldve
Helló!

azt szeretném megkérdezni hogy porlasztócsúcsot kellene cserélnem és milyen fajták vannak és kb milyen árban??valaki ?

Biztos,hogy cserélni kell? :)

Régebben írta itt egy dízel mester:

Porlasztócsúcs a BOSCH a gyári, de a NIPPON-DENSO (japán)ugyanolyan nagy gyártó mint a bosch csak ázsiában,úgy hogy szerintem ugyanazt,hanem jobb minőséget nyújt,mint a Bosch féláron(az összes japán/ázsia dízelben a DENSO a gyári ahogy az európaiban a BOSCH).
Elküldve
Teljesen kiszedtétek, vagy csak kibeleztétek ?

Én a minap beleztem ki, nyoma sem maradt.... :)

Gubacsinál voltam vele,leszedte.Nekem nem hiányzik! :)

Elküldve
Biztos,hogy cserélni kell? :)

Régebben írta itt egy dízel mester:

Szerintem igen mert teljesen vissza van véve a kaja,nem megy és füstöl!!ja és elég sokat eszik!olyan 8 körül

Elküldve
Szerintem igen mert teljesen vissza van véve a kaja,nem megy és füstöl!!ja és elég sokat eszik!olyan 8 körül

Inkább adagolóshoz vidd el.

Turbó rendben van?

A csúcsok ha nem nyúltak még hozzá és hidegen jól indul,akkor kb 300EKm-ig jók szoktak lenni.

Elküldve
Van olyan,hogy a tetején nincs ráírva,de az oldalán lenni kell!

Én már egyszer körbenyaltam az egészet, de nem találtam. Ami a képen van arra a részre nem emlékszem, de megtisztogattam minden olyan helyet ami elérhető volt és tartalmazhatott valami írást. Lehet rajta van, de akkor jól eldugták.

Elküldve
Én már egyszer körbenyaltam az egészet, de nem találtam. Ami a képen van arra a részre nem emlékszem, de megtisztogattam minden olyan helyet ami elérhető volt és tartalmazhatott valami írást. Lehet rajta van, de akkor jól eldugták.

Valahol lennie kell.

Elküldve

Ti hogyan fértetek hozzá az alapjárat állitó csavarokhoz? Jól elvanna dugva. Ma néztem, nincs semmi játéka a két állitocsavar között annak a billenő karnak. A membrán sem mozgatja, és teljesen feszes hidegen melegen a huzal. Éredemes beállitanom az előző oldalon betett ébra szerint? Amugy semi gond vele, de hidegen -melegen is 1000 az alajárat óra szerint, vagy tán még picivel felette.

Elküldve
Ti hogyan fértetek hozzá az alapjárat állitó csavarokhoz? Jól elvanna dugva. Ma néztem, nincs semmi játéka a két állitocsavar között annak a billenő karnak. A membrán sem mozgatja, és teljesen feszes hidegen melegen a huzal. Éredemes beállitanom az előző oldalon betett ébra szerint? Amugy semi gond vele, de hidegen -melegen is 1000 az alajárat óra szerint, vagy tán még picivel felette.

Lehet,hogy rossz a membránod és valaki így oldotta meg? :)

Elküldve
Ti hogyan fértetek hozzá az alapjárat állitó csavarokhoz? Jól elvanna dugva. Ma néztem, nincs semmi játéka a két állitocsavar között annak a billenő karnak. A membrán sem mozgatja, és teljesen feszes hidegen melegen a huzal. Éredemes beállitanom az előző oldalon betett ébra szerint? Amugy semi gond vele, de hidegen -melegen is 1000 az alajárat óra szerint, vagy tán még picivel felette.

egy hosszabitott 10-es dugókulcsal tökéletesen hozzáférsz,én is azzal állitottam be!nekem most 1000 alatt van egy 3 mm-t

Elküldve
Lehet,hogy rossz a membránod és valaki így oldotta meg? :)

Ha ez a helyzet akkor nem volt tőle rossz ötlet, mert tökéletesen működik. Nem rángat sem hidegen, sem melegen.

Elküldve
Ha ez a helyzet akkor nem volt tőle rossz ötlet, mert tökéletesen működik. Nem rángat sem hidegen, sem melegen.

Én is igy állitottam be amikor rossz volt a membránom!de must ugy áll hogy hidegen kb 1100,melegen 900,kb

Elküldve
a turbónak milyen hibái szoktak lenni???jelenségei??

Elvileg van gumicsatlakozása a turbócsőnek!Ott meglehetne nézni fordulaton,hogy felkeményszik-e a cső.

De pontosan nem tom,nekem szívó van! :)

Elküldve
a turbónak milyen hibái szoktak lenni???jelenségei??

Ha kikopik, nagyon zajossá válik, füstöl tőle a motor, mert az olajat beengedi a szívócsőbe.

Elküldve

Helló!

Ma feltünt reggel hogy egy kicsit sokáig ment a hideginditó,nem húzott be a vákumpumpa!pedig mikor kiállok az utcára már alapjárat szokott lenni,most meg csak pár km után állt be az alapjárat!mitöl lehet??rossz az érzékelőm?(ami elzárja a vákumot)

Petya

Elküldve
Helló!

Ma feltünt reggel hogy egy kicsit sokáig ment a hideginditó,nem húzott be a vákumpumpa!pedig mikor kiállok az utcára már alapjárat szokott lenni,most meg csak pár km után állt be az alapjárat!mitöl lehet??rossz az érzékelőm?(ami elzárja a vákumot)

Petya

Vagy csak hidegebb volt reggel.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.